Półhybryda na paznokciach ??? Wielki test paznokciowy. Jak ją prawidłowo wykonać, aby cieszyć się idealnymi paznokciami przez wiele tygodni- NEONAIL

 


Witam wszystkich

W ostatnim czasie manicure hybrydowy zyskał na wielkiej popularności. Robią go gwiazdy oraz zwykli ludzie. Cechuje go trwałość, mega połysk oraz intensywne kolory. Według producentów manicure wykonany w ten sposób ma utrzymać się około dwa tygodnie.

Czytałam również, że źle wykonana hybryda może zniszczyć naszą płytkę paznokcia. Może nie tyle sama hybryda, jak jej nie umiejętne ściągnięcie. Wiele osób miało później problem z łamliwością paznokci. Chciałam tego uniknąć, a że tematyka paznokciowa od zawsze mnie interesowała to postanowiłam zrobić mały eksperyment. Mam sporą kolekcję zwykłych lakierów do paznokci różnych marek. Szkoda mi było je wyrzucać, tylko po to, aby zastąpić je specjalnymi lakierami hybrydowymi. Wpadłam na pomysł, że zrobię sobie takie półhybrydy. Nałożę bazę oraz top, ale lakier pozostanie zwykły.

SALLY HANSEN+ GOLDEN ROSE

DO WYKONANIA MANICURE PÓŁHYBRYDOWEGO POTRZEBUJECIE:
  • SALLY HANSEN XTREME WEAR  NR 420 PACIFIC BLUE,
  • GOLDEN ROSE RICH COLOR NR 76,
  • BAZY NEONAIL FIBER- JA MAM PRZEŹROCZYSTĄ, ALE MOŻE BYĆ MLECZNA LUB RÓŻOWA,
  • HARD TOPU NEONAIL, 
  • CLEANER SATIN,
  • PRIMER SATIN, 
  • WACIKI BEZPYŁKOWE,
  • LAMPĘ UV,

CLEANER SATIN+ PRIMER SATIN

INSTRUKCJA ROBIENIA PÓŁHYBRYDY:
  1. Paznokcie przygotowujemy jak do zwykłego manicure, czyli skracamy paznokcie i zajmujemy się skórkami,
  2. Przemyj paznokcie odtłuszczającym Clanerem może być ten od marki SATIN,
  3. Nałóż Primer może być ten od marki SATIN i poczekaj aż odparuje. Uwaga!!! Ważne, aby nie nakładać od razu bazy. Primer musi odparować. Około minuty trzeba odczekać,
  4. Następnie nałóż bazę. Ja używam tej z NEONAIL bo ma idealną konsystencję. Po nałożeniu utwardzamy w lampie UV na 60 s,
  5. Przetrzyj płytkę paznokcia z utwardzoną bazą Cleanerem,
  6. Wybierz zwykłe lakiery do paznokci, które Cię interesują i pomaluj paznokcie. Poczekaj aż lakier dobrze wyschnie,
  7. Po wyschnięciu nałóż NEONAIL HARD TOP i utwardź całość w lampie na 60s. Przetrzyj Cleanerem.

NEONAIL REVITAL BASE+ NEONAIL HARD TOP

Ja moje półhybrydy robiłam pierwszy raz i zajęło mi to ponad dwie godziny z przygotowaniem paznokci, a nie robiłam żadnego skomplikowanego wzorku. Nie wiem czy to długo, ponieważ nigdy prawdziwej hybrydy nie miałam na paznokciach. 

Tutaj możecie zobaczyć efekt na paznokciach po nałożeniu półhybrydy:

PÓŁHYBRYDA W TEN SAM DZIEŃ PO ZROBIENIU

Zauważyłam bardzo duży połysk na paznokciach w stosunku to zwykłych lakierowych topów, które wcześniej nakładałam. Paznokieć również wydawał się, że jest jedną wielką taflą. Kolory idealnie się zmieszały, a nierówności zniknęły. Byłam bardzo zadowolona z efektu i dlatego postanowiłam zrobić od razu zdjęcie bo wiedziałam, że będę się tym chciała z wami podzielić :-) 

Po  dwóch tygodniach noszenia półhybryda wyglądała tak:

PÓŁHYBRYDA NA PAZNOKCIACH PO DWÓCH TYGODNIACH

Oczywiście widoczne są już odrosty. Normalnie po dwóch tygodniach przy zwykłych lakierach już muszę robić nowy manicure. Tutaj tylko odrost. Połysk nadal bez zarzutu. Wszystko trzymało się jak trzeba.

Po trzech tygodniach noszenia półhybryda wyglądała tak:

PÓŁHYBRYDA PO TRZECH TYGODNIACH NA PAZNOKCIACH

Odrost już jest spory. Na paznokciu przy palcu małym kawałek mi odprysł. Reszta natomiast trzymała się bez zarzutu. Połysk nadal nie naganny. Byłam bardzo zdziwiona efektem bo myślałam, że trzeba używać również kolorowych lakierów hybrydowych, a tu się okazuje, że nie jest to koniecznością. Wszystko zależy od nas. Czasami warto sprawdzić coś co w teorii nie jest do tego przeznaczone, ponieważ można się miło zdziwić.

Napiszcie mi w komentarzach co myślicie na ten temat. Ja zostanę jak na razie przy robieniu półhybryd. Jestem zafascynowana tym odkryciem :-)

Komentarze

  1. Piękne paznokcie . Jak coś robić to trzeba mieć chociaż podstawa wiedzę by sobie krzywdy nie zrobić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam. Zawsze trzeba wszystko dobrze przemyśleć. Pozdrawiam

      Usuń
    2. Dlatego ja wole iść do kogoś :) bo sama to sobie jeszcze krzywdę zrobię 😂

      Usuń
  2. Nigdy jeszcze nie słyszałam o półhybrydzie. Jestem ciekawa ile czasu u mnie by się taki efekt utrzymał 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że minimum dwa tygodnie jeśli odrost by ci nie przeszkadzał:-)

      Usuń
  3. Bardzo fajny pomysł, bo wiele osób myślę pozbyło się zwykłych lakierów tylko po to by kupić hybrydowe. A jak widać po Twoim przykładzie nie jest to konieczne :) Zaskoczyło mnie to, że paznokcie tak długo się trzymają!
    Sama akurat nadal jestem fanką zwykłych lakierów i nie kuszą mnie te hybrydowe. Lubię zmieniać kolory często więc aż takiej trwałości nie potrzebuję, zazwyczaj moje mani wytrzymuje tydzień (czasami nawet dłużej), co dla mnie jest optymalnym czasem :) Dzięki odpowiednim topom uzyskuję ładny połysk i efekt hybrydy - często nawet ludzie pytają mnie o to czy mam hybrydy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też przez długi czas używałam zwykłych topów, ale efekt błysku utrzymywał się do tygodnia. Potem już tak estetycznie to nie wyglądało, ale wszystko się trzymało. Przy półhybrydzie efekt błysku utrzymuje się przez cały czas. No i utwardza mocno paznokcie :-)

      Usuń
  4. Nie raz tak robiłam, w sumie tę metodę stosuję od lat czasami :) spisuje się spoko. Jestem jestem zakochana w nowych lakierach 3w1 od NeoNail :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz słyszę pojęcie polhybryda ale to ciekawe :) janod kilku lat stosuje hybrydy

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz rację- paznokcie po hybrydach można sobie zniszczyć tylko niewłaściwym ściąganiem. No i używaniem primera. Taki półhybrydowy mix wygląda całkiem spoko!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najbardziej widać różnicę w połysku. Jednak top hybrydowy dłużej się trzyma niż taki zwykły.

      Usuń
  7. Pierwszy raz widzę półhybrydę, ale muszę przyznać,
    że pięknie prezentuje się na paznokciach :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długo się trzyma i wystarczy dać cienką warstwe topu :-)

      Usuń
  8. Ooo nie słyszałam o tym nigdy, chetnie spróbuję kiedyś

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również pierwszy raz słyszę o półhybrydzie. No ale widząc efekt jaki uzyskałaś, to jest to fajny produkt. Śliczne paznokcie <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale boski odcień niebieskiego ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zauważyłam, że top z Neonail podbija kolory i daje mega połysk. Sama byłam zszokowana jak zobaczyłam efekt końcowy. Pozdrawiam

      Usuń
  11. Fajny post ^^ akurat teraz mam trochę czasu na eksperymentowanie z paznokciami więc twoje rady się przydadzą :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A to dla mnie zupełna nowość! Koniecznie muszę wypróbować :) Paznokcie wyglądają pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Znam już ten sposób od dawna :) Ładny efekt Ci wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam hybrydy za wytrzymałość oraz ogólny efekt końcowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie polubiłam półhybrydy. Efekt jest długotrwały, a paznokcie po ściągnięciu lakieru są w dobrym stanie :-)

      Usuń
  15. A ja polecam https://follynail.com/ – moja żona, kiedy stylizuje paznokcie za każdym razem podkreśla, że nie korzystała z lepszych lakierów hybrydowych.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

GLAM PALETTE DOUGLAS- paletka o wielu odcieniach kobiecości.

HITY pielęgnacji w 2020 roku; Co się u mnie sprawdziło: DERMEDIC HYDRAIN2, ORIENTANA OLEJEK DO TWARZY, KREM AA Z SELEREM, PEELING KAWITACYJNY BEAUTIFLY

Moje ostatnie zapachowe łupy z ROSSMANNA; Trwałe perfumy w dobrej cenie: NAOMI CAMPBELL, KENZO , MOSCHINO