Test pędzli do makijażu od marki JESSUP. Zestaw piętnastu pędzli w akcji. Czy są warte zakupu?

 


Witam wszystkich


Dziś przychodzę do was z recenzją pędzli do makijażu od marki Jessup. Sprawdzimy sobie jak spisują się one w akcji i czy w ogóle są warte zakupu. Czas Świąt to idealny czas na robienie makijażu dlatego taki gigantyczny zestaw pędzli przyda się każdemu, kto w tych dniach chce wyglądać perfekcyjnie. Jeśli jesteście ciekawi takiej tematyki to zapraszam do czytania.

Pędzle Jessup zakupiłam przez internet. Potrzebowałam nowych pędzli, ponieważ moje były już stare i nieco zużyte. Nie spisywały się już tak dobrze jak kiedyś. Szczególnie pędzel do pudru był już doszczętnie zniszczony. Na markę Jessup trafiłam przypadkiem. Szukałam pędzli dobrych jakościowo i w przyzwoitej cenie. Nie jestem z zawodu żadną makijażystką, więc wydawanie krocia na pędzle jest bez sensu. Wystarczy mi coś podstawowego.

Wybór padł na pędzle JESSUP T094 PINK/SILVER zestaw piętnastu pędzli do makijażu. Była akurat na nie promocja, więc żal było ich nie kupić :-) Tym bardziej, że zestaw zapowiadał się bardzo ciekawie. Różnorodność w pędzlach sprawiła, że ten zestaw wpadł mi w oko. 

PĘDZLE DO MAKIJAŻU JESSUP

Pędzle mają piękny odcień pudrowego różu z metalowymi wstawkami. Rączka jest plastykowa i na niej również widnieje nazwa marki oraz nazwa danego pędzla. Jest to bardzo przydatne zwłaszcza dla osób, które zaczynają swoją przygodę z makijażem. Po nazwie będzie można wiedzieć jaki oraz do czego wybrać pędzel. 

Całość wykonana jest bardzo estetycznie i elegancko. Pędzle dobrze trzyma się w dłoni. Są masywne i wyglądają na bardzo precyzyjnie wykonane. Włosie oczywiście jest syntetyczne, zbite i przyjemne podczas używania. W żaden sposób nie drapią, nie kują naszej twarzy. Przyjemnie się nimi pracuje. Poniżej możecie zobaczyć jakość włosia. 

JESSUP PĘDZLE DO MAKIJAŻU

W zestawie JESSUP T094 PINK/SILVER znajdziemy:
  • LARGE POWDER- długość pędzla 18 cm, 
  • TAPERED FACE- długość pędzla 20 cm,
  • POWDER BLUSH- długość pędzla 18,5 cm,
  • DUO FIBRE BLUSH- długość pędzla 18 cm,
  • TAPERED HIGHLIGHTER- długość pędzla 17,5 cm,
  • LARGE FLUFF- długość pędzla 16,3 cm,
  • LARGE CONCEALER- długość pędzla 16,8 cm,
  • TAPERED BLENDING- długość pędzla 17,8 cm,
  • BLENDING- długość pędzla 17,8 cm,
  • CONCEALER- długość pędzla 17,3 cm,
  • SHORT SHADER- długość pędzla 15,6 cm,
  • SMALL TAPERED BLENDING- długość pędzla 17,6 cm,
  • FLAT DEFINER- długość pędzla 15,8 cm,
  • SMALL EYELINER- długość pędzla 15,8 cm,
  • LIP- długość pędzla 17,2 cm,

PĘDZLE JESSUP

Zestaw jak widzicie zawiera sporo pędzli. Bez problemu zrobicie tym zestawem cały makijaż. Począwszy od podkładu, korektora oraz pudru, a kończąc na różu i rozświetlaczu. Pędzlami bardzo szybko i łatwo się pracuje. Są precyzyjne i  pracuje się nimi intuicyjnie. Nie trzeba się bać, że jakiś pędzel użyjemy nie do tego co powinniśmy. Wszystko jest opisane, więc wystarczy spojrzeć na rączkę.

MAKIJAŻ WYKONANY W CAŁOŚCI PĘDZLAMI MARKI JESSUP

Makijaż wykonałam w całości zestawem pędzli. Powyżej możecie zobaczyć jak się prezentuje. Pracowało mi się nimi bardzo przyjemnie. Szczególnie pędzle do blendowania spisały się genialnie. Cienie dobrze się trzymają pędzla i nie osypują się z nich. To jest spory plus. Wcześniej przy moich starych pędzlach często miałam taki właśnie problem. Najpierw myślałam, że to słaba jakość cieni, ale teraz wiem, że to chodziło o pędzle. Po prostu moje stare pędzle były słabe jakościowo i to było czuć podczas użytkowania. 

Jedyne do czego mogę się doczepić to pędzle przychodzą do nas w woreczku foliowym. Tak, dokładnie w woreczku. Myślałam, że przyjdą one chociaż w jakimś plastykowym pojemniku lub kosmetyczce, ale worek foliowy. No powiem wam, że trochę słabo. Producent mógł o tym pomyśleć. Chciałam żebyście o tym wiedzieli, ponieważ ważne jest przechowywanie pędzli, a kupując te musimy niestety coś dokupić żeby móc trzymać pędzle i żeby się nie kurzyły.

PĘDZLE JESSUP

Pędzle naprawdę są genialne. Będą z nich zadowolone osoby, które kochają robić makijaż, jak również się nim bawić. Znajdziecie tu wszystko czego potrzebujecie do wykonania podstawowego makijażu. Czy to na dzień, czy na wieczór. Jest tu wszystko czego wam potrzeba.

Dajcie znać czy znacie markę Jessup i co myślicie o tych pędzlach. Ja się w nich zakochałam :-)


Komentarze

  1. Super, że jesteś zadowolona z tych pędzli. Sporo ich w tym zestawie :) Ja muszę dokupić sobie jakieś pędzle ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne te pędzelki i jest ich całkiem sporo. Ja zwykle swpje niestety kupuję zwykle pojedyńczo i jeszcze kilku mi barkuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak kiedyś robiłam. Aż wpadłam na zestaw Jessup :-)

      Usuń
  3. Nie znam tej marki, ale prezentują się całkiem ok :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę wreszcie zainwestować w porządne pędzle, bo te, z ktorych korzystam, wołają o pomstę do nieba. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak moje stare pędzle. Aż dziwne, że dałam radę jeszcze nimi malować hihi :-)

      Usuń
  5. Wyglądają naprawdę solidnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo atrakcyjny zestaw pędzli! Przyznam, że też ostatnio przekonałam się, że jakość pędzli ma znaczenie...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki…ech. Byle do Świąt;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo dobrego o tych pędzlach słyszałam, ale sama nie testowałam :) Może kiedys?
    BLOG
    YOUTUBE

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie zastanawiam się nad ich zakupem :)

    Pozdrawiam ♥
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  9. nigdy o nich nie słyszałam, ale dobrze zgłębić wiedzę na ten temat, ponieważ od jakiegoś czasu poszukuję dobrych pędzli ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dużo słyszałam o tych pędzlach, musze je w końcu sobie zamówić <33

    Obserwuję <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam je sprawdzić. Ostatnio były w sporej promocji :-)

      Usuń
  11. Tych pędzli nie miałam, ale zachęciłaś mnie aby je wypróbować. Pozdrawiam cieplutko ☀️

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

GLAM PALETTE DOUGLAS- paletka o wielu odcieniach kobiecości.

Półhybryda na paznokciach ??? Wielki test paznokciowy. Jak ją prawidłowo wykonać, aby cieszyć się idealnymi paznokciami przez wiele tygodni- NEONAIL

HITY pielęgnacji w 2020 roku; Co się u mnie sprawdziło: DERMEDIC HYDRAIN2, ORIENTANA OLEJEK DO TWARZY, KREM AA Z SELEREM, PEELING KAWITACYJNY BEAUTIFLY

Moje ostatnie zapachowe łupy z ROSSMANNA; Trwałe perfumy w dobrej cenie: NAOMI CAMPBELL, KENZO , MOSCHINO