Wielka moc zamknięta w ampułkach od YASUMI- Pielęgnacja na wyższym poziomie

 



Witam wszystkich

Wielka moc zamknięta w ampułkach od Yasumi, czyli pielęgnacja na wyższym poziomie. Trzy ampułki, które są w stanie zrewolucjonizować Twoją pielęgnację. Jeśli zależy Ci na skoncentrowanej pielęgnacji, która przyniesie efekty już po kilku użyciach to zapraszam do czytania.

Od jakiegoś czasu stawiam na bardziej zaawansowaną pielęgnację, czyli taką jaka jest wykorzystywana w profesjonalnych gabinetach kosmetycznych. Lubię sprawdzać produkty, które są przeznaczone również do użytku domowego. Mam wtedy pewność, że dany kosmetyk będzie działał na moją skórę całościowo i będę mieć poczucie zaopiekowania się moją skórą jak w gabinecie kosmetycznym. Takie domowe SPA :-)

AMPUŁKI YASUMI:

1. AMPUŁKA DRY SKIN dla cery suchej odwodnionej i wrażliwej.

2. AMPUŁKA MARINE COLLAGEN dla cery przesuszonej z oznakami starzenia.

3. AMPUŁKA VITAMIN C dla cery wrażliwej, naczynkowej.


AMPUŁKI YASUMI

Ampułki zakupiłam na stronie internetowej Yasumi. Szukałam czegoś skoncentrowanego, a zarazem bezpiecznego do użycia w domu. Potrzebowałam czegoś, co mogę nałożyć po mezoterapii mikroigłowej, którą wykonuję w domu. Wzięłam więc na spróbowanie mniejszą zawartość ampułek, aby sprawdzić czy zakup większych opakowań będzie uzasadniony.

Nie wiem jak wy, ale ja zawsze na próbę kupuję mniejsze opakowania, kiedy coś mi się nie sprawdza to wiem, że dany produkt zaraz się skończy i po prostu ponownie go nie kupię. Takie ampułki w pełnym wymiarze nie są wcale takie tanie, więc kupienie czegoś w ciemno nie zawsze jest dobrym pomysłem.

Tutaj możecie zobaczyć co mówi producent na temat tych ampułek:





Moją ulubioną ampułką z tego trio jest oczywiście ta z witaminą C. Wiecie, że mam obsesję na punkcie produktów z witaminą C i nic w tej kwestii się nie zmieniło. Nadal to mój ulubiony składnik w kosmetykach. Oczywiście wszystkie ampułki są bardzo fajne w stosowaniu, ale jeśli chodzi o produkt, który na pewno kupię w pełnym wymiarze to właśnie ampułka z witaminą C. 

Jeśli szukacie produktów, które faktycznie będą działać na wasze potrzeby skórne to te ampułki to must have. Produkty warte uwagi i zainteresowania. Polecam jeśli borykacie się z naczynkami, zaczerwienioną skórą, a nawet trądzikiem. Produkty te świetnie uspokoją i wyciszą waszą skórę, a do tego działają przeciwzmarszczkowo. Czego chcieć więcej. Dosłownie produkt idealny.

Ampułki możecie stosować zarówno na dzień jak i na noc. Dobrze sprawdzają się pod makijażem, więc nie musicie się bać, że wasz makijaż będzie się gorzej trzymać. 

Dajcie znać czy stosujecie taką skoncentrowaną pielęgnację, a może macie swoje sposoby na bardziej profesjonalna pielęgnację??? Jestem bardzo ciekawa waszego zdania.

Komentarze

  1. Mialam te ampulki i byly naprawde świetne

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kilka miesięcy tą ampułkę z witaminą C. Pomimo, że jest taka malutka to zaskoczyła mnie wydajnością :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze takich ampułek. Ciekawie się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zainteresowała mnie ta ampułka z witamina C :). Świetna recenzja

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa kuracja :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz o tym słyszę, ale brzmi bardzo interesująco.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znałam wcześniej tych ampułek, ale ta z witaminą c z pewnością by mi się przydała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo lubię kosmetyki z witaminą C. Pozdrawiam

      Usuń
  8. Miałam jedną ampulkę i bardzo dobrze wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam okazji testować tych ampułek, ale bardzo lubię witaminę C, dlatego tę wypróbowałabym najchętniej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam bzika na punkcie kosmetyków z witaminą C :-)

      Usuń
  10. Nie miałam takich ampułek i muszę przyznać, że mnie nimi zaciekawiłaś :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy raz widzę takie ampułki. Recenzja bardzo mnie zaciekawiła! :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również uwielbiam kosmetyki pielęgnacyjne z witaminą C. Po ampułki sięgam rzadko, chyba, że ampułka= serum, wtedy częściej. Z tej firmy nie miałam jeszcze żadnego kosmetyku, ale czytałam bardzo dużo pozytywnych recenzji ich produktów. Czuję się zaintrygowana!
    Pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ampułki fajnie się sprawdzają, bo zawierają jednak silnie skoncentrowane składniki. Na wiosnę to w sam raz:). Kolagen i vitamina C też super, chętnie bym sięgnęła po takie ampułki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda na wiosnę warto zregenerować dobrze skórę :-)

      Usuń
  14. Stosowałam tą z witaminą C - musze ją dokupić przy okazji wizyty w Yasumi :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam serdecznie ♡
    Świetna recenzja, niestety nie miałam okazji wypróbować marki, zresztą nigdy nie próbowałam ampułek. Chętnie spróbowałabym czy to produkt idealny dla mnie :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

GLAM PALETTE DOUGLAS- paletka o wielu odcieniach kobiecości.

Półhybryda na paznokciach ??? Wielki test paznokciowy. Jak ją prawidłowo wykonać, aby cieszyć się idealnymi paznokciami przez wiele tygodni- NEONAIL

HITY pielęgnacji w 2020 roku; Co się u mnie sprawdziło: DERMEDIC HYDRAIN2, ORIENTANA OLEJEK DO TWARZY, KREM AA Z SELEREM, PEELING KAWITACYJNY BEAUTIFLY

Moje ostatnie zapachowe łupy z ROSSMANNA; Trwałe perfumy w dobrej cenie: NAOMI CAMPBELL, KENZO , MOSCHINO