Kobiety kochają perfumy, a perfumy kochają kobiety; Woda toaletowa JLo GLOW oraz deodorant perfumowany C-THRU EMERALD SHINE.


 

Witam wszystkich


Perfumy, wody toaletowe są bardzo bliskie mojemu sercu. Lubię ładnie pachnieć bo dodaje mi to pewności siebie w kontaktach między ludzkich. Mam sporą kolekcję perfum, zapachów i teraz doszły mi jeszcze dwa zapachy, które skradły moje serce. Mowa tu o wodzie toaletowej JLo GLOW oraz C- THRU EMERALD SHINE. Pierwszy dostałam od męża, a drugi dostałam w prezencie od teściowej.

Oba zapachy pasują na dzień, jak i na wieczór. Są bardzo uniwersalne i przystępne cenowo. Oba zostały zakupione w Rossmannie.

C- THRU EMERALD SHINE

Pierwszy zapach, który bardzo polubiłam i często go używam przed wyjściem do pracy to C- THRU ESMERALD SHINE DEODORANT. O ile nie przepadam za tego typu produktami to ten przypadł mi do gustu. Opakowanie jest poręczne i zawiera aż 75 ml produktu, a więc sporo. Zapach jest delikatny, kwiatowy i przyjemny. Utrzymuje się kilka godzin, a następnie trzeba powtórzyć aplikację, aby znów zapach był wyczuwalny.

Znajdziemy tu:
  • Nuty głowy: jeżyna, lilia wodna, czerwona porzeczka,
  • Nuta serca: fiołek, róża, lilia,
  • Baza: cedr, piżmo, sandałowiec,
Zapach nie jest natarczywy i ewoluuje w ciągu dnia. Składniki się mieszają i naprzemiennie intensyfikują przez co zapach nie jest płaski i jednowymiarowy. Lubię tego typu produkty bo wiem, że z minuty na minutę zapach będzie się zmieniał. Od bardzo intensywnych nut aż do tych najbardziej delikatnych. 

Deodorant będzie idealny dla młodych dziewczyn, jak i dorosłych kobiet, które mają radosne usposobienie. Powiedziałabym, że ten produkt będzie idealny dla wiecznych optymistek. 

JLo GLOW WODA TOALETOWA

Jest to woda toaletowa, na którą polowałam dosyć długo. Aż dostałam ją od męża w prezencie. Zapach jest na tyle intrygujący i intensywny, że się w nim zakochałam. Opakowanie jest eleganckie i klasyczne. Nie ma w nim przepychu. Jedyny błyszczący element to wisiorek z nazwą JLo i tyle. Flakon bardzo ładnie prezentuje się na toaletce. 

Zapach należy do tych cięższych, ale bardzo kobiecych, które emanują seksapilem. Odwaga i niezależność takie słowa nasuwają mi się wąchając ten perfum.

Znajdziemy tu:
  • Nuta głowy: kwiat pomarańczy, neroli,
  • Nuta serca: tuberoza, róża, jaśmin,
  • Baza: piżmo, wanilia, bursztyn, drzewo sandałowe, korzeń kosaćca,
Zapach utrzymuje się bardzo długo. Zmienia się w ciągu dnia. Temperatura ma również wpływ na intensywność zapachu. Wydaje mi się, że w upalne dni, czyli na lato może być za mocny, ale na taką pogodę jaka teraz panuje jest idealny. Perfum polecam dorosłym osobom, które lubią wyróżniać się zapachem z tłumu. Zapach nie jest duszący ani natarczywy. Nazwałabym go kobiecym, zmysłowym. Takie mam odczucia używając jego.


Napiszcie w komentarzach czy znacie te perfumy. Jestem bardzo ciekawa. 



Komentarze

  1. Nie znam tych perfum, ale latem używałam innego zapachu C-THRU i byłam nim zachwycona. Ciekawe jak ten pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Perfumy tej marki są delikatne i zmysłowe. Miałam też inną wersję i też byłam zadowolona. Pozdrawiam

      Usuń
  2. Lubię perfumy i wody tej marki! Są bardzo trwałe, świetnie pachną i mają bardo dobrą cenę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz widzę te zapachy. Dzisiaj idę do rossmana to sobie je powacham :)

    OdpowiedzUsuń
  4. For the notes I thing I would like both. 😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze, że zapach utrzymuje się tak długo. Jestem na tak.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tych zapachów, ale kuszą, nie powiem...kuszą:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie znam ich, ale w sumie oba mogłyby mi spasować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapachy są zupełnie różne. C- Thru jest delikatny, a JLo bardziej intensywny:-)

      Usuń
  8. Moja mama kiedyś używała dezodorantów z C- THRU:) Wydaje mi się, że ten drugi zapach bardziej w moim typie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zielony cthru jest piękny i chyba mój ulubiony :) j lo glow jest piękny kwiatowy! Ja uwielbiam wersję Enduring glow.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takiej wersji jeszcze nie miałam. Dzięki za polecenie:-)

      Usuń
  10. Miałam zielony cthru - całkiem ładny, ale jednak nie wróciłabym do niego. Mnie cieżko zadowolić :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślę, że zapach gwiazdy by mi przypadł do gustu ;) Sama nazwa Glow i flakon bardzo przyciągają
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Czy perfumy/wody toaletowe Cthru są trwałe? Nigdy nie miałam, ale są tanie, więc chętnie bym spróbowała :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po kilku godzinach trzeba powtórzyć aplikację, aby znów zapach był intensywny

      Usuń
  13. Ślicznie prezentuje się buteleczka perfum JL :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zawsze mnie kusiły te Glow JLo. Twoja recenzja mnie jeszcze do nich przekonuje

    OdpowiedzUsuń
  15. cthru kiedys za mlodu uzywalam ale inny kolor, nie pamietam juz jaki. podobal mi sie ale jak za taka cene wiadomo nie mozna bylo sie spodziewac super efektu utrzymania sie na nas :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Zgadzam się z Tobą. Po kilku godzinach trzeba powtórzyć aplikację :-)

      Usuń
  16. chyba miałam kiedyś, ale dużo się używało różnych marek i dużo testowało haha
    buziaki!!:*
    http://dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Kiedyś miałam zielony cthru, zapach był w porządku, ale zapach utrzymywał się krótko natomiast te drugie od JLo widzę pierwszy raz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JLo ma wiele perfumów. To jest mój pierwszy w kolekcji i bardzo przypadł mi do gustu :-) pozdrawiam

      Usuń
  18. Nie znam tych zapachów, ale z opisu myślę, że bardziej do gustu przypadłby mi zapach JLo GLOW.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach JLo jest bardziej kobiecy, zmysłowy. Tak bym go opisała :-)

      Usuń
  19. odwaga, niezależność, seksapil to są właśnie cechy JLO, którą uwielbiam, stąd nawet się nie dziwie, że te nuty zapachowe tak się kojarzą! Też muszę gdzieś go dorwać!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

GLAM PALETTE DOUGLAS- paletka o wielu odcieniach kobiecości.

Półhybryda na paznokciach ??? Wielki test paznokciowy. Jak ją prawidłowo wykonać, aby cieszyć się idealnymi paznokciami przez wiele tygodni- NEONAIL

HITY pielęgnacji w 2020 roku; Co się u mnie sprawdziło: DERMEDIC HYDRAIN2, ORIENTANA OLEJEK DO TWARZY, KREM AA Z SELEREM, PEELING KAWITACYJNY BEAUTIFLY

Moje ostatnie zapachowe łupy z ROSSMANNA; Trwałe perfumy w dobrej cenie: NAOMI CAMPBELL, KENZO , MOSCHINO