Nowość od BIELENDY AKTYWNA MASKA W PŁACIE NA POŚLADKI I UDA oraz krem do stóp EVELINE EXTRA SOFT


 

Witam wszystkich

Pielęgnacja ciała jest równie ważna co twarzy. Na naszej skórze na ciele również widać proces starzenia, więc prawidłowa pielęgnacja jest tu istotna. Dziś przychodzę do was z jedną nowością, którą kupiłam na promocji w Rossmannie oraz jednym ulubieńcem, którego stosuję już jakiś czas. O czym mowa??? Zapraszam do dalszej części postu.

Zacznijmy od mojego ulubieńca, czyli kremu do stóp EVELINE EXTRA SOFT. Nazwa jest tu adekwatna w stosunku do działania. 

EVELINE KREM DO STÓP EXTRA SOFT

Krem ma bardzo gęstą konsystencję. Według producenta przeznaczony jest na pękające pięty. Ma regenerować i redukować zrogowacenia naskórka. Zawiera 15% UREA, czyli mocznik. Mocznik znajduje się już na drugim miejscu w składzie, więc możemy być pewni, że działanie jakie opisuje producent się spełni. 

Ja tego kremu używam praktycznie przez cały rok. Zazwyczaj na noc.Latem, kiedy odkrywam stopy to nie chcę mieć żadnych suchych skórek na moich stopach. Krem genialnie wygładza nasze stopy i zmiękcza zrogowaciałe pięty. Zimą natomiast lubię nakładać ten krem grubą warstwą i wkładać skarpetki. Wtedy efekt jest spektakularny.

Koszt niewielki w stosunku do jakości. W składzie znajdziemy jeszcze witaminę A, F, E, olej z kiełków pszenicy  oraz wyciąg z rumianku.  Skład jest naprawdę świetny, więc szczerze go wam polecam.

Teraz czas na nowość, którą kupiłam na promocji w Rossmannie. Mowa tu o masce w płacie na pośladki i uda od BIELENDA. 

AKTYWNA MASKA W PŁACIE NA POŚLADKI I UDA BIELENDA


Koszt tej maski w cenie regularnej z tego co pamiętam był dość wysoki. W cenie promocyjnej dałam ponad cztery złote za dwie maski w środku. Myślę, że cena atrakcyjna. 

Według producenta maska ma ujędrnić nasze problematyczne strefy na udach lub pośladkach. W składzie znajdziemy kofeinę oraz kwas hialuronowy. Wystarczy nałożyć ją na 15 minut, a następnie resztę produktu wytrzeć, zmyć lub wmasować w skórę. Ciekawa ta maseczka i z wielkim zaciekawieniem jej użyłam.

Tutaj możecie dokładnie zobaczyć opis producenta.

OPIS PRODUCENTA AKTYWNEJ MASKI W PŁACIE NA POŚLADKI I UDA BIELENDA


Maska bardzo ciekawa, ale jeśli chodzi o działanie to tutaj szału nie było. Ja nałożyłam płaty na okolicę ud, a dokładniej z tyłu. Trzymałam 15 minut, a następnie resztę produktu wmasowałam. Moje odczucie było takie samo jak po zrobieniu peelingu kawowego, który bardzo lubię, a jest dużo tańszy niż ta maseczka nawet w cenie promocyjnej. Nie zauważyłam ujędrnienia.  Delikatne wygładzenie tej strefy jak przy zwykłym peelingu. Nie wiem komu mogłabym polecić tą maskę. Być może osoby, które w ogóle nie mają problemów z cellulitem, jędrnością mogłyby polubić się z ta maską, ale wtedy jaki jest sens jej używać.

Akurat działania tej maski nie rozumiem i to mój pierwszy i ostatni zakup tego typu produktu. Ciekawość oczywiście wzięła górę i musiałam ją sprawdzić, ale na tym etapie moja przygoda z tą maską się zakończy :-)

Dajcie znać czy używałyście tej maski z BIELENDY oraz kremu do stóp z EVELINE. 





Komentarze

  1. what a pity with this mask, because it looked interesting

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę , że maskę na uda i pośladki trzeba stosować regularnie aby widzieć efekty...Krem do stóp bardzo mnie zainteresował.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to jest prawda, ale pierwsze użycie tej maski mnie nie zachęciło:-) Krem do stóp polecam. Pozdrawiam

      Usuń
  3. Bardzo zainteresowała mnie ta maska w płachcie na pośladki i uda, szkoda, że na początku lata jej nie odkryłam:) ładne paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie na sezon letni maska najbardziej przydatna. Wtedy odkrywamy najwięcej ciała i chcemy żeby wyglądało idealnie :-)

      Usuń
  4. Maski do ciała nie dla mnie, miałam ich sporo, ani razu nie nałożyłam i przeterminowały się :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam taką z Avonu i chyba z raz użyłam. Reszta produktu się przeterminowała:-)

      Usuń
  5. Hmmm... może z ciekawości też sięgnęłabym po tę maseczkę. Za to krem do stóp chętnie przetestuję. Obecnie kończę swój, który sprawdza się nawet na bardzo przesuszonej skórze pięt. Niestety nie będę mogła kupić go ponownie, dlatego będę zmuszona poszukać jakiś inny zamiennik. Ten, który testowałaś, wydaje się interesujący. Poza tym jeśli się sprawdza, to tym bardziej po niego sięgnę. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krem to stóp dobrze działa na suchą skórę. Radzi sobie nawet z pękającymi piętami.

      Usuń
    2. Dlatego mam zamiar go kupić. Dzięki za tę recenzję. :)

      Usuń
  6. Maski w placie do ciała jeszcze nie stosowałam ale ciekawi mnie ona . Taki krem do stóp by mi się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że maska na doopę nie zadziałała :/ Chętnie skorzystam z tego kremu do stóp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może trzeba jej częściej używać żeby zobaczyć efekty, ale frajda z zakładania tej maski duża :-)

      Usuń
  8. Ta maska bielendy z jednej strony dziwna, a z drugiej ciekawa . Sama jednak bym raczej nie kupiła :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Patrzyłam na maskę Bielenda, ale uznałam, że pewnie szału nie będzie i nie kupiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa jestem tej maski na pośladki, jak działa. Nigdy nie stosowałam czegoś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem ciekawa tej maski :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajna jest w użytkowaniu. Powiedziałabym, że to coś innego niż zwykłe tego typu maski:-)

      Usuń
  12. W ogóle nie wierzę, że kosmetyki same w sobie redukują cellulit czy nas odchudzą, tym bardziej po jednej aplikacji. Podstawa to dieta i ruch, wtedy nawet kosmetyk nie jest potrzebny. Chociaż nawilżenie i dodatkowe wygładzenie zawsze się przyda.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam żadnego z tych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  14. ja nie mogę mimo że nie jesteś zaodowlona z maski, ale sama mam taką ciekawośc, że ja musze ją przetetsować :D tego nie grli i o ym nie słyszałam, żeby maskę na uda i pośladki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi... Mnie tak samo ona zaciekawiła i dlatego ją kupiłam :-)

      Usuń
  15. Odpowiedzi
    1. Nie wszyscy muszą lubić tego typu produkty. To zrozumiałe. Pozdrawiam

      Usuń
  16. Pierwszy raz słyszę o masce na pośladki xD Produkt całkiem interesujący :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Anti cellulite sounds great. Thanks for recommendation.

    OdpowiedzUsuń
  18. no takiej maski ma pośladki jeszcze nie widziałam 😁😁

    OdpowiedzUsuń
  19. Maska w płachcie na uda...pierwsze widzę i zapewne bym spróbowała z ciekawości. Ale już widzę, że nie ma sensu...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie również ciekawość wzięła górę i dlatego ją kupiłam :-)

      Usuń
  20. Takiej maski jeszcze nie widziałam a kremy stosuje regularnie rano i wieczorem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kremy do stóp stosuje tylko na noc, ale może powinnam zacząć używać ich również w ciągu dnia. Pozdrawiam

      Usuń
  21. Ta maska bardzo mnie zaciekawiła, ale szkoda, że nie zrobiła dobrego wrażenia.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Hmmm... może jakby się dodatkowo owinąć folią, to ta maseczka by lepiej zadziałała?
    Kremy z mocznikiem do stóp bardzo lubię i używam, bo rzeczywiście nic tak dobrze nie zmiększa skóry stóp.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może twój sposób na maskę byłby dobry. Sprawdzę

      Usuń
  23. Ooo nigdy nie słyszałam o takiej masce, brzmi ciekawie :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdź maseczkę. Może u ciebie spisze się lepiej :-)

      Usuń
  24. Nie bardzo wierzę w jej działanie, jak dla mnie szkoda pieniędzy, lepszy już peeling kawowy

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie widziałąm jeszcze takiej maski ;) ja jak narazie używam solankowy krem na cellulit z Uzdrowiska ;p

    OdpowiedzUsuń
  26. Maska w płacie na pośladki? O kurcze tego jeszcze nie było! :) Fajny produkt, nigdy nie używałam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz już mnie nic nie zdziwi jeśli chodzi kosmetyki :-)

      Usuń
  27. Odpowiedzi
    1. To prawda. Człowiek z ciekawości wszystko sprawdzi hihi

      Usuń
  28. Tych kosmetyków jeszcze nie poznałam :) Miłego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. This anti cellulite sounds interesting.
    Thank you for introducing :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

GLAM PALETTE DOUGLAS- paletka o wielu odcieniach kobiecości.

Półhybryda na paznokciach ??? Wielki test paznokciowy. Jak ją prawidłowo wykonać, aby cieszyć się idealnymi paznokciami przez wiele tygodni- NEONAIL

HITY pielęgnacji w 2020 roku; Co się u mnie sprawdziło: DERMEDIC HYDRAIN2, ORIENTANA OLEJEK DO TWARZY, KREM AA Z SELEREM, PEELING KAWITACYJNY BEAUTIFLY

Moje ostatnie zapachowe łupy z ROSSMANNA; Trwałe perfumy w dobrej cenie: NAOMI CAMPBELL, KENZO , MOSCHINO