Wody toaletowe dla mężczyzn- dobre i trwałe w niskiej cenie CALVIN KLEIN OBSESSION NIGHT FOR MEN, JAGUAR CLASSIC BLACK


 Witam wszystkich

Dziś po raz pierwszy na moim blogu pojawi się coś dla mężczyzn, a mianowicie wody toaletowe. Mężczyźni lubią dobrze pachnieć, dlatego postanowiłam zrobić wpis poświęcony tylko i wyłącznie mężczyznom. Oczywiście my kobiety możemy zainspirować się tym postem podczas kupowania prezentu, albo chcąc zrobić niespodziankę swojemu mężczyźnie. Opcji macie wiele, więc zapraszam do czytania. Jeśli post się wam spodoba to mam w zanadrzu więcej tematów dla mężczyzn.

Pierwsza woda toaletowa, którą wskazał mój mąż, że koniecznie musi się pojawić w tym poście to jego ulubiony perfum JAGUAR CLASSIC BLACK. Nie pamiętam już, które to jest jego opakowanie, ale za tym zapachem wręcz szaleje. Zapach jest bardzo intensywny i męski. Utrzymuje się długo i jest trwały.

JAGUAR CLASSIC BLACK

Woda toaletowa jest często w promocji w Rossmannie, więc warto ją sprawdzić bo można kupić za małe pieniądze. Cena adekwatna do jakości, a nawet jeszcze więcej. Zapach jest męski i nie taki oczywisty jakby się wydawało. Ma w sobie jakąś głębie. Zobaczmy zatem jakie nuty zapachowe w nim znajdziemy.

JAGUAR CLASSIC BLACK NUTY ZAPACHOWE:

  • Nuta głowy-  mandarynka, jabłko Granny Smith, gorzka pomarańcza,
  • Nuta serca-  gałka muszkatołowa, herbata, kardamon,
  • Podstawa- mech dębowy, wetiweria, fasola tonka, białe piżmo, drzewo sandałowe, jałowiec wirginijski,
Nuty zapachowe typowo męskie, intensywne. Zapach zmienia się w ciągu dnia. Dlatego jest uniwersalny. Można go używać na dzień, jak również na wieczór. Zapach jest elegancki, a flakon spodoba się zapewne nie jednemu mężczyźnie. 

Drugi zapach, który jest godny polecenia to CALVIN KLEIN OBSESSION NIGHT FOR MEN. Sama mam kilka zapachów Calvina Kleina i bardzo je lubię. Są trwałe i eleganckie. Takie skojarzenia przychodzą mi na myśl, kiedy o nich myślę. Wracając do zapachu CALVIN KLEIN OBSESSION NIGHT FOR MEN to na początku zaintrygował mnie flakon, który był klasyczny i taki typowo męski. Bez zbędnych elementów, napisów i innych pierdołek, które my kobiety kochamy. Dlatego zdecydowałam się na ten perfum jako prezent dla mojego męża.

CALVIN KLEIN OBSSESION NIGHT FOR MEN

Perfum jest trwały i ma przyjemny zapach. Idealny na co dzień. Zobaczmy jakie nuty zapachowe znajdują się w tej wodzie toaletowej.

CALVIN KLEIN OBSESSION NIGHT FOR MEN NUTY ZAPACHOWE:

  • Nuta głowy- bylica piołun, grejpfrut, gruszka, kardamon,
  • Nuta serca-  gałka muszkatołowa, piżmo,
  • Podstawa- paczula, wanilia, wetyweria,

Zapach dla odważnego i przebojowego mężczyzny. Tak bym określiła ten zapach. Z tych dwóch wód toaletowych mój mąż właśnie ten zapach uważa za najładniejszy i najtrwalszy. Chociaż za Jaguarem szaleje to jednak szczerze i sprawiedliwie wskazał, że to CALVIN KLEIN OBSESSION NIGHT FOR MEN jest lepszy i trwalszy. 

Znacie te wody toaletowe dla mężczyzn??? Który waszym zdaniem jest lepszy???



Komentarze

  1. Znam ten zapach Jaguara. Planuję podarować go ojcu na zbliżające się urodziny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój Tata ma też kilka zapachów z tej serii i jest bardzo zadowolony.

      Usuń
  2. Uwielbiam perfumy CK zarówno damskie jak i męskie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Great for my husband. Thanks for the information

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszego nie znam ale za to ten drugi cudnie pachnie :) Lubię taki zapach u mężczyzny

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny design :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tych wód toaletowych. Uwielbiam jednak CK one i mam słabość ogólnie do zapachów z tej firmy:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam kilka zapachów z CK i jeszcze się nie zawiodłam :-)

      Usuń
  7. Niestety ale żadnego z tych zapachów nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię perfumy tej marki i jestem ciekawa tych zapachów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne flakoniki mają te perfumy dla mężczyzn :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przyznaję, że nie znam tych perfum. Ciekawe, czy spodobałyby się mojemu M. Z pewnością to dobry pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mój partner uwielbia Calvina, więc pewnie by mu się spodobały *.*

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam tych zapachów ale chętnie bym wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla chłopaka spodobały sie i to bardzo :)) dzięki za polecenie, na prawdę są super

    OdpowiedzUsuń
  14. Myślę że zapach CK spodobałby się mojemu chłopakowi. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

GLAM PALETTE DOUGLAS- paletka o wielu odcieniach kobiecości.

Półhybryda na paznokciach ??? Wielki test paznokciowy. Jak ją prawidłowo wykonać, aby cieszyć się idealnymi paznokciami przez wiele tygodni- NEONAIL

Moje ostatnie zapachowe łupy z ROSSMANNA; Trwałe perfumy w dobrej cenie: NAOMI CAMPBELL, KENZO , MOSCHINO

HITY pielęgnacji w 2020 roku; Co się u mnie sprawdziło: DERMEDIC HYDRAIN2, ORIENTANA OLEJEK DO TWARZY, KREM AA Z SELEREM, PEELING KAWITACYJNY BEAUTIFLY