Duet idealny w dbaniu o piękną skórę twarzy oraz skórę wokół oczu: DERMEDIC HYDRAIN2, FLOSLEK RE VITA C

 


Witam wszystkich

Duet idealny w pielęgnacji twarzy??? Czy takie coś w ogóle istnieje??? Pytania, które zadaje sobie większość z nas kiedy zaczyna myśleć o pielęgnacji. Chcemy żeby nasza skóra jak najbardziej korzystała z dobroczynnych składników zawartych w kosmetykach. Co zatem wybrać, i przy tym nie zwariować??? Zapraszam do czytania :-)

Kosmetyki do twarzy bardzo lubię. Rzadko je zmieniam, a jeśli już to robię, to robię to etapowo. W pielęgnacji nie uznaje półśrodków. Jeśli coś mi przeszkadza w danym kosmetyku to już go ponownie nie kupuję. Moim ostatnio bzikiem w kosmetykach jest witamina C, którą moja skóra kocha. Ci co mają wrażliwą skórę wiedzą o czym mówię.

Jako, że serum z witaminą C do twarzy już mam, a moje serum pod oczy The Ordinary już jest na wykończeniu to postanowiłam poszukać czegoś co zawiera ową witaminę pod oczy. Wybór kosmetyków wcale nie był tak duży, jak początkowo myślałam. Zazwyczaj stężenie witaminy C było tak małe, że i tak nic nie zdziałałoby na moją skórę wokół oczu. Aż znalazłam FLOSLEK RE VITA C KONCENTRAT WITAMINOWY REWITALIZACJA. Możemy go używać również do szyję i dekolt.

Zachęciło mnie opakowanie, nie będę ukrywać oraz to, że buteleczka jest ciemna. Jest to bardzo ważne, ponieważ pod wpływem światła nasza witamina C się utlenia i odparowuje. To tak w skrócie. Powiem wam szczerze, że to moje pierwsze serum pod oczy z witaminą C jakie kupiłam. Dlatego byłam strasznie ciekawa działania :-)

FLOSLEK RE VITA C, DERMEDIC HYDRAIN2

Najpierw zajmijmy się składem, ponieważ szczerze nie jest on idealny. Nie ma w nim substancji drażniących, ale sporo konserwantów. Zaraz sobie wszystko omówimy, ponieważ właśnie przez skład byłam do niego dość sceptycznie nastawiona.

SUBSTANCJE CZYNNE FLOSLEK RE VITA C REWITALIZACJA KONCENTRAT WITAMINOWY POD OCZY, NA SZYJĘ I DEKOLT:

  • oczywiście na pierwszym miejscu w składzie woda, dodawana jako rozpuszczalnik dla innych substancji,
  • gliceryna- substancja silnie nawilżająca,
  • sól sodowa fosforanu askorbylu- straszna nazwa, ale substancja bezpieczna :-) działa przeciwutleniająco. Jest to właśnie nasza pochodna witaminy C,
  • lecytyna- pozyskiwana z substancji roślinnych, składnik nawilżający,
  • sorbitol- zmiękcza skórę,
Serum zawiera sporo konserwantów i szczerze wam powiem, że mam mieszane odczucia jeśli chodzi o skład. Niby wszystko jest ok, ale czuję mały niedosyt. Witamina C oczywiście występuję w serum, więc producent nie robi nas w balona, ale te konserwanty. Wiem, że muszą one występować w kosmetykach, ale po co aż tyle???

Poniżej możecie zobaczyć konsystencję tego produktu.

FLOSLEK RE VITA C KONCENTRAT WITAMINOWY POD OCZY, SZYJĘ I DEKOLT

Konsystencja jest przyjemna w użyciu. Ma ona delikatny poślizg, więc możemy być pewni, że nie naciągamy nadmiernie naszej skóry wokół oczu. Serum pod oczy używam od ponad dwóch tygodni. Zazwyczaj na noc. Chyba, że w danym dniu nie noszę make-upu to również go używam. Pamiętajcie używać kremów z filtrem na dzień. Jest to must have jeśli w pielęgnacji macie kosmetyki z witaminą C :-)

Przejdźmy teraz do działania, ponieważ to jest najważniejszy punkt recenzji. Jestem pod ogromnym wrażeniem działania tego koncentratu.

Działanie Floslek Re Vita C koncentratu witamionwego:

  • dobrze nawilża skórę wokół oczu,
  • napina,
  • uelastycznia,
  • rozjaśnia cienie oraz drobne przebarwienia,
  • rozświetla,
  • wygładza,

Ten koncentrat robi wszystko, czego oczekuję od tego typu produktów. Mają działać wygładzająco oraz hamować procesy starzenia i to serum właśnie to robi. Konserwanty mogę wybaczyć, ponieważ działanie ma genialne.

Jeśli chodzi o krem do twarzy to od lat jestem wierna jednemu kremowi DERMEDIC HYDRAIN2. Ci, którzy mają problemy z wrażliwą skórą lub nawet mają trądzik różowaty, wiedzą jak genialne działanie wykazuje ten krem. 

DERMEDIC HYDRAIN2

Krem ma bardzo gęstą konsystencję i wykazuje silne działanie natłuszczające oraz nawadniające. Kiedy mam problemy skórne to zawsze sięgam po ten krem, ponieważ genialnie koi wszelkie podrażnienia. Zresztą producent zaleca ten krem dla skór wrażliwych i skłonnych do alergii. Już wspominałam o tym kremie na moim blogu. Jestem z niego bardzo zadowolona. Skóra rano jest napięta, wypoczęta i bardziej nawilżona. Wszelkie podrażnienia znikają. 

To mój duet idealny jeśli chodzi o pielęgnacje twarzy oraz skóry wokół oczu, a wy jakie kosmetyki polecacie???





Komentarze

  1. To coś dla mnie . W dodatku dobry skład

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczególnie polecam krem Dermedic. Mają bardzo fajne kremy. Pozdrawiam

      Usuń
    2. Muszę zerknąć na tą firmę

      Usuń
  2. Ja też ostatnio mam bzika na punkcie witaminy C w kosmetykach :) Ten koncentrat bym chętnie wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie kosmetyki. Pielęgnacja jest bardzo ważna

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam nic do polecenia, ale zapisuję ten post, bo właśnie byłam na blogu na którym napisałam, że mam ochotę na jakiś kosmetyk z witaminą C xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Żadnego z tych produktów nie miałam, ale z Dermedic bardzo lubię kremy z filtrami SPF 50

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie muszę je sprawdzić bo bardzo lubię kremy z filtrami :-)

      Usuń
  6. Uwielbiam witaminę C w kosmetykach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tego kremu nie miałam, ale lubię z Dermedic serię hydrain3 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie używałam kremów z serii Hydrain3. Dziękuję za polecenie :-)

      Usuń
  8. Ja również jestem wielbicielką witaminy C w kosmetykach, czuję, że naprawdę działają. Co do samej firmy Floslek znam z innych blogów, jednak sama jeszcze nic nie miałam. Super, że znalazłaś swoje ulubione kosmetyki!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda kosmetyki z witaminą C jakoś bardziej do mnie przemawiają niż inne kosmetyki. Widzę, że działają na mojej skórze :-) pozdrawiam

      Usuń
  9. Nie miałam żadnego z tych produktów, ale jestem ciekawa jakby sprawdziły się u mnie :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Oba kosmetyki znam i bardzo lubię! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że u Ciebie również się sprawdzają :-)

      Usuń
  11. Serum mnie bardzo zaciekawiło i chyba jak tylko będę miała okazję, to kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam wszystko z witaminą C :))
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. W sumie nie mam jeszcze swojego must have, jednak chętnie bym wypróbowała te produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja już od dawna nie stosuję typowego serum, bo zastąpił mi je...żel aloesowy :) Moja cera tak go polubiła, że już w sumie nie szukam niczego innego tym bardziej, że on ma w sobie i trochę wit. C, i kwasu salicylowego, więc mam wszystko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kocham żel aloesowy, więc wiem o czym mówisz. Pozdrawiam

      Usuń
  15. Koncentrat Floslek szczególnie mnie zainteresował. Chętnie go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Markę Dermedic znam i bardzo lubię. Ma produkty bardzo dobre jakościowo :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

GLAM PALETTE DOUGLAS- paletka o wielu odcieniach kobiecości.

Półhybryda na paznokciach ??? Wielki test paznokciowy. Jak ją prawidłowo wykonać, aby cieszyć się idealnymi paznokciami przez wiele tygodni- NEONAIL

HITY pielęgnacji w 2020 roku; Co się u mnie sprawdziło: DERMEDIC HYDRAIN2, ORIENTANA OLEJEK DO TWARZY, KREM AA Z SELEREM, PEELING KAWITACYJNY BEAUTIFLY

Moje ostatnie zapachowe łupy z ROSSMANNA; Trwałe perfumy w dobrej cenie: NAOMI CAMPBELL, KENZO , MOSCHINO