Peeling kawitacyjny w domu- magiczna różdżka, która rozprawi się raz na zawsze z problemami skórnymi- BEAUTIFLY




 Witam wszystkich

Ostatnio zaczęłam się interesować różnego rodzaju przyrządami, które mają nam pomóc w walce o piękną, zadbaną cerę. Trochę zbzikowałam na tym punkcie, ponieważ mam już kilka szczoteczek do twarzy, masażerów i innych tego rodzaju gadżetów. Teraz postawiłam na nieco inny przyrząd jeśli chodzi o moją cerę. Zapraszam, więc do zapoznania się z moim dzisiejszym postem. Zaczynamy :-)

Moja cera od zawsze była problematyczna. Daleko jej do ideału. Mam zaskórniki, rozszerzone pory, a do tego moja cera jest wrażliwa i naczyniowa. Nie wszystkie zabiegi na twarz mogę wykonywać, ponieważ niektóre z nich zwyczajnie jej szkodzą zamiast pomagać. Nad peelingiem kawitacyjnym zastanawiałam się długo. Chciałam początkowo iść na ten zabieg do kosmetyczki, ale cena takiego zabiegu- bądźmy szczerzy jest dość wysoka, a jeden zabieg to za mało. Dlatego postanowiłam poszukać czegoś do domowej kawitacji. Przyrządów do domowego peelingu kawitacyjnego jest sporo. Przedział cenowy to od kilku set złotych do nawet tysiąca złotych. Niektóre przyrządy mają dodatkowe funkcje, które oczywiście podnoszą cenę.

PRZYRZĄD DO DOMOWEGO PEELINGU KAWITACYJNEGO BEAUTIFLY

Ja wśród wielu przyrządów wybrałam przyrząd do peelingu kawitacyjnego BEAUTIFLY w kolorze różowym. Jest kilka wariantów kolorystycznych, więc każdy znajdzie coś dla siebie. Kusił mnie jeszcze kolor miętowy, ale ostatecznie kupiłam różowy. Chociaż nie przepadam za tym kolorem :-) Tak wiem, kobiety są dziwne :-)

Peeling przychodzi do nas w pięknym, sztywnym kartoniku. W środku znajduję się przyrząd do peelingu kawitacyjnego BEAUTIFLY oraz etui z kablem do ładowania. Otrzymujemy również instrukcję, gdzie wszystko jest szczegółowo i zrozumiale opisane. W instrukcji znajdziemy opis, funkcje, informacje o przechowywaniu oraz myciu, a także sposobie używania. Tutaj możecie zobaczyć co o przyrządzie mówi producent.

OPIS PRZYRZĄDU DO PEELINGU KAWITACYJNEGO BEAUTIFLY

Peeling kawitacyjny BEAUTIFLY zawiera kawitację, jonoforezę, wibracje pulsacyjne, funkcję ultradzwięku. Zaraz sobie opiszemy te funkcje bardziej szczegółowo. Tutaj możecie zobaczyć jakie funkcje znajdują się na tym urządzeniu.

OPIS URZĄDZENIA BEAUTIFLY

FUNKCJE PEELINGU KAWITACYJNEGO BEAUTIFLY:
  • kawitacja- złuszczanie martwego naskórka i oczyszczanie naszej cery. Przez co cera ma się stać bardziej jasna, promienna, elastyczna. Ma za zadanie oczyścić dogłębnie pory i pozostawić naszą skórę czystą i gładką. Zabieg jest bezbolesny. Istnieją oczywiście przeciwskazania do stosowania tego peelingu, więc zawsze warto sprawdzić czy możemy go używać.
  • jonizacja- powoduje, że substancje aktywne zawarte w kosmetykach lepiej się wchłaniają w skórę. Wystarczy nałożyć wybrane serum wodne lub w postaci olejku i przyłożyć łopatkę do naszej skóry. Wystarczy kilka minut, aby zauważyć różnice w wyglądzie naszej skóry.

PEELING KAWITACYJNY BEAUTIFLY

Obsługa urządzenia jest bardzo prosta. Najpierw zmywamy makijaż i dobrze myjemy naszą twarz. Ściągamy biżuterię oraz inne metalowe części garderoby. Należy o tym pamiętać i bezwzględnie przestrzegać.

Kolejnym krokiem jest zmoczenie naszej twarzy. Twarz musi być mokra. Wystarczy woda lub tonik, mgiełka. Coś co spowoduje, że nasza skóra będzie mokra. Tylko w ten sposób kawitacja ma szansę zadziałać. Na suchą skórę ten zabieg nie działa. Ja używam zwykłego toniku lub wody termalnej.

Następnie zmaczam w toniku płatek kosmetyczny, ponieważ podczas kawitacji musimy oczyszczać szpatułkę z brudu jaki będzie się wydzielać. Uwierzcie mi na słowo chciałam zrobić zdjęcie podczas zabiegu, ale wyglądało to tak odstraszająco, kiedy szpatułka była zabrudzona, że zrezygnowałam ze zdjęcia. Tutaj możecie zobaczyć jak wygląda włączona kawitacja.

DIODA INFORMUJĄCA O WŁĄCZENIU PEELINGU KAWITACYJNEGO.

Kontrolka ma się palić na zielono i ma być podświetlona pierwsza ikona. Tak jak to widzicie na zdjęciu powyżej. Kawitacja jest uruchomiona i możemy przystąpić do oczyszczania. Układamy szpatułkę tak jak widzicie na zdjęciu. Pod lekkim kątem. Nie martwcie się łopatka układa się naturalnie, więc nie musicie się bać, że coś nie tak zrobicie. Ręka sama układa się pod kątem, tak jak powinna. 

Zabieg trwa maksymalnie 10 minut i urządzenie po tym czasie automatycznie się wyłącza. Po zakończonym zabiegu myjemy naszą twarz. Możemy nałożyć maskę na twarz, aby skóra była złagodzona.

Klikając dwa razy włącznik uruchamiamy jonizację. Jest to zabieg, który ma pomóc składnikom aktywnym zawartych w kosmetykach przeniknąć w głąb naszej skóry i dogłębnie ją odżywić Tutaj możecie zobaczyć jaka ikonka powinna się palić podczas włączonej jonizacji.

IKONKA INFORMUJĄCA O JONIZACJI

Jonizacja jest to bardzo fajny zabieg, który robiony regularnie przynosi wiele korzyści naszej cerze. Składniki lepiej się wchłaniają i przy okazji robimy sobie masaż, który wpływa pozytywnie na jędrność naszej skóry. 

SZPATUŁKA BEAUTIFLY

Peeling kawitacyjny BEAUTIFLY moje wrażenia:

  • dobrze oczyszcza skórę,
  • nie powoduje podrażnień,
  • po kilku zabiegach cera jest bardziej promienna,
  • działa rozświetlająco,
  • spłyca drobne zmarszczki mimiczne,
  • dogłębnie oczyszcza pory,
  • pory stają się mniej widoczne,
  • cera odzyskuje jędrność i napięcie,


Peeling kawitacyjny BEAUTIFLY mam od kilku miesięcy i jestem pod ogromnym wrażeniem jak działa na moją skórę. Peeling kawitacyjny wykonuje co dwa tygodnie, nie częściej. Takie stosowanie dobrze działa na moją skórę, a ja zauważyłam, że stała się jaśniejsza i nie widać na niej tak dużych zaczerwienień, jak było to wcześniej.

Co myślicie o tym peelingu??? Miałyście okazję używać przyrządów tego typu w domu, czy raczej korzystacie z profesjonalnych zabiegów u kosmetyczki???





Komentarze

  1. Widziałam kiedyś to urządzenie do peelingu na instagramie i ciekawiło mnie jakie przynosi efekty. Fajnie, ze się dobrze sprawdza także może o ja kiedyś spróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam spisuje się naprawdę dobrze. Rozjaśnia, oczyszcza i nie podrażnia mojej wrażliwej cery :-)

      Usuń
  2. Zazdroszczę Ci tego urządzenia . Taki peeling jest genialny i działa niesamowicie dobrze na skóre.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Peeling można dorwać na promocji. Zresztą ja swój właśnie w ten sposób kupiłam, więc polecam. Pozdrawiam

      Usuń
  3. Byłam raz na takim peelingu u kosmetyczki.W zasadzie byłam zadowolona i już od jakiegoś czasu myślę żeby sobie kupić do domu.
    Ale wiecie jak to jest robić samej a jak to jest rozłożyć się wygodnie na fotelu i mieć tych kilka chwil relaksu....
    W każdym bądź razie polecam spróbować :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również kiedyś byłam na takim zabiegu u kosmetyczki. Fakt chwila dla siebie na takim zabiegu działa cuda. Pozdrawiam

      Usuń
  4. Taki zestaw do peelingu musi dawać fajne efekty. Super, że masz okazję próbować go na sobie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajna, przydatna sprawa. Ze wszystkich urządzeń, które do tej pory stosowałam to ten peeling nie ma sobie równych. Pozdrawiam

      Usuń
  5. Pierwszy raz o czymś takimi słyszę . Super się dowiedzieć o nowych produktach a bardziej urządzeniach . Świetna i rzetelna recenzja .

    OdpowiedzUsuń
  6. Co za zmyślne urządzenie
    W szoku jestem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz użyć tego peelingu to dopiero będziesz w szoku jak dobrze działa na naszą skórę hihi... pozdrawiam

      Usuń
  7. Nie słyszałam wcześniej o tym peelingu, ale bardzo mnie zaciekawił. Z wielką chęcią go sama wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Peeling jest bezpieczny i można go wykonywać praktycznie w każdym wieku. Chociaż najbardziej polecany jest osobom 30+.

      Usuń
  8. No fajna taka różdżka, zastanowię się nad zakupem

    OdpowiedzUsuń
  9. Super przedstawienie produktu, chyba będę musiała się na niego skusić :P pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

GLAM PALETTE DOUGLAS- paletka o wielu odcieniach kobiecości.

Półhybryda na paznokciach ??? Wielki test paznokciowy. Jak ją prawidłowo wykonać, aby cieszyć się idealnymi paznokciami przez wiele tygodni- NEONAIL

Moje ostatnie zapachowe łupy z ROSSMANNA; Trwałe perfumy w dobrej cenie: NAOMI CAMPBELL, KENZO , MOSCHINO

Moje triki w makijażu, czyli co się u mnie sprawdza