Mikołajkowe prezenty dla niego; Perfumy, które pokocha DOLCE&GABBANA THE ONE, BENTLEY INTENSE, CALVIN KLEIN CK IN2U

 


Witam wszystkich


Prezenty mikołajkowe, jak co roku dla mnie bardzo problematyczne, ponieważ nigdy nie wiem co kupić mojemu mężowi. Zazwyczaj główkuję się przez kilka tygodni zastanawiając się co tym razem kupić. W tym roku postanowiłam szybciej pomyśleć nad prezentem dla niego. Wybór padł na perfumy. Dlaczego???  Są uniwersalne i tak naprawdę każdy z nas je lubi. Oczywiście każdy ma inne preferencje zapachowe, ale jeśli chodzi o całość to przecież lubimy dostawać takie prezenty.

Mój mąż lubi intensywne zapachy, które długo się utrzymują i ja określam je jako bardzo mocne. Dla niego są to zapachy na co dzień, więc tego będę się trzymać. Nie od dziś wiadomo, że mężczyźni nieco inaczej odbierają nuty zapachowe niż my kobiety. Dlatego przy wyborze perfum kierowałam się tylko i wyłącznie jego preferencjami. W końcu to prezent mikołajkowy dla niego :-) Jeśli jesteście ciekawi tej tematyki to zapraszam do czytania.




1. DOLCE&GABBANA THE ONE

Woda toaletowa, którą pokochają wasi mężczyźni. Zapach bardzo długo się utrzymuje i wystarczy dosłownie odrobina, aby cieszyć się zapachem przez cały dzień. Zapach określiłabym jako klasyczny i elegancki. 

Flakon prezentuje się bardzo elegancko. Jest zrobiony z masywnego szkła, zakończony brązowym korkiem. Całość prezentuje się genialnie. Prezent idealny. Cena jest dosyć wysoka, ale na niektórych stronach internetowych można dostać go w atrakcyjnej cenie. Cena to od 300zł. Pojemność 150 ml. Perfum jest bardzo ekonomiczny i wystarczy na bardzo długo. Tak jak już wspominałam wystarczy odrobina, aby zapach był intensywny. 

Perfum polecam mężczyznom zdecydowanym o klasycznym usposobieniu. W tym zapachu nie znajdziecie szalonych nut zapachowych. Wszystko jest stonowane i dopasowane do współczesnego mężczyzny. Klasa i klasyka takie słowa nasuwają mi się na myśl o Dolce&Gabbana The One.

Nuty zapachowe to:
  • nuta głowy- bazylia,
  • nuta serca- kwiat pomarańczy oraz imbir,
  • nuta bazy- drewno cedrowe, tabaka oraz bursztyn,
Jeśli chcecie zrobić niespodziankę swojemu mężczyźnie, tacie lub teściowi i dziadkowi to zapewniam wam, że ten perfum będzie strzałem w dziesiątkę :-)


2. BENTLEY INTENSE

Woda perfumowana, która jest porównywalna z poprzednikiem jeśli chodzi o trwałość. Zapach jest bardzo intensywny i męski. Flakon wykonany jest ze szkła ze srebrnymi, metalowymi elementami. Korek jest również metalowy i masywny. 

Cena to około 300 zł za 100 ml w zależności od sklepu internetowego. Cena wysoka, ale jakość na najwyższym poziomie. Tutaj czuć producenta i jego zamiłowanie do motoryzacji. Woda perfumowana dla mężczyzny zdecydowanego charakterem, który nie boi się wyróżnić z tłumu. Zapach idealny na wieczór, ale na co dzień również spisze się genialnie.

Nuty zapachowe to:
  • nuta głowy- czarny pieprz oraz kadzidło,
  • nuta serca- szałwia,
  • nuta bazy- cedr oraz drzewo sandałowe,
Jeśli nie wiecie co kupić na prezent dla mężczyzny to Bentley Intense sprawdzi się znakomicie. Męski i zdecydowany zapach. Tak mogłabym określić ten zapach. Mój mąż mówi, że ten zapach jest delikatnie trwalszy od Dolce&Gabbana. Myślę, że warto żebyście o tym wiedzieli przy wyborze perfum.



3. CALVIN KLEIN CK IN2U

Woda toaletowa o delikatnym morskim zapachu. Cena to około 100 zł i często możecie go dorwać na promocji, więc warto się nim zainteresować. Zapach jest bardzo przyjemny i sprawdzi się również w upalne dni. Jeśli wasi mężczyźni lubią niezobowiązujące zapachy to ten będzie idealny.

Flakon jest bardzo młodzieżowy, ale zarazem dobrze wykonany. Szkło jest masywne, a perfum dobrze trzyma się w męskiej dłoni. Całość wygląda naprawdę bardzo ładnie. Zapach może nie utrzymuje się bardzo długo, ale spokojnie wytrzyma kilka godzin. Trzeba powtarzać aplikację, aby znów cieszyć się zapachem. Jest to zdecydowanie tańsza alternatywa od poprzedników, więc warto się zainteresować tym zapachem.

Nuty zapachowe to:
  • nuta głowy- cytryna,
  • nuta serca- kakao
  • nuta bazy- cedr oraz białe piżmo,
Calvin Klein CK IN2U jest na tyle zapachem uniwersalnym, że można go kupić mężczyźnie w każdym wieku. Sprawdzi się zarówno u młodych chłopaków, jak i dorosłych statecznych mężczyzn.


Dajcie znać jakie wy macie pomysły na mikołajkowe prezenty dla mężczyzn. Czy wy również stawiacie na klasyczne prezenty, czy raczej lubicie zrobić komuś niespodziankę???

Jestem bardzo ciekawa waszych odpowiedzi :-)





Komentarze

  1. Znam ten z Calvina Kleina i jest bardzo ładny i przystępny cenowo, do tego duża pojemność :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapachu Bentley nie znam .Mój mąż jest wybredny jeśli chodzi o zapachy i nie lubi w nich np. zapachu ogórka. Ostatnio kupiłam mu Dior Fahrenheit, wcześniej bardzo lubił Sauvage , też Diora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mężczyźni tak ogólnie chyba są bardziej wybredni od kobiet jeśli chodzi o perfumy. Pozdrawiam

      Usuń
  3. Zazwyczaj z mężem rozmawiamy o tym co byśmy chcieli i takie prezenty sobie kupujemy. ;) Czasami dokupujemy do nich jakieś mini niespodzianki o których nie rozmawialiśmy i to myślę, że też jest fajna opcja. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam akurat tych zapachów . To dobry pomysł na prezent

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ten zapach Dolce&Gabbana the One. Damska wersja też mi się bardzo podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc damskiej wersji nie miałam nigdy. Być może w tym roku sobie go sprezentuję :-)

      Usuń
  6. Bardzo dobre propozycje, klasyczne i piękne zapachy:).

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej zainteresowała mnie ostatnia morska propozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Żadnego z nich nie znam, ale mam wielką słabość do męskich zapachów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam The One, męskie oraz damskie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię dobre perfumy a te wyglądają bardzo dobrze. Szkoda, że nie mogę potrzeć ekranu i powąchać. Niech w końcu zrobią nową funkcje. U mnie zawsze na Mikołajki sprawdzają się bokserki. Niekoniecznie, jak kupisz za małe :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie kojarzę tych zapachów, koniecznie muszę nadrobić!! Po opisie stwierdzam, że przypadną mi (mojemu lubemu) do gustu!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

GLAM PALETTE DOUGLAS- paletka o wielu odcieniach kobiecości.

HITY pielęgnacji w 2020 roku; Co się u mnie sprawdziło: DERMEDIC HYDRAIN2, ORIENTANA OLEJEK DO TWARZY, KREM AA Z SELEREM, PEELING KAWITACYJNY BEAUTIFLY

Półhybryda na paznokciach ??? Wielki test paznokciowy. Jak ją prawidłowo wykonać, aby cieszyć się idealnymi paznokciami przez wiele tygodni- NEONAIL

Moje ostatnie zapachowe łupy z ROSSMANNA; Trwałe perfumy w dobrej cenie: NAOMI CAMPBELL, KENZO , MOSCHINO