Wazelina kosmetyczna pod oczy hit gwiazd. Czy ten kosmetyk w ogóle działa???Jak to wygląda w rzeczywistości.




Witam wszystkich


Dziś przychodzę do was z długo wyczekiwanym tematem, który was bardzo zainteresował pod ostatnim postem na temat pielęgnacji pod oczy. Rozmawialiśmy w komentarzach co się u was sprawdza, a co nie koniecznie i temat wazeliny pod oczy was bardzo zaciekawił. Dlatego postanowiłam kontynuować ten temat. Link do pielęgnacji po oczy zamieszczam poniżej. 


Wazelina kosmetyczna w ostatnim czasie stała się bardzo popularna w kosmetyce. Jako solowy produkt kosmetyczny lub jako dodatek na krem, serum. Wiele zagranicznych gwiazd stosuję taką wazelinę w codziennej wieczornej pielęgnacji. Postanowiłam ją wypróbować, ponieważ kremy pod oczy nie zawsze działały tak jakbym tego chciała. 

Od ponad roku stosuję wazelinę kosmetyczną pod oczy. Czasami solo lub na wybrany krem pod oczy. Oba sposoby spisują się u mnie świetnie. Moja skóra pod oczami bywa przesuszona i widać na niej już pierwsze zmarszczki mimiczne, które oczywiście staram się niwelować jak tylko potrafię. 

Sam krem pod oczy bywał dla mnie za mało treściwy. Szybko się wchłaniał i nie pozostawiał żadnej warstwy, która dawałaby poczucie, że nawilżenie działa. Postanowiłam wtedy wypróbować coś gęstego, treściwego, co nie powodowałoby podrażnienia moich oczu, ale działało okluzyjnie. Wtedy właśnie pierwszy raz wpadła mi do głowy wazelina kosmetyczna, kiedy to smarowałam nią moje usta. 

Podeszłam do tego dosyć sceptycznie. Pomyślałam, że to jakaś głupota, że to i tak nic nie da. Jednak po kilku dniach stosowania zauważyłam, że skóra pod oczami jest miękka, nawilżona, a po nocy nie mam odbitej poduszki w strefie koło oczu. Był to dla mnie szok. Wazelina za parę złotych działała lepiej niż krem, który parokrotnie przewyższał jej cenę. To był jakiś obłęd. 

Wazelina, którą zawsze mam pod ręką to WAZELINA KOSMETYCZNA ZIAJA. Zawsze ją kupuję, ponieważ jej konsystencja jest idealna właśnie pod oczy. Nie jest zbita, więc dobrze rozprowadza się pod oczami.

WAZELINA KOSMETYCZNA ZIAJA

O dobroczynnym działaniu wazeliny możemy przeczytać w wielu publikacjach naukowych. Wiele kosmetyków w składzie zawiera właśnie pochodne wazeliny. Mało kto wie, że wazelina w żaden sposób nie wchłania się przez skórę, dlatego nie ma możliwości, aby wywołała alergię na naszej skórze. Pozostając jednak na skórze nawilża ją i otula chroniąc ją przed działaniem czynników zewnętrznych.

Stwierdziłam, że skoro wazelina tak dobrze spisuję się pod moimi oczami to spróbuję w jakiś sposób zmodyfikować, aby działała jeszcze lepiej. Dlatego czasami dodaję do niej aloes lub olejek z avocado. 
Tak naprawdę możecie dodawać to co wam najlepiej służy. Witaminę A, E w kroplach, różnego rodzaju żele, olejki. Możecie podejść do tego z fantazją, ponieważ wazelina jest świetnym produktem jako podstawa do tworzenia własnych, domowych kosmetyków. 

WAZELINA KOSMETYCZNA ZIAJA+ ŻEL ALOESOWY GORVITA

Genialnie nadaję się do stosowania solo lub jako baza, dodatek kosmetyczny. Jeśli będziecie kiedyś kupować jakiś krem do twarzy, pod oczy, preparat do ust to sprawdźcie czy w składzie nie znajduję się PETROLATUM  jeśli tak to właśnie to jest inaczej wazelina kosmetyczna. Stosowana jest w wielu kosmetykach, ponieważ jest ogólnodostępna i tania. Niestety często producenci kosmetyków każą sobie płacić słono za kosmetyki, które w głównej mierze składają się z wazeliny. Jednak reklama robi swoje i chętniej sięgamy po kosmetyki, które mają piękne opakowania i reklamowane są przez znane osoby, a wazelina kosmetyczna??? No cóż... 

Podsumujmy sobie jak działa wazelina na skórę w okół oczu:
  • działanie okluzyjne,
  • nawilża,
  • łagodzi podrażnienia,
  • silne działanie regeneracyjne,
  • zmniejsza widoczność drobnych zmarszczek mimicznych,
Według mnie to i tak dużo jeśli chodzi o jakość do ceny. Dajcie znać w komentarzach, co myślicie o wazelinie kosmetycznej. Przekonało to was do używania tego produktu pod oczy???
Jestem bardzo ciekawa waszego zdania na ten temat.









Komentarze

  1. Ta wazelinę znam i stosowałam ja kiedyś na usta. Nawet nie myślałam żeby spróbować pod oczy ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to bardzo fajne rozwiązanie dla osób, które mają bardzo suchą skórę pod oczami. Wtedy jest ona bardziej podatna na powstawanie zmarszczek. Wazelina świetnie zamyka krem, który nakładamy pod oczy. Utrzymuje jego działanie przez wiele godzin :-) Zapobiega odparowaniu produktu. Pozdrawiam

      Usuń
  2. interesting information dear

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja teściowa używa tej wazeliny już od dłuższego czasu i bardzo ją sobie chwali.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Moja Babcia zawsze używała wazeliny pod oczy. Zazwyczaj nakładała ją na krem. Wtedy jeszcze nie rozumiałam dlaczego tak robi i po co, ale to działa :-)

      Usuń
  4. To trochę zxłudne działanie, nie nałożyłbym wazeliny pod oczy ze względu na jej ciężkość i brak jakichkolwiek skłądników odżywczych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wazelina ma działanie okluzyjne, które potwierdzone jest nukowo. Dużo kosmetyków pod oczy zawiera w składzie właśnie wazelinę :-) Jest bezpieczna i wręcz idealna na cienką skórę pod oczami. Pozdrawian

      Usuń
  5. Dla mnie sama wazelina zbyt się śliska pod okiem, ale tak jak już z nią kombinujesz to jest dobry pomysł. Ja jednak sięgam po nią zazwyczaj tylko zimą, gdy naprawdę suchość skóry jest ogromna. Patrzę również, aby wazelina nie była samą gliceryną . Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie skóra pod oczami sucha jest nawet latem. Często mam problem, że krem pod oczy wykazuje u mnie bardzo delikatne działanie. Wazelina silnie natłuszcza strefę pod oczami, co daje efekt wygładzenia. Tani kosmetyk, który warto sprawdzić.Pozdrawiam

      Usuń
  6. Mam taką samą wazelinę w domu, muszę dzisiaj sprawdzić jak działa pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam. Wystarczy odrobina.Przy tym świetnie można wykonać masaż, który będzie działać tylko na plus :-)

      Usuń
  7. nie używałam jej nigdy pod oczy, ale pamiętam jak miałam na maksa dramat z ustami i ona jako jedyna mi pomogła i uratowała usta prkatycznie po pierwszej aplikacji na noc ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie stosowałam jej pod oczy ale wierzę że działa tak jak opisujesz :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wazelina to bardzo znany kosmetyk. Fajnie brzmi jako kosmetyk pod oczy, chętnie wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam sprawdzić. Może okazać się, że to strzał w dziesiątkę :-)

      Usuń
  10. Słyszałam o niej wiele dobrego, ale nie używałam. Krem pod oczy albo olej kokosowy się u mnie dobrze sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Faktycznie zaskakujące, nie sądziłam, że wazelina może tak dobrze działać na skórę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto wypróbować bo kosztuje parę złotych. Pozdrawiam

      Usuń
  12. W życiu bym nie pomyślała, żeby dać wazelinę jako krem pod oczy...ale...muszę koniecznie wypróbować to na własnej skórze:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie miałam tej z ziajki ale strasznie mi się podoba! ;)
    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. mam wazeline z aloesem i uzywam jej w zimie na usta 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam sprawdzić jej działanie pod oczy. Świetnie wygładza :-)

      Usuń
  15. Dobrze, że ma działanie regenerujące! Super wpis! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Szczerze mówiąc to nigdy nie używałam żadnej wazeliny i nie wiem czy potrzebuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy młodej cerze można sobie ten zabieg darowac.Możesz pozostawić wazelinę pod oczami jako maseczkę na 30 minut, a następnie zmyć wodą.Rezultaty też powinny być fajne :-)

      Usuń
  17. Nigdy bym nie pomyślała, by stosować ją pod oczy - hit! :o
    Musze spróbować, mam właśnie wazelinę z Ziaji - jak dla mnie najlepsza na rynku :)

    Wpadnij do mnie - FotoHart

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdz jak działa pod oczy. Idealnie wygładza. Pozdrawiam

      Usuń
  18. Nie słyszałam o takim zastosowaniu wazeliny, ale chętnie wypróbuję! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

GLAM PALETTE DOUGLAS- paletka o wielu odcieniach kobiecości.

HITY pielęgnacji w 2020 roku; Co się u mnie sprawdziło: DERMEDIC HYDRAIN2, ORIENTANA OLEJEK DO TWARZY, KREM AA Z SELEREM, PEELING KAWITACYJNY BEAUTIFLY

Półhybryda na paznokciach ??? Wielki test paznokciowy. Jak ją prawidłowo wykonać, aby cieszyć się idealnymi paznokciami przez wiele tygodni- NEONAIL

Moje ostatnie zapachowe łupy z ROSSMANNA; Trwałe perfumy w dobrej cenie: NAOMI CAMPBELL, KENZO , MOSCHINO