Kuszące usta czyli pomadki w płynie idealne pod maseczkę ochronną- MABYELLINE SUPER STAY MATTE INK

 


Witam wszystkich


Wielkimi krokami zbliża się wiosna i większość z nas lubi zaszaleć z kolorem. Najczęściej Polki wybierają szaleństwo na ustach, czyli nasycone kolory, które zwracają uwagę. Taki makijaż zawsze wygląda efektownie bo nie musimy się skupiać nad makijażem oczu. Wystarczy intensywna szminka i minimalistycznie pomalowane oko i gotowe. Problem pojawia się kiedy musimy wyjść z domu i założyć maseczkę. Zazwyczaj cały czar pryska bo nasza szminka zostaje na maseczce, a nie na ustach. Jednak jest na to sposób. Jeśli jesteście ciekawi to zapraszam do czytania.

W dobie pandemii i noszenia maseczek w każdym możliwym publicznym miejscu my kobiety przestałyśmy tak bardzo przywiązywać uwagę do makijażu ust. Zazwyczaj nakładamy pomadkę ochronną i wychodzimy z domu. Problem pojawia się jednak, kiedy zdejmujemy tę maseczkę ochronną, a jednak nadal chcemy wyglądać dobrze i czuć się dobrze. Może to być domówka u znajomych, urodziny bliskich. Wtedy zachodzimy w głowę i kombinujemy co by tu zrobić, aby ta szminka jednak pozostała na swoim miejscu.

Firmy kosmetyczne o tym wiedzą i wychodzą na przeciw współczesnej kobiecie. Starają się tak zmieniać formuły szminek, aby były jak najbardziej trwałe. Taką marką kosmetyczną jest firma Maybelline, która w swoim asortymencie posiada genialne pomadki w płynie. Ja śmiało nazywam je farbkami do ust. Nie miałam dawno nic tak dobrego jakościowo w przystępnej cenie. 


Pomadki w płynie MAYBELLINE SUPER STAY MATTE INK omówione kolory:

  • nr 130 SELF-STARTER- piękny nasycony odcień czerwony zmieszany z brązem,
  • nr 10 DREAMER- brudny róż nude,
  • nr 40 BELIEVER- szalony, ciemny fiolet,


Jak się prezentują kolory widzicie na powyższym zdjęciu. Wśród tych pomadek każdy znajdzie coś dla siebie. Gama kolorystyczna jest przeogromna. Od naturalnych niudziaków do pięknych, ciemnych wieczorowych odcieni. Ja już planuje kolejny zakup innych kolorów tej szminki bo jest genialna. Dawno nie miałam nic tak trwałego.

Kochani po nałożeniu szminka dosłownie zastyga na ustach. Wytrzymuje do 8 godzin. Jedząc i pijąc, a nawet maseczka jej niestraszna. Byłam zszokowana, kiedy zobaczyłam, że po całym dniu w pracy, chodząc w maseczce ona nadal była na swoim miejscu. Nie rozmazała się. Coś przegenialnego. Nie myślałam, że kiedyś tak pokocham jakiś produkt. Tym bardziej do ust.

Ogromny problem jest ze zmyciem tej szminki z ust. Nie wszystkie płyny micelarne sobie z nią poradzą. O tym musicie wiedzieć. Nawet mój ulubiony płyn micelarny od Garnier miał problem ze zmyciem tej pomadki. Taka jest trwała. 

Tutaj możecie zobaczyć mój makijaż z użyciem tej pomadki w płynie MAYBELLINE SUPER STAY MATTE INK nr 130 SELF- STARTER:




Uwielbiam ten kolor szminki i często noszę ją na ustach. Czy to do pracy, czy na domówkę. Ta pomadka w płynie wytrzyma wszystko. Dosłownie wszystko. Tutaj możecie zobaczyć jak wygląda aplikator:



Pomadkę dobrze aplikuje się na usta. Nie ma z nią najmniejszego problemu. Szybko zastyga, więc trzeba się spieszyć, ale nie roluje się ani nie podkreśla mocno suchych skórek. Jeśli szukacie czegoś trwałego, dobrego i w przystępnej cenie to te pomadki w płynie to must have każdej kobiety :-)

A wy jakie pomadki najbardziej lubicie???





Komentarze

  1. Super było poznać coś nowego . Świetne prezentują się na ustach co widać na zdjęciu . Rzetelna recenzja

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolory ładne ale zupełnie nie w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o kolory to mają bardzo duży wybór. Sama mam zamiar jeszcze dokupić inne kolory :-)

      Usuń
  3. Mam jedną i czeka właśnie na testy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tych pomadek, chciałabym je wypróbować;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaką mają fajną kremową konsystencję! Ja najbardziej lubię trwałe pomadki o matowym wykończeniu w wyrazistych kolorach :) Nie jestem fanką nudziaków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ten śliwkowy odcień będzie dla Ciebie bardzo dobry nr 40 Believer

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Coś szalonego i bardziej stonowanego. Duża gama kolorystyczna jest tych pomadek, więc każdy znajdzie coś dla siebie :-)

      Usuń
  7. kurcze a myślałam, że kolory są tak samo szalone jak te opakowania! ale i tak klasa, widzą mi się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odcienie są zdecydowanie delikatniejsze niż na opakowaniach. Też się cieszę z tego powodu :-)

      Usuń
  8. Kolorek nr. 130 bardzo ładnie się prezentuje :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ten odcień mam na ustach na zdjęciu. kolor jest bardzo uniwersalny :-)

      Usuń
  9. Mam odcień 10 i bardzo go lubię. Dobrze się czuję w takich różach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdecydowanie z tych 3 to kolor 40 do mnie przemawia. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. te pomadki są super trwałe, ciężko je zmyć :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

GLAM PALETTE DOUGLAS- paletka o wielu odcieniach kobiecości.

Półhybryda na paznokciach ??? Wielki test paznokciowy. Jak ją prawidłowo wykonać, aby cieszyć się idealnymi paznokciami przez wiele tygodni- NEONAIL

HITY pielęgnacji w 2020 roku; Co się u mnie sprawdziło: DERMEDIC HYDRAIN2, ORIENTANA OLEJEK DO TWARZY, KREM AA Z SELEREM, PEELING KAWITACYJNY BEAUTIFLY

Moje ostatnie zapachowe łupy z ROSSMANNA; Trwałe perfumy w dobrej cenie: NAOMI CAMPBELL, KENZO , MOSCHINO