Zimowa pielęgnacja dłoni. Jak radzić sobie w chłodne dni, kiedy nasza skóra rąk wymaga większego nawilżenia: BEVOLA i ISANA


Witam wszystkich

Dziś przychodzę do was z postem dotyczącym pielęgnacji dłoni w chłodne dni. Myślę, że temat w tej chwili na czasie, ponieważ za oknem coraz chłodniej, wiatr, deszcz, a pewnie niedługo dołączą do tego delikatne przymrozki. Nasze dłonie nie mają lekko. Ciągła dezynfekcja rąk powoduje, że nasze dłonie są zwyczajnie przesuszone, podrażnione. Co zrobić, aby dłonie były zadbane??? Zapraszam do czytania.

Jeśli chodzi o kremy do rąk to używam ich bardzo dużo i często zmieniam. Są jednak takie kremy do rąk, do których zawsze wracam, kiedy moje dłonie potrzebują silnej regeneracji. Mowa tu o dwóch tanich kremach do rąk BEVOLA RUMIANKOWA oraz ISANA INTENSYWNY KREM DO RĄK. 

Formuła tych kremów bardzo mi odpowiada, ponieważ są gęste i działają jak ciepła kołderka na nasze dłonie. Szybko się wchłaniają, ale pozostawiają delikatne uczucie na skórze dłoni. Mi taki efekt bardzo odpowiada.

Kremy nakładam rano oraz w ciągu dnia. Na noc natomiast nakładam grubą warstwę kremu i zakładam bawełniane rękawiczki i tak kładę się spać. To mój sposób na suchą skórę dłoni, a uwierzcie mi, że mam z nią mega problem. Miejscami pęka i jest boląca, a do tego ciągłe suche skórki, zadziory. Czasami to jest jakiś koszmar.

BEVOLA KREM RUMIANKOWY

Krem BEVOLA RUMIANKOWY przeznaczony jest dla skóry wrażliwej, alergicznej. Zawiera ekstrakt z rumianku, który genialnie koi wszelkie podrażnienia. Nie jest może jakiś szał, że po jednej aplikacji mamy dłonie delikatne i nawilżone, ale przy dłuższym stosowaniu działa cuda. 

Mam wrażenie, że ten krem delikatnie rozjaśnia naszą skórę dłoni. Być może to tylko moje złudzenie, ale chciałam wam o tym wspomnieć. Krem kupicie za parę złotych, więc warto go sprawdzić. do tego nie jest testowany na zwierzętach, więc dodatkowy atut.

Używam tego kremu na przemian z tym z ISANY lub jakimś innym kremem. Na noc działa świetnie, a do tego ten zapach rumianku. Aż się przyjemnie człowiekowi robi. Uwielbiam zapach rumianku :-)

ISANA INTENSYWNY KREM DO RĄK

Drugi mój ulubieniec od już dłuższego czasu to ISANA INTENSYWNY KREM DO RĄK. Lubię produkty do rąk tej marki i miałam już wiele wersji, ale zawsze wracam do tej. W chłodne i mroźne dni tem krem jest niezastąpiony. Nie raz ratował moją suchą skórę dłoni. 

Krem zawiera 5% mocznika oraz pantenol, które świetnie łagodzą i nawilżają naszą skórę dłoni. Ma gęstą konsystencję i nałożony na noc działa fenomenalnie. Jeśli macie problem z suchymi skórkami i podrażnieniami na dłoniach to ten krem będzie idealny. Możecie go kupować w ciemno. 

Napiszcie w komentarzach czy wy również jesteście maniakami kremów do rąk tak jak ja i jakie kremy polecacie na chłodniejsze dni???

Komentarze

  1. coś jak znalazł dla moich dłoni. Jesienne poranki są naprawdę chłodne i rękawice, które ubieram podczas biegania, nie zawsze odpowiednio zabezpieczają skórę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kremy są bardzo fajne i tanie, więc polecam sprawdzić :-)

      Usuń
  2. Interesting products thanks for sharing dear

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też sprawdza się metoda z bawełnianymi rękawiczkami na noc. Zazwyczaj nakładam grubą warstwę kremu Nivea :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O zastosowaniu w ten sposób kremu Nivea nie słyszałam, ale z chęcią sprawdzę. Pozdrawiam

      Usuń
  4. Muszę wypróbować ten Isany :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. To tak jak ja :-) Inaczej moje dłonie wyglądają koszmarnie. Pozdrawiam

      Usuń
  6. Krem do rąk z Isany chętnie przetestuję :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię kremy od Isany, dobrze nawilżają, a są tanie i prawie wszystkie podobają mi się jeśli chodzi o zapach ;)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  8. Krem do rąk to kosmetyk, który schodzi u mnie w ogromnych ilościach. Muszę mieć zawsze spory zapas.

    OdpowiedzUsuń
  9. jeny a ja tak mam problem z dbaniem o dłonie zawsze....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja staram się regularnie nakładać krem, ale różnie mi to wychodzi :-)

      Usuń
  10. Coś dla mnie! Od używania tych wszystkich środków dezynfekcyjnych moja skóra jest strasznie przesuszona. Chłodna aura też nie sprzyja dłoniom.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie zastanawiałam się nad tym czy lubię zapach rumianku :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Isana to dobra i tania marka. Kremów do rąk nie miałam od nich ale kilka produktów tak i się nigdy nie przejechałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Marka przystępna cenowo i poczciwa jakościowo :-)

      Usuń
  13. Mało używam kremu do dłonie ale teraz faktycznie się przyda. Ta ciągła dezynfekcja plus pogoda strasznie wysusza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam ogromny problem z przesuszonymi dłońmi. Używam sporo kremów. Pozdrawiam

      Usuń
  14. O, pielęgnacja dłoni szczególnie teraz (gdy myjemy ręce częściej i dezynfekujemy je na potęgę) jest ważna!

    OdpowiedzUsuń
  15. What a nice product!
    Thank you for sharing!

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpowiedzi
    1. Ja też go bardzo lubię. Szczególnie na nałożony na noc działa cuda :-)

      Usuń
  17. U mnie krem do rąk to must have, muszę mieć kilka:).

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

GLAM PALETTE DOUGLAS- paletka o wielu odcieniach kobiecości.

Półhybryda na paznokciach ??? Wielki test paznokciowy. Jak ją prawidłowo wykonać, aby cieszyć się idealnymi paznokciami przez wiele tygodni- NEONAIL

Moje ostatnie zapachowe łupy z ROSSMANNA; Trwałe perfumy w dobrej cenie: NAOMI CAMPBELL, KENZO , MOSCHINO

Moje triki w makijażu, czyli co się u mnie sprawdza