Moje triki w makijażu, czyli co się u mnie sprawdza


 

Witam wszystkich


Dziś przychodzę do was z tematem dotyczącym makijażu. Wiosna już pomału zagościła za naszymi oknami, więc również nasze makijaże stają się delikatniejsze, subtelniejsze. Jak wydobyć naturalne piękno, które ma każda z nas za pomocą makijażu??? Jeśli interesuje was taka tematyka to zapraszam do czytania.

Jeśli chodzi o mnie to makijaż wykonuję każdego dnia. Oczywiście jest on szybki, delikatny i bardzo prosty w wykonaniu. Nie robię spektakularnego makeupu na co dzień. Taki zostawiam sobie na specjalne wyjścia, albo w weekendy jeśli przygotowuje coś na instagrama. W życiu codziennym nie używam zbyt wielu kosmetyków. Podstawą jest u mnie puder, puder sypki, bronzer, róż, coś do brwi, tusz do rzęs oraz szminka. Dużo, mało???

Od zawsze lubiłam bawić się makeupem. Sprawiało mi to zawsze wiele radości. Często też malowałam koleżanki, rodzinę. Strasznie mnie to relaksowało i relaksuje do dnia dzisiejszego. Po wielu latach praktyk na sobie oraz szczerze też na innych :-) nauczyłam się kilku trików, dzięki którym makijaż wygląda lepiej, a co za tym idzie również my.


MOJE TRIKI W MAKIJAŻU:

 1. Mieszam dwa odcienie podkładów, aby uzyskać idealny odcień

Pewnie nie jednej z was zdarzyło się kupić podkład za jasny lub zbyt ciemny. Mi również. Czasami dostępność kolorów jest ograniczona i dobranie idealnego odcienia graniczy z cudem. Sama nie raz stałam w drogerii patrząc na kolory i nie mogłam nic sensownego znaleźć. 

Zdarza się również tak, że po posmarowaniu ciała samoopalaczem nasz wcześniejszy podkład już nie pasuje tak idealnie do karnacji i co wtedy??? Kupować znów nowy podkład??? Gdym tak robiła to miałabym ich sporą kolekcję :-)

Ja natomiast od wielu lat właśnie po posmarowaniu ciała samoopalaczem, gdy moja twarz odcina się kolorem od ciała, a zimowy podkład jest za jasny to mieszam go z odrobiną ciemniejszego podkładu, którego zazwyczaj stosuję latem. Oszczędność pieniędzy jest niesamowita. Macie tylko podkład zimowy i letni, mieszacie je dowolnie. 


2.Nakładanie korektora pod oczy tylko w wewnętrznej części oka



Tak jak to widać na załączonym zdjęciu. Chodzi o to, aby nie nakładać korektowa na całą powierzchnie pod oczami. Często tak robimy, a przecież chcemy żeby korektor upiększył nam tą okolicę oka, a nie spowodował podkreślenie zmarszczek. 

Nałożenie korektora tylko w wewnętrznej części oka zakrywa mankamenty i daje efekt świeżości spojrzenia. Jeśli nałożymy korektor na całej powierzchni pod oczami podkreślimy zmarszczki. Korektor podczas naszej mimiki twarzy będzie pracować i wchodzić w załamania na skórze. Przez co będziemy wyglądać tak jakbyśmy mieli zmarszczki, a przecież nie to nam chodzi. Chcemy wyglądać lepiej. 


3. Bronzer na strefę załamania powieki

Trik, który zaoszczędzi wasz czas oraz pieniądze. Tym samym bronzerem, którego używamy do konturowania twarzy nakładamy go również odrobinę na załamanie powieki. Doda to spojrzeniu głębi i podkreśli nam oko. 



Tutaj na zdjęciu pokazałam wam, o które miejsce w załamaniu powieki chodzi. Myślę, że to lepiej zobrazuje jaki jest sens malowania tego miejsca bronzerem. Poniżej możecie zobaczyć zdjęcie z pomalowanym w ten sposób załamaniem powieki oraz bez. Efekt jest piorunujący.



4. Nałożenie bronzera na skrzydełka nosa

Jest to trik dla osób, które chcę zmniejszyć optycznie wielkość nosa. Jest to fajny trik, który zresztą sama stosuję. Nakładamy bronzer za pomocą cienkiego pędzelka na skrzydełka nosa oraz po bokach. Dosłownie robimy taki cień, który optycznie wyszczupla nam nos. Jest to szybki sposób żeby optycznie wyszczuplić nos. Wiele osób stosuje ten trik. Różnice najbardziej widać jeśli zrobicie sobie zdjęcie przed i po. Efekt jest wręcz powalający :-)

5. Rozświetlacz nałożony w kącikach oczu

Trik ten pozwala otworzyć oko i dodać spojrzeniu świetlistości. Strefa oka wygląda na bardziej otwartą, rozjaśnioną i rozpromienioną. Szczególnie widać różnice po nieprzespanej nocy, kiedy nasze oczy są zaczerwienione. Wystarczy odrobina rozświetlacza w kącikach, a nasze spojrzenie staje się pełne życia.
Ja osobiście kocham rozświetlacze za to, że potrafią dodać cerze blasku, naturalności. Oczywiście nie możemy przesadzać z ilością bo wtedy efekt będzie odwrotny.

Tutaj możecie zobaczyć mój makijaż jak wygląda w całości. 



Dajcie znać jakie są wasze triki w makijażu. Jestem bardzo ciekawa waszego zdania :-)









Komentarze

  1. Dzięki za podpowiedzi chetnie skorzystam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe triki. Może z jakiegoś skorzystam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również używam bronzera i rozswietlacza do makijażu oka na co dzień :) Dodatkowo używam cielistej kredki na linię wodną, co odświeża spojrzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Great tricks. Have a nice day dear!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne triki :D Chętnie przetestuję mieszanie dwóch odcieni podkładów :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny post i bardzo ładny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie skorzystam z Twoich trików ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. A polecisz jakiś zestaw kosmetyków na podróż w upalne lato? Pochwal się tutaj: https://www.facebook.com/groups/264729708405263

    OdpowiedzUsuń
  9. True match jest dla mnie nr 1. Na szczęście odcień mi odpowiada, mam vanilla.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie Twoje triki znam i często stosuję. Ja zawsze przed malowaniem przeczesuję je czystą szczoteczką. Dzięki temu rzęsy mniej się sklejają ;) no i od wewnętrznego kącika mniej więcej do połowy dolnej linii wodnej maluje kredką w odcieniu nude, co otwiera oko

    OdpowiedzUsuń
  11. ja ostatanio uwielbiam nakładać rozświetlacz na łuk kupidyna! tak mi się podoba ten efekt, że wow!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również mieszam podkłady lub nie, w zależności od koloru skóry. Wiosną i latem często wybieram tylko lekki krem bb. Trik z rozświetlaczem spróbuję zastosować. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny wpis!!! Z większości trików korzystam. Nie wiedziałam jedynie o bronzerze na powiekach... jutro wypróbuję 😁!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Tez tak używana bronzera , Super rady

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię te pędzle :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeśli chodzi o mój codzienny szybki makijaż to w ruch idzie tylko kredka do oczu i czasem tusz do rzęs :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też często mieszam ze sobą podkłady :) Rozświetlacz w kąciku oka też często stosuję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ciekawy wpis ze świetnymi podpowiedziami. Chętnie skorzyst z twoich rad. Pozdrawiam cieplutko ☀️

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja również używam rozsiwtlacza w wewnętrznych kącikach oka. Muszę natomiast wypróbować metodę z bronzer em na skrzydełka nosa :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałam true match, ale nie podszedł mi :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Również nakładam rozświetlacz w kąciku oka i zawsze dolną linię wodną maluję białą kredką co optycznie otwiera oko :D reszty trików nie znałam, ale z chęcią je przetestuję. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne triki, też używam rozświetlacza w kącikach oczu ❤

    OdpowiedzUsuń
  23. Nice post. Thanks for sharing.
    I hope you'll visit my blog soon. Have a nice day!

    OdpowiedzUsuń
  24. Great post! thnks for sharing. X

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie mam swoich trików lub mam, albo nie zawracam na to uwagę. Często stosuje rozświetlacz nałożony w kącikach ocz.

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładny makijaż, u mnie ten Fit me totalnie się nie sprawdził :P
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajne wskazówki! Z chęcią z nich skorzystam! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja co prawda nie maluję się na co dzień, ale bardzo lubię czytać takie porady i triki :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Lubię ten podkład z L'Oreal. A Twój makijaż wygląda super, mega naturalnie!

    OdpowiedzUsuń
  30. Wow, dzięki za ten wpis. O kilku trickach nie słyszałam, więc spróbuje je sprawdzić na sobie. Może przyniosą taki sam efekt?

    OdpowiedzUsuń
  31. Super wskazówki z pewnością je wdrążę. Zawsze zapominałam o korektorze

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

GLAM PALETTE DOUGLAS- paletka o wielu odcieniach kobiecości.

Półhybryda na paznokciach ??? Wielki test paznokciowy. Jak ją prawidłowo wykonać, aby cieszyć się idealnymi paznokciami przez wiele tygodni- NEONAIL

Moje ostatnie zapachowe łupy z ROSSMANNA; Trwałe perfumy w dobrej cenie: NAOMI CAMPBELL, KENZO , MOSCHINO

HITY pielęgnacji w 2020 roku; Co się u mnie sprawdziło: DERMEDIC HYDRAIN2, ORIENTANA OLEJEK DO TWARZY, KREM AA Z SELEREM, PEELING KAWITACYJNY BEAUTIFLY