MEZOTERAPIA MIKROIGŁOWA w domowym zaciszu z marką YASUMI DERMA ROLLER

 



Witam wszystkich

Dziś przychodzę do was z bardzo ciekawym tematem jakim jest mezoterapia mikroigłowa. Zapewne większość z was słyszała o czymś takim. Jednak mezoterapia w zaciszu domowym??? Czy to w ogóle jest możliwe??? Jeśli interesuje was taka tematyka to zapraszam do czytania.

Mezoterapia mikroigłowa to inaczej niechirurgiczny zabieg, który ma pobudzić naturalne procesy regeneracyjne zachodzące w skórze. Poprzez pewnego rodzaju uszkodzenie skóry rozpoczyna się proces odnowy komórkowej. Dzięki czemu skóra sama się regeneruje i zaczyna produkować kolagen oraz elastynę, która jest bardzo potrzebna w procesach naprawczych. Można powiedzieć, że przez uszkodzenie skóry po zabiegu następuje niechirurgiczny lifting. Skóra staję się bardziej napięta, elastyczna, a zmarszczki się zmniejszają. Ogólnie stan skóry ulega poprawie.


DERMAROLLER YASUMI

Zdecydowałam się zakupić taki roller do mezoterapii mikroigłowej, ponieważ chciałam sprawdzić jak rzeczywiście spisuje się takie małe cudeńko. Szukałam czegoś co będzie bezpieczne i można samodzielnie wykonać w domu. Wybór padł na DERMAROLLER YASUMI. Zaufałam tej marce i się nie zawiodłam.




Wybierając dermaroller należy kierować się przede wszystkim długością igieł. Jest to kluczowe, ponieważ długość igieł jest zależna od efektu jaki chcemy uzyskać oraz czy chcemy go stosować w domu, a może w profesjonalnym gabinecie. Pamiętajmy, że bezpieczeństwo jest tu najważniejsze. 

Ja zdecydowałam się na roller, który ma długość mikroigiełek 0,5 mm. Jest to powiedzmy odpowiednia długość dla osób początkujących z tego typu produktami oraz do stosowania w domu. Jest to bezpieczne, a rezultaty w działaniu są zniewalające.

Tutaj możecie zobaczyć wpływ długości mikroigiełek na naszą skórę:



Do stosowania w zaciszu domowym mezoterapii mikroigłowej należy bezwzględnie wybierać:

  • 0,20 mm,
  • 0,25 mm,
  • 0,30 mm,
  • 0,50 mm
Dłuższe natomiast igły powinniśmy pozostawić do użytkowania w profesjonalnych gabinetach kosmetycznych. Zabiegi tam są wykonywane pod szczególnym nadzorem oraz czasami po nałożeniu maści znieczulającej w wyjątkowych przypadkach. Należy o tym bezwględnie pamiętać.

Przeciwskazania do stosowania mezoterapii mikroigłowej w domu oraz w profesjonalnych gabinetach kosmetycznych:

  • ciąża i karmienie piersią,
  • stany zapalne skóry,
  • otwarte zmiany trądzikowe,
  • opryszczka,
  • stosowanie terapii przeciwzakrzepowej,
  • alergie skóry,
  • choroby nowotworowe,
  • cukrzyca,



Jeśli chodzi o sposób użycia to jest on banalnie prosty. Ja najpierw dobrze oczyszczam skórę. Robię sobie również peeling z użyciem szczoteczki do oczyszczania twarzy. Następnie nakładam tonik lub wodę termalną i przystępuje do rolowania mojej skóry.

Przykładam delikatnie wałek do mojej skóry i zdecydowanymi ruchami roluje moją twarz. Zabieg nie jest w ogóle bolesny. Staram się kierować swój roller w różne strony na twarzy, aby skóra była w każdym możliwym kierunku potraktowana rollerem. Nie musicie się bać, że pojawi się jakieś krwawienie. Nic z tych rzeczy. Nakłucia są tak mikroskopijne, że gołym okiem nie jesteśmy w stanie niczego zauważyć. 

Jest to bezpieczne i osoba bez doświadczenia w tym zakresie bez problemu sobie poradzi. Nie trzeba się bać. Roluje swoją twarz około 5 minut, a następnie nakładam pielęgnację. To wszystko.

Skóra po zabiegu jest zaczerwieniona, ale to normalny efekt. Przecież uszkodziliśmy naszą skórę. Efekty widoczne są po kliku dniach od zastosowania. Tutaj możecie zobaczyć jak wyglądają igiełki.




Efekty stosowania dermarollera w domu Yasumi:

  • stymulacja skóry,
  • pobudzenie produkcji nowych włókien kolagenowych,
  • efekty można zauważyć już po pierwszym użyciu (nawet w domu),
  • zwiększa wchłanianie składników aktywnych z kosmetyków,
  • zmniejsza widoczność porów,
  • spłyca zmarszczki,
  • działa ujędrniająco,
  • poprawia koloryt skóry, 
  • skóra staje się rozpromieniona,
  • przyśpiesza regeneracje,
  • odmładza,
  • modeluje kontury twarzy,
Rollera używam już od dobrych kilku miesięcy. Taki zabieg robię sobie raz na dwa tygodnie. To w zupełności wystarcza mojej skórze. W zaleceniach od producenta jest, że można ten zabieg wykonywać nawet trzy razy w tygodniu, ale moim zdaniem jest to dla osób z cerą dojrzałą, która ma duży problem ze zmarszczkami. 

Osoby powyżej 30 roku życia spokojnie mogą taki zabieg sobie robić raz na dwa tygodnie. Efekty są powalające. Widać je już po pierwszym zastosowaniu. Skóra wygląda na świeżą i promienną. Zmarszczki wydają się mniej widoczne. Sama jestem w szoku, że takie małe cudeńko dosłownie działa cuda.



Dawno moja skóra nie była w tak dobrej kondycji. Zmarszczki mimiczne, które zaczęły się już u mnie pojawiać (tak bardzo dużo się uśmiecham) są jakby mniej widoczne. Używam go systematycznie co dwa tygodnie już od kilku miesięcy i jestem mega zadowolona. Z całego serducha go wam polecam jeśli szukacie czegoś bardziej profesjonalnego do użytku domowego. Przegenialnie urządzenie.

Napiszcie w komentarzach czy już mieliście styczność z tego typu produktami. Jestem bardzo ciekawa.





Komentarze

  1. Mam taki roller innej marki, o dłuższych igłach. Jeszcze nie korzystałam, ale jest to świetna opcja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj znać jak u Ciebie się spisuje ten z dłuższymi igłami. Jestem bardzo ciekawa. Pozdrawiam

      Usuń
  2. Mialam mezo u kosmetyczki i super zabieg. Nie stosowałabym jednak rollera na twarz, tam stosuja dermapeny, ktore wbijają sie pod jednym kątem. Chyba nie odważyłabym sie zrobic tego zabiegu w domu :D ale efekty sa bardzo widoczne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zabieg jest bezpieczny i z powodzeniem można go stosować w domu. Oczywiście dobór odpowiedniej długości igieł jest tutaj kluczowy :-)

      Usuń
  3. Nie miałam jeszcze takiego produktu. Może skuszę się w przyszłości.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny ten roller, chciałabym go wypróbować;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe . I super rzetelne to opisałaś .

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie używałam jeszcze, ale może kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Świetny gadżet! Z chęcią go przetestuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę, że sama bałabym się użyć na sobie tego sprzętu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko strasznie wygląda. Jest mega przyjemny w użyciu :-)

      Usuń
  9. Nie znałam tego produktu, ale jest interesujący :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

GLAM PALETTE DOUGLAS- paletka o wielu odcieniach kobiecości.

HITY pielęgnacji w 2020 roku; Co się u mnie sprawdziło: DERMEDIC HYDRAIN2, ORIENTANA OLEJEK DO TWARZY, KREM AA Z SELEREM, PEELING KAWITACYJNY BEAUTIFLY

Półhybryda na paznokciach ??? Wielki test paznokciowy. Jak ją prawidłowo wykonać, aby cieszyć się idealnymi paznokciami przez wiele tygodni- NEONAIL

Moje ostatnie zapachowe łupy z ROSSMANNA; Trwałe perfumy w dobrej cenie: NAOMI CAMPBELL, KENZO , MOSCHINO