Wypadanie włosów- problem, przypadłość, choroba. Jak sobie z tym radzić??? Genialny TONIK-WCIERKA DO SKÓRY GŁOWY VIANEK



Witam wszystkich

Wielkimi krokami zbliża się do nas wiosna. Niestety często podczas tzw. przesilenia wiosennego pojawia się problem wypadania włosów. Czasami jest to okresowe wypadanie włosów, które samo mija, a czasami przeradza się w problem, który potrafi bardzo nam dokuczyć w codziennym życiu. Jeśli interesuje was problem wypadania włosów to zapraszam do czytania.

Zacznijmy od początku. Poznajmy podstawowe przyczyny wypadania włosów. 

Przyczyny wypadania włosów:

  • zmiana pór roku,
  • nadmierne promieniowanie słoneczne,
  • gwałtowne zmiany temperatur,
  • wiat, mróz,
  • zmiany hormonalne,
  • brak witamin,
  • niewłaściwy tryb życia,
  • infekcje,
  • przeziębienie,
  • stres,
Jak widać ustalenie jednej przyczyny wypadania włosów bywa bardzo trudne. Przyczyn oczywiście możemy tu wymieniać bez liku. Dlatego problem jest niezwykle trudny i złożony. Osoby dotknięte przewlekłym wypadaniem włosów zmagają się z bardzo ciężką chorobą. Dlatego niezwykle ważne jest wspieranie takich osób w walce o samych siebie. 


VIANEK NORMALIZUJĄCY TONIK-WCIERKA DO SKÓRY GŁOWY

Jeśli wasz problem z wypadaniem włosów trwa dłużej niż kilka tygodni to warto wybrać się do dermatologa, który sprawdzi gdzie leży przyczyna wzmożonego wypadania włosów. Nie wolno bagatelizować problemu, ponieważ w takim przypadku liczy się każdy dzień. Każdy dzień zwłoki to dodatkowe włosy, które gubimy, a problem się pogłębia. Czasami nie jesteśmy w stanie sami sobie pomóc. Dlatego warto wybrać się do lekarza, które zrobi nam dodatkowe badania.

Jeśli chodzi o mnie to mój problem z wypadaniem włosów jest złożony. Najbardziej wpływ na to mają zmiany pór roku oraz zmiany hormonalne. Mam niedoczynność tarczycy, która oczywiście regulowana jest tabletkami i w chwili obecnej jest na poprawnym poziomie. Aczkolwiek ciągle musze przyjmować leki. Bez nich poziom hormonów gwałtownie wzrośnie. Jeśli chcecie więcej się dowiedzieć na temat niedoczynności tarczycy to chętnie zrobię na ten temat osobnego posta.

Moje włosy w ostatnim czasie poprawiły się jeśli chodzi o wygląd i kondycję. Myślę, że w dużej mierze przez to, że zaczęłam używać wcierki-toniku Vianek. Kupiłam ją całkowicie przypadkiem. Spodobał mi się jej skład i forma aplikacji, która jest bardzo łatwa. Tonik-wcierka Vianek posiada atomizer jak przy tonikach w sprayu do twarzy. Szybka aplikacja i nie ma mowy tu o marnowaniu produktu. Wszystko trafia na skórę głowy :-)


SKŁAD TONIK-WCIERKA DO SKÓRY LOWY VIANEK


Skład Toniku- wcierki do skóry głowy Vianek:

  • Gliceryna- substancja nawilżająca,
  • Wyciąg z pokrzywy- pobudza cebulki włosowe do wzrostu, działa antybakteryjnie,
  • Wyciąg ze skrzypu polnego- substancja przeciwzapalna,
  • Wyciąg z korzenia łopianu- reguluje wydzielanie sebum,
  • Ekstrakt z liści szałwii- działa przeciwzapalnie, ściągająco i hamuje rozwój bakterii,
  • Wyciąg z liści brzozy brodawkowatej- substancja tonizująca i kojąca,
  • Pantenol- łagodzi podrażnienia,
  • Kwas mlekowy- działa rozjaśniająco na skórę,
  • Kwas fitowy- silny antyoksydant,
  • Olejek eteryczny z rozmarynu- działa przeciwbakteryjnie i przeciwgrzybiczo,
  • Olejek eukaliptusowy- działa przeciwwirusowo i antybakteryjnie,

Moi kochani to jest kopalnia cudownych składników, które mają szansę zadziałać na naszą skórę głowy i przeciwdziałać wypadaniu włosów. Gdy zobaczyłam ten skład to nie mogłam uwierzyć, że producent postarał się żeby każdy składnik miał szansę zadziałać na naszą skórę. Brawa dla producenta. Skład jest bogaty i prosty. Same dobroczynne składniki bez syfu i toksyczności.

Jeśli szukacie czegoś sprawdzonego z genialnym składem to ten tonik-wcierka Vianek jest dla was odpowiednia. Dawno nie trafiłam na coś tak dobrego z tak genialnym składem. Dosłownie się zakochałam.

Producent zaleca używanie wcierki codziennie. Ja tak robię. Codziennie wieczorem aplikuję tonik-wcierkę Vianek na skórę głowy. Używam jej od ponad miesiąca i dawno nie miałam takiego wysypu baby hair. Coś niesamowitego. Do tego włosy przestały się tak bardzo przetłuszczać. Są odbite od nasady i genialnie się układają. 


TONIK- WCIERKA DO SKÓRY GŁOWY VIANEK

Uwielbiam ten produkt do skóry głowy. Koniecznie musicie go wypróbować jeśli macie problem z wypadaniem włosów. Ja wiem jedno- ten tonik pozostanie ze mną na dłużej :-) Dajcie znać jakie wam produkty sprawdzają się jeśli chodzi o wypadanie włosów.




Komentarze

  1. PrYznam szczerze ze u ciwbie widze go pierwszy raz. Chętnie przetestuje 💓 dziękuję za polecenie. Całusy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny produkt, który można stosować codziennie bez obciążania :-)

      Usuń
  2. Nie słyszałam wcześniej o tym toniku. Jestem jak najbardziej na tak.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy produkt . Nie mam jakiś duży problem z wypadaniem włosów , ale dobrze się czegoś więcej dowiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię produkty marki Vianek ❤

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam produkty marki Vianek!
    Produkt z pewnością jest godny zainteresowania :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam nigdy takiego produktu do skóry głowy;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja całe szczęscie nie mam z tym problemu :) Marki Vianek jeszcze nic nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja na razie mam spokój z wypadaniem, ale zapamiętam w razie czego, że ten się świetnie sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Od dziecka mam problem z nadmiernym wypadaniem włosów i nawet leki nie pomagały. Kosmetyki działają tylko doraźnie, ale i tak chętnie wypróbuję tę wcierkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi nie zawsze kosmetyki pomagają na wypadanie włosów, ale ta wcierka fajnie pobudza cebulki do wzrostu. Pozdrawiam

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

GLAM PALETTE DOUGLAS- paletka o wielu odcieniach kobiecości.

HITY pielęgnacji w 2020 roku; Co się u mnie sprawdziło: DERMEDIC HYDRAIN2, ORIENTANA OLEJEK DO TWARZY, KREM AA Z SELEREM, PEELING KAWITACYJNY BEAUTIFLY

Półhybryda na paznokciach ??? Wielki test paznokciowy. Jak ją prawidłowo wykonać, aby cieszyć się idealnymi paznokciami przez wiele tygodni- NEONAIL

Moje ostatnie zapachowe łupy z ROSSMANNA; Trwałe perfumy w dobrej cenie: NAOMI CAMPBELL, KENZO , MOSCHINO