Szalona letnia stylizacja paznokci z lakierami SALLY HANSEN, SATIN, GOLDEN ROSE, CHARM LIMIT, SINSAY.




Witam wszystkich

Dziś przychodzę do was z szybką stylizacją paznokci, która będzie idealna na tegoroczne wakacje, weekendowy wypad nad morze, a dla odważnych na co dzień. Wykonanie stylizacji jest bardzo proste i szybkie. Nie zajmie wam wiele czasu. Wszystko jest wykonane zwykłymi lakierami do paznokci, które bez problemu kupicie w każdej drogerii. 

STYLIZACJA PAZNOKCI OMBRE NA LATO

Do wykonania takiej stylizacji potrzebujecie:
  • TOP COAT SALLY HANSEN NO CHIP,
  • BAZA POD LAKIER SATIN,
  • BIAŁY LAKIER GOLDEN ROSE NR 76,
  • LAKIER SINSAY  NR 76X FRESH GREEN.
  •  LAKIER CHARM LIMIT NR 18,
  • GĄBECZKA DO ROZCIERANIA LAKIERÓW,
Najpierw przygotowujemy paznokcie. Nadajemy im odpowiednią długość oraz usuwamy skórki. Ja jak już zapewne wiecie od lat tylko odpycham skórki patyczkiem drewnianym. Nie usuwam ich w żaden sposób, ani nie wycinam. Taki sposób jest dla mnie najlepszy i najwygodniejszy.

Kolejnym etapem jest nałożenie bazy, odżywki, czegoś co zespoli nasz lakier z paznokciem. Ja w tym wypadku używam bazy pod lakier SATIN. Kupiłam ten lakier przez internet już jakiś czas temu i mogę wam śmiało powiedzieć, że ta baza w żaden sposób nie gęstnieje. Lakier SATIN możecie również używać jako top na lakier. Nakładam go na każdy paznokieć i czekam chwilę aż wyschnie.

Następnie na każdy paznokieć nakładam po jednej warstwie białego lakieru GOLDEN ROSE NR 76. W ten sposób tworze tło, swego rodzaju płótno do dalszej koloryzacji. Taki trik pozwala na podbicie kolorów i sprawia, że są bardziej wyraziste. Wypróbujcie ten trik bo naprawdę działa. Lakier GOLDEN ROSE jest rzadki, więc szybko i płynnie nałożycie go na każdy paznokieć. Oczywiście czekamy aż wyschnie. Ja czekam około trzech minut. Tyle wystarcza.


Teraz przechodzimy do nakładania kolorów. Do tego będzie nam potrzebna gąbeczka od makijażu lub kawałek wyciętej gąbki do mycia naczyń. Tak dokładnie ja używam gąbeczki od naczyń. Oczywiście nie użytej :-)

Nakładamy po sporym pasku na gąbeczkę zielonego koloru SINSAY NR 76X FRESH GREEN oraz pięknego turkusu CHARM  LIMIT NR 18. Oba lakiery mają piękną, nasyconą barwę, a dzięki użyciu białego podkładu kolor będzie się wydawał jeszcze bardziej intensywny.

Następnie na kciuku, palcu wskazującym oraz palcu małym będziemy robić nasze ombre. Delikatnie odciskamy nasze lakiery gąbeczką na paznokciu aż delikatnie granica pomiędzy nimi będzie posiadała  przejście. 

Na dwa pozostałe paznokcie na palcu środkowym oraz serdecznym robimy ombre przy użyciu białego lakieru GOLDEN ROSE NR 76 oraz soczystej zieleni SINSAY NR 76X FRESH GREEN. W ten sam sposób przykładamy naszą gąbeczkę do paznokcia aż granica pomiędzy użytymi lakierami będzie posiadała delikatne przejście. 

To wszystko. Nie musimy nic więcej kombinować przy tej stylizacji. Na koniec kiedy nasza stylizacja ombre wyschnie nakładamy TOP COAT SALLY HANSEN NO CHIP. Top coat świetnie utrwala lakier, utwardza paznokieć oraz nadaje duży połysk. Właśnie połysk i trwałość lubię najbardziej w tym topie. 

Napiszcie w komentarzach czy same malujecie swoje paznokcie, a może korzystacie z profesjonalnych usług kosmetyczki??? Ja od lat sama maluję swoje pazurki. Z lepszym lub gorszym efektem, ale malowanie sprawia mi wielką przyjemność oraz mnie relaksuje. 

Komentarze

  1. Pięknie się prezentują Twoje paznokcie :D Kolorek zielony mi się spodobał :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam trochę zaszaleć z kolorem. Cieszę się, że się podoba. Pozdrawiam

      Usuń
  2. Ale kolorowo :) U mnie jak zwykle tylko odżywka...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaką odżywkę polecasz do paznokci?

      Usuń
    2. Ostatnio bardzo dobrą kupiłam przez przypadek podczas delegacji, bo swoją zostawiłam w domu. Byłam wtedy w Kaliningradzie :)
      A tak kupuję różne w aptekach. Nie mam jednej ulubionej.

      Usuń
  3. Fajne wyszły te paznokcie, ładne wyraziste kolory. 😊Ja też wolę sobie sama malować paznokcie raz miałam robione u kosmetyczki i już nigdy więcej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się właśne zastanawiam nad zrobieniem sobie hybryd, ale boję się, że mi nie wyjdą bo oczywiście sama chcę je zrobić :-)

      Usuń
    2. Ja robię sobie sama hybrydy. Na początku średnio mi to wychodziło ale w końcu weszłam do wprawy :) i teraz sobie nawet sama przedłużam żelem :)

      Usuń
    3. Właśnie myślę też nad hybrydami. Kolory są bardziej żywe i się nie scierają. Tak jak to jest przy zwykłych lakierach. Muszę się odważyć :-)

      Usuń
  4. ten z golden rose dobrze znam! lubiłam go bardzo <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale świetny efekt! Pazurki idealne do letnich stylizacji :) Kolorki śliczne! Muszę w końcu też coś bardziej ambitnego zrobić z moimi paznokciami, bo póki co idę na łatwiznę i ograniczam się do położenia na szybko lakieru ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami lubię zaszaleć z kolorem :-) Lato to właśnie idealny czas na takie stylizacje.

      Usuń
  6. Fajne kolorki :) takie żywe i idealne na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pamiętam czasy kiedy marka była na topie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o lakiery do paznokci to jest teraz istny szał :-)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Też mi się bardzo podoba. Do tego lakier ten z Sinsay jest trwały i trzyma się długo na paznokciach. Pozdrawiam

      Usuń
  9. Bardzo ładne kolory, idealne na lato :) A latem można sobie poszaleć ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super manicure! Świetnie dobrana kolorystyka. Zawsze chciałam tak pomalować paznokcie, ale jakoś nie wyszło i kończyło się na tym ,że pomalowałam jednym kolorkiem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie martw się mi też nie zawsze wychodzi tak jakbym chciała :-)

      Usuń
  11. Faktycznie szalone odcienie :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

GLAM PALETTE DOUGLAS- paletka o wielu odcieniach kobiecości.

HITY pielęgnacji w 2020 roku; Co się u mnie sprawdziło: DERMEDIC HYDRAIN2, ORIENTANA OLEJEK DO TWARZY, KREM AA Z SELEREM, PEELING KAWITACYJNY BEAUTIFLY

Półhybryda na paznokciach ??? Wielki test paznokciowy. Jak ją prawidłowo wykonać, aby cieszyć się idealnymi paznokciami przez wiele tygodni- NEONAIL

Moje ostatnie zapachowe łupy z ROSSMANNA; Trwałe perfumy w dobrej cenie: NAOMI CAMPBELL, KENZO , MOSCHINO