Wybielanie zębów w domu. Czy to naprawdę działa??? Test preparatów wybielających DR. MARTIN SCHWARZ EXPERT 38%





Witam wszystkich


Wybielanie zębów w ostatnim czasie stało się bardzo popularne. Dużo osób korzysta z profesjonalnego wybielania lub stara się wybielić swoje zęby domowymi preparatami. W ostatnim czasie nawet celebryci zaczęli reklamować produkty różnych marek, które mają w cudowny sposób wybielić nasze zęby w zaciszu domowym. Jak ma się to do rzeczywistości??? Czy te preparaty w ogóle działają??? Wiele osób właśnie zadaje sobie takie pytania i ja też.

Mamy bardzo dużo preparatów w tej chwili, które możemy używać w domu do wybielania zębów. Preparaty są bezpieczne i nie są tak agresywne, jak te które musimy używać pod nadzorem dentysty. Dlatego też na własnej skórze postanowiłam przekonać się jak to właściwie jest z tym wybielaniem zębów. Gra warta świeczki, a może to zwykła ściema??? Zapraszam do dalszej części postu.

Preparat, który postanowiłam sprawdzić to DR. MARTIN SCHWARZ. Jest to marka, która ma w swoim asortymencie produkty do wybielania zębów, ale również preparaty pielęgnujące jamę ustną. Wybór preparatów jest naprawdę spory, więc mamy w czym wybierać.

Dziś pod lupę weźmiemy preparat wybielający DR. MARTIN SCHWARZ EXPERT 38%, preparat do suwania kamienia nazębnego DR. MARTIN SCHWARZ BIOSCALING. Do tych preparatów potrzebujemy jeszcze specjalnych nakładek na zęby do żelu FLEXI TRAYS. Wszystko bez problemu zakupicie w sklepie internetowym. Link poniżej:


Preparat wybielający przychodzi do nas w formie żelu w strzykawce. Taka forma aplikacji jest bardzo wygodna bo jesteśmy pewni, że żel trafi w odpowiednie miejsce i nie zmarnujemy produktu. Do żelu DR. MARTIN SCHWARZ EXPERT 38% otrzymujemy również próbnik do sprawdzenia naszego odcienia zębów. Pomoże to nam w ocenie postępów wybielania. Fajnie, że i o tym pomyślał producent. 

DR. MARTIN SCHWARZ EXPERT 38% ORAZ PRÓBNIK

Jeśli chodzi o żelowe nakładki do zębów to przychodzą one w pięknym plastikowym pojemniku, który można myć, więc jest to bardzo higieniczne. Nakładki żelowe również bez problemu umyjemy po każdym użyciu. Nic się z nimi nie dzieje. Nakładki przed użyciem musimy zanurzyć w gorącej wodzie, aby zmiękły. Następnie kiedy lekko ostygną przykładamy nakładkę do naszych zębów i odciskamy nasz kształt zębów. Postępujemy tak samo z nakładką górną i dolną. Nakładki są bardzo wygodne i bez problemu dopasowują się do naszych zębów.

NAKŁADKI ŻELOWE FLEXI TRAYS

Preparat do usuwania kamienia nazębnego oraz higieny jamy ustnej DR. MARTIN SCHWARZ BIOSCALING otrzymujemy w formie żelu w strzykawce. Taka forma aplikacji jest bardzo szybka i nie wymaga dodatkowego czasu. Ja ten preparat używałam przed nałożeniem żelu wybielającego. Na zwykłą pastę dodawałam odrobinę tego żelu i zwyczajnie myłam zęby. Nie mam większych problemów z kamieniem nazębnym, ale odczuwałam jakby zęby były bardziej wyczyszczone. Tyle mogę powiedzieć na ten temat. 

Przejdźmy w takim razie jak używać tego preparatu. 

Jak wykonać zabieg wybielania zębów marką DR. MARTIN SCHWARZ EXPERT 38%:
 
1. Przed wybielaniem zębów szczotkujemy zęby.

2. Na żelowe nakładki nakładamy żel wybielający tak, aby każdy ząb był pokryty naszym               preparatem. Nie przesadzamy z ilością żelu.

3. Nakładki z żelem trzymamy około 30 minut na naszych zębach.

4. Po upływie tego czasu płuczemy nasze zęby zwykłą wodą i to wszystko.

Zabieg najlepiej jest powtarzać raz dziennie. Według mnie tylko wtedy jesteśmy w stanie zauważyć efekty. Czyli systematyczność i odrobina czasu wolnego :-)
W czasie stosowania tego preparatu powinniśmy zrezygnować z palenia papierosów i unikać produktów o intensywnym zabarwieniu. Ja ściśle trzymałam się instrukcji. 

DR. MARTIN SCHWARZ

Preparatu do wybielania używałam 10 dni. Produkt trzymałam na moich zębach zawsze przez 30 minut. Podczas sesji nie odczuwałam żadnego bólu ani dyskomfortu. Tutaj możecie zobaczyć stan moich zębów przed oraz po użyciu preparatu DR. MARTIN SCHWARZ:

EFEKT WYBIELANIA ZĘBÓW EXPERT 38% 

Przed użyciem preparatu wybielającego określiłabym swój kolor zębów na W3. Po wybielaniu mogę śmiało stwierdzić, że mój poziom to W1. Efekt przeszedł moje najśmielsze oczekiwania. Byłam nastawiona dosyć sceptycznie, ale efekt powalił mnie na kolana. Preparat wybielił nawet szczeliny międzyzębowe, na których miałam delikatny osad od spożycia kawy. Myślałam, że mam w miarę białe zęby, ale po użyciu DR. MARTIN SCHWARZ dopiero zauważyłam różnicę. 

Jestem bardzo zadowolona z efektu i zapewne będę go powtarzać w miarę potrzeb. Wybielanie jest bezpieczne i nie zauważyłam żadnego podrażnienia dziąseł. 

Czy wy również używaliście produktów do wybielania zębów??? 

Komentarze

  1. Nigdy nie wybielałam sobie zębów, chodź kilka razy o tym myślałam. Zawsze mam obawy przed tym pierwszym razem.
    Świetny wpis, rewelacyjna recenzja :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też miałam na początku duże obawy, ale ten środek jest bardzo bezpieczny. Dziękuję za bardzo miłe słowa i pozdrawiam.

      Usuń
  2. Stosowałam te produkty jakieś 2 miesiące temu o byłam bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Używałam te produkty i byłam z nich zadowolona 😊 Bardzo widoczne są u Ciebie efekty 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię ten żel Bioscaling :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go używam podczas mycia zębów.Taka forma aplikacji jest dla mnie najlepsza.

      Usuń
  5. O łał, mega białe masz zęby, zazdroszczę! Słyszałam już o tym produkcie, ale nigdy nie uzywałam, może skorzystam w przyszłości hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam dosyć sceptycznie nastawiona do tego typu produtków, ale ten działa.Sama byłam w szoku, więc polecam :-)

      Usuń
  6. Ja również znam te preparaty, jestem bardzo zadowolona. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że u ciebie również się sprawdziły :-) pozdrawiam

      Usuń
  7. Tej firmy nie znam, próbowałam wybielać w podobny sposób z pozytywnym efektem.Jednakże już tego nie robię bo mam nadwrażliwe zęby..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim wypadku trzeba uważać z wybielaniem zębów samemu. Lepiej wtedy jest wybielać zęby pod nadzorem specjalisty.

      Usuń
  8. Nie znam niestety produktów, ale świetnie je opisałaś i zachęcają do wypróbowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sama chętnie bym przetestowała! :)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo zdrówka
    Jelonkowa

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie takie wybielanie odpada :D Mam zbyt wrażliwe dziąsła i szkliwo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim wypadku z wybielaniem trzeba uważać. Najlepiej skonsultować się ze stomatologiem.

      Usuń
  11. O ciekawe, ze tak dobrze działa. Też zawsze była sceptycznie nastawiona do tego typu produktów :). Może się zdecyduję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam. Sama byłam zdziwiona, że ten preparat tak dobrze działa.

      Usuń
  12. Słyszałam o tej marce i muszę przyznać, że jestem bardzo ciekawa ich produktów :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W asortymencie mają różne produkty do pielęgnacji i higieny jamy ustnej, więc każdy coś znajdzie dla siebie :-) pozdrawiam

      Usuń
  13. Zapowiada się ciekawie :) Koniecznie muszę wypróbować. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. coś dla mnie bo przymierzam się do takiego zabiegu😊

    OdpowiedzUsuń
  15. To raczej nie dla mnie - nie ufam chemii i boję się efektów ubocznych :/

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie stosuję nic do wybielania zębów.

    OdpowiedzUsuń
  17. Znam ten zestaw u mnie też się sprawdził, i nie podrażnił ani dziąseł ani samych zębów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że u ciebie też się sprawdził. U mnie również nie podrażnił dziąseł. Jestem już dwa tygodnie po wybielaniu tym preparatem i efekt nadal się utrzymuje

      Usuń
  18. Skoro pomaga innym muszę przetestować :) nie mam nic do stracenia.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

GLAM PALETTE DOUGLAS- paletka o wielu odcieniach kobiecości.

HITY pielęgnacji w 2020 roku; Co się u mnie sprawdziło: DERMEDIC HYDRAIN2, ORIENTANA OLEJEK DO TWARZY, KREM AA Z SELEREM, PEELING KAWITACYJNY BEAUTIFLY

Półhybryda na paznokciach ??? Wielki test paznokciowy. Jak ją prawidłowo wykonać, aby cieszyć się idealnymi paznokciami przez wiele tygodni- NEONAIL

Moje ostatnie zapachowe łupy z ROSSMANNA; Trwałe perfumy w dobrej cenie: NAOMI CAMPBELL, KENZO , MOSCHINO