HITY 2020 roku do ust. Polecane i sprawdzone: AVON, MAYBELLINE, RIMMEL


 

Witam wszystkich


Dziś przychodzę do was z HITAMI 2020 roku do ust wśród kolorówki. Pokaże wam co się u mnie w tym roku sprawdziło i co najczęściej nosiłam na ustach. Jeśli jesteście ciekawi tej tematyki to zapraszam do czytania.

Produktów do ust mam bardzo dużo. Lubię różne kolory w zależności od humoru, pogody, klimatu i dnia. W tym roku stawiałam na odcienie różu i kolory nude, które delikatnie podkreślały kontur ust. Bądźmy szczerzy moje usta są małe i wąskie, więc nie mam co szaleć za bardzo w tym zakresie :-)

1. MAYBELLINE VIVID MATTE LIQUID NR 15 ELECTIC PINK

Intensywny, wręcz rażący kolor różu. Ja na takie mówię- wściekły róż. Jest to pomadka w płynie, która ma satynowe wykończenie. Nie zastyga tak bardzo jak niektóre pomadki w płynie tego typu. Aplikacja jest bardzo szybka i łatwa. Ułatwia to aplikator, który jest długi i wąski, więc nawet osoby z małymi ustami poradzą sobie z nią. Fajnie, że producent pomyślał żeby aplikator był uniwersalny. 

Kolor pięknie podkreśla opaleniznę, dlatego najczęściej używałam jej latem. Jednak teraz też mi się zdarza używać tę pomadkę w płynie. Kolor ożywia cerę i  daje efekt wow. Jeśli zależy wam na podkreśleniu ust to ta szminka załatwi cały makijaż. Wystarczy tylko wytuszować rzęsy i podkreślić brwi i gotowe. Można wychodzić z domu.

2. EVELINE OH MY LIPS LIQUID MATT NR 06 CASHMERE ROSE

Piękny brudny róż. Takie kolory najbardziej uwielbiam właśnie w sezonie jesienno- zimowym. Idealnie wpisuje się ta szminka w płynie w nasz klimat. Będą w nim dobrze wyglądać zarówno blondynki, jak również osoby z ciemnymi włosami. Ten kolor jest tak uniwersalny, że nie można sobie zrobić nim krzywdy.

Pomadka w płynie rozprowadza się bardzo łatwo. Jednak szybko zastyga, więc musimy się namachać, aby usta pokryć równomiernie. Jednak efekt jaki jest na ustach jest tego wart. Zapewne ten kolor będzie mi również towarzyszyć podczas tegorocznych Świąt. W tym roku stawiam na bardziej podkreślone oczy, a usta pozostaną właśnie w tym kolorze.

Szminka jest trwała i daje radę nawet pod maseczką. Oczywiście po jedzeniu trzeba delikatnie ją poprawić, ale nie jest to jakieś rażące zniknięcie szminki. Nie musicie się o to martwić.

3. AVON  NR APRICOT GLOW

Fajny odcień brudnego brązu z delikatnym połyskliwym wykończeniem. Pokochają tę szminkę osoby, które stawiają na naturalny i delikatny makijaż. Szminka jest idealna na co dzień. Ja ją często używam  idąc do pracy.

Aplikacja jest bardzo szybka i nie wymaga od nas większej filozofii. Szminka nie jest jakoś bardzo trwała. Po kilku godzinach znika z naszych ust, ale ja ją uwielbiam za kolor i ten piękny odcień brązu.

4. RIMMEL NR 360 AS YOU WANT VICTORIA

Szminka pięknie pachnie. To taki kwiatowy zapach, który przypomina mi wiosnę i lato oraz wakacje. Kolor jest mega nasycony. To taki ciepły odcień różu połączony z fioletem. Pięknie podkreśla urodę. Kolor jest niesamowicie napigmentowany.

Szminka daje satynowe wykończenie i nie zastyga na typowy matt. Jest trwała i nie musimy się martwić, że w ciągu dnia będziemy musieli ją poprawiać. Trzyma się bez problemu kilka godzin, jednak pod maseczkę się nie nadaje. Nad czym bardzo ubolewam, ponieważ w obecnej sytuacji nie mogę jej używać na co  dzień. Chciałam wam o tym powiedzieć, ponieważ pewnie większość z was szuka teraz szminek idealnych pod maseczkę. Oj tak szminki teraz mają ciężkie czasy. Jednak być może latem będzie można poruszać się bez maseczek, więc na taki czas ta szminka będzie idealna.

5. RIMMEL SHOW OFF NR 102 NOVA

Szminka w płynie, która ma bardzo ładny odcień różu. Daje bardzo trwałe wykończenie. Tu nie ma mowy, że coś nam się zetrze lub rozjedzie w ciągu dnia. Ta szminka była poddana testom nawet w upalne dni i dawała radę. Kolor dedykowany jest bardziej blondynkom. Brunetki tym kolorem mogą się czuć lekko przytłoczone. Oczywiście decyzja należy do was :-)

Szminka jest idealna na co dzień, jak i większe wyjścia. Miałam ją wiele razy na imprezach okolicznościowych i jest przepiękna. Zawsze gdy miałam ją na ustach wszyscy się pytali co to za kolor i szminka, więc warto w nią zainwestować.

Poniżej możecie zobaczyć wszystkie kolory szminek:



To już moje wszystkie HITY 2020 roku do ust. Napiszcie co u was się sprawdziło w tym roku i co polecacie :-)



Komentarze

  1. Najbardziej podoba mi się odcień szminki z Rimmela. Osobiście bardzo lubię produkty do ust z Maybelline i Kiko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam, że Kiko ma świetne produkty do makijażu. Miałam kiedyś tej marki tusz do rzęs i byłam bardzo zadowolona :-)

      Usuń
  2. Najbardziej kusi mnie ta z Eveline - moja kolorystyka :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo lubię pomadki Eveline. Trwałość i piękne kolory

      Usuń
  3. Ładne kolorki szminek. Ja nie mam ani jednej ulubionej pomadki w tym roku.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam tą pomadkę Eveline ale inny kolor :) Mega ją lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. znam część! mimo że rzadko kiedy maluję usta ale znam znam ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się odcień Maybelline vivid matte oraz Rimmel szminka :D
    Ja polecam szminkę Loreal odcień 112 :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Powiem szczerze, że pomadki z Avonu są mega trwałe. Aż sama byłam w szoku :-)

      Usuń
  8. Bardzo ładne kolory :) Lubię pomadki Rimmel :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor z Maybelline idealny dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę wypróbować ten z Eveline :) zainteresowałaś mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam sprawdzić. Do wyboru sporo jest kolorów. Pozdrawiam

      Usuń
  11. Hehe ja nie umiałabym określić co było hitem tego roku bo praktycznie w tym roku ust pomalowanych chyba nie miałam. Ogółem rzadko je maluję a teraz nie dość, że nie było specjalnych okazji, mało się z domu w ogóle wychodziło to jeszcze usta zasłaniamy maseczką :P. Mam nadzieję, że w przyszłym roku się to zmieni, to może skusze się na coś nowego. Kolory śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Zapewne sprzedaż pomadek w tym roku drastycznie spadła. Oby Nowy Rok był dla nas lepszy i bardziej łaskawy.

      Usuń
  12. Fajne produkty! ja jednak nie przepadam za malowaniem ust :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba nie miałam żadnego z Twoich ulubieńców. Wiem na co zwrócić uwagę przy okazji najbliższych zakupów w drogerii:)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki…ech. Byle do Świąt;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

GLAM PALETTE DOUGLAS- paletka o wielu odcieniach kobiecości.

HITY pielęgnacji w 2020 roku; Co się u mnie sprawdziło: DERMEDIC HYDRAIN2, ORIENTANA OLEJEK DO TWARZY, KREM AA Z SELEREM, PEELING KAWITACYJNY BEAUTIFLY

Półhybryda na paznokciach ??? Wielki test paznokciowy. Jak ją prawidłowo wykonać, aby cieszyć się idealnymi paznokciami przez wiele tygodni- NEONAIL

Moje ostatnie zapachowe łupy z ROSSMANNA; Trwałe perfumy w dobrej cenie: NAOMI CAMPBELL, KENZO , MOSCHINO