Oczyszczanie twarzy. Genialne produkty w niskiej cenie- PEELING TEA TREE BEAUTY FORMULAS, NACOMI MYDŁO CZARNE Z WODĄ RÓŻANĄ, MYDŁO OLIWKOWE MAKE ME BIO




Witam wszystkich


Każdy z nas wie jak istotne w pielęgnacji jest oczyszczanie twarzy. Jest to pierwszy etap zaraz po demakijażu. To w jaki sposób oczyszczamy naszą twarz ma wpływ na działanie produktów, które potem nakładamy. Ja najwięcej czasu na oczyszczanie twarzy rezerwuje na wieczór. Wtedy mam zazwyczaj więcej czasu na poświęcenie temu rytuałowi najwięcej energii. Wiem, że wtedy moja skóra jest dopieszczona i gotowa do nakładania kolejnych produktów.

Jestem już po trzydziestce i niestety zauważyłam, że teraz moja skóra zaczyna być bardziej wymagająca. Częściej też robię peelingi. Parę lat wstecz peeling twarzy robiłam raz w tygodniu i to w zupełności mojej skórze twarzy wystarczało. Teraz peelingi robię dwa razy w tygodniu, aby skóra nie była sucha i zachowała swą gładkość. Do tego celu używam peelingu oczyszczającego TEA TREE BEAUTY FORMULAS. 

Peeling świetnie usuwa zaskórniki oraz drobne niedoskonałości. Po nałożeniu na twarz przyjemnie chłodzi, co jest bardzo fajne podczas stosowania latem. Konsystencja peelingu TEA TREE BEAUTY FORMULAS jest gęsta i zawiera dużo drobinek. Ja akurat uwielbiam peelingi, które mają dużo drobin. Pomimo tego, że mam cerę wrażliwą to tego typu produkty w ogóle jej nie szkodzą. Nie zauważyłam żadnych podrażnień. Konsystencje tego peelingu możecie zobaczyć poniżej.

TEA TREE BEAUTY FORMULAS PEELING

Drobinki są naprawdę spore. Produkt dobrze rozprowadza się na skórze, a drobinki szybko się nie rozpuszczają, więc spokojnie możemy zrobić kilku minutowy masaż naszej twarzy, nim drobinki znikną, rozpuszczą się. 

Przejdźmy teraz do składu tego produktu. Co znajdziemy w środku:
  • kwas stearynowy- substancja, która świetnie oczyszcza,
  • kaolin- glinka biała, która zwiera mikroelementy. Wykazuje działanie silnie oczyszczające oraz ujędrniające,
  • olej parafinowy- działanie okluzyjne,
  • olejek z drzewa herbacianego- skuteczny środek bakteriobójczy,
  • witamina E- spowalnia procesy starzenia,
  • zawiera też sporo konserwantów- naliczyłam ich aż pięć. Sporo ich. Nie wiem dlaczego producent dodał aż tyle konserwantów. 
Gdyby nie te konserwanty to produkt byłby genialny, a tak to niestety jego punktacja nie co spadła, ale i tak produkt jest bardzo fajny. Polecam go dla osób, które mają skórę trądzikową, tłustą, z rozszerzonymi porami. Produkt niweluje drobne niedoskonałości ze względu na obecność olejku z drzewa herbacianego. Nie wiem jak wy, ale ja kocham produkty, które zawierają w składzie olejek z drzewa herbacianego. Moja skóra uwielbia ten składnik. Peeling TEA TREE BEAUTY FORMULAS kosztuję parę złotych, a opakowanie jest naprawdę sporych rozmiarów i wystarczy wam na długo. Warto go sprawdzić.

Kolejny produkt, który pokochałam i używam go dwa razy dziennie podczas mycia twarzy to NACOMI MYDŁO CZARNE Z WODĄ RÓŻANĄ. Trafiłam na nie przypadkiem, kiedy robiłam zakupy w aptece. Postanowiłam je sprawdzić, ponieważ wcześniej nigdy nie używałam tego typu produktów. Moim ukochanym mydłem do twarzy do tej pory było MAKE ME BIO MYDŁO OLIWKOWE, które ma genialny skład i idealne jest do cery wrażliwej. 

Zachęcona pięknym opakowaniem mydła NACOMI, stwierdziłam, że muszę je sprawdzić. Woda różana bardzo mnie zaciekawiła, ponieważ moja skóra uwielbia ten składnik w kosmetykach.

NACOMI MYDŁO CZARNE Z WODĄ RÓŻANĄ

Konsystencja MYDŁA CZARNEGO Z WODĄ RÓŻANĄ NACOMI jest gęsta i zbita. Ma przyjemną konsystencję po nałożeniu na skórę. Mydło ma wykazywać działanie jak peeling enzymatyczny, czyli dogłębnie oczyszczać. Oczywiście mydło NACOMI dobrze oczyszcza skórę. Radzi sobie z domyciem resztek makijażu, czyli spełnia swoje podstawowe zadanie. Tutaj możecie zobaczyć konsystencję.

NACOMI MYDŁO CZARNE Z WODĄ RÓŻANĄ


Sprawdźmy teraz skład tego mydła. Co zawiera:
  • gliceryna- substancja nawilżająca. Pomaga substancjom aktywnym przeniknąć w głąb skóry,
  • woda z róży z Damaszku- tonizuje i rozświetla skórę,
  • witamina E- spowalnia proces starzenia,
Skład krótki i nie zawiera żadnych szkodliwych dodatków. Mega duży plus dla producenta, że nie dołożył żadnego świństwa do środka. Powiedziałabym, że to mydło ze świetnym składem w dobrej cenie. Szczerze polecam. Mydło będzie idealne dla cer wrażliwych i skłonnych do alergii, wyprysków. Przez to, że w składzie znajdziemy wodę różaną mydło będzie działać tonizująco. Fajny produkt.

Napiszcie mi w komentarzach jak wy oczyszczacie swoją twarz. Jakich produktów używacie i co polecacie???



Komentarze

  1. Markę Nacomi lubię ale tych produktów jeszcze nie miałam :) te mydło prezentuje się kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mydło jest bardzo fajne. Nie wysusza skóry. Jest przyjemne w użyciu.Pozdrawiam

      Usuń
  2. Mydło z wodą różaną mnie zainteresowało. Chętnie bym je wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam sprawdzić. Jest idealne dla cery wrażliwej :-)

      Usuń
  3. nice products, it so curious the texture of soap.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaciekawił mnie ten peeling. Dla mnie to kompletna nowość. Bardziej myślę o mojej starszej córce, u której zaczął się pojawiać trądzik.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Peeling będzie odpowiedni dla cery trądzikowej, ponieważ zawiera olejek z drzewa herbacianego. Będzie ją dobrze oczyszczał.

      Usuń
  5. Bardzo zainteresowało mnie to mydło z wodą różaną, muszę je kupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam. Delikatnie oczyszcza, więc osoby przy wrażliwej cerze mogą bez problemu je używać :-) Pozdrawiam

      Usuń
  6. ciekawe produkty ;) nie znam kompletnie żadnego ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej ciekawi mnie peeling. Moja cera bardzo dobrze reaguje na olejek z drzewa herbacianego.

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba muszę wypróbować to czarne mydło, chociaż trochę się boję, bo ostatnio mam pecha do nowych kosmetyków i mnie uczulają 😖 tutaj jednak widzę, że skład prosty i przyjemny 😁 pozdrawiam! 🥰

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skład bardzo przyjemny. Sama mam cerę wrażliwą i muszę uważać co kupuję, więc to mydło mogę ci z czystym sumieniem polecić. Pozdrawiam

      Usuń
  9. Mam standardową wersję czarnego mydła z nacomi i sprawdza się naprawdę dobrze. Jednak nie stosuje go codziennie- to jednak faktycznie bardzo intensywne oczyszczanie...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że się sprawdza. Ja też jestem zadowolona z tej wersji:-) Pozdrawiam

      Usuń
  10. nie mialam ale nie wykluczam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kuszące dla mnie jest to czarne mydło z wodą różaną ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiednie dla cery naczynkowej i wrażliwej, więc szczerze polecam :-)

      Usuń
  12. Nie znam tych produktów ale to mydło nacomi jest bardzo interesujące 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam. Jest delikatne w działaniu, ale dobrze oczyszcza :-)

      Usuń
  13. U mnie peeling jest obowiązkowy raz w tygodniu. Natomiast co do czarnego mydła, nigdy go nie próbowałam, trochę boję się, że mogłoby podrażnić moją wrażliwą cerę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To czarne mydło z Nacomi przeznaczone jest dla cery wrażliwej i naczynkowej. Mam taką cerę i u mnie spisuje się świetnie :-)

      Usuń
  14. Kompletnie nie kojarzę tych produktów, ale na pewno zapamiętam i nie wykluczam testu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię markę Nacomi ale tego mydła jeszcze nie widziałam A brzmi ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mydło polecam dla cery wrażliwej i deliatnej. Działa bardzo delikatnie, ale dobrze zmywa resztki makijażu.

      Usuń
  16. Na bieżąco stosuję kosmetyki z drzewa herbacianego ❤

    OdpowiedzUsuń
  17. Wciąż nie mogę się przestawić na używanie czarnych mydeł w pielęgnacji :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto, ponieważ działają na problemy skórne. Często osoby z trądzikiem używają takich mydeł bo działają antybakteryjnie. Pozdrawiam

      Usuń
  18. To mydło czarne wygląda bardzo zachęcająco :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Powiedziałabym ci czego używam, ale zapominam, nazw kosmetyków XD Wiem jednak że mam coś z glinką. Twoich produktów nie mam, ale chętnie bym wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie słyszałam o tych produktach aczkolwiek wyglądają naprawdę ciekawie

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

GLAM PALETTE DOUGLAS- paletka o wielu odcieniach kobiecości.

HITY pielęgnacji w 2020 roku; Co się u mnie sprawdziło: DERMEDIC HYDRAIN2, ORIENTANA OLEJEK DO TWARZY, KREM AA Z SELEREM, PEELING KAWITACYJNY BEAUTIFLY

Półhybryda na paznokciach ??? Wielki test paznokciowy. Jak ją prawidłowo wykonać, aby cieszyć się idealnymi paznokciami przez wiele tygodni- NEONAIL

Moje ostatnie zapachowe łupy z ROSSMANNA; Trwałe perfumy w dobrej cenie: NAOMI CAMPBELL, KENZO , MOSCHINO