Pielęgnacja włosów za pomocą prostownicy FALE LOKI KOKI NR 103. Czy takie cudo w ogóle istnieje? Plus wygładzające serum do włosów SELFIE PROJECT

 


Witam wszystkich

Pielęgnacja włosów szczególnie w porze zimowej może przysporzyć nam wiele problemów. Zimno, wiatr, chłód oraz noszenie czapek nie sprzyjają dobrej kondycji włosów. Włosy często się puszą, elektryzują, a zarazem są oklapnięte i szybciej się przetłuszczają. Jak sobie z tym radzić??? Dziś dowiecie się tego z mojego postu, a więc zapraszam.

Jak wiecie moje włosy przysparzają mi wiele problemów. Farbowanie, prostowanie, suszenie i ciągłe układanie powodują, że moje włosy wyglądają jak jeden wielki koszmar. Dosłownie. Postanowiłam coś z tym zrobić. Przecież ciągłe obcinanie włosów i tak nie rozwiąże problemu, a jeśli rozwiąże to na krótką metę. Lubię prostować włosy, a moja stara wiekowa prostownica nieco się wysłużyła. Zaczęła szarpać mi włosy podczas prostowania, więc stwierdziłam, że nadszedł wreszcie czas, aby wymienić ją na nowszy model :-)

Od dawna zastanawiałam się nad zakupem profesjonalnej prostownicy. Nie wiem jak wy, ale ja po wyjściu od fryzjera mam pięknie, lejące się włosy. Wyglądają jak jedna wielka tafla. Po myciu włosów czar pryska i wita mnie szara, smutna rzeczywistość czyli spuszone włosy, których moja prostownica ogarnąć nie potrafi, a co dopiero mówić o odwzorowaniu ułożenia włosów jak od fryzjera.

Szukałam więc prostownicy, która idealnie wygładzi moje włosy i nie będzie powodowała puszenia ich. Chciałam też, aby moja nowa prostownica pielęgnowała włosy. Wybór padł na profesjonalną prostownicę FALE LOKI KOKI NR 103. 


FALE LOKI KOKI NR 103

Jeśli chodzi o samo wykonanie prostownicy to jest ona plastykowa ze srebrnymi elementami. Nie zachwyca jakimś nowoczesnym wyglądem. Raczej wygląd określiłabym jako klasyczny. Prostownica posiada wyświetlacz, na którym widzimy ustawioną temperaturę. Regulujemy ją guzikami przy włączniku. Możemy zwiększyć temperaturę lub ją zmniejszyć. Zależy to od nas. Jest prosta w obsłudze. Nie ma tu zbędnych elementów. Wszystko jest intuicyjne i nie trzeba być specjalistą w tej dziedzinie :-)


 PROSTOWNICA FALE LOKI KOKI NR 103

Na prostownicy znajduje się włącznik główny oraz + i - do ustawienia temperatury. Jeśli chodzi o jej zakres to możemy ustawić temperaturę od 130- 230 stopni Celcjusza. Zakres jest dość spory i nawet na najmniejszej temperaturze włosy są dobrze prostowane. Dodatkowo prostownica posiada płytki z podczerwienią, które mają chronić włosy przed uszkodzeniem. Światło takie jest genialne do prostowania keratynowego, więc wystarczy tylko dokupić płyn do keratynowego prostowania i wykonać go samemu w domu. Oszczędność czasu oraz pieniędzy. Właśnie się szykuję do wykonania takiego zabiegu w domu. Jeśli jesteście ciekawi rezultatów to dajcie znać w komentarzach. Chętnie poruszę ten temat na moim blogu :-)


PROSTOWNICA FALE LOKI KOKI NR 103 SPIS CO POSIADA TA PROSTOWNICA

Najbardziej do zakupu tej prostownicy zachęciło mnie to promieniowanie podczerwone. Co zauważyłam, że włosy nie są tak zniszczone podczas stosowania tej prostownicy, tak jak to było przy poprzedniku. Tutaj włosy delikatnie suną się po płytkach i nie są w żaden sposób pociągane. Wyglądają jak jedna wielka tafla. Sama byłam w szoku jak zobaczyłam efekt.


PODCZERWIEŃ W PROSTOWNICY FALE LOKI KOKI NR 103

Tak prezentują się płytki. Naprawdę wykonanie jest bardzo solidne i jak na razie nie zauważyłam żadnych śladów użytkowania, a używam jej już przez miesiąc. Praktycznie po każdym myciu jej używam i płytki są nadal jak nowe.

Jeśli szukacie profesjonalnej prostownicy w przyzwoitej cenie to ta będzie idealna. Jest poręczna i ma spory zakres temperatury. Dodatkowym atutem jest płytka z podczerwienią. Nic tylko kupować :-)

Nie dałabym rady uzyskać tafli włosów bez jednego preparatu, na który trafiłam przypadkiem w Rossmannie. Szukałam czegoś, co chroniłoby moje włosy przed temperaturą, ale zarazem nie powodowało szybszego przetłuszczania włosów. Nie wiem jak wy, ale ja zazwyczaj stosując takie preparaty kończyłam z przetłuszczonymi włosami, które wyglądały tragicznie. 

SELFIE PROJECT WYGŁADZAJĄCE SERUM DO WŁOSÓW to serum do włosów z genialnym składem i zapachem. Serum posiada pipetkę, więc bez problemu nabierzemy produkt. Zapach uzależnia. Głównym składnikiem jest woda aloesowa/ Znajduje się ona na pierwszym miejscu w składzie. Naprawdę za niewielką cenę otrzymacie serum z genialnym składem, który ma szansę zadziałać dobroczynnie na nasze włosy.


SELFIE PROJECT WYGŁADZAJĄCE SERUM DO WŁOSÓW

 SKŁAD SELFIE PROJECT WYGŁADZAJĄCE SERUM DO WŁOSÓW:

  • Woda aloesowa- silnie nawilża,
  • Gliceryna- pomaga substancjom aktywnym przeniknąć w głąb włosa. Dodatkowo genialnie nawilża,
  • Grupę emolientów- które mają działanie zmiękczające,
  • Jedwab- utrzymuje wilgoć i nie pozwala odparować substancjom aktywnym z włosa,
Za niewielkie pieniądze jesteście w stanie uzyskać wygładzenie jak po wyjściu od fryzjera. Do tego dobry skład i same cenne składniki. Ten preparat ma szansę zadziałać na nasze włosy.


SERUM SELFIE PROJECT

Prostownica plus serum to duet idealny. Używam ich zawsze do układania fryzury. Moje włosy dawno nie wyglądały tak dobrze. Pomimo używania prostownicy. Napiszcie w komentarzach czy wy używacie w ogóle prostownicy do układania włosów i czy znacie to serum.


Komentarze

  1. Muszę przyznać, że bardzo fajnie prezentuje się ta prostownica :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetn prostownica. Chętnie kupiłabym taką córce na prezent. Pozdrawiam cieplutko ☀️

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawa jestem jak by sprawdziła się u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli masz włosy rozjaśnione to nie musisz się bać, że ta prostownica je zniszczy, połamie. Nic takiego się nie dzieje :-)

      Usuń
  4. Bardzo fajna prostownica, nie słyszałam o niej wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trafiłam na nią przypadkiem, ale jest warta swojej ceny :-)

      Usuń
  5. nie potrzebuję prostownicy, bo moje włosy są proste jak druty hah

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To masz duże szczęście. Mi się okropnie puszą włosy :-)

      Usuń
  6. Sklep kojrzeę :) Fajna ta prostownica. Ja rzadko prostuję włosy ale prostownica u mnie domu musi być :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sklep ma bogaty asortyment. Każdy znajdzie coś dla siebie :-)

      Usuń
  7. słyszałam o tej marce same dobre słowa ;)
    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

GLAM PALETTE DOUGLAS- paletka o wielu odcieniach kobiecości.

Półhybryda na paznokciach ??? Wielki test paznokciowy. Jak ją prawidłowo wykonać, aby cieszyć się idealnymi paznokciami przez wiele tygodni- NEONAIL

HITY pielęgnacji w 2020 roku; Co się u mnie sprawdziło: DERMEDIC HYDRAIN2, ORIENTANA OLEJEK DO TWARZY, KREM AA Z SELEREM, PEELING KAWITACYJNY BEAUTIFLY

Moje ostatnie zapachowe łupy z ROSSMANNA; Trwałe perfumy w dobrej cenie: NAOMI CAMPBELL, KENZO , MOSCHINO