Idealne wygładzenie włosów w domowym zaciszu: Ampułka keratynowa ARTEGO oraz szampon arganowy MILA

 



Witam wszystkich

Włosy i ich wygląd to zmora wielu kobiet. Te, które mają kręcone chciałyby mieć proste, a te z gładkimi włosami kręcone. Tak ten świat został stworzony. Nam kobietom dogodzić jest trudno i producenci od lat zachodzą w głowę jak nas zadowolić. Ja należę do grupy kobiet, które mają włosy ani proste, ani kręcone. Misz masz na głowie tak bym opisała moje włosy.

Mam włosy farbowane i z natury falowane z dużą tendencją do puszenia się. Szczerze wam powiem, że gładkich włosów jak tafla nigdy nie miałam bez użycia prostownicy. To dla mnie nierealne. Znajoma namawiała mnie na keratynowe profesjonalne prostowanie włosów, ale obawiam się, że po takim zabiegu, włosy po pewnym czasie będą w gorszej kondycji niż przed. Dlatego na razie zrezygnowałam z tego pomysłu. 

Ostatnio szukając prostownicy do włosów natrafiłam na ampułkę keratynową do włosów od ARTEGO. Zaciekawiła mnie ta ampułka bo pomyślałam sobie, że na moje puszące się włosy może być idealna. Postanowiłam ją zakupić i sprawdzić czy takiego typu produkty w ogóle mogą działać.

Cena nie była strasznie wysoka. Można kupić cały zestaw ampułek albo pojedynczo. Ja postanowiłam kupić na spróbowanie jedną i ją sprawdzić. Być może więcej dziewczyn jest zaciekawione tym produktem, ale nie wie jak się sprawdza w rzeczywistości. Okres przed sylwestrem jest idealny na sprawdzenie tego produktu. Każda z nas w noc sylwestrową chcę mieć idealne włosy, a ta ampułka może się do tego przyczynić.


AMPUŁKA KERATYNOWA ARTEGO

Sposób użycia tej ampułki jest banalnie prosty. Najpierw myjemy włosy szamponem oraz nakładamy pielęgnacyjną maskę lub odżywkę ze spłukiwaniem. Po zmyciu wszystkiego i osuszeniu naszych włosów. Nakładamy ampułkę na całą długość włosów. Producent rekomenduje nałożenie całej ampułki na włosy. Jednak ja mam krótkie włosy dlatego użyłam tylko połowy i nałożyłam ją na włosy od wysokości ucha. Bałam się, że nałożona na całe włosy może spowodować ich przetłuszczenie. Wy jeśli natomiast nie boicie się takiego efektu śmiało możecie nałożyć tę ampułkę na całą długość włosów. 

Następnie czekamy pięć minut i płuczemy nasze włosy. To wszystko. Zabieg trwa kilka minut i to wszystko. Nie musimy zakładać żadnych czepków, podgrzewać włosów. Nakładamy tylko i czekamy pięć minut, a następnie płuczemy włosy.

Składniki aktywne zawarte w serum keratynowym ARTEGO:

  • keratyna- substancja odżywiająca strukturę włosa,
  • serycyna- odbudowuje włosy,
  • olejek z jojoby- nabłyszcza,
  • olejek z awokado- odżywia i nabłyszcza,

Jeśli chodzi o skład to ta ampułka Artego zawiera też sporo barwników oraz alkohol, który nie jest potencjalne dobrym składnikiem. Natomiast jeśli chodzi o mnie to moje włosy lubią różnego rodzaju oblepiacze. Niestety naturalne składy nie są dobre dla moich włosów, ponieważ zwyczajnie nie mogę ich po takich produktach rozczesać. Muszę mieć produkt z silikonem nie będę wam tu ściemniać. Dlatego ta ampułka jest dla mnie ok. Jeśli natomiast szukacie naturalnych składów to omijajcie ją szerokim łukiem. 

Włosy po użyciu tej ampułki są miękkie, delikatne i bardzo ławto się rozczesują. Nawet po wysuszeniu włosów są delikatne i miękkie. Ja kocham taki efekt na moich włosach. Są gładkie i mniej się puszą, więc jak dla mnie producent spełnia obietnicę. Jest świetna. Już mam zamiar zamówić cały zestaw tych ampułek i zrobić sobie serię takich zabiegów. Już wiem, że będę z nich bardzo zadowolona.

Ostatnio polubiłam się również z szamponem arganowym do włosów MILA, który ma zapobiegać puszeniu się włosów. Szampon ma piękny migdałowy zapach, który utrzymuje się na włosach. Jednak nie jakoś bardzo długo.


MILA ARGANOWY SZAMPON DO WŁOSÓW

Szampon ma lekką konsystencję i dobrze pieni się na włosach. Dobrze myje i oczyszcza skórę głowy oraz włosy. Dla mnie to jest podstawowa funkcja szamponów. Mają dobrze myć włosy i oczyszczać je z brudu i kurzu. Kolejny plus jaki zauważyłam to rozczesywanie włosów. Włosy dobrze się rozczesują po użyciu tego szamponu oraz nie są przyklapnięte od nasady. 

Szampon jest bardzo fajny, więc jeśli zależy wam na wygładzeniu włosów również podczas mycia to ten szampon będzie idealny. Ja oczywiście po tym szamponie używam nadal serum do włosów, które ułatwia rozczesywanie, ale jeśli chodzi o samo mycie to włosy są mniej splątane niż po użyciu zwykłego szamponu.

Szampon jest wart sprawdzenia. Dla farbowanych i zniszczonych włosów będzie idealny. W mojej pielęgnacji zagości na dłużej.

Dajcie znać w komentarzach jakie szampony do włosów sprawdzają się u was. Jestem bardzo ciekawa.



Komentarze

  1. Bardziej mnie ciekawi ten szampon. Moje włosy rzadko kiedy wyglądają dobrze po produktach z keratyną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szampon bardzo fajnie wygładza włosy i nie plącze ich. Pozdrawiam

      Usuń
  2. Tak kobietom nie dogodzisz. Ja mam znów naturalnie proste gładkie włosy a najchętniej je kręcę lub tapiruję, bo mnie denerwują takie przylizane :P. Produkty chyba nie dla mnie ale wydają się całkiem ciekawe i nie jednej osobie mogłabym polecić :)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Kobiecie ciężko jest dogodzić. Ja mam teraz etap na gładkie włosy, ale są też dni, że zostawiam je naturalnie pofalowane i znajdź tu człowieku złoty środek hihi

      Usuń
  3. Taka ampułka nie jest dla mnie. Nie boję się silikonów, używam serum do zabezpieczenia końcówek, ale na całe włosy tylko u fryzjera :D Sama raczej staram się nie stosować tego typu składników w mojej pielęgnacji :)
    Z Szamponów bardzo lubię produkty Hairy Tale Cosmetics. Dobrze też sprawdza się u mnie mydło cedrowe Agafii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za polecenie. To mydło cedrowe chętnie sprawdzę :-)

      Usuń
  4. Nie znałam wcześniej tej marki ;) wszystkiego dobrego w nowym roku

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam wcześniej o tej marce ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tą ampułkę już zapisuję sobie na mojej chciej liście.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też masz taką listę, a myślałam, że tylko ja tak szaleje? :-)

      Usuń
  7. Oj mi by się przydała taka regeneracja. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie wypróbuję! Moje włosy się puszą, generalnie są bardzo niesforne.. Mam nadzieję, że uda mi się osiągnąć efekty! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

GLAM PALETTE DOUGLAS- paletka o wielu odcieniach kobiecości.

Półhybryda na paznokciach ??? Wielki test paznokciowy. Jak ją prawidłowo wykonać, aby cieszyć się idealnymi paznokciami przez wiele tygodni- NEONAIL

Moje ostatnie zapachowe łupy z ROSSMANNA; Trwałe perfumy w dobrej cenie: NAOMI CAMPBELL, KENZO , MOSCHINO

HITY pielęgnacji w 2020 roku; Co się u mnie sprawdziło: DERMEDIC HYDRAIN2, ORIENTANA OLEJEK DO TWARZY, KREM AA Z SELEREM, PEELING KAWITACYJNY BEAUTIFLY