Podkład LOREAL TRUE MATCH hit czy kit???





Witam wszystkich

Reklamy, instagram, gazety, internet ciągle prezentują nam osoby z nieskazitelną cerą. Nie straszne im nieprzespane noce, ciężki dzień w pracy, obowiązki domowe. Kobiety na tych reklamach wyglądają perfekcyjnie. Większość z nas zadaje sobie wtedy pytanie- Jak to jest możliwe???Czy podkład jest w stanie zrobić ze mnie taką piękność??? Zachęcone reklamami kupujemy podkłady, które są polecane przez znane osoby i co??? Wtedy następuje zderzenie reklama vs rzeczywistość.

Sama nie raz pod wpływem reklamy zakupiłam jakiś kosmetyk, podkład. Statystycznie większość ludzi właśnie kupuje daną rzecz pod wpływem reklamy, czy to widzianej w tv, internecie, banerach reklamowych. O to właśnie chodzi, aby dany produkt przykuł naszą uwagę i pozostał z nami na dłużej. Tak właśnie działa reklama.

Dziś przyjrzymy się podkładowi LOREAL TRUE MATCH, który jest kultowy i polecany przez większość znanych osób. Wszyscy chyba widzieliśmy reklamy ze znanymi aktorkami, prezenterkami, które zachwycały się tym podkładem. Jak wygląda w takim razie rzeczywistość???HIT CZY KIT???

Podkładu LOREAL TRUE MATCH używam już od kliku dobrych miesięcy, więc myślę, że taki czas jest wiarygodny, aby zrobić rzetelne podsumowanie. Mam go w dwóch wersjach kolorystycznych 2.N Vanilla oraz 1.N Ivory. Poniżej możecie zobaczyć jak prezentują się kolory.


Loreal True Match


Muszę przyznać, że gama kolorystyczna jest ogromna tych podkładów. Każdy idealnie dopasuje swój odcień. Ja tego jaśniejszego odcienia 1.N Ivory używam zimną, a 2.N Vanilla wiosną, kiedy moja skóra muśnięta jest promieniami słońca. Konsystencja samego podkładu jest wodnista i lejąca. Posiada on również drobinki rozświetlające, które jednak nie są widoczne na skórze po nałożeniu. Możemy je tylko zaobserwować w buteleczce. Butelka jest szklana z atomizerem, który oczywiście jest bardzo higieniczną formą aplikacji.

Podkład LOREAL TRUE MATCH zaliczyłabym raczej do podkładów o średnim kryciu w kierunku do słabszego. Jak wiecie moja cera jest naczynkowa, wrażliwa i skłonna do rumienia. Podkład średnio sobie poradził z zakrywaniem mankamentów mojej cery. Myślę, że osoby, które mają wypryski raczej powinny szukać innego podkładu bo on po prostu nie przykryje niedoskonałości.

Cena podkładu jest również wysoka. W niektórych drogeriach widnieje cena nawet koło 70 zł. Jest to moim zdaniem duża przesada bo w tej cenie znajdziemy o wiele lepsze pokłady, które bez problemu przykryją niedoskonałości naszej cery np. LA ROCHE POSAY TOLERIANE TEINT. 

Podkład rzeczywiście dostosowuje się do naszej cery, ale myślę, że to dlatego, że jego krycie nie jest tak wysokie i stąd ten efekt. Dla cery mieszanej i tłustej raczej odradzałabym stosowanie tego podkładu, chyba, że nie przeszkadza komuś błyszczenie, świecenie się cery. U mnie po dwóch godzinach zaczyna się błyszczeć cera i muszę ją zwyczajnie przypudrowywać. Według mnie za taką cenę jest to niedopuszczalne. 

Moja cera ma bardzo widoczne pory i ten podkład je uwidacznia, szczególnie w tym jaśniejszym odcieniu 1.N  Ivory. Niestety mam problem, aby go stosować. Ten ciemniejszy odcień 2N. Vanilla tak bardzo nie wchodzi w pory. Nie wiem czym to jest spowodowane. Ten sam podkład, a tak różne efekty. Jest to moim zdaniem istotny fakt bo to oznacza, że kolory mogą różnie zachowywać się na naszej skórze. Szczerze to pierwszy raz spotkałam się z czymś takim.


LOREAL TRUE MATCH

Nie będę wam pisać co obiecuje producent tego podkładu bo to według mnie mija się z celem. Ja chcę żebyśmy się skupili tylko i wyłącznie na rzeczywistym działaniu tego podkładu. Jak wiemy producenci mogą napisać wszystko, a życie i tak weryfikuje. 

Zróbmy sobie zatem takie małe podsumowanie podkładu LOREAL TRUE MATCH. 

PLUSY PODKŁADU LOREAL TRUE MATCH:

+ Dostępność kolorów, bogata gama kolorystyczna,

+ Szklane opakowanie z atomizerem, które daje higieniczną aplikację podkładu na naszą skórę,

+ Nie powoduje zapychania, więc jest odpowiedni nawet dla wrażliwej skóry,

+ Dostępność, podkład dostaniemy praktycznie w każdej większej drogerii,

+ Odpowiedni na lato, upalne dni, ponieważ nie jest odczuwalny na skórze po nałożeniu,



MINUSY PODKŁADU LOREAL TRUE MATCH:

- Delikatne krycie,

- Cena, wysoka w stosunku do jakości,

- Szybkie błyszczenie się skóry, po około dwóch godzinach trzeba poprawiać makeup,

- podkreśla pory, zmarszczki mimiczne,

- bardzo wodnista konsystencja,

Wiem, że podkład LOREAL TRUE MATCH ma wielu zwolenników i wielu osobom się sprawdził. Wiele osób również używa go na większe wyjścia.Czy jest to podkład, który jest wart swojej ceny???Hit czy kit???Na to pytanie już każdy z was musi sobie sam odpowiedzieć. 



Komentarze

  1. Ja kiedyś stosowałam ten podkład i kiedyś całkiem dobrze sie u mnie sprawdzał. Teraz przerzuciłam sie na nieco mocniej kryjące

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś ten podkład wydawał mi się bardziej kryjący. Mam podobne odczucia.

      Usuń
  2. Używałam go i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używałam tego podkładu, jego minusy przekonały mnie żeby go nie kupować, szczególnie szybkie błyszczenie się skóry, z którym mam zawsze problem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten podkład raczej spisałby się dla cery suchej. Przy moich problemach z cerą, błyszczeniem i naczynkami pozostawia wiele do życzenia.

      Usuń
  4. Kilka razy już się do niego przymierzałam, ale pomimo bogatej gamy kolorystycznej nigdy nie umiałam dobrać do siebie koloru. Na razie mam inne podkłady :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam raz ten podkład, było to już dawno i testowałam tyle podkładów że już nie pamiętam jak go oceniłam, ale najgorszy nie był. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że się u Ciebie ten podkład sprawdził.Ja mam mieszane odczucia.

      Usuń
  6. Cena zawsze mnie odstraszała, po recenzji stwierdzam, że i na moją cerę by się nie nadał, przy moich przebarwieniach i cerze mieszanej to raczej słabo by się sprawdził. Skreślam z listy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak cena jest strasznie wysoka.Patrząc na jakość.

      Usuń
  7. Nie przepadam za tą marką. Kiedyś dostałam uczulenia od kremu od nich i trochę się zraziłam. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kilka produktów mają bardzo fajnych, ale niektóre to totalny kicz.

      Usuń
  8. I like a foundation that has a more natural coverage. Would love to try this one!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. if you like natural foundations then this one will be ok

      Usuń
  9. Ja kiedyś kupiłam go na promce w Rossmannie ale coś mi z nim było nie tak więc po niego nie sięgam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie mam podobne odczucia. Coś jest dziwnego z tym podkładem.

      Usuń
  10. Nie miałam nigdy tego podkładu, ale używam raczej tańszych zamienników. :)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo zdrówka!
    Jelonkowa

    OdpowiedzUsuń
  11. No to ciekawe, że dwa różne efekty są. Nie wiem czy bym skorzystała

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest właśnie w nim bardzo dziwne. Pierwszy raz spotkałam się z takim efektem. Pozdrawiam

      Usuń
  12. Ja także nie używałam tego podkładu i raczej się nie skuszę, bo mam już jeden swój sprawdzony :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiepsko wypada ten podkład. Słaba jakość w stosunku do ceny. Raczej się na niego nigdy nie skusze.

    OdpowiedzUsuń
  14. chyba mialam kiedys stara wersje a nad ta sie zastanawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może przy twojej cerze podkład będzie lepszy :-)

      Usuń
  15. Everyone loves this foundation but for me it wasn't good enough coverage for my skin! xo

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja go bardzo lubię mimo, że nie jest tak matowy uwielbiam to rozświetlenie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie rozświetlenia nie zauważyłam. Widziałam tylko mocno błyszczącą się twarz po kilku godzinach :-)

      Usuń
  17. Very interesting post! ✔️✔️✔️ Have a great day ! 💮💮💮

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja kiedyś używałam i byłam zadowolona. Później, gdy spróbowałam innego stwierdziłam, że jednak ten z Loreala był słabszy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie często tak jest, że wydaje nam się dany kosmetyk najlepszy, a potem stwierdzamy, że jednak to nie to :-)

      Usuń
  19. Przymierzałam się do kupna tego podkładu , jednak zazwyczaj zamawiam kosmetyki online i ciężko było mi dobrać kolor 😬

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kolor dobrałam w drogerii, a potem zamówiłam go przez internet. Często tak robie bo jest o wiele taniej:-)

      Usuń
  20. nigdy nie miałam tego podkładu. Ostatnio bardzo lubię podkłady z bourjois :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że dużo osób poleca te podkłady. Ja jeszcze nie używałam

      Usuń
  21. stosowałam i niestety do.mojej cery mieszanej i strefy T sie nie sprawdził. błyszczał am się już po 2 godzinach 🥺

    OdpowiedzUsuń
  22. Miałam go - u mnie sprawdził się bardzo dobrze. Byłam z niego zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że u ciebie ten podkład się sprawdził. U mnie to totalna klapa.

      Usuń
  23. Nie stosuje podkładów. Ale mojej siostrze się sprawdza ten o którym piszesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz wielkie szczęście, że nie musisz stosować podkładów :-)

      Usuń
  24. Nie miałam tego podkładu, ze względu na zbyt wysoką cenę, omijałam go w drogerii. Czytając Twoją recenzję, już wiem, że to nie jest kosmetyk dla mnie. Mam cerę przetłuszczającą się, z tendencją do błyszczenia, więc nie sprawdziłby się na pewno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena jest bardzo wysoka, a jakość pozostawia wiele do życzenia

      Usuń
  25. Nie używałam go ale chętnie bym spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  26. powiem Ci że to bubel nad bublami dla mnie... Ważył się, rollował, wyglądał na ciastko...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie podkład strasznie uwidacznia pory i cera mocno mi się świeci.No i ma słabe krycie.

      Usuń
  27. nigdy go nie miałam ;) jestem największym fanem Dermacolu ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam o nim wiele pozytywnych opinii, ale sama jeszcze nie miałam okazji go używać :-)

      Usuń
  28. Już od długiego czasu w ogóle nie stosuję podkładów. Generalnie zrezygnowałam z makijażu. Czasem tylko delikatny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że nie musisz używać podkładów. To nic dobrego dla naszej skóry :-)

      Usuń
  29. Stosowałam ten podkład jako nastolatka, jeszcze w tym starym opakowaniu. Pamiętam jaki to był luksus, podkład za tyle pieniąchów :D Wtedy byłam z niego zadowolona. Teraz już bym po niego nie sięgnęła. Od kilku lat używam jedynie kosmetyków mineralnych. Wyjątek stanowią pomadki, do których mam słabość, a nie zawsze posiadają dobry skład :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

GLAM PALETTE DOUGLAS- paletka o wielu odcieniach kobiecości.

HITY pielęgnacji w 2020 roku; Co się u mnie sprawdziło: DERMEDIC HYDRAIN2, ORIENTANA OLEJEK DO TWARZY, KREM AA Z SELEREM, PEELING KAWITACYJNY BEAUTIFLY

Półhybryda na paznokciach ??? Wielki test paznokciowy. Jak ją prawidłowo wykonać, aby cieszyć się idealnymi paznokciami przez wiele tygodni- NEONAIL

Moje ostatnie zapachowe łupy z ROSSMANNA; Trwałe perfumy w dobrej cenie: NAOMI CAMPBELL, KENZO , MOSCHINO