Pojedynek żeli wielofunkcyjnych. ŻEL ALOESOWY GORVITA VS ŻEL BAMBUSOWY YOUR PURE BEAUTY. Kto wygra???

 


Witam wszystkich


Dziś pojedynek na skuteczność żeli wielofunkcyjnych, które zaczęły co raz częściej gościć w naszych kosmetyczkach. W asortymencie znajdziemy naprawdę wiele różnego rodzaju żeli, które są przeznaczone do twarzy, ciała i włosów. Mają koić, nawilżać i zatrzymywać wodę w naskórku. Jak jest naprawdę zaraz się o tym przekonamy. Zapraszam do czytania.

Żele wielofunkcyjne opanowały świat i internet, ponieważ są uniwersalne i tak naprawdę możemy ich używać do wszystkiego. Jako dodatek do kremów, serum lub solo. Są idealne na podrażnienia słoneczne. Nie wiem jak u was, ale u mnie na pomorzu upały nie odpuszczają, a słońce pali niemiłosiernie. Pomimo, że kocham taką pogodę to jednak po całym dniu chciałabym na skórze poczuć ukojenie i tak właśnie działają te żele. Koją i trzymane w lodówce również chłodzą. 

Dziś pojedynek żeli wielofunkcyjnych, które mają genialne opinie w internecie. Większość osób się nimi zachwyca i ja również jeden z nich kocham. Sprawdźmy więc jak jest naprawdę. Czy oba są dobre, a może się czymś różnią???

Mowa tu o ŻELU ALOESOWYM GORVITA oraz ŻELU BAMBUSOWYM YOUR PURE BEAUTY. 

ŻEL ALOESOWY GORVITA               VS              ŻEL BAMBUSOWY YOUR PURE BEAUTY

  1.  SKŁAD 
ŻEL ALOESOWY GORVITA

  • ekstrakt z aloesu,                                                           
  • alantonina,                                                                     
  • gliceryna,                                                                       
  • D- Panthenol,            
ŻEL BAMBUSOWY YOUR PURE BEAUTY
  • alantonina,
  • wyciąg z bambusa,
  • gliceryna,
  • panthenol,
  • zawiera dwie drażniące substancje, które mogą wywoływać reakcje alergiczne HYDROXYCITRONELLAL oraz TRÓJETANOLOAMINA,
                                                    

     2. KONSYSTENCJA

 ŻEL ALOESOWY GORVITA
  • gęsty żel,  
 ŻEL BAMBUSOWY YOUR PURE BEAUTY                                                                  
  • wodnista konsystencja,

     3. DZIAŁANIE

ŻEL ALOESOWY GORVITA

  • łagodzi podrażnienia,                                              
  • nawilża,
  • koi,
ŻEL BAMBUSOWY YOUR PURE BEAUTY 
  • szybko się wchłania,
Podsumowanie:

Nadal moim ulubieńcem pozostaje ŻEL ALOESOWY GORVITA, który jest bezkonkurencyjny pod względem składu, konsystencji i działania. Nie boję się go używać do ciała, twarzy i włosów, ponieważ wiem, że w składzie nie zawiera żadnych substancji drażniących i wywołujących alergię. Przy mojej cerze wrażliwej jest to bardzo istotny punkt, ponieważ zaraz reaguje rumieniem i wypiekami. 

Szkoda, że żel bambusowy zawiera substancję drażniące. Do tego typu produktów, gdzie z założenia powinny być tylko naturalne składniki nie powinno się dodawać niczego zbędnego. Pomimo, że zawiera spore ilości ekstraktu z bambusa to tymi substancjami drażniącymi przekreślił swoją skuteczność, a szkoda bo produkt zapowiadał się ciekawie. 

Co wy sądzicie o tych produktach??? Mieliście już oba żele???
                                                                            

Komentarze

  1. Nie miałam żadnego. Bambusowy wygląda bardzo oryginalnie, ale ja uwielbiam aloes, więc on wygrywa dla mnie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat ten aloesowy Gorvita ma zdecydowanie lepszy skład, więc dla mnie wygrywa pojedynek :-)

      Usuń
  2. Bardzo ciekawe opakowanie ma ten żel bambusowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak opakowanie ciekawe, ale skład pozostawia wiele do życzenia :-)

      Usuń
  3. Niestety, nie miałam ani jednego ani drugiego produktu, ale chętnie wypróbowałabym oba :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli miałabym coś ci polecić to raczej żel aloesowy z Gorvity :-)

      Usuń
  4. Słabo, ze zawiera substancje drażniące. Raczej się nie skuszę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Lepiej wybrać bezpieczniejszą opcję czyli żel z Gorvity :-)

      Usuń
  5. Już od jakiegoś czasu zastanawiam się na zakupem żelu aloesowego. Z chęcią przetestuję ten, który polecasz. Właśnie złożyłam zamówienie na GORVITE. Jestem pewna, że się nie zawiodę! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będziesz zadowolona. W asortymenie mają również inne ciekawe produkty. Pozdrawiam

      Usuń
  6. Fajne ma opakowanie ten bambusowy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. muse kiedyś spróbować tego aloesu

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie żele są idealne podczas podróży, gdy mamy ograniczony bagaż albo na wyjazdy pod namiot, kiedy zabieranie ze sobą kilku kosmetyków w nie tak małych butelkach może być kłopotliwe :) Kto korzysta z prysznica na kempingach, ten wie o czym mówię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z żelem bambusowym się jeszcze nie spotkałam, ale opakowanie świetne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Żel bambusowy mnie najbardziej zaciekawił :D Chętnie ten produkt bym przetestowała :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nie masz cery wrażliwej to śmiało możesz go używać. Pozdrawiam

      Usuń
  11. Żel Gorvita kiedyś często używałam i lubiłam, a ten bambusowy jakoś mnie nie kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie stosowałam żadnego z tych żeli, sle aloesowy szczerze mnie zainteresował :D!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten żel aloesowy lubiłam, ale nie mogłam stosować na twarz. Tam mnie uczulał. Na skórę ciała był ok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dziwne bo w składzie nie ma substancji drażniących. Być może aloes ci nie sluży. Ja tak mam z olejem arganowym, który wszyscy zachwalają, a mi po na łożenou na włosy i skórę twarzy nie robi dosłownie nic.

      Usuń
  14. Akurat tych żeli nie znam, od kilku lat używam żelu aloesowego Holika Holika ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Aloes to jest naturalny kosmetyk :) wiec nie dziwę się , ze jest lepszy . Fajne porównanie .

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

GLAM PALETTE DOUGLAS- paletka o wielu odcieniach kobiecości.

Półhybryda na paznokciach ??? Wielki test paznokciowy. Jak ją prawidłowo wykonać, aby cieszyć się idealnymi paznokciami przez wiele tygodni- NEONAIL

HITY pielęgnacji w 2020 roku; Co się u mnie sprawdziło: DERMEDIC HYDRAIN2, ORIENTANA OLEJEK DO TWARZY, KREM AA Z SELEREM, PEELING KAWITACYJNY BEAUTIFLY

Moje ostatnie zapachowe łupy z ROSSMANNA; Trwałe perfumy w dobrej cenie: NAOMI CAMPBELL, KENZO , MOSCHINO