Dobre produkty do włosów, które skradły moje serce: Oczyszczający szampon biała truskawka i słodka mięta HERBAL ESSENCES, Odżywka w sprayu AUSSIE SHINE.

 


Witam wszystkich

Dziś przychodzę do was z szybką recenzją produktów do włosów, które w ostatnim czasie skradły moje serce. Oczyszczający szampon do włosów, który pachnie obłędnie od HERBAL ESSENCE oraz odżywkę w sprayu, bez której nie rozczesze włosów po myciu od AUSSIE. 

Jak wiecie moje włosy są farbowane na jasny blond, więc wiadomo rozjaśniacz i różnego rodzaju pigmenty są częstymi gośćmi na moich włosach. Do tego włosy mam z natury falowane i puszą się przy każdej nadarzającej się okazji. Mogę je prostować, układać na szczotkę, ale jeśli na dworze jest wilgotno to moje włosy zamieniają się w siano. 

Staram się używać produktów wygładzających podczas układania włosów, ale to wszystko działa krótkotrwale. Dlatego staram się nawilżać moje włosy po myciu różnego rodzaju odżywkami w sprayu. Przy rozczesywaniu włosów moim ostatnim ulubieńcem stała się odzywka w sprayu AUSSIE SHINE. Zapach ma obłędny i utrzymuje się długo na włosach. Zresztą producent opisuje tę odżywkę jako zapachnisty blask i zgadzam się z tym stwierdzeniem. Odżywka pachnie perfumami kwiatowymi. Jest bardzo przyjemna podczas używania. Wystarczy rozpylić na umyte, wilgotne włosy i gotowe. Aura kwiatowa zostaje rozpylona.

ODŻYWKA W SPRAYU AUSSIE SHINE

Odżywka spełnia swoją podstawową funkcję, czyli ułatwia rozczesywanie. Wystarczy odrobinę rozpylić na włosy i gotowe. Odżywka w sprayu kosztuję około 20 złotych, ale ja ją kupiłam ostatnio na promocji w Rossmannie za około 10 złotych. Nie wiem czy jeszcze jest dostępna, ale często produkty AUSSIE są w promocji. Odżywkę polecam jeśli tak jak ja macie problem z plątaniem się włosów po myciu. Ta odżywka ułatwia życie :-)
Kolejnym moim ulubieńcem jest szampon do włosów. Tym razem kupiłam oczyszczający szampon od HERBAL ESSENCES BIAŁA TRUSKAWKA I SŁODKA MIĘTA. To u mnie pierwszy szampon z typu oczyszczających. Jakoś tak zawsze podchodziłam sceptycznie do tego typu produktów. Bałam się, że podrażnią mi skórę głowy lub zacznie mnie swędzieć. Dlatego takie produkty omijałam. Miałam kiedyś szampon rumiankowy od Herbal Essences i był bardzo dobry, więc i tym razem postanowiłam zaufać tej marce i się nie zawiodłam. Tutaj możecie zobaczyć opis producenta.

OCZYSZCZAJĄCY SZAMPON HERBAL ESSENCES BIAŁA TRUSKAWKA I SŁODKA MIĘTA

Szampon pachnie truskawkami z odrobiną mięty. Zapach jest fenomenalny. Uwielbiam go używać bo zapach poprawia mi nastrój. Szampon dobrze się pieni i oczyszcza włosy z brudu i kurzu. Nie obciąża włosów, a wręcz odbija je od nasady. Włosy po myciu są lejące i dobrze oczyszczone. Szampon spełnia obietnice producenta. Zauważyłam, że włosy nie są tak szybko oklapnięte, jak to często bywało przy używaniu innych szamponów. 

Szampon można dorwać często na promocjach, więc polecam go sprawdzić. Fajna wersja, która przypomina zapach lata. Używanie tego szamponu wpływa bardzo pozytywnie na nasze zmysły. Dobry humor po użyciu tego szamponu gwarantowany.

To już wszystkie produkty do włosów, które w ostatnim czasie skradły moje serce. Są bardzo dobrej jakości w przystępnej cenie. To taka podstawa wśród  kosmetyków do włosów. Jeśli chodzi o szampony to uważam, że nie trzeba przepłacać, aby mieć coś dobrego. Herbal Essences jest tego świetnym przykładem. Warto sprawdzić oba produkty bo się na nich nie zawiedziecie, a wy co polecacie do włosów???






Komentarze

  1. I really love Herbal Essences shampoo!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam odżywki w sprayu :) Ależ ten szampon musi wspaniale pachnieć ! Aż mam ochotę go wypróbować choćby dla tego zapachu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie zapach jest śliczny. Aż żałuję, że latem go nie odkryłam :-)

      Usuń
  3. U mnie się nie sprawdziły . Każdy ma inne włosy . Mimo to dobra recenzja

    OdpowiedzUsuń
  4. O produktach Aussie słyszałam bardzo dużo, miałam okazję testować, jednak na moich włosach się nie przyjęły niestety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy z nas ma inne włosy i dlatego tak trudno jest dobrać dobre kosmetyki. Pozdrawiam

      Usuń
  5. obie marki gdzieś widziałam, ale nigdy nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znam zupełnie tych produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe kosmetyki, szampon musi super pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Biała truskawka? Oj kusi, kusi :) Ciekawa jestem jak by się u mnie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach jest śliczny, a do tego dobrze oczyszcza włosy :-)

      Usuń
  9. Odżywkę na pewno wypróbuję bo właśnie szukam jakieś dobrej ułatwiającej rozczesywanie :) ale może i na szampon się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oczyszczający szampon mnie kusi ❤

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałabym poznać szampon dla samego choćby zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tę odżywkę z Ausiie właśnie ostatnio sobie kupiłam, choć jeszcze jej nie używałam. A szampony Herbal Essences uwielbiam za te ich cudowne zapachy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Już od jakiegoś czasu przymierzam się do zakupu szamponu oczyszczającego, chętnie przetestuje ten polecany przez Ciebie!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

GLAM PALETTE DOUGLAS- paletka o wielu odcieniach kobiecości.

Półhybryda na paznokciach ??? Wielki test paznokciowy. Jak ją prawidłowo wykonać, aby cieszyć się idealnymi paznokciami przez wiele tygodni- NEONAIL

HITY pielęgnacji w 2020 roku; Co się u mnie sprawdziło: DERMEDIC HYDRAIN2, ORIENTANA OLEJEK DO TWARZY, KREM AA Z SELEREM, PEELING KAWITACYJNY BEAUTIFLY

Moje ostatnie zapachowe łupy z ROSSMANNA; Trwałe perfumy w dobrej cenie: NAOMI CAMPBELL, KENZO , MOSCHINO