Stylizacja paznokci w palmy idealna na lato- SALLY HANSEN, AVON MARK GEL, FARBKI AKRYLOWE, LOVELY, SATIN





Witam wszystkich

Dziś przychodzę do was ze stylizacją paznokci, która została zainspirowana naszym pięknym polskim latem i morzem. Stylizacja nie jest strasznie trudna, ale będziecie do niej potrzebować kilku akcesoriów. Jeśli chcecie się dowiedzieć jak zrobić to cudeńko, które widzicie powyżej to zapraszam do czytania.

Co będzie potrzebne do zrobienia tej stylizacji:
  • baza pod lakier- ja używam akurat TOP COAT SATIN,
  • farbki akrylowe,
  • cienkie pędzelki do malowania wzorku,
  • niebieski lakier LOVELY DELICIOUS NR 5,
  • piękny odcień zieleni AVON  MARK GEL SHINE  NR OVER INTENSIFIED,
  • lakier nawierzchniowy SALLY HANSEN NO CHIP,
Na początek oczywiście przygotowujemy nasze paznokcie. Skracamy je do pożądanej długości i usuwamy skórki. Nad tym etapem nie będę się za długo rozwodzić, ponieważ każdy wie o co w nim chodzi. Kiedy mamy przygotowane pazurki przechodzimy do nałożenia bazy lub odżywki. Ja używam jak już zapewne wiecie TOP COAT SATIN. Kupiłam go już jakiś czas temu przez internet i nic złego się nie dzieje z tym produktem. Nie gęstnieje i jest wydajny, więc pewnie jeszcze bardzo długo niczego nowego nie kupię :-)

PRODUKTY UŻYTE DO WYKONANIA POWYŻSZEJ STYLIZACJI PAZNOKCI


Kiedy nasza baza wyschnie to przechodzimy do nakładania lakierów bazowych. Na paznokieć na palcu serdecznym nakładam dwie warstwy lakieru AVON  MARK GEL SHINE  NR OVER INTENSIFIED. Jest to piękny odcień morskiej zieleni. Na paznokciu wygląda trochę jak efekt chromu. Lakier jest trwały i nie odpryskuje. 

Na resztę paznokci nakładam LOVELY DELICIOUS NR 5. Niebieski, delikatny kolor. Jego również nakładam dwie warstwy. Czekam aż wszystko wyschnie. W tym czasie wyciskam odrobinę farbki akrylowej wielkości ziarnka grochu. Będziemy potrzebować koloru białego, czarnego, żółtego, niebieskiego.

LOVELY DELICIOUS NR 5 ORAZ AVON MARK GEL SHINE NR OVER INTENSIFIED


Wzorek będziemy wykonywać na palcu środkowym oraz kciuku. Na początek robię tło. Czyli niebo, księżyc i gwiazdy. Do wykonania nieba potrzebujemy oczywiście niebieskiej farbki akrylowej, którą nakładam grubszym pędzelkiem wcześniej namoczonym w wodzie. Rozcieram delikatnie granicę. Nie musi to być precyzyjne. Czekam aż farbka nieco przeschnie na paznokciu i maluję księżyc. Do wykonania księżyca potrzebujecie bardzo cienkiego pędzelka. O tym trzeba pamiętać. Gwiazdki malujemy białą farbką akrylową. Ja użyłam do tego sondy, ale pędzelek również się do tego świetnie nada. 

KOLORY FARBEK AKRYLOWYCH


Teraz czas na najtrudniejszą część. Przynajmniej dla mnie było to najtrudniejsze, czyli namalowanie palmy. Czarna farbka plus cienki pędzelek. Ja zaczynam od naszkicowania palmy i jej zarysów. Dopiero później wszystko wypełniam. Taka metoda jest dla mnie najprostsza. Wcześniej, kiedy próbowałam wszystko od początku precyzyjnie namalować to nigdy mi nie wychodziło, a palma zazwyczaj przypominała krzak :-) Mogę wam podpowiedzieć, że zaczęłam rysować palmę od dołu, a na sam koniec zajęłam się górą. Nie na odwrót. Następnie czekamy aż wszystko wyschnie i na całość nakładamy top  SALLY HANSEN NO CHIP. Jak wiecie to mój ulubieniec i używam go od lat. To wszystko  stylizacja gotowa :-)

SALLY HANSEN NO CHIP TOP COAT ORAZ SATIN TOP COAT


UWAGA, UWAGA JUŻ NIEDŁUGO NA MOIM BLOGU POJAWI SIĘ WIELKI TEST PAZURKOWY, KTÓRY ROBIĘ SPECJALNIE DLA WAS. DLATEGO OBSERWUJCIE MOJEGO BLOGA I INSTA. 

Komentarze

  1. Bardzo ładne paznokcie :) Super wygląda ten wakacyjny wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ciągle się uczę robić wzorki. Daleko mi do profesjonalistek hihi...ale takie malunki bardzo mnie uspokajają, więc można powiedzieć, że dla mnie to taka joga :-)

      Usuń
  2. Brakuje mi więcej zdjęć z procesu tworzenia wzorków, ale to taka luźna uwaga. Wyszło całkiem ładnie ;) Po takim dokładnym poradniku chyba zacznę malować sobie wzorki na paznokciach :D

    Zapraszam: czytanko.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cenna uwaga. Postaram się, aby następnym razem było więcej zdjęć. Buziaki

      Usuń
  3. Super połączenie kolorów, bardzo wakacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne i mega ciekawe, choć coś czuję, że sama bym sobie z tym nie poradziła :P. Ja akurat zbyt dobra w malowaniu paznokci nie jestem, a co dopiero takie krajobrazy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwierz mi, że nie zawsze mi paznokcie wyjdą tak jakbym chciała. Im bardziej się staram tym gorzej mi wzorki wychodzą :-) Tutaj podeszłam do sprawy bardzo spokojnie, bez spiny i coś tam mi wyszło hihi.... pozdrawiam i dziękuję za takie miłe słowa.

      Usuń
  5. Piękne, wakacyjne paznokcie. Niestety, ja jestem paznokciowym beztalenciem! :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

GLAM PALETTE DOUGLAS- paletka o wielu odcieniach kobiecości.

Półhybryda na paznokciach ??? Wielki test paznokciowy. Jak ją prawidłowo wykonać, aby cieszyć się idealnymi paznokciami przez wiele tygodni- NEONAIL

HITY pielęgnacji w 2020 roku; Co się u mnie sprawdziło: DERMEDIC HYDRAIN2, ORIENTANA OLEJEK DO TWARZY, KREM AA Z SELEREM, PEELING KAWITACYJNY BEAUTIFLY

Moje ostatnie zapachowe łupy z ROSSMANNA; Trwałe perfumy w dobrej cenie: NAOMI CAMPBELL, KENZO , MOSCHINO