Zacznij sezon wiosenny z pięknymi, zadbanymi dłońmi z ISANA oraz CIEN

 



Witam wszystkich

Wiosna już dała o sobie znać i czas najwyższy zająć się naszymi dłońmi, które po zimie niekoniecznie wyglądają dobrze. Często są przesuszone, podrażnione i tak naprawdę tylko systematyczność może nas w tym wypadku uratować. Dlatego jeśli interesuje was taki temat to zapraszam do czytania.

Jeśli chodzi o moją skórę na dłoniach to jest ona bardzo delikatna i wrażliwa. Mam ogromną tendencję do przesuszenia. Suche skórki to dla mnie codzienność. Ciężko mi się ich pozbyć od tak sobie. Dlatego zawsze kombinuje z różnymi kremami, które mają niwelować suchość. Nie każdy krem się u mnie sprawdził, ale te zaprezentowane dziś to moje must have.



Uwielbiam kremy do rąk, ale też oczekuję od nich spełnienia podstawowej funkcji czyli nawilżenia. Niestety drogie kremy do rąk (nie będę przytaczać nazw) nie sprawdziły się u mnie kompletnie. Dlatego od dłuższego czasu stawiam na tańsze kremy, ale za to spełniające swoją funkcję i wiecie co??? Udało mi się takie perełki znaleźć.

Mowa tu o trzech kremach, ale dwóch markach tak naprawdę. To moja ulubiona Isana oraz Cien. Dawno nie miałam tak znakomitych kremów do rąk w przystępnej cenie.


1. ISANA INTENSYWNY KREM DO RĄK DO BARDZO SUCHEJ SKÓRY

Genialny kremik w niskiej cenie. Zawsze nakładam grubą warstwę tego kremu na noc. Rano skóra jest miękka, a skórki nie są już tak uciążliwe jak wcześniej. To już moje trzecie opakowanie tego kremu. Używam go przez cały rok. Jeśli chcecie zregenerować swoją skórę dłoni to ten krem będzie idealny.



2. KREM DO RĄK NAWILŻAJĄCY Z EKSTRAKTEM Z RUMIANKU CIEN

Uwielbiam ten krem używać na dzień, ponieważ bardzo wygładza skórę i mam wrażenie, że delikatnie napina. Po za tym zapach rumianku działa na mnie niesamowicie pobudzająco. Coś genialnego. Kupiłam ten krem przypadkiem, a teraz wręcz nie mogę się z nim rozstać. Jeśli szukacie porządnego kremu, który zadziała na waszą skórę to ten będzie idealny.


3. KREM DO RĄK Q10 Z WOSKIEM PSZCZELIM, KOENZYMEM Q10 I WITAMINĄ E CIEN

Genialny kremik. Tą wersję możecie bez problemu używać na dzień jak i na noc. Dobrze nawilża, koi i pozostawia skórę miękką i aksamitną. Właśnie za to najbardziej lubię ten krem. Przystępna cena sprawia, że bardzo chętnie po niego sięgam. Fajny, podstawowy krem, który faktycznie przynosi efekty.



Napiszcie w komentarzach jakie wy polecacie kremy do rąk, a może nie używacie tego typu kosmetyków. Jestem bardzo ciekawa waszego zdania.

Komentarze

  1. Na krem z Isany chętnie bym się skusiła. Lubię produkty tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w sumie rzadko siegam po kremy do rąk, zazwyczaj wystarcza mi, jak stosuję na dłonie balsam do ciała, albo krem do twarzy, przy okazji nakładania tych produktów na inne części ciała. Jednak zawsze jakiś krem posiadam do rąk i używam w sytuacjach, gdy wykonuję więcej jakiś zajęć w stylu większe sprzątanie, albo jest jakaś wyjątkowo niekorzystna pogoda. aktualnie mam krem marki ecoreceptura.

    OdpowiedzUsuń
  3. kiedyś byłam bardzo wierną fanką kremów marki Cien. Są tanie, ale są idealne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Też nie lubię przepłacać za kremy do rąk .Używam ich dużo i bardzo często w ciągu dnia, więc dla mnie muszą być one przystępne cenowo :-)

      Usuń
  4. Isana i Cien mają dobre produkty. Tanie i dobre.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam żadnego z nich, ale ostatnio polubiłam masełko z floslek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo chętnie przetestuję kremy do rąk z Isany :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się z Tobą, że te dwie marki kremów dobrze się sprawdzają i cenowo też nie bolą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z marki Cień miałam kiedyś krem do rak ale inny i był super :) muszę te wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś miałam te kremy Cien ❤

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

GLAM PALETTE DOUGLAS- paletka o wielu odcieniach kobiecości.

Półhybryda na paznokciach ??? Wielki test paznokciowy. Jak ją prawidłowo wykonać, aby cieszyć się idealnymi paznokciami przez wiele tygodni- NEONAIL

Moje ostatnie zapachowe łupy z ROSSMANNA; Trwałe perfumy w dobrej cenie: NAOMI CAMPBELL, KENZO , MOSCHINO

Moja opinia na temat działania Jadeitowego masażera do twarzy EWA SCHMITT