PEELING KAWITACYJNY+PEELING CHEMICZNY zaawansowana pielęgnacja skóry twarzy

 


Witam wszystkich


Co wiemy o peelingach kawitacyjnych oraz chemicznych? Jak działają na skórę i czy są bezpieczne?  Czy stosowane w domu przynoszą takie same rezultaty jak podczas wizyty w profesjonalnych gabinetach kosmetycznych? Jeśli taka tematyka was interesuje to zapraszam do czytania.

Jak wiecie peeling kawitacyjny oraz chemiczny stosuję już od dłuższego czasu. Jest to takie must have w moje pielęgnacji. Przekroczyłam już dawno 30-stkę, więc stwierdziłam, że moja pielęgnacja również powinna zacząć być bardziej zaawansowana. Kiedyś chodziłam na zabiegi kawitacji oraz chemiczne do kosmetyczek, ale efekty były różne, więc stwierdziłam, że spróbuję tego w domu.

Zacznijmy może od peelingów chemicznych. Wypróbowałam wiele peelingów chemicznych. Ostatnio bardzo polubiłam się z peelingiem chemicznym REVOLUTION. Już pisałam o jego składzie na moim blogu, więc dziś skupmy się tylko i wyłącznie na działaniu. Stosuję go od września, więc to już spory czas, aby powiedzieć wam o efektach.


PEELING CHEMICZNY REVOLUTION

Dla kogo są peelingi chemiczne:

  • dla cery trądzikowej,
  • idealne dla cery z przebarwieniami piegmentacyjnymi,
  • dla osób, które mają blizny,
  • dla cery z rozszerzonymi porami,
  • dla osób z pierwszymi oznakami starzenia,


Peelingi chemiczne stosuję już od dobrych kilku lat. Staram się je stosować regularnie, ponieważ tylko systematycznie stosowany może przynieść efekty. Te przeznaczone do zabiegów domowych są mniej skoncentrowane, a składy dostosowane do używania ich w domu. Są delikatniejsze i mniej inwazyjne, ale to nie znaczy, że są mniej skuteczne.

Moja cera po zastosowaniu tego peelingu jest:

  • rozjaśniona,
  • napięta,
  • zmiany trądzikowe są mniej widoczne,
  • delikatnie rozjaśnia przebarwienia,
  • wyczuwalne wygładzenie skóry,

PEELING CHEMICZNY REVOLUTION

Ja ten peeling stosuję raz w tygodniu na wcześniej oczyszczoną skórę twarzy. Nakładam sporą porcję tego produktu i czekam około 15 minut, a następnie spłukują. Nie myję po nim mojej twarzy. Jedynie płucze twarz obficie wodą. To wszystko.

Nie ma tu odczucia pieczenia, ani swędzenia. Dlatego ten peeling mogę polecić nawet wrażliwym cerom. Ja mam mega wrażliwą skórę, a po zastosowaniu tego peelingu skóra nie jest zaczerwieniona ani podrażniona. Jest genialny. Zapewne kupię kolejne opakowanie tego peelingu.

Do mojej pielęgnacji włączyłam również peeling kawitacyjny BEAUTIFLY, który jest niezastąpiony w dbaniu o skórę. Nie wyobrażam sobie teraz mojej pielęgnacji bez użycia tego peelingu.


PEELING KAWITACYJNY BEAUTIFLY

Peeling kawitacyjny stosuję już ładnych kilka miesięcy. Taki zabieg funduje sobie raz na dwa tygodnie. Jest to zabieg dość inwazyjny dlatego ściśle trzymam się zaleceń producenta i nie robię go częściej. 

Dla kogo są peelingi kawitacyjny:

  • dla cer trądzikowych,
  • dla osób ze skórą tłustą oraz mieszaną,
  • dla cery z zaskórnikami,
  • dla zmęczonej oraz poszarzałej cery,
  • z pierwszymi zmarszczkami mimicznymi,

PEELING KAWITACYJNY BEATIFLY

Peeling kawitacyjny działa genialnie na skórę. Żaden kosmetyk nie ma szans zadziałać na naszą skórę tak jak ten peeling. Sama jestem zdziwiona, że dopiero teraz włączyłam go do mojej pielęgnacji. Nie raz już uratował moją skórę z opresji.

Moja cera po zastosowaniu tego peelingu jest:

  • delikatna w dotyku,
  • rozjaśniona i rozpromieniona,
  • koloryt jest wyrównany,
  • zmiany pigmentacyjne rozjaśnione,
  • zmiany trądzikowe są mniej widoczne,
  • delikatnie zwęża pory,
  • duże napięcie skóry,

PEELING KAWITACYJNY BEAUTIFLY

Peeling kawitacyjny jest niesamowicie prosty w obsłudze. Wystarczy zwilżyć bardzo mocno skórę wodą, tonikiem, hydrolatem lub wybranym produktem na bazie wody. Przykładamy szpatułkę do skóry i przesuwamy nią po naszej twarzy. To wszystko. Cały zabieg zajmuję około 5 minut. Koniecznie musicie go wypróbować w domu. Nie wyobrażam sobie mojej pielęgnacji bez tego produktu.

Dajcie znać czy używacie peelingów chemicznych oraz kawitacyjnych w domu czy raczej korzystacie z zabiegów w profesjonalnych gabinetach??? Jestem bardzo ciekawa waszego zdania.

Komentarze

  1. Bardzo lubię peeling kawitacyjny. Ten kwasowy też mam i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja miałam w planach kupić to urządzenie do peelingu kawitacyjnego, ale postawiłam na mikrodermabrazję i jestem mega zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakiej marki kupiłaś mikrodermabrazję? Też się zastanawiam nad zakupem :-)

      Usuń
  3. Widzę, że te peelingi są w sam raz dla mojej cery;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam cerę wrażliwą i nie mam problemów przy stosowaniu tego rodzaju peelingów :-)

      Usuń
  4. Moja mama stosuje kawitacje ❤

    OdpowiedzUsuń
  5. Używam peelingu kawitacyjnego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zastanawiam się właśnie nad zakupem peelingu kawitacyjnego. Widzę, że sporo plusów ma jego stosowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja nie ogarniam totalnie, kwasó się nie tykam i takie urządzonka by mnie wystraszyły ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urządzenie w stosowaniu jest bardzo intuicyjne. Nie da się nim zrobić krzywdy. Kwasy stosuję już od kilku lat i zdecydowanie był to dla mojej cery strzał w 10 :-)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

GLAM PALETTE DOUGLAS- paletka o wielu odcieniach kobiecości.

Półhybryda na paznokciach ??? Wielki test paznokciowy. Jak ją prawidłowo wykonać, aby cieszyć się idealnymi paznokciami przez wiele tygodni- NEONAIL

Moje ostatnie zapachowe łupy z ROSSMANNA; Trwałe perfumy w dobrej cenie: NAOMI CAMPBELL, KENZO , MOSCHINO

Moja opinia na temat działania Jadeitowego masażera do twarzy EWA SCHMITT