Mgiełka chłodząca i serum tonizujące do twarzy na upalne dni- BEAUTY FORMULAS oraz EVA DERMO.




Witam wszystkich


Upalne dni są co raz bliżej nas. Będziemy musieli wszyscy sobie jakoś radzić z wszech ogarniającym nas żarem z nieba, duchotą, gorącym wiatrem. W take dni nasza skóra przechodzi przez istne piekło. Ciągle jest narażona na utratę ogromnej ilości wody. Nie będę nawet wspominać jak ważne wtedy jest nawadnianie naszego organizmu bo mam nadzieję, że każdy o tym pamięta.

Dziś chciałam wam pokazać jak radzić sobie w upalne dni na co dzień. Kiedy jesteśmy w biurze, na plaży, spacerując. Ja w upalne dni mam zawsze przy sobie moją ulubioną mgiełkę chłodzącą do twarzy BEAUTY FORMULAS.  Noszę ją zawsze w torebce i staram się nią zwilżać moją twarz w ciągu dnia tak często jak tylko mogę. Kiedy jestem w pracy lub leniuchując na plaży.

Mgiełka chłodząca BEAUTY FORMULAS nadaje się do spryskania twarzy przed nałożeniem makijażu, jak również po nałożeniu. W niczym to nam nie przeszkadza. Mgiełka nie rozmazuje tuszu do rzęs, ani nie ściera podkładu z powierzchni twarzy. Nie musimy się bać zniszczenia sobie makijażu lub efektu "pandy".

MGIEŁKA BEAUTY FORMULAS

Mgiełka posiada atomizer, przez który wydostają się malutkie cząsteczki chłodzącej wody. Działa to na zasadzie drobnej mgiełki, która chłodzi nam twarz. Ja używam jej także do ciała, gdy zbyt mocno się opalę i piecze mnie skóra. Jest idealna na wszelkiego rodzaju podrażnienia. Niweluje wszelkie zaczerwienienia na naszej twarzy. Jest bardzo przyjemna w użyciu. Oczywiście przed użyciem należy ją wstrząsnąć. Produkt bardzo fajny i kosztuje parę złotych, więc warto sprawdzić tę chłodzącą mgiełkę. 

Przydatna jest również w podróży, kiedy chcemy się odświeżyć lub zwyczajnie schłodzić. Dla mnie to obowiązkowy kosmetyk na lato, bez którego nie wyobrażam sobie wyjść z domu w upalny dzień. Nawet mój mąż czasami mi ją podbiera, kiedy jest mu naprawdę gorąco i mówi, że działa :-)

Kolejny kosmetyk, który używam, ale tylko i wyłącznie przed nałożeniem makijażu to SERUM TONIZUJĄCE EVA DERMO. Serum tonizujące trzymam zawsze w lodówce. Daje to wtedy mega orzeźwienie, kiedy wstaje rano pół przytomna do pracy. Nałożenie tego zimnego SERUM TONIZUJĄCEGO EVA DERMO stawia mnie na nogi. 

SERUM TONIZUJĄCE EVA DERMO

SERUM TONIZUJĄCE EVA DERMO ZAWIERA:
  • rokitnik,
  • D- panthenol,
  • alantoninę,
Serum sprawdzi się praktycznie dla każdej cery, ale szczególnie polecane jest dla skóry suchej, nadwrażliwej. Po nałożeniu tego serum efekt odświeżenia cery jest natychmiastowy. Uwielbiam jego działanie. Nakładam to serum tonizujące dłońmi. Wylewam odrobinę na dłoń i wklepuję i taki sposób aplikacji lubię najbardziej. Cera po nim jest przygotowana do nałożenia makijażu, a moją skóra jest przyjemnie schłodzona.


Lubię używać tego typu produkty latem. Jest to bardzo przyjemne dla mojej cery, kiedy za oknem jest bardzo gorąco i świeci słońce. Oczywiście nigdy nie zapominam o używaniu kremów do twarzy z filtrem. Bez kremu z filtrem nie ruszam się z domu.

Dajcie znać jak wy radzicie sobie w upalne dni. Czy używacie tego typu produktów???

PS Moi kochani czytelnicy już niedługo na moim blogu pojawi się post dotyczący wybielania zębów w domu preparatami marki DR. MARTIN SCHWARZ. Jeśli jesteście ciekawi czy preparaty się u mnie sprawdziły i jak to jest właściwie z tym wybielaniem zębów to obserwujcie mojego bloga :-)

Komentarze

  1. Bardzo przydatne kosmetyki, nie używałam ich jeszcze. :) Nie mogę się doczekać się tego postu o wybielaniu zębów, bo też jestem w trakcie wybielania zębów produktami z tej marki, więc też niebawem u mnie pojawi się post o tym :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mgiełka jest szczególnie przydatna na upalne dni.
      Ciekawa jestem jak u Ciebie spiszą się te preparaty do wybielania:-)

      Usuń
  2. Kosmetyki niezbędne na lato :D Muszę koniecznie wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że spiszą się u ciebie na medal :-) pozdrawiam

      Usuń
  3. Mgiełka najbardziej mnie zaciekawiła i chyba skuszę się na jej zakup :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. The refreshing mist sounds amazing for this hot summer! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Polecam ją sprawdzić. Kosztuje parę złotych, więc warto ją przetestować

      Usuń
  6. nie znam tych kosmetyków. Bardzo lubię takie mgiełki, więc chętnie sprawdziłabym ją na własnej skórze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Latem takie kosmetyki są bardzo przydatne. Zawsze trochę odświeżą i dadzą uczucie delikatnego schłodzenia naszej skóry.

      Usuń
  7. tych akurat nie znam albo nie pamietam :P

    OdpowiedzUsuń
  8. nie znam zupełnie tyhc produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie mgiełki latem sprawdzają się rewelacyjnie. Sama mam swoją ulubiona

    OdpowiedzUsuń
  10. Te serum mnie mocno zainteresowało:) Muszę sobie sprawić:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Działanie ma podobne jak tonik, ale nie podrażnia mi skóry, więc dlatego daje mu wielkiego plusa :-)

      Usuń
  11. Nie miałam jeszcze tych kosmetyków, ale są bardzo ciekawe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam mgiełkę, ma działanie wody termalnej. Dobrze odświeża skórę

      Usuń
  12. Takie mgiełki są idealne na upały. Zabieram ją zawsze na wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwsza mgiełka mnie zaintrygowała. Faktycznie, gdy jest gorąco, coś takiego cudownie potrafi schłodzić twarz i nadać jej normalny, nie przegrzany wygląd...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak wiele razy taka mgiełka ratowała moją twarz, kiedy płonęła od gorąca :-) pozdrawiam

      Usuń
  14. Kiedyś używałam mgiełek do ciała w upalne dni, zamiast tradycyjnych perfum. Tych do twarzy nigdy nie miałam i zawsze się zastanawiałam czy spełniają swoje zadanie. Myślę, że czas najwyższy sięgnąć po tego typu produkty. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie produkty dają świetne odczucie odświeżenia. Jeśli lubisz taki efekt to zapewne takie produkty są idealne dla ciebie. Pozdrawiam

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

GLAM PALETTE DOUGLAS- paletka o wielu odcieniach kobiecości.

HITY pielęgnacji w 2020 roku; Co się u mnie sprawdziło: DERMEDIC HYDRAIN2, ORIENTANA OLEJEK DO TWARZY, KREM AA Z SELEREM, PEELING KAWITACYJNY BEAUTIFLY

Półhybryda na paznokciach ??? Wielki test paznokciowy. Jak ją prawidłowo wykonać, aby cieszyć się idealnymi paznokciami przez wiele tygodni- NEONAIL

Moje ostatnie zapachowe łupy z ROSSMANNA; Trwałe perfumy w dobrej cenie: NAOMI CAMPBELL, KENZO , MOSCHINO