Mikołajkowe prezenty dla niej; Perfumy, w których zakocha się każda kobieta: AVON FAR AWAY GLAMOUR, DREAMS, PREMIERE LUXE



Witam wszystkich

Już niedługo mikołajki i pewnie większość z was nie wie, co podarować swoim bliskim. Ja również należę do osób, które potrafią zastanawiać się tygodniami co kupić, czy będzie się to podobało osobie obdarowanej, a może kupić coś innego. Moje odwieczne pytania. 

Dziś przychodzę do was z pomysłami mikołajkowymi dla niej. Jak wiecie kocham perfumy wszelkiego rodzaju. Od tych tańszych po drogie. Nie ma to dla mnie znaczenia. Używam codziennie perfum i nie wyobrażam sobie wyjść z domu do pracy bez takiej otulającej, pachnącej mgiełki. Perfumy sprawiają, że czuję się pewniejsza siebie i napełniona optymizmem. Myślę, że w dobie sytuacji jaka się dzieje w naszym kraju, odrobina optymizmu każdemu się przyda. Dlatego dziś optymistyczny i wesoły post. W końcu niedługo Święta :-)



1.  WODA PERFUMOWANA AVON FAR AWAY GLAMOUR

Jeśli obserwujecie mojego bloga to wiecie, że bardzo lubię produkty Avon. Perfumy mają bardzo dobrej jakości w przystępnej cenie. Dlatego nie musimy się bać, że jakiś zapach będzie nie trwały. 

Moim ulubieńcem od zeszłego roku jest Avon Far Away Glamour. Jest to woda perfumowana o bardzo wyrazistym, intensywnym zapachu. Flakon jest również wyjątkowy. Wykonany z wyjątkową starannością o szczegóły. Buteleczka jest czarna ze złotymi akcentami. Powiem wam, że flakon wygląda na drogi. Tutaj producent naprawdę się postarał, aby wyglądał elegancko i z klasą. Tak bym opisała ten flakonik.

Zapach utrzymuję się bardzo długo. Idealny na wieczór, ale ja również używam go w ciągu dnia. Jakoś niespecjalnie lubię takie podziały na wieczór, czy na dzień. Nigdy tego nie stosowałam. Dla mnie jeśli chodzi o zapach to musi być uniwersalny. Na dzień, jak i na wieczór.

Nuty zapachowe w wodzie perfumowanej Avon Far Away Glamour:
  • Nuta głowy- różowy pieprz, czarna porzeczka, nektar grejpfrutowy,
  • Nuta serca- irys, kwiat pomarańczy, wanilia,
  • Baza- czarne piżmo, paczuli, pralinki.
Naprawdę jestem zauroczona tym zapachem. Polecam go dla osób, które chcą się czuć pewniej siebie oraz kochają intensywne i mocne zapachy. Zapach utrzymuję się wiele godzin i nie trzeba powtarzać aplikacji w ciągu dnia. Dawno nie miałam tak trwałego zapachu. W tym roku planuję go podarować mojej Mamie, która lubi trwałe zapachy.



2. WODA PERFUMOWANA AVON PREMIERE LUXE

Kolejna woda perfumowana od firmy Avon. Tym razem Avon Premiere Luxe. Zapach, który towarzyszy mi bardzo często w ciągu dnia. Flakon jest klasyczny i elegancki. Ma przeźroczystą buteleczkę ze złotymi elementami. Zakończony jest fikuśnym korkiem i wyglądem przypomina kolumnę rzymską. Tak mi się  kojarzy :-)

Zapach jest intensywny, mocny i naprawdę trwały. To już moja druga buteleczka i w sezonie zimowym praktycznie zawsze ta woda perfumowana mi towarzyszy. Lubię ten zapach bo czuję się w nim niezwykle kobieco. 

Nuty zapachowe w wodzie perfumowanej Avon Premiere Luxe:
  • Nuta głowy- czarna porzeczka, granat, grejpfrut,
  • Nuta serca- magnolia, gardenia, jaśmin,
  • Baza- drzewo sandałowe, paczula, pralina,
Zapach polecam dla osób odważnych, przebojowych, które nie boją się być zauważone w tłumie. Ten zapach naprawdę przyciąga i sam w sobie jest bardzo seksowny, ale zarazem elegancki. Zapach nie jest nachalny, ale daje odczuć, że to właśnie ta dana osoba otulona nim jest w centrum uwagi otoczenia.



3. WODA PERFUMOWANA AVON DREAMS

Kolejna woda perfumowana od firmy Avon to Avon Dreams. Zapach jest bardzo głęboki i wyrazisty. Najbardziej urzekło mnie bardzo klasyczne, delikatne opakowanie tego perfumu. Będzie się pięknie prezentować na toaletce. 

Zapach utrzymuje się bardzo długo. Wystarczy popsikać się nim rano, aby cały dzień się cieszyć idealnym zapachem. Uwielbiam używać ten zapach na co dzień. Kiedy tylko mogę używam go. To już moje drugie opakowanie. Praktycznie zawsze w porze jesienno- zimowym używam tego perfumu. Jest mocny i ciężki, ale właśnie takie zapachy uwielbiam o tej porze roku.

Nuty zapachowe w wodzie perfumowanej Avon Dreams:
  • Nuta głowy- gruszka, bergamotka, śliwka,
  • Nuta serca- róża, irys, jaśmin,
  • Baza- nuty drzewne, piżmo, wanilia,
Polecam go osobom, które lubią wyraziste i mocne zapachy. Nieśmiałą osobę mogą one wręcz zdominować, a przecież nie o to chodzi w perfumach. Perfumy mają być naszym dopełnieniem. Dlatego osoby przebojowe będą zadowolone z takiego prezentu.


To już wszystkie moje propozycje prezentowe dla kobiet. Myślę, że perfumy zawsze kochają kobiety bez względu na wiek. Będą idealne dla Mamy, Cioci, Babci, koleżanki, przyjaciółki. Możemy nimi obdarowywać wszystkich znajomych. Ważne, aby obdarowywanie sprawiało nam frajdę.

Napiszcie w komentarzach czy znacie te perfumy i  co ogólnie myślicie o perfumach od firmy Avon?








Komentarze

  1. I love the first one! All these are great picks!
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś bardzo lubiłam Far away, powyższej wersji nie próbowałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach jest mocny i bardzo trwały. Polecam właśnie w sezonie zimowym :-)

      Usuń
  3. Niestety Dreams od ponad roku nie ma już w ofercie ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam pojęcia. Jednak na stronie internetowej Avon był ostatnio dostępny :-)

      Usuń
  4. Kiedyś uwielbiałam tradycyjną wersję Far Away, teraz mi się już znudziła, ale dalej ją dobrze wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi akurat ta klasyczna, pierwsza wersja nie przypadła do gustu. Zapach mnie dusił. Ta natomiast kompozycja zapachowa jest genialna :-)

      Usuń
  5. Kiedyś uwielbiałam zapachy z Avon. Chętnie bym zobaczyłam jak one pachną ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś bardzo lubiłam perfumy Avon :) miałam kilka swoich hitów

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne flakony, nie miałam tych perfum ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prezentują się bardzo elegancko na toaletce, więc polecam :-)

      Usuń
  8. Oj tak, perfumy do idealny pomysł na prezent :) Bardzo lubię zapachy z Avonu, chociaż żadnego z tych które prezentujesz nie miałam. Chętnie obwącham przy okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Flakoniki tych perfum super się prezentuję :D Jestem ciekawa zapachu pierwszego i ostatniego flakonika :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

GLAM PALETTE DOUGLAS- paletka o wielu odcieniach kobiecości.

HITY pielęgnacji w 2020 roku; Co się u mnie sprawdziło: DERMEDIC HYDRAIN2, ORIENTANA OLEJEK DO TWARZY, KREM AA Z SELEREM, PEELING KAWITACYJNY BEAUTIFLY

Półhybryda na paznokciach ??? Wielki test paznokciowy. Jak ją prawidłowo wykonać, aby cieszyć się idealnymi paznokciami przez wiele tygodni- NEONAIL

Moje ostatnie zapachowe łupy z ROSSMANNA; Trwałe perfumy w dobrej cenie: NAOMI CAMPBELL, KENZO , MOSCHINO