Moje ostatnie zapachowe łupy z ROSSMANNA; Trwałe perfumy w dobrej cenie: NAOMI CAMPBELL, KENZO , MOSCHINO

 



Witam wszystkich

Ostatnio będąc w Rossmannie zwróciłam uwagę na kilka perfum, które chodziły za mną już od dłuższego czasu. Aż wreszcie nadszedł czas, aby je zakupić. Wybrałam NAOMI CAMPBELL CAT DELUXE AT NIGHT, MOSCHINO CHEPANDCHIC oraz KENZO L'EAU. Jeśli jesteście ciekawi czy te perfumy są warte zakupu to zapraszam do czytania.

Pierwszy perfum, który omówimy to NAOMI CAMPBELL CAT DELUXE AT NIGHT. W pięknym fioletowym flakonie zakończonym pomponikiem. Opakowanie jest bardzo ładne i efektowne. Pięknie prezentuje się na toaletce. Nie jedna kobieta obdarzona tymi perfumami zakocha się w nich od pierwszego ujrzenia :-)


NAOMI CAMPBELL CAT DELUXE AT NIGHT

Zapach jest intensywny i idealny na wieczór. Ja jednak używam go również na dzień. Zapach utrzymuje się długo. Oczywiście po kilku godzinach zapach jest mniej intensywny, ale nadal jest bardzo wyczuwalny. Wystarczy spryskać się odrobiną tych perfum, aby poczuć się niesamowicie kobieco. Tak nazwałabym ten zapach.

Znajdziemy tu takie nuty zapachowe jak:

  • Nuta głowy-  czarna porzeczka, brzoskwinia, owoce egzotyczne,
  • Nuta serca- fiołek alpejski, piwonia,
  • Baza-  kwiat bawełny, ambra

Zapach jest trwały i mocny, ale nie jest przytłaczający. Dobrze się czuję otulona tym zapachem. Dodaje mi on pewności siebie i poprawia nastrój. Nie wiem jak wy, ale ja kocham perfumy właśnie za to, że są dopełnieniem mojego stroju oraz wykazują mój nastrój. Uwielbiam je za to. 

Perfum na stronach internetowych dostaniecie już od trzydziestu złotych. Warto się zainteresować tym zapachem Naomi Campbell cat deluxe at night.

Kolejny zapach, który jest wart uwagi to KENZO  L'EAU. Jest to zdecydowanie delikatniejszy zapach niż jego poprzednik. Jest świeży i delikatny. Na dzień jest wręcz idealny. Flakonik jest prosty, bez zbędnych elementów. Cały przeźroczysty, a na środku znajdziemy niebieski napis z nazwą. Nic dodać nic ująć.


KENZO L'EAU

Woda Toaletowa Kenzo L'eau jest trwałym zapachem, który utrzymuje się wiele godzin. Nie trzeba aplikować go w ciągu dnia, ponieważ jego intensywność nie maleje. Utrzymuje się długo. Ma świeży zapach, który jest idealny również na cieplejsze dni, ponieważ nie będzie nas przytłaczać. Mi ten zapach kojarzy się z wiosną i latem. Jest mega optymistyczny.

Znajdziemy tu takie nuty zapachowe jak:

  • Nuta głowy- różowy pieprz, mandarynka, mięta,
  • Nuta serca- kwiat lotosu, brzoskwinia,
  • Baza- białe piżmo, drzewo cedrowe,
Cena wody toaletowej to około sto złotych. W zależności od sklepu, pojemności. Zapach jest bardzo orzeźwiający i będzie odpowiedni również dla młodych osób, które kochają sportowe zapachy. Woda jest na tyle uniwersalna, że kobieta w każdym wieku będzie z niej zadowolona. 

Mój trzeci nabytek to MOSCHINO CHEPANDCHIC. Woda toaletowa zamknięta jest w bardzo wesołym i optymistycznym szklanym opakowaniu. Flakonik jest naprawdę piękny i słodki. Jak spojrzałam na niego to od razu pojawił się uśmiech na mojej twarzy :-) Kolorowy, wesoły flakon kojarzy mi się ze słońcem i wakacjami. 


MOSCHINO CHEAPANDCHI

Woda toaletowa Moschino Cheapandchic ma orzeźwiający trwały zapach. Wystarczy spryskać się odrobiną, aby cieszyć się pięknym zapachem przez wiele godzin. Zapach jest wesoły i optymistyczny. Potrafi poprawić humor.

Znajdziemy tu takie nuty zapachowe jak:

  • Nuta głowy- cytryna, czerwona porzeczka, pomarańcza, grejpfrut,
  • Nuta serca- konwalia, sit, cynamon, róża herbaciana,
  • Baza- piżmo, cedr, drzewo Tanaka,
Ten zapach upolujecie już od około stu trzydziestu złotych. W zależności od sklepu i pojemności flakonika. Zapach będzie odpowiedni dla wszystkich kobiet. Bez względu na wiek. 




To już moje wszystkie łupy zapachowe z Rossmanna. Znacie te zapachy???

Korzystając z okazji chciałam wam życzyć w Nowym Roku spełniania marzeń. Dużo radości, wytrwałości i pogody ducha. Dziękuję, że jesteście. Zapraszam do konkursu na instagramie. Do wygrania same perełki kosmetyczne. Spieszcie się, ponieważ konkurs trwa do 5.01.2021 do godziny 23:59. Zapraszam do zabawy. 






Komentarze

  1. O rany, wiesz, sądząc po nutach zapachowych, to wzięłabym je wszystkie:D
    Pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam ten zapach Naomi Campbell i bardzo go lubię ;) musze w rossmanie sprawdzić testery tych dwóch pozostałych ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam jedynie zapach Naomi Campbell 😉

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Jak będziesz mieć możliwość powąchania tych zapachów to polecam. Zakochasz się w nich :-)

      Usuń
  5. Dzięki, że przypomniałaś mi o zapachu Moschino. Totalnie zapomniałam o nim a bardzo go lubiłam swego czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moschino Cheapandchic miałam i bardzo go lubiłam, jest bardzo trwały. Jednak wiadomo zapachy u każdego z pH skóry inaczej mogą się sprawdzać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, ale warto chociaż je powąchać w perfumerii.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

GLAM PALETTE DOUGLAS- paletka o wielu odcieniach kobiecości.

Półhybryda na paznokciach ??? Wielki test paznokciowy. Jak ją prawidłowo wykonać, aby cieszyć się idealnymi paznokciami przez wiele tygodni- NEONAIL

HITY pielęgnacji w 2020 roku; Co się u mnie sprawdziło: DERMEDIC HYDRAIN2, ORIENTANA OLEJEK DO TWARZY, KREM AA Z SELEREM, PEELING KAWITACYJNY BEAUTIFLY