EVELINE LIP THERAPY PROFESSIONAL- Nieinwazyjny zabieg powiększający usta HIT czy KIT?

 



Witam wszystkich

Dziś przychodzę do was z recenzją produktu do ust. Święta oraz Sylwester to czas, kiedy lubimy zaszaleć z makijażem. Wtedy też najczęściej eksperymentujemy z naszym wyglądem. Zmiana fryzury, zabiegi na twarz. W tych dniach chcemy wyglądać perfekcyjnie. Na nieinwazyjny zabieg powiększający usta od EVELINE trafiłam przypadkiem w Rossmannie. Zawsze chciałam sprawdzić tego typu produkty. Dlatego też skusiłam się na ten produkt. HIT czy KIT??? Zapraszam do czytania :-)

EVELINE LIP THERAPY PROFESSIONAL to dwuetapowy zabieg, który ma powiększyć nasze usta. Wyzwanie spore patrząc na zdjęcie na opakowaniu. Producent nieco popłynął, ale zdjęcie jest chwytliwe, a to najważniejsze bo kto z nas nie chce mieć pełnych, zadbanych ust??? No właśnie.

W zestawie znajdziecie:

  • Peeling cukrowy do ust,
  • Hialuronowy wypełniacz ust,
Cena regularna jest dość wysoka. Ja akurat dorwałam ten produkt na promocji w Rossmannie za około piętnaście złotych, więc ok. Możecie też ten produkt znaleźć w sklepach internetowych po fajnej, atrakcyjnej cenie, więc warto zawsze tam zajrzeć.


ZESTAW DO UST EVELINE

Producent obiecuje wiele. Natychmiastowy efekt w pięć minut, spektakularnie powiększone usta, zmysłowe, uwydatnione, wymodelowane...Ok i co??? No na obietnicach się kończy. Specjalnie dla was testowałam ten produkt codziennie. Solo, na balsam do ust, pod balsam do ust, ze szminkami w płynie i tradycyjnymi. Starałam się sprawdzić ten produkt pod różnymi kątami. Tutaj możecie zobaczyć moje usta przed. Nałożyłam zwykły balsam do ust plus pomadkę w płynie. To wszystko.


USTA PRZED NAŁOŻENIEM PRODUKTU POWIĘKSZAJĄCEGO USTA OD EVELINE

Teraz zobaczycie efekt po nałożeniu EVELINE LIP THERAPY PROFESSIONAL. Najpierw zrobiłam peeling cukrowy, który zawarty jest w zestawie. Peeling jest ok. Ładnie pachnie, ale ma bardzo mało drobinek ścierających. Zdecydowanie wolę mój domowy peeling cukrowy. Czyli zwykły cukier zmieszany z miodem. Działa genialnie. To coś z tego zestawu to słaby peeling. Nie wiem do czego mógłby się przydać ten peeling, ale na pewno nie do ust bo nie robi z nimi nic. 

Po nałożeniu peelingu i jego zmyciu nałożyłam wypełniacz do ust od Eveline i po pięciu minutach nałożyłam pomadkę. Poniżej efekt. O ile to można w ogóle nazwać jakimś efektem :-)


USTA PO NAŁOŻENIU EVELINE LIP THERAPY PROFESSIONAL

Po nałożeniu preparatu czuć delikatne mrowienie, które jednak bardzo szybko mija. Jak widać ten produkt zdecydowanie mi nie powiększył ust. Jedyne co zauważyłam, że usta są mniej zmarszczone, czyli w jakiś sposób je delikatnie wygładził, ale powiększenia nie ma żadnego, a przecież o to chodziło w tym zabiegu.

Chyba mnie diabeł podkusił żeby kupić ten preparat. Produkt nie jest wart absolutnie żadnej uwagi. Nawet w cenie promocyjnej jest zdecydowanie na nie. Cena nieadekwatna do jakości. Generalnie producent robi nas w balona. 


OPIS PRODUCENTA EVELINE LIP THERAPY PROFESSIONAL

Nie polecam tego produktu. Jest to dla mnie KIT. Nie wiem jak inne produkty tego typu. Być może z innych firm takie preparaty się spisują. Ja jednak temu konkretnemu preparatowi mówię stanowcze NIE.

Dajcie znać czy używacie takich preparatów do ust, a może jest jakiś produkt, który faktycznie spełnia obietnice producenta. Jestem bardzo ciekawa waszego zdania.

Moi kochani chciałam wam również złożyć świąteczne życzenia. 
Spełnienia marzeń oraz spędzenia tego cudownego czasu w gronie najbliższych. 
Zapomnijmy na chwilę o trudach dnia codziennego i skupmy się na rodzinie bo w tym czasie jest ona najważniejsza. 
Dziękuję wszystkim obserwatorom na instagramie oraz na blogu, że razem tworzymy mega fajną społeczność. Jesteście najlepsi :-)
WESOŁYCH I SPOKOJNYCH  ŚWIĄT



Komentarze

  1. Szkoda, że nie dało żadnego efektu powiekszenia. W cuda nie ma co wierzyć, ale myślalam, że może choć delikatnie je powiekszy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślałam. Produkt nie jest warty nawet uwagi, a co dopiero zakupu. Pozdrawiam

      Usuń
  2. Szkoda, że taki słaby efekt :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda na to, że jednak nie robi różnicy;). Ech, te obietnice;). Ale.... z marki Eveline jest fajne serum do rzęs:), polecam!

    OdpowiedzUsuń
  4. dawno nie używałam nic z eveline! ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o płynne pomadki to mają genialne, ale to coś to nie wiem po co w ogóle było wyprodukowane :-)

      Usuń
  5. Miałam ten zestaw i zeczywiścievnie było widać efektów, jedzenie ten peeling ładnie wygładzał usta. Również życzę Ci wesołych świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam wrażenie, że marka Eveline spada jakościowo na łeb na szyję. To już kolejny bubel, który okrzyknięty przez nich super drogim i świetnym produktem, nie robi w efekcie prawie nic...
    Aromatycznych Świąt Bożego Narodzenia i Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana i również życzę Szczęśliwego Nowego Roku. To prawda marka Eveline chyba trochę popłynęła ostatnio ze swoimi produktami :-)

      Usuń
  7. Ja kupiłam sobie błyszczyk powiększający do ust z Eveline (oczywiście nie powiększał ;)) i byłam ciekawa tego "zabiegu". Dobrze, że nie kupiłam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze wiedzieć, że nie działa, przynajmniej nie będzie kusił ;)
    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze się zastanawiałam czy tego typu produkty działają :)
    Jednak nigdy nie używałam niczego do powiększania ust, ponieważ jestem za naturalnym wyglądem/\.
    PS. Dodaję Twój blog do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wolę naturalny wygląd, ale myślałam, że chociaż minimalnie poprawi kontur ust, a tu nic hihi

      Usuń
  10. Ja miałam kiedyś błyszczyk powiększający usta. Skora na ustach piekła, ale żadnego efektu innego nie było ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oh very nice effect daarling
    xx

    OdpowiedzUsuń
  12. Czyli jednak kit.... Spokojnych, zdrowych oraz rodzinnych Świąt kochana xx

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety takie produkty działają jedynie drażniąco na skórę ust i ciężko jest przewidzieć efekt. Skóra niektórych osób mocniej zareaguje, niektórych wcale. Na Panią z opakowania na pewno zadziałał photoshop:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No fakt fotograf narobił się podczas obróbki tego zdjęcia na opakowaniu :-)

      Usuń
  14. Nie znałam tego produktu, ale nie sięgam po takie kosmetyki :D
    Życzę Wesołych Świąt! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już też nie będę sięgać po takie produkty hihi

      Usuń
  15. Eveline niestety często stosuje zasadę obiecanki, cacanki hehe:D Te ich opisy i zastosowania 10 w 1 zawsze mnie bawią 😂 Szkoda, że wydałaś pieniążki 🥰😘 Wesołych!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Człowiek zawsze chce sprawdzić wszystko na własnej skórze :-)

      Usuń
  16. Szkoda, że się nie sprawdził u Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj, marnie :( Szkoda pieniędzy.

    OdpowiedzUsuń
  18. Niestety większość tego produktów działa właśnie w ten sposób... Szkoda pieniędzy. :( Lepiej skupić się na odżywianiu i nawilżaniu!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

GLAM PALETTE DOUGLAS- paletka o wielu odcieniach kobiecości.

Półhybryda na paznokciach ??? Wielki test paznokciowy. Jak ją prawidłowo wykonać, aby cieszyć się idealnymi paznokciami przez wiele tygodni- NEONAIL

Moje ostatnie zapachowe łupy z ROSSMANNA; Trwałe perfumy w dobrej cenie: NAOMI CAMPBELL, KENZO , MOSCHINO

HITY pielęgnacji w 2020 roku; Co się u mnie sprawdziło: DERMEDIC HYDRAIN2, ORIENTANA OLEJEK DO TWARZY, KREM AA Z SELEREM, PEELING KAWITACYJNY BEAUTIFLY