Nowości kosmetyczne w mojej pielęgnacji: NACOMI GLOW SERUM ROZJAŚNIJĄCO- ZŁUSZCZAJĄCE oraz BACK TO NATURE CAŁONOCNA MASKA- KREM PRZECIW ZMASZCZKOM RÓŻA+ CENTELLA


 

Witam wszystkich

Dziś nowości kosmetyczne w mojej pielęgnacji. Przedstawionych kosmetyków używam już od dłuższego czasu, więc chętnie podzielę się z wami moją opinią. Moja cera jak już wiecie jest wrażliwa i skłonna do alergii. Kosmetyki często mnie uczulają i podrażniają. Te z kiepskim składem zapychają i powodują wysyp niedoskonałości. Zapewne niektórzy z was wiedzą o czym mówię :-) Jeśli jesteście ciekawi mojej opinii na temat tych kosmetyków to zapraszam do czytania.

Moja skóra kocha serum. Pod każdą postacią. Te od NACOMI mają bardzo fajne składy i dobrze działają na moją skórę. Wiem, że serum NACOMI GLOW ROZJAŚNIAJĄCO- ZŁUSZCZAJĄCE bardzo was zaciekawiło i chcieliście wiedzieć czy jest faktycznie tak dobre, jak to piszą na różnego rodzaju forach internetowych. Serum używam od kilku tygodni, więc myślę, że to wystarczający czas, aby już coś o nim powiedzieć. Najpierw zajmijmy się substancjami aktywnymi zawartymi w tym serum. 

NACOMI GLOW SERUM


SUBSTANCJE AKTYWNE W SERUM NACOMI GLOW ROZJAŚNIAJĄCO- ZŁUSZCZAJĄCE:

  • na pierwszym miejscu mamy w składzie wodę, która jest rozpuszczalnikiem,
  • ekstrakt z owoców słodkiej pomarańczy- odżywia i nawilża skórę,
  • wciąg z cytryny- rozjaśnia skórę,
  • ekstrakt z czarnej borówki- działa przeciwzapalnie i ściągająco,
  • gliceryna- nawilża,
  • witamina PP- działa ściągająco,
  • kwas mlekowy- działa rozjaśniająco i wygładza drobne zmarszczki,
  • kwas glikolowy- silnie rozjaśnia,
  • ekstrakt z drożdży- jest to przeciwutleniacz,
  • hydrolizat GAG- substancja utrzymująca wilgoć w skórze,
  • sól sodowa kwasu hialuronowego- intensywnie nawilża skórę,
  • glikogen- odżywia skórę,
  • kwas jabłkowy- świetnie rozjaśnia skórę,
  • kwas winowy- wygładza skórę,
  • kwas cytrynowy- rozjaśnia i wygładza skórę,
  • sól sodowa kwasu piroglutaminowego- odżywia skórę,
SERUM NACOMI GLOW ROZJAŚNIAJĄCO- ZŁUSZCZAJĄCE to prawdziwa kopalnia dobrych składników. W takiej formie serum ma naprawdę możliwość zadziałać na naszą skórę. Szczerze wam powiem, że pierwszy raz widzę serum tego typu z tak bogatym składem. Wielki szacun dla producenta. 

Znajdziemy tu kwas mlekowy, kwas glikolowy, kwas jabłkowy, kwas winowy oraz kwas cytrynowy. Te substancje świetnie złuszczają skórę. Sporo kwasów w jednym serum za niewielką cenę. Fenomenalny skład tyle mogę powiedzieć o tym serum. 

Jeśli chodzi o działanie na moją skórę to tego serum używam zazwyczaj na noc. Nie podrażnia mojej delikatnej skóry. Działa rozjaśniająco i fajnie złuszcza martwy naskórek. Nie jest to takie straszne złuszczanie, ale po kilku aplikacjach naprawdę widać różnicę. 

Mam różnego rodzaju przebarwienia pigmentacyjne na mojej twarzy. Pomimo, że od kliku lat używam na dzień kremów z filtrem, to jednak po lecie moja cera ma ogromny wysyp przebarwień. Kocham słońce i staram się z niego korzystać jak najwięcej w porze letniej. Nic mnie tak nie relaksuje jak wypoczynek na plaży. Dlatego zawsze po lecie musze walczyć z przebarwieniami. To serum to tego jest stworzone. Po kilku aplikacjach cera odzyskuje zdrowy blask, a przebarwienia są jaśniejsze. Mam nadzieję, że po stosowaniu tego serum przez dłuższy czas, całkowicie pozbędę się tego problemu.

SERUM NACOMI GLOW ROZJAŚNIAJĄCO- ZŁUSZCZAJĄCE mogę wam szczerze polecić. Teraz właśnie w sezonie jesienno- zimowym najlepiej jest stosować to serum. Zobaczycie sami jak genialnie wpłynie na wygląd waszej skóry.

Teraz czas na CAŁONOCNĄ MASKĘ- KREM PRZECIW ZMASZCZKOM RÓŻA+ CENTELLA od firmy BACK TO NATURE. Jest to bogaty krem, maska, którą możemy właśnie w taki sposób stosować na naszą twarz.

BACK TO NATURE CAŁONOCNA MASKA- KREM PRZECIW ZMARSZCZKOM RÓŻA+ CENTELLA

Ja zawsze tego kremu używam na noc, kiedy moja skóra potrzebuje silnego natłuszczenia, nawilżenia i odnowy. Świetnie zmiękcza skórę, a rano jest odżywiona i dosłownie czuć to nawilżenie. Jest to fajny dodatek właśnie do serum. 

Krem kupiłam w biedronce i mam go już od dłuższego czasu. Niestety nie mam opakowania od tego kremu i nie znalazłam składu, ale z tego co pamiętam to skład był dosyć fajny i nie posiadał substancji drażniących. 

Wcześniej nie znałam tej marki kosmetycznej, ale ten akurat kremik bardzo fajnie wpływa na moją skórę. Nie zapycha, pomimo tego, że jest treściwy i gęsty. Fajnie łagodzi podrażnienia i będzie idealny teraz na sezon zimowy, kiedy zaczynamy grzać w naszych mieszkaniach. To dosłownie taka kołderka dla naszej skóry. Warto go sprawdzić jeśli będziecie mieli okazję kupić ten krem. Koszt to dosłownie parę złotych z tego co pamiętam. Napiszcie w komentarzach czy znacie markę kosmetyczną BACK TO NATURE. Ja się z nią zetknęłam pierwszy raz i z chęcią sprawdzę inne ich produkty.

Napiszcie w komentarzach czy wasza pielęgnacja w sezonie jesienno- zimowym ulega zmianie i jakie produkty polecacie??? Jestem bardzo ciekawa waszych faworytów :-)



Komentarze

  1. To serum chętnie wypróbuje tym bardziej, ze z marka Nacomi się bardzo polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. great products, thanks for the information dear

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się skład tego serum :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oba kosmetyki wydają się być bardzo ciekawe , lubię takie działanie jak i skład ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Serum mam od jakiegoś czasu na wish liście, więc na pewno skuszę się na jakiejś promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Serum ma fajny skład, ale na pewno nie dla mnie z uwagi na obecność kwasów, które zamiast pomagać - szkodziły mojej cerze :)
    Całonocnych masek nie używałam do tej pory nigdy, ale zamówiłam swoją pierwszą (koreańską) i właśnie czekam na przesyłkę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj znać jak koreańska maska się spisuje. Koniecznie :-)

      Usuń
  7. Słyszałam o tym serum jednak sama nigdy nie miałam możliwości go wypróbować na własnej skórze ale zapowiada sie ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczególnie zainteresowała mnie ta całonocna maska. Myślę, że się na nią skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maska jest genialna. Świetnie nawilża, a kosztuje kilka złotych. Warto ją mieć zawsze w pogotowiu :-)

      Usuń
  9. Nacomi ma w swojej ofercie coraz ciekawsze produkty ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzień dobry. Gdzie można kupić ten krem?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

GLAM PALETTE DOUGLAS- paletka o wielu odcieniach kobiecości.

Półhybryda na paznokciach ??? Wielki test paznokciowy. Jak ją prawidłowo wykonać, aby cieszyć się idealnymi paznokciami przez wiele tygodni- NEONAIL

Moje ostatnie zapachowe łupy z ROSSMANNA; Trwałe perfumy w dobrej cenie: NAOMI CAMPBELL, KENZO , MOSCHINO

HITY pielęgnacji w 2020 roku; Co się u mnie sprawdziło: DERMEDIC HYDRAIN2, ORIENTANA OLEJEK DO TWARZY, KREM AA Z SELEREM, PEELING KAWITACYJNY BEAUTIFLY