Pojedynek gigantów pod oczy THE ORDINARY CAFFEINE SOLUTION 5% + EGCG VS FLOSLEK RE VITA C KONCENTRAT WITAMINOWY


 

Witam wszystkich

Dziś wielki pojedynek gigantów pod oczy. Marka THE ORDINARY VS FLOSLEK. Myślę, że nadszedł już czas, aby te dwa kosmetyki zmierzyły się ze sobą na skuteczność. Oba produkty używałam przez okres dwóch tygodni. Dwa tygodnie jeden produkt i następnie kolejne dwa tygodnie następny. Dało mi to spore pole do porównania. Jeśli jesteście ciekawi werdyktu to zapraszam do czytania.

Preparaty pod oczy bardzo lubię. Najbardziej w formie gęstych, treściwych kremów, ale tym razem chciałam sprawdzić koncentraty, które są bardziej wodniste. Szybciej się również wchłaniają niż kremy. Takie jest ich zadanie. Mają się szybko wchłaniać. 

Zacznijmy od preparatu, który zbiera genialne recenzje na insta, stronach internetowych i wszelkiego rodzaju poradnikach. Jest po prostu fenomenalny, a może to zwykła reklama??? Mowa tu o THE ORDINARY CAFFEINE SOLUTION 55 + EGCG. Dodam, że to już moje drugie opakowanie.

THE ORDINARY CAFFEINE SOLUTION 5% + EGCG

Nie będę może wam opisywać opakowania bo myślę, że to nie jest najważniejsze. Fakt, opakowanie jest klasyczne i troche apteczne, ale mi to nie przeszkadza. Zajmijmy się plusami, jakie zauważyłam podczas stosowania tego preparatu.

 PLUSY STOSOWANIA THE ORDINARY CAFFEINE SOLUTION 5% + EGCG:

  • konsystencja lekka i wodnista,
  • szybko się wchłania,
  • preparat delikatnie napina skórę pod oczami,
  • genialnie niweluje cienie i obrzęki pod oczami,
  • świetny pod makijaż,
  • niska cena,
  • rozświetla,
MINUSY STOSOWANIA THE ORDINARY CAFFEINE SOLUTION 5% + EGCG:

  • nałożony solo słabo nawilża strefę pod oczami,

Fajny preparat do podstawowej pielęgnacji pod oczami. Obawiam się, że dla cer bardziej wymagających może być za delikatny. Teraz czas na FLOSLEK RE VITA C KONCENTRAT WTAMINOWY. Tutaj możecie zobaczyć co obiecuje producent.

FLOSLEK RE VITA C KONCENTRAT WITAMINOWY

 PLUSY STOSOWANIA FLOSLEK RE VITA C KONCENTRATU WITAMINOWEGO:
  • lekka konsystencja,
  • bardzo szybko się wchłania,
  • delikatnie napina strefę pod oczami,
  • wygładza drobne linie i zmarszczki,
  • genialnie ujędrnia,
  • rozświetla,
MINUSY STOSOWANIA FLOSLEK RE VITA C KONCENTRATU WITAMINOWEGO:
  • nie wykazuje działania nawilżającego,
Myślę, że oba preparaty są bardzo podobne w działaniu. Nałożone solo nie działają nawilżająco, za to świetnie napinają skórę wokół oczu i wyrównują jej koloryt. Ogłaszam REMIS, a wy co byście wybrali? :-)
FLOSLEK czy THE ORDINARY???



Komentarze

  1. Ja już od pewnego czasu planuje zakup tego ordinary ale może na ten flosek tez się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam. Różnica w obu kosmetykach praktycznie nie wyczuwalna. Pozdrawiam

      Usuń
  2. Ostatnio bardzo kuszą mnie kosmetyki od The Ordinary :) U mnie jeśli chodzi o okolice oczu, to są to obecnie kosmetyki od Iossi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie słyszałam o tych kosmetykach, ale chętnie je sprawdzę :-)

      Usuń
  3. Zainteresował mnie ten koncentrat

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten koncentrat mnie bardzo zainteresował .

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie bardziej ciekawi TO, jako serum pod krem pod oczy chętnie bym go wypróbowała. Ogólnie rozmyślam nad poznaniem w końcu ich produktów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam sprawdzić. Kosmetyki nie są drogie, więc warto je sprawdzić :-)

      Usuń
  6. Po Twoim porównaniu chyba zdecyduje się na The Ordinary 😉

    OdpowiedzUsuń
  7. Żadnego z tych niem iałam, ale chyba bym się zdecydowała na floslek mimo wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Może kiedyś skuszę się przetestować :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Żadnego nie miałam ale z chęcią bym wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto je sprawdzić. Nie zrobią krzywdy nawet wrażliwej cerze :-)

      Usuń
  10. Mnie nie od dziś kusi ten kosmetyk z TO, ale od dawna już nie stosuję nic osobnego w okolice oczu ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

GLAM PALETTE DOUGLAS- paletka o wielu odcieniach kobiecości.

Półhybryda na paznokciach ??? Wielki test paznokciowy. Jak ją prawidłowo wykonać, aby cieszyć się idealnymi paznokciami przez wiele tygodni- NEONAIL

HITY pielęgnacji w 2020 roku; Co się u mnie sprawdziło: DERMEDIC HYDRAIN2, ORIENTANA OLEJEK DO TWARZY, KREM AA Z SELEREM, PEELING KAWITACYJNY BEAUTIFLY

Moje ostatnie zapachowe łupy z ROSSMANNA; Trwałe perfumy w dobrej cenie: NAOMI CAMPBELL, KENZO , MOSCHINO