Najciekawsze oraz najtrwalsze zapachy od AVONU na sezon wiosna- lato: Avon Luck La Vie, Avon Viva la vita, Celebre



Witam wszystkich

Dziś przychodzę do was z moją propozycją letnich zapachów z firmy AVON. Firma ta jest zapewne większości osób znana i lubiana. Jeśli chodzi o perfumy to AVON ma bardzo bogatą ofertę. Posiada zarówno zapachy przeznaczone na wieczór, jak i na dzień. Znajdziemy w asortymencie coś dla romantyczek, jak i kobiet silnych.

Jeśli chodzi o sezon wiosna lato to uwielbiam zapachy lekkie, kwiatowe, owocowe, ale z lekką nutą tajemniczości. Lubię jak zapach pomału się odkrywa z godziny na godzinę ukazując nieco inne oblicze. Zapach jest dla mnie wykończeniem każdej stylizacji. Nie ruszam się z domu bez użycia jakiegoś zapachu. Jest to dla mnie taka wisienka na torcie. Zapach dodaje mi pewności siebie i energii na cały dzień.

AVON LUCK LA VIE WODA PERFUMOWANA


Pierwszy perfum, który skradł moje serce to AVON LUCK LA VIE. Cena to około 60 zł. W zależności od konsultantki, u której zamawiacie. Jak za wodę perfumowaną to cena nie jest duża. Zapach idealny na dzień. Kiedy wiemy, że czeka nas długi dzień w pracy. Zapach działa pobudzająco i energetyzująco. Woda perfumowana AVON LUCK LA VIE ma w sobie nuty owocowo- kwiatowe, które przypadną do gustu nie tylko romantyczkom.

Główne nuty zapachowe to:

  • drewno cedrowe,
  • konwalia,
  • truskawki Mara De Bois,
Nuty głowy:

  • bardzo słodkie truskawki Mara De Bois,
  • mirabelka,
  • mandarynka,
Nuty serca:

  • konwalia,
  • kwiat lipy,
  • jaśmin,
Baza:

  • biały cedr,
  • brzoskwinia,
  • pianka marshmallow,
Zapach jest słodki, wyrazisty, ale zarazem bardzo elegancki. Używanie jego to sama przyjemność. Woda perfumowana utrzymuję się długo. Do 8  godzin spokojnie nie trzeba powtarzać aplikacji. Powiedziałabym, że to zapach magiczny. Tak bym go określiła, ponieważ nie jest jednowymiarowy. Zmienia się w zależności od pory dnia, w której go użyjemy. Na pewno będę do niego wracać w  sezonie wiosna- lato.

Kolejny zapach jest również idealny na dzień jak i na wieczór. Lubię perfumy uniwersalne na lato, ponieważ tak naprawdę w porze letniej wieczory są również bardzo ciepłe, więc kupuję takie zapachy, których mogę używać cały dzień.

AVON VIVA LA VITA WODA PERFUMOWANA

Jest to moja perełka wśród wód perfumowanych AVON. Nie pamiętam, który to już flakon kupiony z rzędu. Nie wyobrażam sobie lata bez tego zapachu. Zapach jest lekko tajemniczy, ale bardzo wyrafinowany. AVON VIVA LA VITA to woda perfumowana, którą możecie kupić za około 50 zł. Jest to świetna cena zważywszy na jakość. Zapach utrzymuję się bardzo długo. Powiedziałabym, że ponad 8 godzin spokojnie wytrzyma. Ja wychodząc do pracy wystarczy, że musnę nim moją skórę, a zapach towarzyszy mi przez cały dzień.

Główne nuty zapachowe to:

  • mandarynka,
  • magnolia, 
  • kaszmir,
Nuty głowy:

  • mandarynka,
  • jabłko,
  • różowy grejpfrut,
Nuty serca:

  • mimoza,
  • magnolia,
  • płatki róż,
Nuty bazy:

  • drewno sandałowe,
  • kaszmir,
  • wanilia,
Uwielbiam zapach kwiatu magnolii i może właśnie dlatego ten perfum jest mi tak bliski. Lubię go używać na co dzień jak i większe wyjścia. Przypomina mi wiosenną aurę, kiedy wszystko budzi się do życia. Gdy użyję tego zapachu to wiem, że nic nie będzie w stanie zniszczyć mi dobrego humoru. Tan zapach napawa mnie optymizmem, radością.

Kolejny zapach to woda toaletowa. Nieco delikatniejsza w zapachu, ale również trwała. Jest idealna dla kobiet jak i nastolatek, ponieważ zapach nie jest aż tak intensywny jak w przypadku poprzednich wód perfumowanych.

AVON CELEBRE WODA TOALETOWA

Woda toaletowa AVON CELEBRE  to ponad czasowy zapach. Pamiętam go jeszcze kiedy byłam nastolatką. Uwielbiałam, gdy moja Ciocia zamawiała go w Avonie, a ja mogłam potajemnie go wąchać kiedy nikt nie widział. Zapach idealny dla nowoczesnych kobiet, które mają naturę romantyczek. Zapach kosztuję koło 30 zł. Cena świetna, a trwałość na najwyższym poziomie, jak na wodę toaletową.

Główne nuty zapachowe:

  • porzeczka,
  • melon, 
  • jaśmin,
Nuty głowy:

  • arbuz,
  • melon,
  • biała brzoskwinia,
  • cyklamen,
  • czarna porzeczka, 
  • pieprz,
Nuty serca:

  • magnolia,
  • frezja,
  • peonia,
  • jaśmin,
Nuty bazy:

  • drzewo sandałowe,
  • drzewo cedrowe,
  • piżmo,
  • bursztyn,
Zapach nie jest jednowymiarowy. Zmienia się w zależności od pory dnia, w której go użyjemy. Ja najbardziej wyczuwam w nim magnolię, frezję. Być może dlatego, że lubię te kwiaty. Wodę toaletową CELEBRE kupuję już od kliku dobrych lat. Wracam do niej bardzo często, ponieważ ten zapach jest tak uniwersalny, że praktycznie przypadnie do gustu każdemu. Jeśli nie wiem co kupić moim najbliższym to wiem, że ten zapach jest idealny dla każdego. Pokochają go młodzi, jak i również starsze osoby.


Dajcie znać czy wy również używacie zapachów z Avonu. Czy lubicie je, a może nie przepadacie za tymi zapachami? Jestem bardzo ciekawa waszej opinii na ten temat.

Podsyłam wam jeszcze link z innymi zapachami, które polecałam w zeszłym roku. Może przypadnie wam coś do gustu:

Subtelne zapachy perfum na co dzień. Idealne na ciepłe dni, do pracy-przetestowane perfumy przez kosmetyczniemonrog




Komentarze

  1. nie mam i nie miałam ządnych perfum od Avon ;) kojarzę jedynie jakieś mgiełki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś często zamawiałam Celebre :) Luck mam i lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze perfumy mnie zaciekawiły i mają śliczny flakonik :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapachy z avonu towarzyszyły mi przez większość życia - serio! Zmieniały się tylko flakoniki, lecz ulubione zapachy zostały bez zmian. Z tych nowych, faktycznie Luck bardzo mi się podoba- jest idealny na wiosnę...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo lubię zapachy z Avonu.Zawsze mam kilka flakoników tej marki.To już klasyka.Pozdrawiam

      Usuń
  5. Oh very nice products darling
    xx

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś miałam sporo zapachów z avonu, teraz nie mam od nich niczego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Avon to marka,która już jest sporo czasu na naszym rynku.Ja ją pamietam już jako dziecko i pewnie dlatego mam do niej taki sentyment :-)

      Usuń
  7. Ja miałam z Avon perfumy ,,Little black dress" i byłam z nich zadowolona. Szukam idealnego zapachu dla siebie. :)
    Pozdrawiam i życzę dużo zdrówka!
    Werka

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam zapachów z Avon. Buteleczki wyglądają bardzo elegancko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto się nimi zainteresować bo cena jest atrakcyjna, a jakość na wysokim poziomie. Polecam :-)

      Usuń
  9. Ja sobie ostatnio zamówiłam AVON LUCK LA VIE :)
    Śliczny zapach. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z Avonu ciągle mam sentyment do Little Black Dress, ten to ma trwałość!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak Little Black dress ma moc :-) Lubię go, ale używam go porą zimową. Jest świetny.

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Ceny nie są wygórowane, więc warto kupić i sprawdzić. Pozdrawiam

      Usuń
  12. Wszystkie 3 zapachy znam :) Moja mama ma Viva la Vita, ja mam Luck a siostra ma Celebre :)

    Cudowne zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapachy są bardzo trwałe i wytrzymują nawet najcięższy dzień w pracy :-)

      Usuń
  13. Ja lubię Far Away - zawsze, nigdy nie bawiłam się w zmienianie perfum zależnie od pory roku :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Far away bardzo ma trwały zapach. Też go kiedyś miałam ;-)

      Usuń
  14. Very nice ! Have a great weekend! 🌷🌷🌷 Stay safe! 🙏🙏🙏

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam kiedyś perfumy od Avon :) Lubiłam je :) Z tych co pokazałaś jeszcze nie miałam, ale może skuszę się na zakup w przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kiedyś często kupowałam ich mgiełki do ciała i miło wspominam wersję arbuz oraz mango :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo lubiłam wersję mgiełek arbuzową. Teraz ostatnio miałam mgiełkę jagoda i orchidea ;-)

      Usuń
  17. Znam znam, nawet jeden zapach miałam. Osobiście z Avonu jestem zakochana w Little Black Dress :D Towarzyszy mi na co dzien.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak little black dress to już klasyka. Pozdrawiam

      Usuń
  18. Jeszcze jak chodziłam do szkoły to czesto kupowałam perfumy z Avon a zwłaszcza te Cerebli i Luck. Po prostu je kochałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też co jakiś czas wracam do moich ulubionych zapachów. Niby się znudzą, a jednak coś człowieka do nich przyciąga :-)

      Usuń
  19. no tak to już jest, że ulubione, to zawsze ulubione.... często kupuję nowości, ale te "moje" mnie opuszczają!

    OdpowiedzUsuń
  20. Dokładnie mam tak samo :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Z tego zestawu nie znam tylko Luck La Vie. Pozostałe dwa mam i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że u Ciebie również się spisują perfumy z Avonu.

      Usuń
  22. Tych zapachów jeszcze nie miałam także chętnie zamówię jak wykończę moje zapasy:D :**

    OdpowiedzUsuń
  23. Celebre uwielbiałam, zresztą chwalę sobie do dzisiaj takie zapachy, jak: pur blanca, summer white czy incandessence - to były takie moje zapachy ze szkoły średniej i studiów - trwałe i pięknie pachniały. Pozostałych dwóch wód perfumowanych (które prezentujesz) nie znam, ale pewnie też byłabym z nich zadowolona. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak z perfumami Avon też mam wspomnienia z czasów szkoły średniej :-) pozdrawiam

      Usuń
    2. Pewnie co druga dziewczyna na roku, czy w klasie była konsultantką ha, ha. :D u mnie przynajmniej tak było, więc z avon'em znam się nie od dziś, chociaż teraz już dawno nie korzystałam z ich oferty.

      Usuń
    3. Dokładnie u mnie w szkole też tak było. Wspaniałe czasy i wspomnienia :-)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

GLAM PALETTE DOUGLAS- paletka o wielu odcieniach kobiecości.

Półhybryda na paznokciach ??? Wielki test paznokciowy. Jak ją prawidłowo wykonać, aby cieszyć się idealnymi paznokciami przez wiele tygodni- NEONAIL

Moje ostatnie zapachowe łupy z ROSSMANNA; Trwałe perfumy w dobrej cenie: NAOMI CAMPBELL, KENZO , MOSCHINO

Moja opinia na temat działania Jadeitowego masażera do twarzy EWA SCHMITT