Buty sportowe, modne i wygodne: NIKE AIR MAX 90 MESH, ADIDAS SUPERSTAR J, CALVIN KLEIN JEANS RITZY

 


Witam wszystkich

Dziś przychodzę do was z tematem bardziej wesołym i optymistycznym. Idzie wiosna i choć u mnie na pomorzu jest jeszcze bardzo daleko (gdy dziś piszę tego posta to padał u mnie śnieg z deszczem) to jednak postanowiłam odświeżyć moją garderobę na wiosnę.

Wiecie, że mam obsesję na punkcie butów sportowych. Mam ich naprawdę sporo i ciągle coś dokupuję. To jest wręcz straszne :-) Dlatego jeśli wy również macie bzika na punkcie butów sportowych to zapraszam do czytania.

W tym roku postawiłam na klasykę czyli białe obuwie oraz szare. Kolory bardzo uniwersalne, a modele pasują praktycznie do każdej stylizacji. Mogę je śmiało założyć do sukienek, jenasów, dresów, a nawet bardziej eleganckich rzeczy i właśnie dlatego tak kocham buty sportowe.

Na wiosnę powiększyła się moja kolekcja butów sportowych o Nike Air Max 90 Mesh, Adidas Superstar J, Calvin Klein Jeans Ritzy.  Jestem bardzo zadowolona z tych modelów i już nie mogę się doczekać, kiedy je założę.


1. NIKE AIR MAX 90 MESH MODEL 833418 024 GREY



Mam również inny model tych butów i przekonała mnie do zakupu ich niesamowita jakość, precyzja w wykonaniu, ponieważ starszy model mam już około 8 lat i dosłownie nic się z nim nie dzieje. Prałam je w pralce wielokrotnie i są jak nowe. Dlatego postanowiłam kupić nowszy model Nike Air Max. 




Szary kolor plus delikatna biel z czernią komponują się bardzo klasycznie i elegancko. Zależało mi na butach nie krzykliwych, które będę mogła założyć do pracy, jak również na co dzień. Powiem wam na wstępnie, że buty są mega wygodne i cudownie nosi się je na nodze. Można w nich przechodzić cały dzień, a nogi praktycznie nie odczują żadnego bólu oraz się nie pocą. 

Fajnie wyglądają w połączeniu ze zwykłymi jeansami, ale również ze spódnicą czy sukienką. Model jest na tyle uniwersalny, że można go łączyć praktycznie z każdym ciuchem i zawsze te buty się obronią. Model idealny na wiosnę. Jeśli szukacie klasycznych butów, które będziecie mić wiele lat to ten model to strzał w dziesiątkę.


2. ADIDAS SUPERSTAR J MODEL FW5236




Kocham białe tenisówki, adidasy. Wiosna to dla mnie idealny czas, kiedy mogę je nosić do woli. Tylko deszcz może wtedy mi popsuć plany i humor. Biel to już klasyk, co tu dużo mówić. Ten model chodził już za mną bardzo długo, ale tak jakoś nie było mi z nim po drodze. Zawsze wybierałam coś innego bo taniej bo większa promocja. Aż w tym roku powiedziałam basta- kupuję ten model i nie ma dyskusji :-)

Model Adidas Superstar J ma kolorowe wstawki, które wyglądają bardzo wesoło i optymistycznie. Nie wiem jak wy, ale ja gdy zakładam takie wesołe buty to od razu mi się humor poprawia i jestem pełna optymizmu. Kolorowe wstawki nie są nachalne i fajnie łączą się z bielą na butach. Tutaj możecie zobaczyć jak wyglądają w przybliżeniu.







Tutaj producent zadbał o każdy szczegół. Wszystko jest genialnie dopracowane i spójnie tworzy całość. Nie będę wam pisać z czym je łączę bo dosłownie możecie założyć je do wszystkiego i zawsze będziecie wyglądać dobrze i stylowo. To jest tak uniwersalny model, że mogą go nosić osoby bardzo młode, ale spokojnie też osoby starsze, które cenią sobie świetny styl i wygodę. Polecam, polecam, polecam.


3. CALVIN KLEIN JEANS RITZY MODEL R3551 WHITE



Są to tenisówki, które chodziły już za mną wiele lat, ale przerażała mnie bardzo wysoka cena. Jakoś nigdy nie mogłam dorwać ich na promocji, a jeśli już były to nie było rozmiaru i tak w koło. Dlatego, kiedy zobaczyłam, ze jest mój rozmiar nie zastanawiała się zbyt długo i je kupiłam.

Tenisówki posiadają wbudowaną platformę, dzięki czemu mamy delikatny obcas, który optycznie wydłuża nogi. Coś pięknego. Genialnie wyglądają na stopach. Ja je najczęściej zakładam do sukienek bo pięknie podkreślają ich zwiewność i elegancję. 

Buty są materiałowe, białe z czarnymi elementami. Klasyka i elegancja tak myślę o tych butach pomimo tego, że są to trampki. Już nie mogę się doczekać, kiedy będę mogła je założyć. Tutaj możecie zobaczyć jak prezentują się szczegóły.





To już wszystkie moje propozycje butów sportowych na wiosnę. Myślę, że modele są na tyle uniwersalne, że każdy znajdzie coś dla siebie, a wy jakie lubicie nosić buty wiosną??? Sportowe czy raczej szpilki lub półbuty???








Komentarze

  1. U mnie dominuje głównie obuwie sportowe :) Musi być wygodnie i lekko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Akurat żadne z tych butów nie trafia w mój gust, ale ostatnie wyglądają najładniej.

    OdpowiedzUsuń
  3. superstary jak i airmaxy uwielbiam! adidas to to tylko te ❤️ mam juz trzecia pare i rozgladam sie za kolejna, chociaz mam maly dylemat w tym roku... bo chcialabym takze powrocic do klasycznych reeboczkow, ktore tez uwielbialam. airmax rowniez baaardzo dlugo sie u mnie trzymaja :D ja jednak wybieram buty przewaznie cale biale, bez zadnych kolorowych dodatkow. te buciki ck sa przeurocze ❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana. Air maxy bardzo Ci polecam. Są nie do zdarcia

      Usuń
  4. Buciki od CK mnie zachwyciły <3 Nie dość że białe, to jeszcze na koturnie, co uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są uniwersalne, więc będą pasować do wielu stylizacji :-)

      Usuń
  5. Witaj!
    Nie ukrywam, że ostatnio myślałam o podobnym wpisie, w którym również chciałam przedstawić moje wiosenne obuwie, więc z przyjemnością przeczytałam i obejrzałam Twój!
    Też mieszkam na Pomorzu i rzeczywiście pogoda niezbyt wiosenna. Szkoda. Mam nadzieję, że niedługo przywitają nas piękne, słoneczne dni :)
    Uwielbiam buty sportowe i to właśnie głównie one zajmują moją szafę.
    Kocham wręcz białe buty i zgadzam się, że są niezwykle uniwersalne i pasują do wielu styli.
    1. Kiedyś chciałam pokusić się na Air Maxy, ale cena ich była kosmiczna... Twoje prezentują się świetnie! Rzeczywiście, 8 lat robi wrażenie.
    2. Nie widziałam jeszcze takiej wersji kolorystycznej. Wiosenna :)
    3. Nie ukrywam, że kiedyś chciałam się pokusić na takie tenisówki na koturnie, ale jakoś zabrakło mi odwagi. Teraz niezbyt mi się podobają :(

    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana napisz o swoich wyborach na wiosnę. Ja jestem bardzo ciekawa. Pozdrawiam

      Usuń
  6. Może w końcu kupię sobie Adidas Superstar :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie prezentują się buty z Nike :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki i polecam. Jest wiele wariantów kolorystycznych. Pozdrawiam

      Usuń
  8. Witam serdecznie ♡
    Wspaniałe propozycje :) Uwielbiam buty sportowe- to ich właśnie mam najwięcej w swojej szafie :) Wszystkie pary są ciekawe i pasowałyby mi do wszystkiego ^^
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez uwielbiam buty sportowe. Kiedyś zdecydowanie wolałam szpilki, a teraz mi się pozmieniało hihi

      Usuń
  9. Ja musze kupić jakieś nowe buty :) Ostatnio bardzo podobają mi się Superstary :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja polowałam na nie kilka sezonów. Zawsze jakoś coś innego wpadło mi w ręce. W tym roku się uparłam i je kupiłam :-)

      Usuń
  10. Te tenisówki od Calvina Kleina są piękne 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I człowiek kilka centymetrów staje się wyższy dzięki tym butom hihi

      Usuń
  11. Szare Nike bardzo mi się podobają, świetne są! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor i fason bardzo uniwersalny. Modny będzie przez kolejne 10 lat :-)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

GLAM PALETTE DOUGLAS- paletka o wielu odcieniach kobiecości.

Półhybryda na paznokciach ??? Wielki test paznokciowy. Jak ją prawidłowo wykonać, aby cieszyć się idealnymi paznokciami przez wiele tygodni- NEONAIL

HITY pielęgnacji w 2020 roku; Co się u mnie sprawdziło: DERMEDIC HYDRAIN2, ORIENTANA OLEJEK DO TWARZY, KREM AA Z SELEREM, PEELING KAWITACYJNY BEAUTIFLY

Moje ostatnie zapachowe łupy z ROSSMANNA; Trwałe perfumy w dobrej cenie: NAOMI CAMPBELL, KENZO , MOSCHINO