Suchy szampon do włosów MUST HAVE na lato BATISTE, ISSANA.




Witam wszystkich

Dziś przychodzę do was z przydatnym gadżetem na lato, jakim jest suchy szampon do włosów. Zapewne każdy z nas w upalne dni ma problem z zachowaniem świeżości fryzury. Pocimy się, a nasze włosy stają się przyklapnięte. Ogarnięcie w takim przypadku naszych włosów często graniczy z cudem. Pozostaje nam wtedy częste mycie włosów, ale nie zawsze mamy na to czas. Czasami musimy szybko gdzieś wyskoczyć i nie mamy możliwości umyć naszych włosów. Właśnie wtedy do akcji wkracza SUCHY SZAMPON. 

W sklepach jest całe mnóstwo suchych szamponów. Mamy w czym wybierać. Jednak podstawowym ich zadaniem jest odświeżenie fryzury. Tutaj nie ma znaczenia czy suchy szampon jest tani, czy drogi. Wszystkie mają takie same funkcje. To już od nas zależy czy podążymy za reklamą, czy wybierzemy coś z niższej półki.

Na pierwszy ogień pójdzie suchy szampon ISANA do włosów normalnych oraz szybko przetłuszczających się. Nie będę się tu rozpisywać jak go używać bo każdy zapewne wie. Ja chcę się skupić na pozytywnych odczuciach po użyciu tego szamponu oraz tych negatywnych. Szampon zakupicie w Rossmannie za parę złotych.

ISANA SUCHY SZAMPON

PLUSY UŻYWANIA SUCHEGO SZAMPONU ISANA DO WŁOSÓW NORMALNYCH I PRZETŁUSZCZAJĄCYCH SIĘ:
  • szybkie odświeżenie włosów,
  • włosy odbite od nasady,
  • odświeżenie utrzymuje się przez cały dzień,
  • niski koszt produktu oraz dostępność,
MINUSY UŻYWANIA SUCHEGO SZAMPONU ISANA DO WŁOSÓW NORMALNYCH I PRZETŁUSZCZAJĄCYCH SIĘ:
  • bieli włosy,
  • ciężko pozbyć się nalotu z włosów,
  • zapach jest dość duszący, co męczy przy dłuższym stosowaniu,
Powiedziałabym, że ten suchy szampon jest średniakiem. Nie jest tragiczny w użyciu, ale już go raczej więcej nie kupię. Trochę za bardzo mnie męczy usuwanie białego nalotu z włosów :-)

Teraz czas na kultowy suchy szampon, który zyskał wielką popularność na internecie i został rozsławiony przez największe gwiazdy. BATISTE SUCHY SZAMPON TROPIKALNY.

BATISTE SUCHY SZAMPON

PLUSY UŻYWANIA SUCHEGO SZAMPONU BATISTE:
  • włosy puszyste i mocno oczyszczone od nasady,
  • odświeżenie włosów utrzymuje się nawet do dwóch dni,
  • nie bieli włosów,
  • wystarczy rozpylić od nasady, wetrzeć w skórę głowy i gotowe,
MINUSY UŻYWANIA SUCHEGO SZAMPONU BATISTE:
  • nie zauważyłam,
Podsumowując ten suchy szampon Batiste jest bardzo fajną alternatywą do odświeżenia fryzury. Działa szybko i nie musimy się męczyć z usuwaniem produktu z włosów. Zapach też jest przyjemny. Kosztuje kilkanaście złotych, więc warto go sprawdzić na własnych włosach.

Jakich wy używacie suchych szamponów do włosów, a może nie używacie ich wcale??? U mnie w sezonie letnim to must have. 


Komentarze

  1. Ten nalot na włosach dość mocno mnie zniechęca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy użyciu szamponu suchego Batiste bez problemu wetrzemy w włosy produkt i po nalocie nie ma śladu :-)

      Usuń
  2. Szampony Batiste uwielbiam ale tej wersji jeszcze nie mialam i koniecznie musze ja wyprobowac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te suche szampony Batiste są do siebie bardzo podobne. Ten ma fajny zapach. Idealny na lato. Pozdrawiam

      Usuń
  3. Często używam suchych szamponów. Miałam oba te szampony i byłam z nich zadowolona, ale w ostatnim czasie wolę suche szampony w piance z Syosa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O prosze nie wiedziałam, że Sayos ma takie szampony w asortymenicie :-) Muszę je sprawdzić.

      Usuń
  4. Znam Batiste, chyba kazdy zna xD Ja pierwszy raz w zyciu uzylam suchy szampon w tym roku (mam rocznikowo 20 lat), ładny zapach, ale nic łał, raczej nie będę uzywać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od czasu do czasu używam suchego szamponu. Nie raz ratował moją fryzurę z opresji :-)

      Usuń
  5. Przetestowała wiwle suchych szamponów i bezapelacyjnie najlepszy jest Batiste! Aktualnie kończę suchy szampon od Got2Be ale nie polecam bo słabo sobie radzi, chociaż nie pozostawia białego nalotu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie aktualnie Batiste też jest najlepszy. Chciałam teraz wypróbować ten z Got2Be, ale już wiem, że nie kupię. Dzięki :-) Pozdrawiam

      Usuń
  6. Polecam przetestować kokosową Isanę - ten zapach!!! Dosłownie obłędny! Choć co do jakości i użytkowania, cóż Batiste jest bezkonkurencyjny! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wersji kokosowej nie miałam Isany, a zapach kokosu uwielbiam, więc z chęcią sprawdzę. Pozdrawiam

      Usuń
  7. U mnie od lat gości tylko batiste. Nigdy mnie nie zawiódł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jak na razie u mnie sprawdza się tylko Batiste:-)

      Usuń
  8. Sięgam po suche szampony tylko na sesjach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Batiste używam od kilku lat i jak najbardziej je lubię :) Do tego starcza mi na długo bo po szampon sięgam raz, dwa razy w tygodniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie szampon starcza na długo. Ja używam go raz w tygodniu zazwyczaj.

      Usuń
  10. Używałam obu i ten Batiste jest o wiele lepszy :) Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie zdażyło mi się jeszcze używać takiego szamponu, unikam ich głównie ze względu na fakt, że większość bieli włosy. A tu batiste nie bieli! Czasem, gdy muszę szybko odświeżyć fryzurę, przydałby mi się taki...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie do odśiweżenia fryzury jest idealny :-) pozdrawiam

      Usuń
  12. nie stosuję suchych szamponów, bo przy kręconych włosach miałabym problem z wyczesaniem produktu z włosów :P miałabym jedną wielką szopę na głowie xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak to prawda przy kręconych włosach miałabyś duży problem z tym produktem :-)

      Usuń
  13. Znam Batiste i używam go od lat ;) To mój ulubieniec ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi czasami zdarzy się kupić jakąś nowość bo jestem ciekawa jak działa, ale i tak zawsze wracam do Batiste :-)

      Usuń
  14. Miałam szampon Batiste i z innej marki, ale nie jest to rodzaj produktu który polubiłam. Za to moja mama musi mieć zawsze jakiś pod ręką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od czasu do czasu używam suchego szamponu. Szczególnie latem, kiedy moje włosy są najbardziej oklapnięte :-)

      Usuń
  15. Ja sięgam po suche szampony bardzo sporadycznie, bo trochę się kiedyś naczytałam o ich szkodliwości. W łazienkowej szafce zawsze mam jednak na wszelki wypadek właśnie BATISTE :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do codzinnego użytku też bym się bała takich szamponów używać, ale czasami taki gadżet się przydaje :-)

      Usuń
  16. Ogólnie to suchy szampon jest ze mną od lat, sięgam po niego w razie potrzeby czyli średnio może 1 na tydzień lub rzadziej. To dobre rozwiązanie w nagłych sytuacjach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z tobą, że w nagłych sytuacjach suchy szampon jest niezastąpiony. Pozdrawiam

      Usuń
  17. Właśnie kończę miniaturowe opakowanie tego szamponu Batiste ;) Najbardziej lubię wersję do ciemnych włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co widziałam to wybór mają spory jeśli chodzi o te szampony Batiste

      Usuń
  18. Suchych szamponów nie używam :D Ale o tym Batiste słyszałam same dobre opinie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Batiste to przyzwoity produkt dla osób, które chcą szybko poprawić wygląd swojej fryzury.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

GLAM PALETTE DOUGLAS- paletka o wielu odcieniach kobiecości.

HITY pielęgnacji w 2020 roku; Co się u mnie sprawdziło: DERMEDIC HYDRAIN2, ORIENTANA OLEJEK DO TWARZY, KREM AA Z SELEREM, PEELING KAWITACYJNY BEAUTIFLY

Półhybryda na paznokciach ??? Wielki test paznokciowy. Jak ją prawidłowo wykonać, aby cieszyć się idealnymi paznokciami przez wiele tygodni- NEONAIL

Moje ostatnie zapachowe łupy z ROSSMANNA; Trwałe perfumy w dobrej cenie: NAOMI CAMPBELL, KENZO , MOSCHINO