Pomadki ochronne CHUPA CHUPS LOLLIPOP TRIO, czyli smaki dzieciństwa.




Witam wszystkich


Kto z nas nie pamięta ulubionych słodyczy z dzieciństwa??? Kiedy to z utęsknieniem czekaliśmy na dzień, w którym rodzice pozwolą nam zjeść nasze ulubione słodycze. Do moich ulubionych należały oczywiście lizaki CHUPA CHUPS. Uwielbiałam ich smak, więc wyobraźcie sobie jakie było moje zaskoczenie, kiedy zobaczyłam pomadki ochronne właśnie od CHUPA CHUPS :-)

Mojej dziecięcej radości nie było końca. Musiałam je kupić, po prostu musiałam. Zamówiłam je na stronie internetowej e-glamour. W kolorowej puszce znajdziecie aż trzy pomadki ochronne o różnych smakach. Wszystkie inspirowane smakami lizaków CHUPA CHUPS. 

CHUPA CHUPS LOLLIPOP TRIO

Opakowanie jak tak słodkie, że uśmiech dosłownie sam pojawia się u nas na twarzy. Pomadki są idealne na prezent dla kogoś kto ma duże poczucie humoru i oczywiście kocha słodycze i chupa chupsy. Ja pomadki ochronne bardzo lubię i używam ich dość sporo. Po jednej mam zawsze przy łóżku w sypialni, torebce i w pracy, więc to trio jest dla mnie idealne. Zawsze muszę mieć usta czymś posmarowane. Jeśli nie używam szminek to właśnie pomadki ochronne wkraczają do akcji.

W zestawie otrzymamy smak pomarańczowy, cytrynowy oraz truskawkę. Wszystkie smakują i pachną identycznie jak lizaki. Można smarować nimi usta bez opamiętania. Uwaga zapach i smak uzależnia :-)

POMADKI OCHRONNE CHUPA CHUPS TRUSKAWKA, CYTRYNA, POMARAŃCZA

Pomadki oczywiście spełniają swoje podstawowe funkcje, czyli nawilżają i zmiękczają nasze usta. Produkt może być również stosowany bez problemu przez dzieci, ale powyżej trzeciego roku życia. Myślę, że nie jedno dziecko i dorosły ucieszą się z takiego prezentu.

CHUPA CHUPS LOLLIPOP TRIO

Jakie są wasze ulubione smaki CHUPA CHUPSÓW???
Ja uwielbiam smak banan z czekoladą :-)

Komentarze

  1. Sympatycznie się prezentują :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawno nie smakowałam lizaka chupa chupsa. Muszę do nich wrócić.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię takie smakowe i pachnące pomadki. Tych nigdy nie miałam, ale chyba najbardziej spodobałaby mi się truskawkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oooo tak banan z czekoladą mmmmmm
    A o pomadkach nie słyszałam, ale fajnefajne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się bardzo zdziwiłam, jak zobaczyłam je w asortymencie. Kupiłam je przez absolutny przypadek. Pozdrawiam

      Usuń
  5. chętnie bym się skusiła na takie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się ciągle oblizuję, gdy mam którąś na ustach. Chyba to zbyt dobre nie będzie dla kondycji moich ust hihi...

      Usuń
  6. uwielbiam chupa chupsy! więc takie pomadi byłyby dla mnie idealne ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też je bardzo lubię. Jako dziecko sporo ich zjadałam :-)

      Usuń
  7. Pomadek chupa chups jeszcze nie widziałam a chupa chupsy uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zakupiłam je w internecie bo stacjonarnie w sklepach jeszcze ich nigdzie nie widziała. Chyba, że się mylę :-)

      Usuń
  8. Nie spotkałam się z tymi pomadkami, ale chętnie przetestuję zwłaszcza, że uwielbiałam chupa chupsy :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wolę jednak bezzapachowe i bezsmakowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asortyment pomadek ochronnych jest bardzo duży, więc znajdziesz coś dla siebie.

      Usuń
  10. ale wynalazek 😁 czego to te popularne firmy nie wymyślą 😜

    OdpowiedzUsuń
  11. Skusiłam się na wersję o smaku coli :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

GLAM PALETTE DOUGLAS- paletka o wielu odcieniach kobiecości.

HITY pielęgnacji w 2020 roku; Co się u mnie sprawdziło: DERMEDIC HYDRAIN2, ORIENTANA OLEJEK DO TWARZY, KREM AA Z SELEREM, PEELING KAWITACYJNY BEAUTIFLY

Półhybryda na paznokciach ??? Wielki test paznokciowy. Jak ją prawidłowo wykonać, aby cieszyć się idealnymi paznokciami przez wiele tygodni- NEONAIL

Moje ostatnie zapachowe łupy z ROSSMANNA; Trwałe perfumy w dobrej cenie: NAOMI CAMPBELL, KENZO , MOSCHINO