OLEJEK Z DRZEWA HERBACIANEGO zastosowanie, właściwości, pochodzenie

 



Witam wszystkich

Jak wiecie jestem wielką fanką olejku z drzewa herbacianego, którego stosuję z powodzeniem przez dobre kilka lat. Uratował mi nie raz moją skórę, kiedy wyskoczyła mi jakaś niespodzianka. Dlatego nie wyobrażam sobie mojej pielęgnacji bez tego preparatu. Jeśli interesuje was taka tematyka to zapraszam do czytania.


OLEJEK Z DRZEWA HERBACIANEGO

Pozyskiwany jest z liści drzewa herbacianego poprzez destylacje. Jego dobroczynne właściwości były już wcześniej doceniane. Stosowany był do odkażania ran, jako kompres. Swoją nazwę zawdzięcza brązowemu kolorowi, który wyglądem przypominał właśnie herbatę. Olejek z drzewa herbacianego pochodzi z Australii i Nowej Zelandii i tam właśnie spotkamy go najczęściej.

Wielka moc zamknięta w małej buteleczce. Tak można określić w skrócie ten specyfik. Ja zawsze kupuję ten olejek w aptece albo w sklepie zielarskim. Nie przywiązuję większej wagi do producenta. Olejek ma być przystępny cenowo i w sumie tyle :-)


ZASTOSOWANIE OLEJKU Z DRZEWA HERBACIANEGO:

  • nakładany punktowo na zmiany trądzikowe oraz stany zapalne,
  • można dołożyć kilka kropli do masek z glinką, żeli do myca twarzy oraz kremów,
  • kilka kropli dolewamy do szamponu do włosów jeśli borykamy się z łupieżem,
  • jako dodatek do sauny na twarz- parówka na twarz


 WŁAŚCIWOŚCI OLEJKU Z DRZEWA HERBACIANEGO:

  • antybakteryjne,
  • przeciwgrzybicze,
  • regenerujące,
  • regulujące pracę gruczołów łojowych,
  • właściwości antyseptyczne,
  • działanie przeciwwirusowe,
  • działanie przeciwzapalne,



Olejek jest genialny. Uwielbiam go właśnie za działanie. Jeśli macie problem z trądzikiem pospolitym lub różowatym to powinniście włączyć ten olejek do pielęgnacji. Obojętnie czy dodacie odrobinę do maseczek lub punktowo solo. Zobaczycie, że na efekty nie trzeba będzie długo czekać. To mój ulubiony kosmetyk od wielu, wielu lat.

Dajcie znać w komentarzach czy wy też używacie olejku z drzewa herbacianego w swojej pielęgnacji :-)

Komentarze

  1. Dobrze wiedzieć, że ten olejek ma tak szerokie zastosowanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest genialny. Nie wyobrażam sobie pielęgnacji bez tego olejku :-)

      Usuń
  2. Olejek z drzewa herbacianego na stałe gości u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Koniecznie muszę zdobyć ten olejek;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo dobrego o nim słyszałam . Warto mieć w domu . Super recenzja

    OdpowiedzUsuń
  5. Posiadam taki olejek, aczkolwiek z innej firmy. Ostatnio bardzo lubię takie olejki. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja. Już nie wyobrażam sobie swojej pielęgnacji bez tego olejku :-)

      Usuń
  6. ja sie zaopatrzylam w olejek tego typu kilka miesiecy temu i mam go do tej pory ;d stosuje tak 2/3 razy w tygodniu. mysle, ze w moim przypadku to wystarczy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam go. Zawsze muszę mieć buteleczkę w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałam o jego dobrych właściwościach na trądzik. Ja nie mam problemu ale siostra zamierza go wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Genialnie łagodzi stany zapalne, więc polecam :-)

      Usuń
  9. Kiedyś też po niego sięgałam, ale obecnie znam o wiele skuteczniejsze specyfiki na niedoskonałości ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę drogi w stosunku do pojemności produkt, ale jest naprawdę mega wydajny - używam ponad rok, a zużyłam może 1/4 opakowania. Chodzi o Origins Super Spot Remover dostępny w Sephorze - jeśli zaaplikuję go w problematyczne miejsce, gdy tylko coś zaczyna pojawiać się pod skórą, to zawsze w ciągu nocy całkowicie się wchłania i nic nie wyskakuje ;)

      Usuń
  10. Zaciekawiłaś mnie tym olejkiem :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli będziesz mieć okazje to koniecznie go sprawdź :-)

      Usuń
  11. Uwielbiam olejki- tego z drzewa herbaciangeo jeszcze nie miałam- czas to zmienić

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

GLAM PALETTE DOUGLAS- paletka o wielu odcieniach kobiecości.

Półhybryda na paznokciach ??? Wielki test paznokciowy. Jak ją prawidłowo wykonać, aby cieszyć się idealnymi paznokciami przez wiele tygodni- NEONAIL

Moje ostatnie zapachowe łupy z ROSSMANNA; Trwałe perfumy w dobrej cenie: NAOMI CAMPBELL, KENZO , MOSCHINO

HITY pielęgnacji w 2020 roku; Co się u mnie sprawdziło: DERMEDIC HYDRAIN2, ORIENTANA OLEJEK DO TWARZY, KREM AA Z SELEREM, PEELING KAWITACYJNY BEAUTIFLY