Produkty dla cery wrażliwej. Oczyszczanie i pielęgnacja GIFT OF NATURE, PERFECTA EYE PATCH

 


Witam wszystkich


Cera wrażliwa i delikatna. Jakich używać produktów do oczyszczania i pielęgnacji delikatnej skóry pod oczami??? Każdy z nas zadaje sobie to pytanie. Nie zawsze produkty, które mają przeznaczenie dla cery wrażliwej dobrze się spisują. Bywa tak, że działanie kończy się na obietnicach producenta, a my zwyczajnie dajemy się nabić w butelkę.

Jakiś czas temu odkryłam bardzo fajną i tanią markę kosmetyczną Gift Of Nature, która w swoim asortymencie ma ciekawe produkty. Kończyło mi się moje ulubione czarne mydło od Nacomi i postanowiłam kupić coś innego. Wybór padł  na normalizujący żel do mycia twarzy Gift Of Nature.


Opakowanie samego produktu jest w kolorze granatowym. Jeśli chodzi o szatę graficzną jest ona stonowana i prezentuje się bardzo klasycznie. Opakowanie zawiera również pompkę, więc nabieranie produktu jest wygodne i higieniczne. 

Konsystencja jest żelowa. Wystarczy odrobina, aby dobrze oczyścić naszą twarz z pozostałości makijażu lub zanieczyszczeń. Używanie produktu również nie wywołuje żadnego pieczenia czy swędzenia. Cera nie jest zaczerwieniona ani w żaden sposób podrażniona. Używanie jest bardzo przyjemne. Chociaż sam produkt przeznaczony jest dla cery mieszanej to żel mogą z powodzeniem stosować osoby, które mają cerę wrażliwą i delikatną. Produkt naprawdę jest delikatny i wpływa pozytywnie na stan naszej skóry.

Genialnie koi wszelkie podrażnienia. Od kiedy używam tego produktu do mycia twarzy to nie mam problemu ze swędzeniem czy pieczeniem na twarzy. Używanie tego żelu to sama przyjemność.

Skład produktu jest krótki i znajdziemy tu naprawdę fajne składniki:

  • Gliceryna- substancja nawilżająca,
  • Roztwór z łodyg i liści majeranku- działanie oczyszczające,
  • Alantonina- substancja łagodząca,
  • Kwas mlekowy- działanie rozjaśniające,
  • Kwas cytrynowy- rozjaśnia i wygładza,

Skład naprawdę bardzo fajny. Taki dobór składników ma szansę zadziałać na naszą skórę. Jeśli szukacie dobrego produktu w niskiej cenie to ten żel jest strzałem w dziesiątkę.

Teraz czas na coś pod oczy. Ostatnio szukałam jakiś fajnych płatków pod oczy, ale zazwyczaj ich cena była dość wysoka, a jeśli chodzi o jedno użycie to nie chciałam wydawać majątku. Wybór padł na płatki kosmetyczne Perfecta Węglowe płatki pod oczy oraz Hydrożelowe koreańskie płatki po oczy. Kosztują parę złotych, więc warto je sprawdzić.


Może najpierw zacznę od Węglowych płatków pod oczy. Redukcja zmarszczek, detox. Aktywny węgiel i kwas hialuronowy. Płatki są sporych rozmiarów i spokojnie przykrywają cały obszar pod oczami. Trzymają się dobrze, więc po nałożeniu ich można wykonywać obowiązki domowe. Nie wiem jak wy, ale ja zawsze, gdy mam maseczkę na twarzy ogarniam w domu. Relaks i leżenie w tym czasie to nie dla mnie :-)

Producent zaleca, ab nakładać te płatki na wcześniej nałożony krem pod oczy i ja właśnie w ten sposób ich użyła. Trzymałam je ponad 30 minut w strefie pod oczami. Po ściągnięciu ich wklepałam jeszcze pozostałości produktu.

Co zauważyłam to skóra pod oczami stała się bardziej nawilżona i miękka. Płatki nie zniwelowały cieni pod oczami czy zmarszczek. Bądźmy szczerzy żadne płatki pod oczy nie są w stanie zlikwidować zmarszczek, ale silnie nawilżyły strefę pod oczami. Jeśli szukacie czegoś co szybko i intensywnie nawilży wam tę partię to te płatki będą świetne.

Kolejne płatki to Perfecta Hydrożelowe koreańskie płatki pod oczy. Zawierają witaminę E oraz retinol. Te płatki również stosowałam na wcześniej nałożony krem pod oczy. Nie zauważyłam różnicy w stosowaniu tych płatków, a tych węglowych. Odczucie było takie samo. Dobrze nawilżyły strefę pod oczami. Produkt ten w żaden sposób mnie nie podrażnił ani nie spowodował zaczerwienienia, więc mogą go stosować z powodzeniem nawet osoby z wrażliwą skórą. 

Dajcie znać czy znacie te produkty, a może polecacie jakieś inne płatki pod oczy. Chętnie sprawdzę :-)


 

Komentarze

  1. Stosuję ten żel od jakiś dwóch tygodni i jestem bardzo zadowolona! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Produktów nie znam, ale chętnie wypróbuję płatki pod oczy- obecnie używam tych z Purederm

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam zadnego z tych produktów ale ostatnio ciekawi mnie marka Gift Of Nature ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Musisz koniecznie wypróbować ten żel. Odpowiedni jest również dla cery wrażliwej :-)

      Usuń
  5. jakie fajny design ma ten żel do twarzy :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo mi się podoba szata graficzna tego żelu. Pozdrawiam

      Usuń
  6. Najbardziej zaciekawił mnie ten żel :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdzie tej firmy jeszcze nie widziałam, można dostać stacjonarnie? Prezentują się bardzo obiecująco:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki…ech. Byle do Świąt;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam żadnego z tych kosmetyków. Najchętniej wypróbowałabym ten żel :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Używałam tych płatków z Perfecta z tym, że wersję niebieską i były naprawdę fajne ;) chętnie wypróbuję też dwie pokazane przez Ciebie wersję.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam okazji używać tych produktów, ale normalizujący żel do mycia twarzy mnie zaciekawił :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Żel brzmi fajnie, mogłabym wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Płatki pod oczy, idą u mnie hurtem :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

GLAM PALETTE DOUGLAS- paletka o wielu odcieniach kobiecości.

Półhybryda na paznokciach ??? Wielki test paznokciowy. Jak ją prawidłowo wykonać, aby cieszyć się idealnymi paznokciami przez wiele tygodni- NEONAIL

HITY pielęgnacji w 2020 roku; Co się u mnie sprawdziło: DERMEDIC HYDRAIN2, ORIENTANA OLEJEK DO TWARZY, KREM AA Z SELEREM, PEELING KAWITACYJNY BEAUTIFLY

Moje ostatnie zapachowe łupy z ROSSMANNA; Trwałe perfumy w dobrej cenie: NAOMI CAMPBELL, KENZO , MOSCHINO