Cera wrażliwa, alergiczna i skłonna do rumienia- najlepsze kremy polecane przez kosmetyczniemonrog BOTANIC SKIN FOOD, EQUILIBRA BABY

 



Witam wszystkich


Cera wrażliwa, problematyczna z pękającymi naczynkami oraz skłonna do rumienia to zmora wielu osób. Jeśli do tego dojdzie jeszcze trądzik różowaty to problem staje się poważny. Sama jestem posiadaczką cery wrażliwej i wiem ile pracy muszę w nią włożyć, aby była ok. Jeśli jesteście ciekawi jak można sobie pomóc podczas codziennej pielęgnacji to zapraszam do czytania.

Szczególnie latem i zimą cera wrażliwa daje się we znaki. Dlaczego??? W leci chodzi oczywiście o wysokie temperatury oraz silne słońce. Dlatego krem z filtrem to must have. Zimą natomiast różnice temperatur wpływają bardzo negatywie na kondycje cery wrażliwej. Przez wiele lat borykałam się także z trądzikiem różowatym, który z uporem ciągle do mnie wracał. Teraz od dobrych kilku lat mam z nim spokój i wiem, że odpowiednia pielęgnacja wpłynęła na to.

Pierwszy krem, który mogę wam śmiało polecić to krem przeznaczony dla dzieci. EQUILIBRA  BABY ŁAGODNY KREM OCHRONNY DO TWARZY I CIAŁA. Niech was jednak nie zmyli nazwa. Mogą go śmiało stosować także dorośli. Jest idealny pod makijaż, ale również dobrze sprawdzi się jako krem, opatrunek na noc. Krem ma przyjemną konsystencję oraz szybko się wchłania. Nałożony grubą warstwą na noc świetnie sprawdzi się jako krem, maska. Cena nie jest wysoka i ja kupiłam go w aptece. Nie wiem czy jest dostępny w jakiejś drogerii. Tutaj możecie zobaczyć opis producenta, a następnie przejdziemy do sprawdzenia składu tego kremu.

EQUILIBRA BABY

Skład kremu EQUILIBRA BABY:
  • sok ze świeżych liści aloesu- mamy go na początku składu, więc mega plus dla producenta. Działa przeciwzapalnie,
  • tlenek cynku- łagodzi stany zapalne,
  • gliceryna- substancja silnie nawilżająca,
  • wyciąg z kwiatu nagietka- działa kojąco, przeciwzapalnie i przeciwbakteryjnie. Uwaga!!! Składnik idealny dla cer wrażliwych,
  • kwas mlekowy- rozjaśnia cerę,
  • olej z otrębów ryżowych- zmiękcza i nawilża,
  • masło shea- natłuszcza i silnie nawilża,
  • witamina E- spowalnia procesy starzenia,
  • olej ze słodkich migdałów- zmiękcza, nawilża, działa antystarzeniowo,

Cena kremu niska, a skład bardzo treściwy. Wszystkie aktywne składniki sprzyjają cerze wrażliwej. Nawet osoby z trądzikiem różowatym mogą używać tego kremu.  Polecam. Można go używać również na przesuszone partie ciała. Też bardzo dobrze sobie radzi w tej funkcji.

Kolejny krem, który będzie idealny dla cer wrażliwych oraz będzie wykazywał działanie antystarzeniowe to BOTANIC SKIN FOOD  KREM PRZECIWZMARSZCZKOWY. Jestem już po trzydziestce dlatego zwracam również uwagę, aby krem działał przeciwzmarszczkowo. Jak to mawiają lepiej zapobiegać niż leczyć i ja się tych słów trzymam także w pielęgnacji. 

Ten krem odkryłam przypadkiem. Byłam kupić krem pod oczy, ale nic ciekawego nie znalazłam i właśnie wtedy wpadł mi w ręce ten krem. Skład genialny. Opis kremu bardzo prosty, więc postanowiłam go kupić. Tutaj możecie zobaczyć skład.

SKŁAD BOTANIC SKIN FOOD KREM PRZECIWZMARSZCZKOWY

Nie będę się tutaj rozwodzić na temat składu, ponieważ wszystko macie podane na opakowaniu. Tu nie ma ściemy i właśnie to mi się najbardziej w tym kremie podoba. Producent zadbał, aby klient wiedział co kupuje w każdym aspekcie. Nie skupił się na zaletach tego kremu, a na wyjaśnieniu składu. Opisanie co oznacza dla skóry dany składnik jest po prostu genialnie. Taki producent to szczery producent. 

Krem ma bogatą, treściwą konsystencje, ale dobrze się wchłania. Na skórze pozostaje wyczuwalny film, ale akurat ja to bardzo lubię. Kremy, które szybko się wchłaniają pozostawiam raczej na dzień. Te bardziej treściwe preferuje używać na noc. 

Firma BOTANIC jest naszą Polską firmą kosmetyczną, która jest znana również za granicą. Kolejny Polski produkt ze świetnym składem, idealną konsystencją. Nie pozostaje nic innego jak tylko kupować. 

Krem działa świetnie na pękające naczynka, ponieważ w składzie zawiera ekstrakt z borówki czarnej, która wzmacnia naczynia krwionośne. Będzie również odpowiedni dla osób z trądzikiem różowatym właśnie dzięki działaniu wzmacniającym. 


Jeśli macie do mnie jakieś pytania dotyczące pielęgnacji cery wrażliwej, problematycznej z trądzikiem różowatym to piszcie w komentarzach. Postaram się odpowiedzieć na każde nurtujące was pytanie.





Komentarze

  1. Podoba mi się ten pierwszy i szanuję za aloes ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na drugim miejscu w składzie ma wyciąg z aloesu, więc bardzo fajnie :-)

      Usuń
  2. Polecę koleżance na pękające naczynka. Fajny krem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kremik będzie idealny dla cery naczynkowej i wrażliwej, a więc pooecam. Pozdrawiam

      Usuń
  3. Krem Botanic bardzo mnie zaciekawił, myślę, ze dobrze by się u mnie sprawdził ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma bardzo fajny skład, więc można go śmiało kupować :-)

      Usuń
  4. Zainteresował mnie krem EQUILIBRA BABY. Mam nadzieję, że dorwę go gdzieś u siebie w mieście! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można go dostać w aptekach internetowych jeśli byłby jakiś problem :-)

      Usuń
  5. Ten pierwszy krem mnie zaciekawił :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Tych kremów jeszcze nie miałam ❤

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam żadnego z nich, obydwa kremiki brzmią zachęcająco :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na szczęście nie mam problemów z naczynkami czy wrażliwą skórą. Ale kosmetyki Botanic Skin Food bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają bogaty asortyment. Każdy znajdzie coś dla siebie :-)

      Usuń
  9. Nie znam tych kosmetyków, ale z chęcią wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Baby cream looks great!
    I need the skin food for my dry skin.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja co prawda pękających naczynek nie mam ale ten krem z Botanic chętnie bym wypróbowała :p

    OdpowiedzUsuń
  12. Z botanic mam krem pod oczy i jest super! Ale mam ochotę też na do twarzy właśnie, bardziej dla mnie pewnie będzie nawilżający :)

    OdpowiedzUsuń
  13. kurcze, żeby wszyscy producenci tak opisywali składy! To byłoby coś! Przynajmniej byłoby wiadomo co kładziemy na tą buzię i czemu zawdzięczamy późniejsze ewentualne niespodzianki! Ogółem przyznam, że lubię robić kosmetyczne zakupy w aptece.. nie wiem czemu ale jakoś bardziej im ufam:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się to bardzo podoba, że składy są mega widoczne na opakowaniu.Nie musze się zastanawiać co jest jakim składnikiem. Konsumet ma wgląd w skład od początku. Nie jest nic przed nami ukrywane. Też lubię kosmetyki z apteki :-)

      Usuń
  14. Bardzo lubię kosmetyki marki Botanic Skin Food i chyba miałam już wszystko, co mają w swojej ofercie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też bardzo przypadły do gustu ich kosmetyki. Pozdrawiam

      Usuń
  15. Kosmetyki jak najbardziej dla mnie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam sporo kosmetyków Botanic SkinFood i z wszystkich byłam zadowolona ;) Obecnie denkuję ich hydrolat lawendowy - świetnie odświeża skórę po całym dniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. BOTANIC SKIN FOOD mnie zainteresował :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja akurat nie mam takich produktów ze skórą, ale polecę mamie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne maja składy . Szkoda ze nie maja spf bo tak to zaraz byłby moje ; p

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawa recenzja. Jestem alergikiem, więc chętnie przetestuję te kosmetyki!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

GLAM PALETTE DOUGLAS- paletka o wielu odcieniach kobiecości.

Półhybryda na paznokciach ??? Wielki test paznokciowy. Jak ją prawidłowo wykonać, aby cieszyć się idealnymi paznokciami przez wiele tygodni- NEONAIL

HITY pielęgnacji w 2020 roku; Co się u mnie sprawdziło: DERMEDIC HYDRAIN2, ORIENTANA OLEJEK DO TWARZY, KREM AA Z SELEREM, PEELING KAWITACYJNY BEAUTIFLY

Moje ostatnie zapachowe łupy z ROSSMANNA; Trwałe perfumy w dobrej cenie: NAOMI CAMPBELL, KENZO , MOSCHINO