Stylizacja paznokci idealna na jesień: zieleń i złoto. Trwała półhybryda SATIN, BELL HYPOALLERGENIC, MANHATTAN, NEONAIL


 

Witam wszystkich

Dawno nie było u mnie na blogu stylizacji paznokci, a że uwielbiam w ostatnim czasie robić półhybrydy to postanowiłam wam pokazać kolejną stylizację. Tym razem na prośbę jednej z moich czytelniczek wrzucę więcej zdjęć i bardziej szczegółowo omówię temat wykonania półhybrydy. Zapraszam do zapoznania się z postem. Zaczynamy :-)

ZESTAW DO WYKONANIA PÓŁHYBRYDY

Do wykonania jesiennej stylizacji paznokci w odcieniach zieleni i złota potrzebujecie:

  • wacików bezpyłowych- kupicie je bez problemów w drogerii lub przez internet,
  • cleaner SATIN- może też być cleaner innej marki,
  • primer SATIN- jest tani, a więc polecam,
  • ciemny zielony lakier BELL HYPOALLERGENIC  NR. 18- piękny, głęboki odcień zieleni,
  • złoty lakier z drobinkami MANHATTAN LOTUS EFFECT GLITTER NR 10S- najpiękniejszy złoty lakier z drobinkami, który miałam okazję używać. Jest ciężko dostępny nad czym bardzo ubolewam,
  • baza pod lakier zwykły NEONAIL REVITAL BASE FIBER NR 6818-7- moja ulubiona baza. Używam jej od kilku ładnych miesięcy,
  • top NEONAIL HARD TOP NR 4745-7- najlepszy top jaki używałam. Jest genialny i trwały,
  • złote gwiazdki do naklejenia na paznokcie- ja swoje zamówiłam w internecie, ale mogą to być również inne złote ozdoby. Niekoniecznie gwiazdki,
  • lampa do hybryd,
Stylizacja jest bardzo prosta i wbrew pozorom szybka. Obiecuję, że każdemu się uda, a więc do dzieła. Myślę, że najlepszym rozwiązaniem będzie opisanie wam wykonania stylizacji w punktach. Będziecie wtedy mogli szybko wrócić sobie do punktów podczas wykonywania stylizacji.

1. Przygotowanie paznokci

Pierwszym krokiem jest dokładne przygotowanie naszej płytki paznokciowej do stylizacji. Odpychamy skórki lub je wycinamy i nadajemy paznokciom pożądany kształt i długość. Ja dosyć długo nosiłam dłuższe paznokcie, ale teraz mam stosunkowo krótkie. Pamiętajcie, że bazą NEONAIL REVITAL BASE FIBER możecie bez problemu przedłużyć wasze paznokcie.

CLEANER SATIN+ PRIMER SATIN

2. Odtłuszczenie płytki
.Następnym bardzo ważnym krokiem jest odtłuszczenie naszej płytki. Nie powinniśmy pomijać tego kroku, ponieważ może się zmniejszyć przyczepność naszej bazy do płytki paznokcia. Ja już od dawna używam CLENERA SATIN jest bardzo tani i starcza na długo. Tą małą buteleczkę mam już dobre kilka miesięcy. Każdy paznokieć dokładnie przemywamy cleanerem.

3. Nałożenie primera

Kolejnym krokiem jest nałożenie primera, który ma za zadanie przygotować naszą płytkę na bazę. Nakładamy odrobinę na naszą płytkę i czekamy aż odparuje. Ja zawsze czekam około dwóch minut aż odparuje. Polecam PRIMER SATIN. Tani i dobry. Spełnia swoje zadanie.

UWAGA!!! Nie nakładamy bazy dopóki płytka jest mokra od primera. Inaczej będzie wam odchodzić baza od paznokcia. Popełniłam kiedyś ten błąd :-)

4. Nałożenie bazy

Na wszystkie paznokcie nakładamy bazę NEONAIL REVITAL BASE FIBER. Baza jest w pędzelku, więc bardzo łatwo aplikuje się ją na płytkę paznokcia. Dobrze się z nią łączy. Następnie utwardzamy ją w lampie. Ja utwardzam bazę przez 60s. Moja lampa UV nie jest profesjonalna dlatego czas muszę mieć nieco dłuższy. Jeśli nie wiecie jaki czas powinien być przy waszej lampie UV to na stronie NEONAIL jest plik z odpowiednim czasem do watów danej lampy. Bez problemu dobierzecie czas utwardzania. 

UTWARDZENIE BAZY NEONAIL REFITAL FIBER W LAMPIE UV

5. Przemycie utwardzonej płytki Cleanerem

Nie możecie pominąć tego kroku. Przed nałożeniem zwykłego lakieru, zawsze utwardzoną bazę przemywamy cleanerem. Inaczej cała stylizacja może nie wyjść i jakość będzie zdecydowanie gorsza. Lakier może odpryskiwać.

BAZA NEONAIL REFITAL FIBER+ HARD TOP NEONAIL

6. Nakładanie zwykłych lakierów oraz zdobienie

Kiedy mamy naszą bazę przemytą cleanerem to możemy śmiało zaczynać malować nasze paznokcie zwykłym lakierem. Wszystkie paznokcie, oprócz palca serdecznego malujemy głęboką, ciemną zielenią BELL HYPOALLERGENIC  NR. 18. Lakier kupiłam chyba w Rossmannie o ile dobrze pamiętam. Może to być oczywiście lakier ciemno zielony innej marki. Ja akurat ten bardzo lubię, ponieważ pędzelek jest odpowiedniej wielkości, a lakier jakościowo jest bardzo dobry bo nie odpryskuje. Nakładam trzy warstwy, aby nic nie prześwitywało, a kolor był naprawdę głęboki. Czekam aż dobrze wyschnie.

ZESTAW ZWYKŁYCH LAKIERÓW+ ZŁOTE OZDOBY

Na palec serdeczny nakładamy piękny, brokatowy złoty lakier MANHATTAN LOTUS EFFECT GLITTER NR 10S. Jest to idealny złoty lakier, który daje niesamowite odbicie światła. Błyszczy się bardzo mocno. Szkoda, że Manhattan wycofał się z naszego rynku kosmetycznego bo mieli bardzo dobre jakościowo kosmetyki. Mam już resztkę tego lakieru, nad czym bardzo ubolewam bo nigdzie nie mogę znaleźć lakieru, który dawałby podobny efekt. Jeśli wy znacie odpowiednik tego lakieru to piszcie w komentarzach. Będę bardzo wdzięczna. Lakier ten jest bardzo trwały i daje piękny efekt. Nakładam trzy warstwy i czekam aż wyschnie.

Na palec środkowy nakładam po trzy złote gwiazdki i delikatnie dociskam je palcem, aby zespoiły się z lakierem. Wy oczywiście możecie użyć innych złotych ozdób. Ja pod ręką miałam akurat gwiazdki.

7. Nałożenie Hard Topu

Kolejnym punktem jest nałożenie na wszystkie paznokcie topu. Ja używam NEONAIL HARD TOP NR 4745-7. Uważam, że jest to najlepszy top, jaki używałam. Genialnie utwardza, nadaje połysk i jest trwały. Paznokcie się mniej łamią i wyglądają dobrze. Pokrywam całą płytkę tym topem. Nie pomijam brzegu paznokcia. Następnie całość utwardzam w lampie przez 60S. 

8. Przemycie cleanerem

Po utwardzeniu całej stylizacji topem, całość dokładnie przemywam celanerem. To wszystko.

Stylizacja jest gotowa i można bez problemu wrócić do obowiązków domowych. Nic nam się nie zetrze, nie rozmaże. Nie ma takiej możliwości. Teraz możemy się cieszyć idealnymi paznokciami przez około trzy tygodnie. Mi tyle wytrzymują półhybrydy, a chciałam zaznaczyć, że w domu nie sprzątam w żadnych rękawiczkach.

Dajcie znać jak wam się podoba ta stylizacja i czy lubicie tego typu tematy na blogu.











Komentarze

  1. Nie robiłam nigdy półhybryd ale ciekawa jestem ile by u mnie wytrzymały. Muszę kiedyś spróbować choćby z ciekawości :) mam taki podobny zloty, brokatowy lakier i go uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasem zdarz mi się taki mix, jednak raczej robię pełną hybrydę. Zastanawia mnie, po co stosować primer? Przecież wystarczy dobra baza i lakier trzyma się trzy tygodnie...
    Bardzo fajnie dobrane kolorki - idealne na jesień!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Primer ma za zadanie odtłuścić naszą płytkę paznokcia i spowodować, że baza lepiej będzie się trzymać płytki. Jakoś tak zawsze go nakładam :-)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Też go bardzo lubię, ale nie można go dostać w żadnym sklepie stacjonarnym. Nad czym rozpaczam. Pozdrawiam

      Usuń
  4. Bardzo podoba mi się taki odcień. Twoja wersja przypadła mi do gustu. Super to wyglada:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio stawiam na jakieś klasyczne kolor, bez ozdobników:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też od czasu do czasu lubię coś delikatnego. Tym razem postawiłam na coś bardziej szalonego :-)

      Usuń
  6. Śliczne :) ja teraz daje teraz odpocząć wiec moje wyglądają okropnie . Wiec narazie mogę podziwiać u innych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio zrobiłam sobie przerwę, ale z czystego lenistwa. Nie chciało mi się robić paznokci. Bądźmy szczerzy hybrydy pochłaniają sporo czasu hihi

      Usuń
  7. Pięknie wyglądają Twoje paznokcie :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. o mega ładnie ;)! ja kompletnie sama sobie nie umiem robić apznokci :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie robienie paznokci bardzo relaksuje i stąd moje zamiłowanie do pazurków :-)

      Usuń
  9. Ja nawet nie widziałam że istnieje takie coś jak pół hybryda. Maluję paznokcie klasycznymi lakierami. Strasznie szybko rosną mi paznokcie a na 4..5 dni to mi się hybryd nie chce robić :) zwykły lakier u mnie tyle wytrzymuje. Ale przyznam że wygląda to ciekawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi półhybryda wytrzymuje trzy tygodnie. Oczywiście odrost jest widoczny, ale nie jakoś strasznie. Pozdrawiam

      Usuń
  10. Ślicznie zrobione, podziwiam za takie zdolności ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pieknie wyglądają paznokcie! Ja mam narazie odpoczynek od hybrydek :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wykonane :) Nie robiłam jeszcze półhybryd a przyznam się, że nawet nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

GLAM PALETTE DOUGLAS- paletka o wielu odcieniach kobiecości.

Półhybryda na paznokciach ??? Wielki test paznokciowy. Jak ją prawidłowo wykonać, aby cieszyć się idealnymi paznokciami przez wiele tygodni- NEONAIL

Moje ostatnie zapachowe łupy z ROSSMANNA; Trwałe perfumy w dobrej cenie: NAOMI CAMPBELL, KENZO , MOSCHINO

HITY pielęgnacji w 2020 roku; Co się u mnie sprawdziło: DERMEDIC HYDRAIN2, ORIENTANA OLEJEK DO TWARZY, KREM AA Z SELEREM, PEELING KAWITACYJNY BEAUTIFLY