Polecane perfumy na wiosnę: KENZO L'EAU, AVON VIVA LA VITA

 



Witam wszystkich


Wiosna- to właśnie ta pora roku zainspirowała mnie do napisania tego postu. Wiosna- radość, słońce, piękna pogoda. Tak kojarzy mi się ta pora roku. Wszystko budzi się do życia no i szczerze ja też :-) Mam wtedy zupełnie inną energie. Jestem pełna werwy, radości i mam poczucie, że świat stoi otworem (pomimo pandemii).

Wtedy też zaczynam używać innych perfum. Uwielbiam wersje kwiatowe, świeże, które rano pobudzą mnie do działania. Takie otulenie się zapachem o poranku wpływa pozytywnie na moje nastawienie. Nie wiem czy wy też tak macie. Po prostu u mnie perfumy to moje must have. Bez niego nie wychodzę z domu. 

Dlatego jeśli i wy macie bzika na punkcie perfum to zapraszam do czytania. 

Moja Babcia, od kiedy pamiętam miała masę perfumów, mgiełek i innych pachnideł. Zawsze rano psikała się perfumami bo mówiła, że kobieta powinna pachnieć. Jakoś utkwiło mi to w pamięci i sama zakochałam się w perfumach. Jako dziecko podbierałam Babci perfumy i udawałam, że jestem taka duża i poważna. Lubiłam wąchać różne zapachy i chyba to właśnie wpłynęło na zamiłowanie do perfum. 



Ostatnio bardzo polubiłam się z zapachem KENZO L'EAU. Zapach jest świeży i energetyzujący. Kupicie go bez problemu przez internet, a tam są naprawdę atrakcyjne ceny, więc nie musicie się martwić o portfel.

Zapach utrzymuję się bardzo długo. Wystarczy odrobina, aby zapach był wyczuwalny przez wiele godzin. Polecam go osobom młodym, ale również starszym, ponieważ zapach bardzo pobudza do działania. 

Jest uniwersalny. Można go używać na dzień, jak i na wieczór. Randka z mężem, chłopakiem, urodziny Babci, Cioci??? Ten zapach to strzał w dziesiątkę. Zapach nie jest ciążki, ani przytłaczający. Ostatnio podarowałam go mojej Mamie i również jest z niego bardzo zadowolona.

Jeśli nie wiecie co kupić na prezent to ten perfum będzie idealny. Osoba obdarowana zakocha się w nim. Mam jeszcze chrapkę na inne perfumy Kenzo i pewnie niedługo moja kolekcja powiększy się o kolejny perfum tej marki. Uzależniłam się od tych zapachów :-)



Kolejna moja propozycja na sezon wiosna- lato to woda perfumowana AVON VIVA LA VITA. Nie wiem, który to już mój flakon. Nie wyobrażam sobie wiosny bez tego zapachu. Kwiaty, klasa, łąki takie mam skojarzenia, gdy wącham ten zapach. Niesamowita kompozycja zapachowa, która uzależnia.

Zapach z powodzeniem możecie stosować na dzień jak i na wieczór. Ja lubię uniwersalne zapachy. Nie lubię podziałów tego typu na dzień, na wieczór. Kiedy wydaję już pieniądze na jakiś perfum to chcę go używać na różne okazje. Nie tylko od święta. W dobie pandemii ciężko jest gdzieś wyjść wieczorem, więc takie zapachy typowo wieczorne u mnie nie zdają egzaminu.

Połowę mojej rodziny obdarowałam już tym perfumem i wszyscy bardzo go sobie chwalą, właśnie za trwałość i zapach. Woda perfumowana Avon Viva La Vita nie kosztuje dużo. Często zamówicie ją w katalogu Avon w atrakcyjnej cenie, więc warto się nią zainteresować.

Ja już mam kolejną buteleczkę, która czeka na użycie, kiedy skończę ten flakonik. Ogólnie bardzo lubię zapachy Avon. Jeszcze nie trafiłam na żaden bubel, a to już coś :-)

Dajcie znać jakie są wasze ulubione zapachy na sezon wiosna- lato. Jestem bardzo ciekawa co polecacie.






Komentarze

  1. Może się skuszę na jakieś perfumy. Lubię słodkie zapachy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubie perfumy Kenzo,kazda wersje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam tylko tą wersję, ale mam zamiar sprawdzić też inne :-)

      Usuń
  3. Nie znam tych zapachów. Zapach Kenzo mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wprawdzie mam swoje ulubione perfumy, ale lubię też czas poeksperymentować i spróbować coś nowego. Pozdrawiam cieplutko ☀️

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również lubię kwiatowe i świeże. :) Tych zapachów jeszcze nie poznałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kenzo jest moim ulubionym. Z Avonu perfumy kiedyś próbowałam. Pozdrawiam😊🌞

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam ten zapach z Avonu, piękny jest 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. I haven't tried it yet.Thanks for sharing your opinion.
    I hope you'll visit my blog soon. Have a good week!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapach Kenzo bardzo mnie zaciekawił.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne wspomnienie z Babcią :D ja miałam taką ciocio-babcię (która w sumie nie była ani babcią ani ciocią ale dzieci tak mają, że ciocie i babcie nie muszą być wcale rodziną :D ) I ona w swoim pokoju zawsze miała mnóstwo szminek, cieni do powiek i jak ja tam wpadałam to się tym wszystkim malowałam. Czerwień na ustach obowiązkowa, na szyję korale, na głowę kapelusz i byłam damą :D
    Niestety nie znam tych zapachów ale wydają się całkiem ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak dziecięce chwile są wspaniałe. Zawsze pozostają nam wspomnienia :-)

      Usuń
  11. Witam serdecznie ♡
    Niestety nie znam tych zapachów. Chętnie bym je wypróbowała, chodź mam już swoje perełki z których nie zrezygnuję :) Mimo to jestem otwarta na nowe zapachy :) Świetny wpis!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam kiedyś takie Kenzo o zapachu trawy cytynowej ale mega słabo się na mnie utrzymywało:( Super pościk 😘😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to jestem zdziwiona bo u mnie ten zapach utrzymuje się długo. Pozdrawiam

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

GLAM PALETTE DOUGLAS- paletka o wielu odcieniach kobiecości.

Półhybryda na paznokciach ??? Wielki test paznokciowy. Jak ją prawidłowo wykonać, aby cieszyć się idealnymi paznokciami przez wiele tygodni- NEONAIL

Moje ostatnie zapachowe łupy z ROSSMANNA; Trwałe perfumy w dobrej cenie: NAOMI CAMPBELL, KENZO , MOSCHINO

Moja opinia na temat działania Jadeitowego masażera do twarzy EWA SCHMITT