Prezenty na gwiazdkę dla niego: Eleganckie i klasyczne zegarki dla wymagających mężczyzn- EMPORIO ARMANI, FESTINA, TED BAKER LONDON

 


Witam wszystkich


Wielkimi krokami zbliża się czas prezentów. Przed nami mikołajki i gwiazdka. Wiele osób zastanawia się co podarować swojemu tacie, dziadkowi, mężowi. Sama jak co roku mam dylemat co kupić, dlatego często szukam informacji w internecie co aktualnie opłaca się kupić. Przecież o to w tym wszystkim chodzi o inspiracje. Ja w tym roku stawiam na sprawdzone prezenty, czyli na eleganckie, klasyczne zegarki męskie.

Będą one odpowiednie dla dorosłego mężczyzny, jak i osób starszych. Jeśli wasi bliscy kochają zegarki to zapraszam do czytania. Wspólnie omówimy każdy zegarek, który osobiście bardzo polecam właśnie na prezent.

1. EMPORIO ARMANI  MODEL AR2453 1117701

Zegarek męski, który dosłownie zachwyca wykonaniem i trudno się dziwić. Marka Emporio Armani znana jest z dbania o każdy szczegół. Tak samo jest również przy wykonaniu tego zegarka. Koszt to około 500 zł w zależności od sklepu, promocji. Taka cena widnieje u mnie na google, więc tą aktualną wam podaję. Może będziecie zainteresowani.

Zegarek otrzymujemy w pięknym plastikowym opakowaniu. Środek natomiast wyścielony jest materiałem, więc nie ma tu mowy o zarysowaniu zegarka. Powiem wam szczerze, że samo opakowanie jest na mega wysokim poziomie. Oczywiście na opakowaniu widnieje znaczek Emporio Armani, więc na prezent zegarek idealny. Nie jeden facet oszaleje na jego punkcie.



Przejdźmy teraz sobie do bardziej szczegółowego omówienia tego produktu. Mechanizm jaki znajduję się wewnątrz zegarka jest kwarcowy, więc możemy być pewni, że odmierzanie czasu będzie mega dokładne. 

Bransoleta wykonana jest ze stali szlachetnej w kolorze czarnym. Mamy na niej matowe elementy, które biegną przez środek bransolety oraz połyskliwe części po bokach. Całość prezentuje się dosłownie fenomenalnie. Ja tym zegarkiem jestem zachwycona. Pięknie prezentuje się na męskiej dłoni. Zegarek jest klasyczny, ale również nadaję się do noszenia na co dzień. Prezent idealny. Tutaj możecie zobaczyć jak prezentuję się w przybliżeniu bransoleta.


Klasa, takie słowo nasuwa mi się patrząc na ten zegarek. Tutaj producent zadbał o każdy szczegół. Tu nie ma mowy o przypadkowych elementach. Wszystko jest przemyślane i tworzy spójną całość.

Zegarek wyposażony jest w chronograf oraz datownik. Fajna sprawa. Ja akurat lubię zegarki z tego typu wyposażeniem. Model ten posiada analogowy, czarny, elegancki cyferblat, na którym widnieje znaczek Emporio Armani. Wygląda to niezwykle elegancko.

Jeśli wasi mężczyźni lubią czarne zegarki to ten jest strzałem w dziesiątkę. Mój mąż bardzo lubi go nosić i prosił żebym zaznaczyła, że jest bardzo wygodny w noszeniu. Można go założyć do bardziej klasycznych ubrań, ale w wersji sportowej też wygląda mega zjawiskowo. Przykuwa uwagę to nie podlega dyskusji.

Tak zegarek prezentuje się na męskim nadgarstku. Mój mąż zadebiutował jako model żebym mogła wam pokazać jak się prezentuje :-)


Zegarek jest naprawdę masywny i dość ciężki. Czuć go na nadgarstku, ale nie jest to żaden większy problem. Mój mąż go bardzo często nosi i nic złego się nie dzieje z tym zegarkiem. Nie jest zarysowany w żaden sposób, a ma go już dobre kilka miesięcy, więc to jest wystarczający czas, aby coś o nim powiedzieć. Polecam i przejdę do kolejnego zegarka :-)


2. FESTINA MODEL F16822

Jeśli wasi mężczyźni wolą bardziej klasyczne kolory zegarków to zapewne ten model przypadnie im bardzo do gustu. Festina to znana marka, która produkuje zegarki z najlepszym środkiem. Można tak powiedzieć. Każdy zna to powiedzenie- "chodzisz jak szwajcarski zegarek" i to właśnie jest synonimem jakości, precyzji i elegancji. Marka Festina wywodzi się właśnie ze Szwajcarii, która ma wieloletnią  praktykę zegarmistrzowską. Teraz marka Festina produkuje zegarki na cały świat i współpracuje z wieloma markami. Jednak nadal ich hasłem przewodnim jest jakość, klasa i elegancja. To nie podlega wątpliwości.


Koszt takiego zegarka to około 600 zł w zależności od sklepu internetowego. Zegarek przychodzi do nas w kartonowo, materiałowym opakowaniu.  Powiem wam, że nawet opakowanie jest wykonane ze szczególną starannością. Wygląda bardzo ładnie. Na kartoniku znajdziemy znaczek firmowy Festina.

Środek opakowania wyścielony jest bardzo miękkim materiałem. Wygląda mi to na welur, ale specjalistą jeśli chodzi o rodzaje materiałów nie jestem, więc mogę się mylić :-) Zegarek w takim opakowaniu jest bezpieczny na wszelkie uszkodzenia. 

Jeśli chodzi o tarczę zegarka to jest ona okrągła z granatowym tłem raz złotymi elementami takimi jak wskazówki, cyfry rzymskie. Całość prezentuje się obłędnie. Tarcza chroniona jest szkłem mineralnym o podwyższonej twardości. Do tego mamy datownik, który prezentuje się niezwykle elegancko. Oczywiście znajdziemy też znaczek firmowy Festina. Mechanizm jest kwarcowy, więc na mega wysokim poziomie jeśli chodzi o produkcję zegarków.


Jeśli chodzi o bransoletę to jest ona również w kolorze srebrnym. Boki bransolety są nieco zmatowione, a środek jest z połyskiem. Wygląda to bardzo ładnie. Zapięcie jest masywne i precyzyjnie wykonane. Na zapięciu znajduje się znaczek Festina, który dopełnia całość. 

Zawsze mi mówiono, że przy wyborze zegarka powinno się zwracać uwagę na zapięcia, ponieważ to one klasyfikują jakość wykonania zegarka i chyba coś w tym jest :-) Mój mąż ma ten zegarek od około roku i nic się z nim złego nie dzieje. Bateria jeszcze nie była wymieniana. Nie ma też śladów użytkowania. Żadnych drobnych rys na kopercie. Zegarek nadal wygląda jak nowy.

Tutaj możecie zobaczyć jak prezentuje się na nadgarstku:


Klasa wodoszczelności tego zegarka jest 5 atmosfer. To taka dodatkowa informacja, ponieważ być może wasi mężczyźni lubią pływać, więc ten zegarek jest prezentem idealnym dla takiego sportowca. Zegarek prezentuje się niezwykle elegancko i przykuwa uwagę. Możecie być pewni, że wybierając ten model na prezent, osoba obdarowana będzie niezwykle szczęśliwa.

3. TED BAKER LONDON MODEL TE50519006

Kolejna moja propozycja prezentowa to czarny zegarek od Teda Bakera London. Marka znana na całym świecie i ceniona. Cena to ponad 600 zł w zalężności od sklepu. Powiem wam od razu,że zegarek jest trudno dostępny nawet na stronach internetowych. W zybkim tempie się wykupuje, więc jeśli wpadnie wam w oko to lepiej zbyt długo się nie zastanawiać nad zakupem bo zniknie w mgnieniu oka.

Zegarek przychodzi do nas w kartonowym czarnym opakowaniu ze złotym emblematem Ted Baker London. Opakowanie jest sztywne i otwiera się poprzez ściągnięcie pokrywy w całości. Nie jest tak otwierane jak wcześniejsze zegarki, które wam prezentowałam.

Środek posiada poduszkę, na której leży zegarek. Opakowanie jest w porządku, ale jeśli szukacie elegancji i klasy to po rostu to opakowanie jest, ale nie ma efektu wow. To oczywiście tylko moje odczucie, ponieważ większość zegarków jest w ten sposób otwierane. Jednak według mnie jak za tą cenę producent mógłby bardziej się postarać.


Tarcza zegarka jest czarna  z jasnymi cyframi i kolorowymi wskazówkami. Widać, że producent zadbał, aby każdy szczegół do siebie pasował. Wszystko zabezpieczone jest masywnym szkiełkiem mineralnym, więc nie musimy się bać, że w jakiś sposób uszkodzimy zegarek. Na tarczy znajduję się znaczek Ted Baker London. Całość wygląda delikatnie i elegancko. Tu nie ma przytłaczających elementów.

Zegarek posiada również datownik. Pokazuje ona nam tylko aktualny dzień. Zegarek jest na pewno dużo bardziej delikatny z wyglądu niż poprzednicy, których razem omówiliśmy. Zegarek będzie idealny dla klasycznego mężczyzny, który nie lubi zbyt dużo elementów w jednym zegarku. Klasyka takie słowo nasuwa mi się, gdy patrzę na ten zegarek.


Bransoleta jest metalowa w kolorze czarnym. Pasek bransolety zakończony jest masywną klamrą, która zabezpiecza nasz zegarek przed ześlizgnięciem z nadgarstka. Oczywiście na zatrzasku bransoletki znajduję się emblemat Ted Baker. 

Jak widzicie na zdjęciu wyżej bransoletka jest zrobiona z malutkich elementów. Całość wygląda nietuzinkowo. Myślę, że niejednemu mężczyźnie ten zegarek zapadnie w pamięć. Jest po prostu klasyczny i elegancki. 

Tak prezentuje się na nadgarstku:


Mój mąż ten zegarek ma od ponad roku i wszystko wygląda dobrze. Nic się nie dzieje złego z tym zegarkiem, więc jest wytrzymały. Na nadgarstku prezentuję się niezwykle elegancko. Można go nosić do eleganckich ubrań, ale do koszul w stylu bardziej sportowym też prezentuje się fenomenalnie. 

To już moje wszystkie propozycje prezentów na gwiazdkę dla niego. Napiszcie w komentarzach czy wasi bliscy lubią dostawać zegarki na różne okazje. Jestem bardzo ciekawa :-) 


Komentarze

  1. Piękne zegarki, acz ja jestem nieco przesądna. Babcia zawsze mawiała, że nie daje się zegarka ukochanej osobie, bo wtedy on zaczyna odliczać czas do końca... Wiem, że zabobon pewnie jakich wiele, ale mocno we mnie zakorzeniony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak jest przesąd z kupowaniem butów. Dla mnie to zabobon. Każdy z nas ma prawo wierzyć w co chce :-)

      Usuń
  2. Mój mąż uwielbia zegarki. Myślę, że najbardziej spodobałby mu się model z Festiny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne modele, wszystkie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że zegarki czy smartbandy to teraz bardzo fajna opcja na prezent 🙂 wszystkie modele prezentują się naprawdę super 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Większość mężczyzn lubi zegarki, więc prezent idealny :-)

      Usuń
  5. Bardzo ładne zegarki :) Zegarek to super pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkie są genialne! ja mężowi kupiłam już dwa zegarki jeden z emporio drugi z Torii i są geeeenialne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie muszę sprawdzić zegarki z Torii. Dziękuję za polecenie :-)

      Usuń
  7. Też mi się bardzo podoba, ale mój mąż woli Festinę :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zestawienie! :) Niestety, mój facet ma już kilka modeli... ale myślę, że tata się ucieszy!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

GLAM PALETTE DOUGLAS- paletka o wielu odcieniach kobiecości.

HITY pielęgnacji w 2020 roku; Co się u mnie sprawdziło: DERMEDIC HYDRAIN2, ORIENTANA OLEJEK DO TWARZY, KREM AA Z SELEREM, PEELING KAWITACYJNY BEAUTIFLY

Półhybryda na paznokciach ??? Wielki test paznokciowy. Jak ją prawidłowo wykonać, aby cieszyć się idealnymi paznokciami przez wiele tygodni- NEONAIL

Moje ostatnie zapachowe łupy z ROSSMANNA; Trwałe perfumy w dobrej cenie: NAOMI CAMPBELL, KENZO , MOSCHINO