Kremy oraz sera pod oczy: THE ORDIANRY CAFFEINE SOLUTION, NACOMI, VIANEK oraz nowość WAZELINA KOSMETYCZNA ZIAJA.




Witam wszystkich


Jak już zapewne wiecie tematyka kremów do twarzy i ich działania bardzo mnie interesuje. Mam wobec takich produktów wysokie wymagania i nie lubię jak działanie produktu opiera się tylko na obietnicach producenta. Dziś postanowiłam porozmawiać z wami na temat kremów pod oczy. Jaka jest prawda na temat tych kosmetyków??? Czy musimy wydawać masę pieniędzy na tego typu produkty??? Jak działają kremy pod oczy i czy w ogóle działają??? Takie pytania zapewne zadaje sobie większość z nas.

Większość producentów kosmetycznych zaleca używania jednocześnie serii do twarzy, czyli np. krem na dzień, krem na noc, serum oraz właśnie krem pod oczy. Czy faktycznie krem pod oczy jest obowiązkiem, a może to fanaberia kobieca, na której żerują producenci kosmetyków??? O tym porozmawiamy w dalszej części postu, a więc zapraszam do lektury.

Zacznijmy od początku. Krem pod oczy jako kosmetyk ma bardzo trudne zadanie do spełnienia. Ma nawilżać, rozjaśniać, zmniejszać widoczność zmarszczek oraz je spłycać. Najlepiej jeszcze jakby rozjaśniał cienie, niwelował obrzęki, a do tego nie może podrażniać oczu. Tak, tak my kobiety mamy bardzo duże wymagania, szczególnie jeśli chodzi o okolicę oczu. Dlaczego??? W okolicy oczu najszybciej widać pierwsze zmarszczki, zmęczenie, zły styl życia. Nie na darmo się mówi, że "oczy są zwierciadłem duszy". Producenci kosmetyków o tym wiedzą, że my kobiety na punkcie skóry w okół oczu mamy bzika i dlatego umiejętnie to wykorzystują. 

W takim razie co zrobić żeby nie zwariować w sklepie, gdzie półki uginają się od produktów pod oczy??? Sama często wchodząc do drogerii nie mogę znaleźć punktu zaczepienia od ilości kosmetyków. Dlatego przygotowałam wam ściągę, która pomoże wam przy wyborze kremu pod oczy.

NA CO ZWRÓCIĆ UWAGĘ PRZY WYBORZE KREMU POD OCZY:
  • Nie sugeruj się wiekiem podanym na opakowaniu. To tylko podpowiedź producenta, abyś potrafiła manewrować pomiędzy różnymi kremami,
  • Krem pod oczy dobieramy tylko i wyłącznie do problemów z jakimi borykamy się w jego strefie,
  • Konsystencja kremu powinna być dostosowana do naszych potrzeb,
  • Zawsze czytaj skład. Opis producenta często ma się nijak do działania danego kremu pod oczy,
  • Krem pod oczy powinien zawierać witaminy A, C, E, B5,
  • Dobrze jakby w składzie zawierał kwas hialuronowy, oleje.
To oczywiście tylko podstawy jakimi powinniśmy się kierować przy wyborze kremu. Zawsze czytanie składu powinno być na pierwszym miejscu. Jeśli nie znamy się jak dokładnie czytać składy, albo po prostu nie rozumiemy tego co czytamy to w tej chwili jest wiele aplikacji, które zrobią to za nas. Wystarczy wpisać dany skład, albo zrobić zdjęcie etykiety i gotowe. Aplikacja wszystko nam przetłumaczy na nasz zrozumiały język :-)

KREMY I SERA POD OCZY, KTÓRE MAJĄ SZANSE ZADZIAŁAĆ NA NASZĄ SKÓRĘ:

1. THE ORDINARY CAFFEINE SOLUTION zawiera składniki aktywne takie jak;
  • kofeina,
  • ekstrakt z zielonej herbaty,
  • kwas hialuronowy,
  • kwas mlekowy,
2. NACOMI KREM POD OCZY Z OLEJEM ARGANOWYM I Z PESTEK WINOGRON zawiera składniki aktywne takie jak;
  • olej arganowy,
  • masło shea,
  • olej z pestek winogron,
  • witamina E,
  • gliceryna,
  • pantenol,
  • olej kokosowy,
3. VIANEK NAWILŻAJĄCY KREM POD OCZY Z EKSTRAKTEM Z NASION LNU zawiera składniki aktywne takie jak;
  • olej z kiełków pszenicy,
  • wyciąg z siemienia lnianego,
  • sól sodowa kwasu hialuronowego,
  • witamina E,
THE ORDINARY CAFFEINE SOLUTION

4. WAZELINA KOSMETYCZNA ZIAJA
Dlaczego w moim zestawieniu kremów dodałam wazelinę kosmetyczną??? Dlatego, że jest niedocenianym kosmetykiem w pielęgnacji skóry w okół oczu. Wazelina idealnie zabezpiecza naskórek przed utratą wody. Ma działanie okluzyjne, czyli działa jak opatrunek na naszą skórę. Natłuszcza naszą cienką skórę w okół oczu, nie podrażnia. Ma działanie mega wygładzające, które jest potwierdzone wieloma badaniami. To kosmetyk marzeń, który kosztuje tak niewiele. Ja używam wazeliny pod oczy od kliku dobrych lat. Kiedy wstaje rano na mojej skórze nie mam żadnych odgnieceń od poduszki, a skóra jest silnie natłuszczona i mam wrażenie, że drobne zmarszczki są mniej widoczne.

WAZELINA KOSMETYCZNA ZIAJA

Kremy oraz sera pod oczy, które wam zaprezentowałam mogę polecić z czystym sumieniem, ponieważ wiem, że składniki aktywne w nich zawarte mają szansę zadziałać na naszą cienką skórę w okół oczu. Sama zwracam wielką uwagę na kosmetyki pod oczy, ponieważ kiedy wydaję już pieniądze na dany kosmetyk to chcę wiedzieć jakie zawiera składniki aktywne. Czy dany kosmetyk ma w ogóle szansę zadziałać, a jak wiecie z tym bywa bardzo różnie :-) 



Napiszcie w komentarzach czy wy również używacie kremów pod oczy, a może właśnie wazeliny???
Jestem bardzo ciekawa waszej opinii na ten temat.

Jeśli chcecie więcej się dowiedzieć na temat wazeliny kosmetycznej, o jej stosowaniu pod oczy to piszcie w komentarzach. Postaram się zrobić na ten temat osobnego posta, ponieważ temat ten jest mega fascynujący.

Komentarze

  1. Ja używam tylko kremu pod oczy, wazeliny nigdy nie używałam pod oczy. Chętnie dowiedziałabym się więcej o jej zastosowaniu, bo mam taką samą wazelinę w domu ale rzadko jej używam 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wazelina ma bardzo szerokie zastosowanie w kosmetyce. Po dłuższym stosowaniu jej pod oczy można zayważyć różnice :-)

      Usuń
  2. Ciekawi mnie to kofeinowe serum The Ordinary

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. The ordinary wykazuje bardzo fajne działanie na opuchnięte powieki, jeśli np.zarywasz noc.

      Usuń
  3. Mam ta wazelinę i używam czasem na usta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam ją sprawdzić pod oczy.Nawet nałożona na zwykły krem pod oczy działa mega wygładzająco :-)

      Usuń
  4. To serum mnie zaciekawiło :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. wazeliny nigdy nie używałam, jednak jestem jej bardzo ciekawa.
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wazelina to moje odrycie :-) Często stosuję ją zamiast kremu pod oczy i działa genialnie. Pozdrawiam

      Usuń
  6. Nigdy w zyciu nie używałam kremu pod oczy :x Chyba czas zacząć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz zacząć od delikatnych kremów silnie nawilżających. Te akurat, które ja opisuje mogą działać zbyt mocno na młodą skórę :-) Polecam je raczej osobom 30+

      Usuń
  7. Mam to serum i bardzo je lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że u ciebie również się sprawdza :-)

      Usuń
  8. Serum najbardziej mnie zaciekawiło i chętnie bym ten produkt przetestowała :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Produkt wart uwagi jeśli zależy nam na zniwelowaniu cieni pod oczami. Pozdrawiam

      Usuń
  9. Zaciekawiło mnie :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałabym mieć możliwość wypróbowania tych kosmetyków ponieważ marka przemawia do mnie od dawna by przetestować na własnej cerze..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie zawsze trzeba sprawdzić działanie kosmetyków na własnej skórze. Pozdrawiam

      Usuń
  11. Niedawno zaczęłam używać kremu pod oczy i zaczynam się bardziej nimi interesować. Nigdy nie używałam wazeliny, chętnie dowiem się więcej na jej temat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wazelina jest bardzo wszechstronna jeśli chodzi o działanie.Postaram się przygotować na ten temat osobnego posta.

      Usuń
  12. Od jakiegoś czasu kusi mnie serum kofeinowe. Patent z wazeliną znałam, ale widziałam kiedyś wywiad z dermatologiem i mówili, że nie jest to wcale dobra opcja. Na razie nie będę próbować, zostawię ją do innych celów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wazelina bywa często składnikiem wielu kosmetyków. Wykazuje duże działanie okluzyjne co zostało potwierdzone badanami

      Usuń
  13. kusi mnie ta firma ale nie moge sie uporac z zapasami;P

    OdpowiedzUsuń
  14. To serum pod oczy The ordinary mam w planach ❤

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak zawsze mnie zaciekawiłaś, a akurat pod oczy nic nie mam :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kremy pod oczy stosuję regularnie. Po raz pierwszy słyszę aby wazelinę stosować pod oczy-bardzo ekonomicznie korzystna propozycja :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wazelina jest bardzo przydatnym kosmetykiem w pielęgnacji :-)

      Usuń
  17. Wazeliny nigdy nie używałam ale ta wersja wydaje się być ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wazelina ma bardzo szerokie zastosowanie w kosmetyce. Wiele drogich kremów posiada ją w składzie.Szczególnie pod oczy.

      Usuń
  18. kurcze tyle słyszałam o tej marce The Ordinary i aż nie wierzę, że jeszcze nic od niej nie mam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam jeszcze serum do twarzy z witaminą C. Pisałam o tym już na moim blogu, więc zapraszam do czytania:-)

      Usuń
  19. Jeszcze nie słyszałam o tym, że można stosować wazelinę pod oczy :D Zaskoczyłaś mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście nakładamy cienką warstwę pod oczy. Może być ona nałożona solo lub na krem pod oczy. Wazelina nie pozwoli odparować takiemu kremowi i przez to będzie wykazywał lepsze działanie na naszą skórę. Jednak na całą twarz nie nakładałabym wazeliny :-) To chyba zbyt szalone :-)

      Usuń
  20. Już spotkałam się z tym, ale jakoś nie mam zaufania. Ostatnio stosuję krem pod oczy z Ziaji i sobie chwalę. :)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo zdrówka
    Jelonkowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ziaja ma bardzo fajne kosmetyki.Kiedyś miałam krem pod oczy Ziaji.Pozdrawiam

      Usuń
  21. To serum kofeinowe od jakiegoś czasu chodzi mi po głowie. Chyba wypróbuję je jesienią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serum można stosować przez cały rok. Skład jest bezpieczny nawet latem.Pozdrawiam

      Usuń
  22. Nigdy nie sugeruję się wiekiem podanym na opakowaniu jeśli chodzi o kremy w ogóle. Mój ulubiony krem pod oczy jest 40+, no jeszcze mi trochę brakuje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie.Też się nie sugeruję wiekiem podanym na opakowaniu :-)

      Usuń
  23. Niedawno używałam tego kremu z Vianka - wydaje mi się, że skóra pod oczami wyglądała lepiej, kiedy używałam go regularnie, ale nie jestem pewna, czy nie był to efekt placebo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten krem Vianek ma bardzo dobry skład.Ma sporo składników, które mają szansę zadziałac na naszą skórę, więc zapewne zadziałał :-)

      Usuń
  24. Mam serum z The Ordinary i chociaż stosowałam je w duecie z kremem pod oczy, to bardzo przesuszyło mi skórę pod oczami :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nic takiego się nie stało, ale może dlatego, że nakładam jeszcze wazelinę. Dzięki temu tworzy się na skórze warstwa ochronna.

      Usuń
  25. U mnie częściej jest to serum lub olejek ;) Skóra moich oczu lubi jak jest tłusto :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zauważylam, że moja skóra pod oczami też woli bardziej treściwe kosmetyki. To przyszło u mnie z wiekiem :-)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

GLAM PALETTE DOUGLAS- paletka o wielu odcieniach kobiecości.

HITY pielęgnacji w 2020 roku; Co się u mnie sprawdziło: DERMEDIC HYDRAIN2, ORIENTANA OLEJEK DO TWARZY, KREM AA Z SELEREM, PEELING KAWITACYJNY BEAUTIFLY

Półhybryda na paznokciach ??? Wielki test paznokciowy. Jak ją prawidłowo wykonać, aby cieszyć się idealnymi paznokciami przez wiele tygodni- NEONAIL

Moje ostatnie zapachowe łupy z ROSSMANNA; Trwałe perfumy w dobrej cenie: NAOMI CAMPBELL, KENZO , MOSCHINO