Nawilżenie skóry twarzy. Istotny punkt w walce o zdrową skórę- ISANA HYDRO BOOSTER KAPSUŁKI PIELĘGNACYJNE




Witam wszystkich


Nawilżenie skóry twarzy jest ważnym punktem w całym procesie pielęgnacyjnym. Każdy z nas na swój sposób dba o cerę. Jednego dnia lepiej, a innego dnia gorzej. To naturalne, ponieważ każdy z nas często uczy się metodą prób i błędów. Wybierając kosmetyki często kierujemy się bardziej instynktem niż wiedzą. Przecież nie każdy z nas jest kosmetologiem, dermatologiem. Ja z tego typu kierunkami naukowymi nie mam nic wspólnego. Sama latami dochodziłam do poziomu, w którym teraz jestem i nadal ciągle się uczę co jest dobre dla mojej cery.

Moja cera od zawsze była problematyczna i kapryśna. Potrafiła jednego dnia być idealnie gładka żeby nazajutrz wyglądać jak jeden wielki wulkan. Tak w skrócie to u mnie wyglądało. Zauważyłam, że mimo iż mam cerę mieszaną, trądzikową, ale też wrażliwą i naczynkową to moja cera kocha nawilżenie. Takie podejście odmieniło moje całe poglądy dotyczące dbania o cerę. Zawsze byłam przekonana, że skoro mam cerę mieszaną oraz trądzikową to nawilżanie powinnam omijać szerokim łukiem. Zresztą swego czasu nie jeden lekarz mówił mi to. Kiedy kuracje u różnego rodzaju specjalistów działały tylko na krótką metę, postanowiłam zająć się tematem osobiście. Nie miałam nic do stracenia, a tylko mogłam zyskać.To było jakieś trzynaście lat temu i od tamtej pory ufam tylko sobie.

Zauważyłam, że moja cera bardzo dobrze reaguje na kosmetyki nawilżające. Tak było kiedyś i tak jest teraz.  Kiedy zauważam, że moja cera jest zaczerwieniona lub podrażniona i zaczyna być spięta to wtedy sięgam po moje ulubione KAPSUŁKI ISANA HYDRO BOOSTER.

KAPSUŁKI ISANA HYDRO BOOSTER

Idealny kosmetyk, który jest zawsze w pogotowiu. Kapsułki wyglądają niepozornie, ale ich działanie jest na bardzo wysokim poziomie. ISANA HYDRO BOOSTER zamknięte są w małych kapsułkach, w których umieszczony jest płyn. Jedna kapsułka wystarcza na skórę twarzy oraz szyję i dekolt. Ja używam ich raz w tygodniu po peelingu twarzy jako serum. Nakładam płyn zawarty w kapsułce i następnie wykonuję delikatny masaż twarzy. Świetnie to działa na ukrwienie i dotlenienie naszej cery.

Koszt kapsułek jest niewielki. Z tego co pamiętam to ponad dziesięć złotych. Sama byłam zdziwiona ich działaniem. Na początku myślałam, że nic dobrego nie zrobią dla mojej cery, ale teraz to już moje piąte opakowanie. Jestem uzależniona od nich :-)

DZIAŁANIE KAPSUŁEK  ISANA HYDRO BOOSTER:
  • wygładzają skórę,
  • niwelują drobne zmarszczki mimiczne,
  • silnie nawilżają,
  • nawodnienie skóry,
  • łagodzą podrażnienia,
  • działają kojąco,
Napiszcie w komentarzach czy wy również używacie tego rodzaju kosmetyków do twarzy i jakie macie wrażenia po stosowaniu ich.


Komentarze

  1. Ooo nigdy czegoś takiego nie używałam, ale chyba nie potrzebuję. Jednak jest to bardzo fajny produkt ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam wcześniej o tych kapsułkach. Dobrze wiedzieć, że takowe są.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nice product, I must try them.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używałam jeszcze nigdy takiego typu kapsułek, ale będę miała je na uwadze przy moich następnych zakupach, bo mam podobne problemy z cerą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam. Będą również dobre dla osób z przesuszaną skórą. Pozdrawiam

      Usuń
  5. Nie używałam jeszcze nigdy takich kapsułek. Fajnie, ze tak dobrze się sprawdziły. Ja lubię produkty isany. Modę je wypróbuje bo cena faktycznie jest dobra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie kosmetyki Isany są od jakiegoś czasu dobre jakościowo. Widać, że firmie zależy na kliencie.

      Usuń
  6. nie miałam nigdy żadnych kapsułek ;D i jakoś nie czuję w sumie potrzeby :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście kapsułki dobieramy do potrzeb naszej skóry :-)

      Usuń
  7. Myślę, że kapsułki również mi by się sprawdziły do suchej skóry. Muszę je kiedyś kupić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak dla skóry suchej będą także idealne. Pozdrawiam

      Usuń
  8. Isana zawsze zaskakuje fajnymi kosmetykami, które nie dość że są w dobrej cenie, to jeszcze często bardzo dobrze działają.

    OdpowiedzUsuń
  9. Już od dłuższego czasu kuszą mnie tego typu kapsułki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobra jakość w niskiej cenie- to mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy raz widzę takie kapsułki na oczy :D Muszę przyznać, że mnie nimi zaciekawiłaś :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostaniesz je w Rossmannie bez problemu. Z tego co pamiętam są też inne rodzaje tych kapsułek, więc coś dla siebie wybierzesz. Pozdrawiam

      Usuń
  12. Miałam wersję żółtą i były extra ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. jakoś nie przepadam za.kapsulkami ale za to podziwiam twoje pazurki 😍😍 boski kolor

    OdpowiedzUsuń
  14. Rzadko kiedy sięgam po takie kapsułki, ale czytałam już że te z Isany są zaskakująco dobre :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie działają bardzo dobrze na skórę, co również dla mnie było sporym zaskoczeniem.

      Usuń
  15. Nie kupiłam ich chociaż już je widziałam. Następnym razem to zrobię. :)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo zdrówka
    Jelonkowa

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam te kapsułki! Świetna jakość w dobrej cenie. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja lubię używać tych kapsułek na wyjazdach, gdy muszę ograniczać ilość kosmetyków i nie chcę zabierać kremu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam podobne z balea (pewnie składowo nawet były zbliżone), ale zbytnio ich nie pamiętam, więc raczej były słabe. Na dłuższą metę jednak nie jestem fanką takich produktów, ale raz na jakiś czas można coś nowego wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście ja te kapsułki staram się używać raz w tygodniu i takie stosowanie spisuje się u mnie bardzo dobrze. Pozdrawiam

      Usuń
  19. My Ears Perked Up - Very Interesting

    Cheers

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

GLAM PALETTE DOUGLAS- paletka o wielu odcieniach kobiecości.

HITY pielęgnacji w 2020 roku; Co się u mnie sprawdziło: DERMEDIC HYDRAIN2, ORIENTANA OLEJEK DO TWARZY, KREM AA Z SELEREM, PEELING KAWITACYJNY BEAUTIFLY

Półhybryda na paznokciach ??? Wielki test paznokciowy. Jak ją prawidłowo wykonać, aby cieszyć się idealnymi paznokciami przez wiele tygodni- NEONAIL

Moje ostatnie zapachowe łupy z ROSSMANNA; Trwałe perfumy w dobrej cenie: NAOMI CAMPBELL, KENZO , MOSCHINO