JONOFOREZA w pielęgnacji, czyli skuteczny sposób leczenia chorób skóry oraz pomoc w działaniu przeciwzmarszczkowym


 

Witam wszystkich


Dziś przychodzę do was z tematem przeciwdziałania powstawania zmarszczek. Temat jest bardzo ciekawy i nie tak prosty jak nam się wydaje. Każdy z nas chce zachować jak najdłużej młodość, sprawność fizyczną i intelektualną. Dziś porozmawiamy sobie o zachowaniu młodości skóry. Jeśli interesuje was taki temat to zapraszam do czytania. 

W tym roku osiągnę magiczną liczbę lat, która przekroczy 35. Dużo, mało??? Zależy od punktu widzenia. Ja jednak zauważyłam, że moja skóra nie jest już tak idealna jak jeszcze kilka lat temu. Pojawiają się na niej jak na razie drobne zmarszczki mimiczne, które mi osobiście nie przeszkadzają. Dużo się śmieję, więc to naturalne. Jednak chciałabym, aby mój obecny wygląd skóry utrzymał się jak najdłużej. 

Kremy, sera to nie wszystko. Żaden krem nie jest w stanie wpłynąć aż tak na skórę by ją dosłownie wyprasować. Nie żyjmy złudną nadzieją. Niestety na zmarszczki, które już powstały żaden krem nie zadziała. Oczywiście może on zniwelować ich wygląd oraz przeciwdziałać powstawaniu nowych, ale na szybki lifting nie macie co liczyć. Taka jest prawda.

Zaczęłam interesować się różnego rodzaju przyrządami, które mają pomagać w walce z powstawaniem zmarszczek. Dużo czytałam na ten temat i stwierdziłam, że sama zainwestuje w takie urządzenie. Wybór padł na PEELING KAWITACYJNY BEAUTIFLY Z JONOFOREZĄ. 

Nigdy na taki zabieg nie chodziłam do kosmetyczek, więc nie powiem wam czy jest jakaś różnica z działaniu jonoforezy w domu, a w gabinecie kosmetycznym. Jonoforezę staram się wykonywać trzy razy w tygodniu po zastosowaniu serum na bazie wody. Dlaczego??? Zaraz wam wszystko wyjaśnię.


PEELING KAWITACYJNY BEAUTIFLY

Jonoforeza to inaczej zabieg podczas, którego pole elektryczne wprowadza w głąb skóry składniki aktywne zawarte w serum lub innych preparatach pielęgnacyjnych. Jonoforeza ma być pewnego rodzaju bodźcem, który ma pomóc skórze w określonym działaniu np. przeciwzmaszczkowym. Jednak jonoforeza to nie tylko działanie przeciwzmarszczkowe. Metoda ta jest znana również w leczeniu różnych chorób skóry, więc działanie ma bardzo rozległe.

Zabieg taki trwa około 10 minut. W tym czasie wtłaczane są w głąb skóry substancje aktywne za pomocą bodźców elektrycznych. Brzmi strasznie, ale nie ma się czym martwić. Wszystko jest bezpieczne i bezbolesne. W sposób bardzo delikatny i pulsacyjny przesuwamy urządzeniem po skórze. Wszystko jest intuicyjne, więc nie musimy się bać, że coś źle zrobimy. Czas ustawiony jest automatycznie, więc po upływie określonego czasu urządzenie się samo wyłącza. Fajna sprawa bo nie musimy patrzyć na zegarek :-)

Jeśli szukacie urządzenia, które oprócz peelingu kawitacyjnego ma również jonoforezę to urządzenie Beautifly jest idealne. Niska cena i wysoka jakość urządzenia. Szczerze wam polecam.


PRZECIWSKAZANIA DO STOSOWANIA JONOFOREZY:

  • Ciąża,
  • Niewydolność krążenia,
  • Zakrzepowe zapalenie żył,
  • Metalowe implanty,
  • Nowotwór,

Jak widać powyżej oczywiście istnieją przeciwskazania do wykonania peelingu kawitacyjnego oraz jonoforezy. Dlatego jeśli mamy jakiś problem zdrowotny lepiej poradzić się lekarza lub kosmetologa, który dobierze nam odpowiedni rodzaj zabiegów. Jeśli natomiast nie macie żadnych powyższych problemów to możecie używać jonoforezy.




Teraz zajmijmy się tematem kto może w takim razie używać jonoforezy w pielęgnacji. Jest to również bardzo ważne, ponieważ tak naprawdę może korzystać z niej każdy. Jednak najbardziej skorzystają osoby z poniższymi problemami skórnymi.


WSKAZANIA DO UŻYWANIA JONOFOREZY W PIELĘGNACJI:

  • Blizny,
  • trądzik różowaty,
  • trądzik pospolity,
  • przebarwienia,
  • brak jędrności skóry,
  • skóra dojrzała,


Efekty będą widoczne po około miesiącu.
Oczywiście wszystko zależy od serum lub preparatu, który użyjemy przed jonoforezą. Jeśli dany preparat będzie mieć słaby skład i mało substancji aktywnych to nie mamy się czego spodziewać po jonoforezie. Cudów nie będzie. Dlatego ważne jest, aby patrzyć na skład danego preparatu. Na niektórych stronach internetowych znajdziecie specjalne preparaty, które są właśnie dedykowane zabiegom jonoforezy. Warto się nimi zainteresować na początku drogi z tymi zabiegami.


EFEKTY UŻYWANIA JONOFOREZY:

  • Wyrównanie kolorytu skóry,
  • Zniwelowanie zaskórników,
  • Zwężenie porów,
  • Idealna pomoc w walce z trądzikiem różowatym oraz pospolitym,
  • Rozjaśnia,
  • Pobudza skórę do odnowy,


Jonoforeza jest moim wielkim odkryciem, bez której nie wyobrażam sobie mojej wieczornej pielęgnacji. Wreszcie czuje, że moja skóra czerpie same dobra z kosmetyków. Dajcie znać czy korzystacie z takich zabiegów??? Jestem bardzo ciekawa waszej opinii na ten temat.






Komentarze

  1. Mam takie urzadzenie ale uzywam go jako peelingu l. Jonoforeze chciałabym zaczac als muaze jakis fajny produkt po sobie kupic :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To urządzenie z Beautifly ma peeling kawitacyjny + jonoforeze. Fajna sprawa, więc polecam :-)

      Usuń
  2. Zabieg fajny, miałam robiony w szkole. Jednak wykonując go w domu dobrze się skonsultować, bo tych przeciwwskazań jest więcej a najważniejsze, żeby sobie ani nikomu nie zaszkodzić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. w przeszlosci mialam wykonywany zabieg kawitacyjny u kosmetyczki. po wczesniejszym oczysczeniu, kilka dni po tych dwoch zabiegach, cere mialam jak nigdy... byla tak gladka, tak olsniewajaca, ze wykonam ten zabieg jeszcze raz. moge nawet pokussic sie o stwierdzenie, ze efekt trwal ponad rok. znaczy... wiadomo, ta buzia nie byla gladziutka jak po samym zabiegu, ale byla na pewno oczyszczona i nie wyskakiwalo mi jakies cholerstwo co chwile. swietne urzadzenie. a co do wieku, kobieto. co to jest 35 lat :D jeszcze mozna baardzo duzo w zyciu osiagnac :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zabieg kawitacji robię raz na dwa tygodnie. Nie częściej. Jonoforezę można wykonywać nawet kilka razy w tygodniu. Wiekiem się nie przejmuję bo to tylko liczba hihi... pozdrawiam

      Usuń
    2. no oczywiscie, ze wiek to tylko cyferka ;d pracuje z dziewczyna, ktora ma 35 lat i na prawde, w zyciu bym jej po pierwsze tyle nie dala, po drugie czasami zachowuje sie mniej powazniej ode mnie :D ja jutro koncze kolejna cyferke, ale swietowac nie bede, bo korona, niestety :(

      Usuń
  4. Ha, to możemy sobie przybić wiekową piątkę! Moja skóra również nie jest już taka jak 10 lat temu. Ale wiesz, ja osobiście czuję się o wiele lepiej:D No ale wracając do produktu- fajny gadżet i tak jak piszesz, sam cudów nie zrobi, trzeba użyć dobrych kosmetyków z działającym składem.
    Pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj w klubie hihi...Powiem ci szczerze, że też nie chciałabym mieć znów 20 lat. Czuję się dobrze we własnej skórze :-) pozdrawiam

      Usuń
  5. Mam taki sprzęcik i często używam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też z niego często korzystam. Relaks i sama przyjemność :-)

      Usuń
  6. Taki zabieg to fajna sprawa :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczerze nigdy się z takim urządzeniem nie spotkałam , choć zabieg nie jest mi obcy. Rzeczywiście jak nie ma przeciwskazań to warto w nie zainwestować :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś chodziłam na taki zabieg do kosmetyczki. Kosztował sporo, a efekty były takie same jak przy urządzeniu domowym. Nie widzę różnicy, więc po co przepłacać :-)

      Usuń
  8. Zamierzam kupić sobie takie urządzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawe i fajne urządzenie, chciałabym takie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja raczej nie mam za wielu gadżetów tego rodzaju. Właściwie mam tylko roller;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam roller, ale nie zauważyłam spektakularnych efektów, a używam go już kilka dobrych miesięcy.

      Usuń
  11. Wspaniały zabieg. Sama chętnie dałabym swojej skórze coś takiego, ale zastanawiam się czy aparat ortodontyczny nie będzie przeszkodą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety wszystkie metalowe elementy mogą być przeszkodą w wykonaniu tego zabiegu. Pozdrawiam

      Usuń
  12. ojaaa fajnie, ale ja bym się mega bała sama sobie robić taki zabieg :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest do użytku domowego, więc jest bezpieczne. Jeśli oczywiście nie mamy żadnych przeciwskazań do stosowania tego zabiegu :-)

      Usuń
  13. Jesteśmy rówieśniczkami :) ale ja tam się czuje na 30 lat lub mniej 😁 Muszę to wypróbować bo słyszałam o tym wiele dobrego .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi...Ja też się czuję na dużo mniej lat :-) pozdrawiam kochana

      Usuń
  14. Ciekawe urządzenie, pierwszy raz się z nim spotykam. Może kiedyś się skuszę na taki zabieg :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sam zabieg jest bardzo prosty w wykonaniu, więc polecam :-)

      Usuń
  15. Uczyłam się o jonoforezie na studiach i jest to nie pole ale prąd elektryczny. Mimo wszystko z takimi urządzeniami trzeba uważać 😉

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam takie urządzenia ale tego jeszcze nie mam ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

GLAM PALETTE DOUGLAS- paletka o wielu odcieniach kobiecości.

HITY pielęgnacji w 2020 roku; Co się u mnie sprawdziło: DERMEDIC HYDRAIN2, ORIENTANA OLEJEK DO TWARZY, KREM AA Z SELEREM, PEELING KAWITACYJNY BEAUTIFLY

Półhybryda na paznokciach ??? Wielki test paznokciowy. Jak ją prawidłowo wykonać, aby cieszyć się idealnymi paznokciami przez wiele tygodni- NEONAIL

Moje ostatnie zapachowe łupy z ROSSMANNA; Trwałe perfumy w dobrej cenie: NAOMI CAMPBELL, KENZO , MOSCHINO