Subtelne zapachy perfum na co dzień. Idealne na ciepłe dni, do pracy-przetestowane perfumy przez kosmetyczniemonrog



Witam wszystkich

Perfumy jakich używamy podczas różnych etapów w życiu może wiele powiedzieć jakimi jesteśmy ludźmi, jakie mamy nastawienie do życia. Czy traktujemy wszystko na poważnie czy z przymrużeniem oka. Często nie zdajemy sobie sprawy, że wybór perfum ma tak ogromne znaczenie.

Wyobraźmy sobie sytuację, w której idziemy na rozmowę o pracę. Używamy perfum czy raczej nie?
Pewnie większość osób pomyślałaby sobie, że to przecież nie ma znaczenia. Wzięłaby pierwszy lepszy perfum z półki i po sprawie. Otóż zapach i to co czujemy jest bardzo ważnym aspektem w naszym życiu. To jak będziemy pachnieć może przeważyć o naszym dalszym losie podczas rozmowy o pracę. Jeśli użyjemy zapachu ostrego, mocnego to możemy odstraszyć rozmówcę. Może pomyśleć, że jesteśmy osobami twardymi, które będą ciężkie we współpracy. Dlatego lekki i delikatny zapach będzie najbardziej profesjonalny w takim wypadku.

Jeśli chodzi o mnie to kocham perfumy, zapachy. Mam ich sporo w mojej kolekcji, ale dziś chciałabym wam pokazać takie, które sprawdzą się na co dzień, do pracy oraz na upalne dni. Wszystkie zapachy przetestowałam i postaram się je wam przybliżyć.

Piękny subtelny zapach, który bardzo lubię to AVON SURREAL ISLAND.


Na stronie internetowej firmy AVON jest on teraz za 45,99 zł. Cena adekwatna do jakości.
Przyjrzyjmy się mu bliżej. Flakon jest szklany i bardzo estetyczny. Wykonany jest z mocnego szkła- wiem bo spadł mi już dwa razy i nic mu się nie stało ;-) Kolor flakonu jest energetyczny i letni- pomarańcz mieszany z różem.

Woda toaletowa należy do kategorii ciepłej. Zapach idealny na co dzień. Sprawdzi się również w letnie wieczory. Główne nuty zapachowe to czerwone owoce, jaśmin indyjski, bób tonka. Jeśli chodzi o nuty głowy to należą do nich czerwone owoce, soczysta mandarynka oraz jabłko. Do nut serca zaliczmy jaśmin indyjski, frezję, peonię. Bazą natomiast jest drewno sandałowe, piżmo oraz bób tonka. Woda ta  utrzymuje się do kilku godzin. W ciągu dnia trzeba powtarzać aplikację żeby zapach podtrzymać.

Jeśli chodzi o  wody perfumowane to wart uwagi jest  DAVIDOFF COOL WATHER WAVE



Kupiłam go już jakiś czas temu w sklepie Rossmann. Teraz jest w promocji na ich stronie internetowej za 99,99 zł. Ja go kupowałam również w tej cenie. Zapach, który zawsze przypomina mi wakacyjny czas, lato i upalne dni. Ten zapach jest dla mnie bardzo energetyzujący i czuję wtedy, że mogę osiągnąć każdy cel.

Flakon jest szklany i masywny. Dzięki temu, że ma taki kształt to dobrze się go trzyma w dłoni. Buteleczka ma piękny kolor niebiesko- błękitny. Jeśli chodzi o nuty głowy to czujemy tu owoc mango, arbuz, pasiflora, guawa. Z nut serca mamy tu piwonię, frezję, heliotrop.
Bazą natomiast jest pieprz, irys drzewo sandałowe, ambra, piżmo. Woda perfumowana jest bardzo trwała. Utrzymuje się bardzo długo na ciele. Nie trzeba powtarzać aplikacji w ciągu dnia. Zapach idealny na co dzień, jak i na wieczór.Cena adekwatna do jakości. Polecam, polecam i jeszcze raz polecam.

 Kolejna moja "perfumowa perełka" to CALVIN KLEIN BEAUTY

 

Cudowny zapach wody perfumowanej dla romantycznych dusz. Kupiłam go w Rossmannie i z tego co pamiętam to kosztował coś koło 150 zł. Nie żałuję wydanych pieniędzy, ponieważ zapach jest bardzo trwały, zmysłowy i kobiecy.

Flakon prezentuje się bardzo elegancko i wytwornie. Pomimo tego, że jest klasyczny to przykuwa uwagę. Flakon wykonany jest bardzo porządnie. Jest szklany, co zapewne spodoba się większości osób. Jeśli chodzi o zapach to w nutach głowy znajdziemy ambrę, a w sercu jaśmin. Podstawę natomiast stanowi jałowiec wirginijski. W tym zapachu można się zakochać i uwaga ten zapach uzależnia :-) Zapach długo się utrzymuje i jest bardzo trwały.

Ostatnim moim ulubieńcem jest woda toaletowa CELINE DION FLAMMABLE INFLAMMABLE


Woda toaletowa ma bardzo wyrazisty zapach i mocny. Na bardzo upalne dni raczej się nie sprawdzi, ale na letni wieczór jest idealna. Kobiecy i uwodzicielski zapach tak bym go nazwała. Zapach dla zdecydowanych kobiet, które nie boja się wyzwań. Kupiłam go już jakiś czas temu w rossmannie.

Flakon bardzo ciężki, szklany. Elegancko oraz klasycznie wykonany. Tu nie znajdziemy przepychu. Klasa to słowo nasuwa mi się patrząc na ten flakon. Pomimo, że to woda toaletowa to zapach utrzymuje się długo. Nie zauważyłam, aby w ciągu dnia trzeba było jakoś nadmiernie go używać, żeby zapach się utrzymał. Jeśli chodzi o linię głowy to znajdziemy tu konwalię, fiołek alpejski, czerwoną porzeczkę, ziarna pieprzu oraz lilię wodną. Linia serca to mimoza, kwiat pomarańczy, żółta róża. Podstawę stanowią drzewo sandałowe, piżmo oraz ambrę.


To już wszystkie moje propozycje zapachowe. Mam nadzieję, że wy również kochacie perfumy pod każdą postacią. Dajcie znać czy wy również używałyście, któryś z zapachów, które wam polecam. Jestem bardzo ciekawa


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

GLAM PALETTE DOUGLAS- paletka o wielu odcieniach kobiecości.

HITY pielęgnacji w 2020 roku; Co się u mnie sprawdziło: DERMEDIC HYDRAIN2, ORIENTANA OLEJEK DO TWARZY, KREM AA Z SELEREM, PEELING KAWITACYJNY BEAUTIFLY

Półhybryda na paznokciach ??? Wielki test paznokciowy. Jak ją prawidłowo wykonać, aby cieszyć się idealnymi paznokciami przez wiele tygodni- NEONAIL

Moje ostatnie zapachowe łupy z ROSSMANNA; Trwałe perfumy w dobrej cenie: NAOMI CAMPBELL, KENZO , MOSCHINO