Pielęgnacja dłoni; Kremy do rąk, które przydadzą się w każdej damskiej torebce.





Witam wszystkich


Każda kobieta dba o swoje dłonie. Chcemy, aby były gładkie, nawilżone. Wszystkie dobrze wiemy, że zrobiony manicure lepiej wygląda na zadbanych dłoniach. Nie zawsze jednak jest to takie proste. Teoria zapewne u każdej z nas jest opanowana do perfekcji, ale co z praktyką??? Czy jest jakaś złota zasada dbania o dłonie??? Zapraszam do czytania dalszego postu.

Osoby, które cierpią na problemy z tarczycą wiedzą, że wszelkiego rodzaju wahania hormonów od razu odbijają się na wyglądzie cery oraz właśnie skóry dłoni. Sama mam problemy z tarczycą, więc wiem o czym mówię. Czasami jest tak, że mam tak suchą skórę na dłoniach, że aż mi pęka, a innym razem jest nawilżona i gładka. Takie to uroki wahania hormonów. Ja mam akurat niedoczynność tarczycy.

Wiedząc, że moja skóra na dłoniach bywa kapryśna to zawsze mam przy sobie krem do rąk. Jeśli czuję, że zaczyna mi się przesuszać to ją smaruję i daje to chwilowe uczucie komfortu. Z kremami do rąk jest tak ,że działają chwilę. Wystarczy dłońmi potrzeć o ciuchy i po kremie nie ma śladu. Tak jest zawsze, obojętnie jakiego kremu użyjemy czy za pięć złotych czy za sto złotych. Nie ma tu żadnej różnicy. Dlatego przy wyborze takich produktów kieruję się tylko i wyłącznie ceną.

Ostatnio przypadł mi do gustu krem- maska do rąk z mocznikiem marki ZAZI

ZAZI KREM- MASKA DO RĄK Z MOCZNIKIEM

Krem- maska do rąk ma gęstą konsystencję i delikatny, niewyczuwalny zapach. Co mi akurat się bardzo podoba. Zawartość mocznika zmiękcza naskórek i daje uczucie wygładzenia dłoni. Ja używam tego kremu na dzień i na noc. W dzień smaruję wedle potrzeby, natomiast na noc nakładam grubszą warstwę i idę spać. Rano dłonie są ładnie wygładzone. 

Jak widać po zdjęciu krem już mi się kończy, więc będę musiała kupić kolejne opakowanie. Właśnie ze względu na delikatny zapach tego kremu bardzo go lubię. Na dzień używam perfum i nie chcę, aby coś z nimi konkurowało. 

W składzie znajdziemy:
  • mocznik,  działanie zmiękczające,
  • glicerynę, nawilża i łagodzi podrażnienia,
  • olej arganowy, nawilża,
  • witamina E, działa przeciwzmarszczkowo,

 Skład bardzo fajny. Krem kosztuje parę złotych, więc warto go sprawdzić.

Kolejny kremik do rąk, który zakupicie w każdej stacjonarnej drogerii to SORAYA MAGIA OLEJKÓW. Regenerujący krem do rąk.

SORAYA MAGIA OLEJKÓW REGENERUJĄCY KREM DO RĄK

Krem jest gęsty, ale szybko się wchłania. Na skórze zostawia delikatną poświatę. Ja lubię go używać, kiedy mam suche, odstające skórki na dłoniach, bo fajnie je zmiękcza. Do kremów do rąk tej marki nie byłam przekonana. Kupiłam go zachęcona promocją, nie będę ukrywać, ale krem zrobił na mnie pozytywne wrażenie. 

W składzie możemy znaleźć:
  • glicerynę, łagodzi podrażnienia,
  • olej z awokado, nawilża,
  • olej kokosowy, natłuszcza,
  • pantenol, łagodzi stany zapalne,
  • alantonina, pochodna mocznika, zmiękcza,
  • argan, silne działanie ujędrniające i wygładzające,
Skład kremu bardzo fajny. Nie jest może idealny, ponieważ zawiera również substancje konserwujące, ale ja bym się tu aż tak tego nie czepiała. Spełnia swoją funkcję, więc można mu to wybaczyć :-)


Czy wy również nosicie w torebce kremy do rąk??? Czy używacie tego typu kosmetyków???
Jestem bardzo ciekawa waszej opinii na ten temat. Ja nie wyobrażam sobie dnia bez nałożenia kremu na moje dłonie.

Komentarze

  1. Bardzo fajny skład ma jeden i drugi krem. Ja też często kremuje moje ręce i zawsze noszę w torebce krem do rąk, ostatnio polubiłam kremy w piance 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj znać co polecasz w takim razie bo o kremach w piance do rąk nie słyszałam :-)

      Usuń
    2. Ostatnio dorwałem krem w piance Hebe cosmetisc intensywne nawilżenie, kupiłam go z ciekawości, bo też wcześniej o takich kremach nie słyszałam😊

      Usuń
  2. Krem mam w torebce, i w kuchni koło zlewu, i na stoliku nocnym w sypialni, i na biurku w pracy... ech, tak. Bez dobrego kremu ani rusz!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz w takim razie podobnie jak ja. Kremu do rąk oraz pomadek ochronnych do ust mam zapas. Pozdrawiam

      Usuń
  3. Krem do rąk, to w mojej torebce absolutny must have 😉
    Aktualnie używam tego z Ziaji o zapachu czekolady 😍
    Ten z Soraya muszę wypróbować- miałam i maseczke na twarz i balsam do ciała i krem do twarzy i wszystkie te kosmetyki lubiłam 🙂
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Soraya ogólnie ma fajne produkty i przystępne cenowo.Pozdrawiam

      Usuń
  4. nie testowałam jeszcze tych kremów, ale zapowiada się interesująco. Ja osobiście zakochałam się w kremach od Eveline :)
    Pozdrawiam cieplutko!
    http://wyjasnij-mi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. nie znam tego kremu , w mojej torebce nigdy nie brakuje kremu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tego kremu. Ja niestety notorycznie zapominam o kremowaniu rak

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak skończy się mój obecny krem to chętnie te przetestuję :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczególnie teraz, gdy częściej ręce dezynfekujemy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda teraz kremy do rąk jeszcze bardziej się przydają :-)

      Usuń
  9. Nie testowałam jeszcze tych konkretnych kremów, ogólnie rzadko testuję kremy, które sama wypatrzę, bo wiele dostaję od znajomych czy rodziny i zawsze mam zapasy. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kremów do rąk używam mnóstwo. Te dwa kremy wyróżniły się działaniem na tle innych w tym samym przedziale cenowym i dlatego pomyślałam, że warto o nich wspomnieć.Pozdrawiam

      Usuń
  10. Czasami mam jakiś krem do rąk w torebce, ale rzadko. Za to w domu wszędzie stoją. Jak na razie nie mam swojego ulubionego, ale też nie mam wielkich wymagań :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam podobnie. Większość kremów działa podobnie. Jedne są bardziej tłuste, a inne mniej :-)

      Usuń
  11. Nie testowałam tycg kremów. Jestem ciekawa tego z Soraya bo lubie tą firme i super produkty z niej mi sie spradzają :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam ten krem z Sorayi ale jakoś mnie nie zachwyicił :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może masz jakiś fajny krem do rąk, który się u ciebie sprawdził? Chętnie sprawdzę bo kremów do rąk mam mnóstwo :-)

      Usuń
  13. Ja przez koronę zacczęłam używać codziennie kremów do rąk, zawsze mam je w szkole, żeby posmarować ręce po dezynfekcji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ta dezynfekcja rąk wpływa fatalnie na wygląd moich rąk. No, ale jak trzeba to trzeba :-)

      Usuń
  14. Wcześniej rzadko sięgałam po kremy do rąk.Jedynie po pracy w ogrodzie. Ale teraz przez te wszystkie żele antybakteryjne mam tak wysuszoną skórę, że kremy są koniecznością. Soraya sprawdza się super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak obecnie zauważyłam, że na półkach w drogeriach jest co raz mniej kremów do rąk. Chyba sprzedaż ich mocno wzrosła :-)

      Usuń
  15. Krem do rąk wszędzie mi towarzyszy, szczególnie teraz gdy ręce są narażone na wysuszanie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kiedyś byłam uzależniona od kremu do rąk:D Miałam kilka opakowań! I cały czas używałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam kilka opakowań. Krem w sypialni, w pracy i w torebce :-)

      Usuń
  17. Przez ten ostatni czas mam duży problem z suchymi rękami i nie mogę znaleźć dobrego kremu, chętnie zakupie te z Twojego postu może to będzie mój strzał w dziesiątkę ! :D
    P.S. świetny blog <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam nadzieję, że kremy również się u Ciebie spiszą. Dziękuję za bardzo miłe słowa. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Krem do rąk towarzyszy mi wszędzie, nie umiem w pracować w rękawiczkach dlatego z kremu korzystam często i chętnie próbuję nowych. Krem Soraya używałam i byłam z niego zadawolona. Chętni wypróbuję kremu maski Zazi. Tej marki nie znałam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krem maska Zazi będzie również idealny na co dzień. Nie trzeba się bać, że jest tłusty. Ma bogatą konsystencję, ale nie jest tłusty.

      Usuń
  20. Jestem uzależniona :) Używam kilka razy dziennie. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. MAska krem mi się sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że tobie również się sprawdził ten krem do rąk. Pozdrawiam

      Usuń
  22. fajne kremy! teraz ciągle mam suche dłonie przez dezynfekcję...

    OdpowiedzUsuń
  23. Very interesting post! 👏👏👏 Thanks for sharing! 🌈🌈🌈

    OdpowiedzUsuń
  24. uwielbiam kremy do rąk, tych jednak nie miałam okzji używać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kremy do rąk wręcz zjadam tak często je używam :-)

      Usuń
  25. U mnie krem do rąk to podstawa ;) muszę wypróbować ten krem z mocznikiem bo czuje, że nie być miłość 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam jest bardzo fajny. Jeśli masz suche skórki to będzie idealny. Pozdrawiam

      Usuń
  26. Tych jeszcze nie miałam przyjemności testować, ale ostatnio Eveline Extra Soft Sos daje u mnie radę :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

GLAM PALETTE DOUGLAS- paletka o wielu odcieniach kobiecości.

HITY pielęgnacji w 2020 roku; Co się u mnie sprawdziło: DERMEDIC HYDRAIN2, ORIENTANA OLEJEK DO TWARZY, KREM AA Z SELEREM, PEELING KAWITACYJNY BEAUTIFLY

Półhybryda na paznokciach ??? Wielki test paznokciowy. Jak ją prawidłowo wykonać, aby cieszyć się idealnymi paznokciami przez wiele tygodni- NEONAIL

Moje ostatnie zapachowe łupy z ROSSMANNA; Trwałe perfumy w dobrej cenie: NAOMI CAMPBELL, KENZO , MOSCHINO