GLAM PALETTE DOUGLAS- paletka o wielu odcieniach kobiecości.

 



Witam wszystkich


Jak widzicie po tytule dziś będziemy wspólnie omawiać GLAM PALETTE od firmy DOUGLAS. Otrzymałam ją w prezencie urodzinowym od mojego męża i postanowiłam ją razem z wami omówić. Jest to oczywiście na razie wstępna recenzja. Jeśli chcielibyście, abym się szerzej o niej wypowiedziała to piszcie w komentarzach, a teraz zaczynamy.

Paleta została zamówiona przez stronę internetową Douglas. Powiem wam, że czas realizacji był bardzo szybki. Aż sama byłam zdziwiona. Paletka przychodzi do was porządnie zabezpieczona w folię bąbelkową, więc nie musicie się bać, że coś się stanie z waszą paletą. GLAM PALETTE DOUGLAS przychodzi do was również zapakowana w piękny, bardzo sztywny pojemnik kartonowy, idealny na prezent. Ja właśnie w takim kartoniku otrzymałam swój prezent. Tutaj możecie zobaczyć:

GLAM PALETTE DOUGLAS

Opakowanie jest eleganckie i naprawdę bardzo porządnie wykonane. Byłam bardzo mile zaskoczona, że firma Douglas zadbała o każdy szczegół. Nawet o zapakowanie tej palety. Ogromny plus dla firmy. 

Po otworzeniu pudełka naszym oczom ukazuje się czarna kula ze złotym napisem Douglas. Wszystko jest stonowane i eleganckie. Sama paleta wykonana jest z plastiku, ale dobrej jakości. Nic się przy niej nie rusza ani nie trzeszczy, a to już dużo :-)

Tutaj możecie zobaczyć jak paleta prezentuje się w całości. Fajnie, że producent zadbał, aby potencjalny klient wiedział co kupuje. To duże zaskoczenie jak dla mnie. Również i za to przyznaję plusa firmie Douglas. 

CO ZNAJDZIEMY W ŚRODKU GLAM PALETTE DOUGLAS

Co znajduje się GLAM PALETTE DOUGLAS:
  • czarna kredka do oczu Douglas,
  • kredka do ust Douglas,
  • tusz do rzęs Douglas,
  • dwa aplikatory do cieni (mało przydatne),
  • dwa mini pędzelki do różu ( powodzenia temu, kto spróbuje się nimi pomalować- ja nie potrafię :-) ),
  • 36 ceni do powiek kolorystyka od delikatnych beży aż po intensywne granaty,
  • 24 cenie w odcieniach brązu, czyli typowa jesienna kolorystyka,
  • 8 róży do policzków,
  • 8 szminek do ust,
  • 4 błyszczyki do ust,

Jak widać skład palety jest całkiem imponujący. Robiąc nią makijaż mamy wiele możliwości. Fajnie, że kolorystyka jest na tyle zróżnicowana, że możemy jej używać praktycznie przez cały rok. Znajdziemy tu kolory typowo na lato, jak i również na sezon jesienny. Miło, że producent zadbał, aby paletka nie była jedynie jednosezonowa. 

DOUGLAS GLAM PALETTE

Ilość cieni do powiek jest wyjątkowo imponująca, ponieważ znajdziemy tu razem aż 60 cieni, więc jest to naprawdę sporo :-) Cienie są bardzo dobrze napigmentowane. Chociaż mam wrażenie, że te jaśniejsze się ciężej blenduje i zawierają mniej pigmentu. Są jakby bardziej twarde i ciężej się z nimi pracuje. Oczywiście to moja subiektywna ocena. Cienie można mieszać do woli. Zrobimy nimi makijaż wieczorowy, jak i na co dzień. 

GLAM PALETTE DOUGLAS

Cieni jest tu na tyle dużo, że starczą mi zapewne na bardzo, bardzo długo. Zapomniałam dodać, że paleta ma również lusterko, sporych rozmiarów, więc bez problemu możemy nią wykonać makijaż praktycznie wszędzie. Ja zapewne będę ją zabierać na wyjazdy, ponieważ wszystko mam w jednym i nie muszę się martwić, że o czymś zapomniałam.

Jeśli chodzi o róże to mamy tu również bogatą gamę kolorystyczną. Od stonowanych i delikatnych odcieni, po wyraziste i mocne. Idealne dla kobiety wampa. Róże są bardzo dobrze napigmentowane i nie można sobie nimi zrobić krzywdy. No może tylko tymi intensywnymi kolorami, które źle nałożone powodują plamy na twarzy. Dlatego też nie polecam używania pędzelków do różu z tego zestawu. Ja sobie za pomocą nich zrobiłam wielką różową plamę na policzku i musiałam poprawiać makijaż :-)

RÓŻE DOUGLAS GLAM PALETTE

Teraz czas na pomadki i błyszczyki z palety DOUGLAS GLAM PALETTE. W zestawie mamy 4 błyszczyki do ust oraz 8 pomadek. Kolory są standardowe i pasują do większości makijażu. Ja delikatnych błyszczyków używam na co dzień. Te bardziej intensywne pomadki zostawiam na wielkie wyjścia. 

BŁYSZCZYKI I POMADKI DOUGLAS GLAM PALETTE

Paleta jest bardzo fajnym pomysłem na prezent. Sprawdzi się dla kobiet, które kochają makijaż, jak i również dla początkujących dziewczyn, które dopiero zaczynają swoją przygodę z makijażem. Ja jestem bardzo zadowolona z tej palety i szczerze wam ją polecam.

Napiszcie czy znacie tę paletę, a może polecacie coś innego. Coś co wam się sprawdziło :-)
 

Komentarze

  1. Śliczna paleta!! Chciałabym taką:) na pewno piękny makijaż można stworzyć za pomocą tej palety:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paleta bardzo ciekawa. Znajdziemy w niej dosłownie wszystko. Gama kolorystyczna cieni bardzo szeroka.

      Usuń
  2. Niezła ta paletka ! Ale masz dobrego męża, ze takie prezenty robi :D tyle tam pięknych cieni, ze aż miałabym problem żeby się pomalować bo nie wiedziałabym jaki kolor wybrać ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem ci szczerze, że jak jej pierwszy raz używałam to też nie wiedziałam co wybrać. Wszystkie kolory wydawały mi się cudne :-)

      Usuń
  3. Super ta paleta :D kolorów tyle, że jest w czym wybierać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Jest ogromny dylemat przy wyborze kolorów. Pozdrawiam

      Usuń
  4. Jak pięknie prezentuje się ta paletka. Świetna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Do wyboru do koloru :D
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Cena jak za taką ilość cieni, róży, szminek i błyszczyków nie jest zbyt wysoka, więc polecam :-) Często ją można dorwać na promocji w Douglas.

      Usuń
  7. Wygląda naprawdę imponująco. Faktycznie genialny pomysł na prezent w szczególności dla kobiet które lubią się malować. Ja trochę się obawiam, że starczyłaby mi dłuuugo aż za długo hehe ale na te kolorki aż miło popatrzyć. Hmm może mając coś takiego zaczęłabym się malować codziennie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj mi też ta paleta starczy na bardzo długo. Gdy ją otwieram to zawsze mam dylemat jakich cieni użyć. Wybór jest ogromny :-)

      Usuń
  8. oj myślę, że każda kobieta marzy o takiej palecie!!
    Pozdrowionka i buziole! :*
    http://dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Kolorystyka jest ogromna. Każdy znajdzie coś dla siebie. Pozdrawiam

      Usuń
  10. Chyba się zakochalam ;'''''''''''''''''''''') Nie znałam tej paletki

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow *.* Rewelacyjna jest ta paletka :D
    Kolorki cieni bardzo mi się podobają :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paletka jest bardzo ciekawa. Znajdziemy w niej cienie zarówno do makijażu dziennego, jak również na wieczór. Pozdrawiam

      Usuń
  12. Fajna sprawa taka pigułkę kosmetyczną mieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt inne moje palety zostały chwilowo odłożone. Jestem zafascynowana nią :-)

      Usuń
  13. Ale piękna paletka! I jaka funkcjonalna- wszystko w jednym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. To prawda paleta jest bardzo duża. Szminki i błyszczyki przydadzą się podczas wyjazdów. Zawsze zaoszczędzimy miejsce na inne rzeczy :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ piękna <3 Taka różnorodna kolorystyka w jednym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię takie rzeczy że względu na ilość możliwości. Sama mam podobne cudo w kuferku i jestem mega zadowolona. Wszystko na swoim miejscu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Wszystko jest poukładane kolorystycznie, co ułatwia makeup. Pozdrawiam

      Usuń
  17. Ładnie wygląda, takie wszystko w jednym :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paletka idealna i do tego starczy na BARDZO DŁUGO :-) pozdrawiam

      Usuń
  18. O rany, z taką paletą to nie kupowałabym już cieni do końca życia;))) super!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Półhybryda na paznokciach ??? Wielki test paznokciowy. Jak ją prawidłowo wykonać, aby cieszyć się idealnymi paznokciami przez wiele tygodni- NEONAIL

HITY pielęgnacji w 2020 roku; Co się u mnie sprawdziło: DERMEDIC HYDRAIN2, ORIENTANA OLEJEK DO TWARZY, KREM AA Z SELEREM, PEELING KAWITACYJNY BEAUTIFLY

Moje ostatnie zapachowe łupy z ROSSMANNA; Trwałe perfumy w dobrej cenie: NAOMI CAMPBELL, KENZO , MOSCHINO