Jak dbać o włosy blond w sezonie letnim??? Szampony i płukanki odpowiednie dla blondynek- JOANNA PROFESSIONAL, CAMELEO.




Witam wszystkich


Lato to wspaniały czas, kiedy zaczynamy eksperymentować z naszymi włosami. Zaczynamy je upinać, wiązać, aby radzić sobie z otaczającym nas gorącem. Niektórzy z nas zaczynają wtedy eksperymentować z kolorem włosów. Latem pozwalamy sobie na znacznie więcej. Nudzą nas kolory włosów, które towarzyszyły nam przez całą zimę. Chcemy zaszaleć i cieszyć się piękną fryzurą i pogodą. 

Z pomocą przychodzą nam wtedy różnego rodzaju specyfiki, które na trwałe zmieniają nasz kolor włosów lub takie, które chwilowo go zmienią. Kosmetyków tego typu jest cała masa. Oczywiście jeśli chcemy możemy skorzystać z fachowej przemiany i iść do fryzjera. Natomiast jeśli chcemy tylko małej zmiany, na chwilę lub podbić nasz odcień włosów to śmiało możemy skorzystać z dostępnych kosmetyków w drogerii. Są to produkty delikatne w działaniu i bezpieczne.

Problem z kolorem włosów mają zazwyczaj blondynki i to do nich przede wszystkim kierowany jest ten post. Sama mam blond włosy i wiem, jak trudno jest utrzymać kolor w dobrej kondycji. Szczególnie latem, kiedy korzystamy z kąpieli słonecznych. Do tego dochodzi wiatr i sól morska, które mogą zniszczyć nasze włosy i całkowicie zmienić ich kolor w żółte siano.

Moim faworytem jeśli chodzi niwelowanie żółtych tonów na włosach jest SZAMPON JOANNA PROFESSIONAL COLOR BOOST COMPLEX. Jest to moje odkrycie ostatnich miesięcy. Często mam tak, że po farbowaniu kolor włosów wygląda pięknie, ale po kilku krotnym myciu kolor zaczyna blaknąć i żółknąć. Szukałam produktu, który rozjaśnił by moje włosy, ale nie pozostawiał na nich fioletowej poświaty. Często tak miałam przy tego typu szamponach i powiem wam szczerze, że bardzo mnie to denerwowało. Tutaj nie występuje tego typu poświata. 

SZAMPON JOANNA PROFESSIONAL COLOR BOOST COMPLEX zakupiłam w internecie. Szampon posiada pompkę, więc aplikacja jest bardzo łatwa i przyjemna. Szampon jest fioletowy i ma bardzo ładny zapach. Nie jest tu wyczuwalny żadny chemiczny zapach. 

JOANNA PROFESSIONAL COLOR BOOST COMPLEX


Ja ten szampon używam co trzecie mycie, aby schłodzić mój blond kolor włosów. Najpierw myje włosy normalnym szamponem, aby zmyć brud i kurz, a następnie nakładam trzy pompki tego szamponu i wmasowuję w całe włosy do uzyskania piany. Następnie pozostawiam na trzy minuty, po czym spłukuję. To wszystko. Nie jest tu nic skomplikowanego. 

DZIAŁANIE SZAMPONU JOANNA PROFESSIONAL COLOR BOOST COMPLEX:
  • zmiękcza włosy,
  • nadaje chłodny popielaty kolor,
  • można intensyfikwać platynowy odcień włosów, poprzez częstsze używanie szamponu,
  • niweluje żółte tony,
To pierwszy szampon tego typu, który spełnia obietnice producenta. Byłam bardzo mile zaskoczona, kiedy pierwszy raz użyłam tego szamponu. Szampon nie wysusza włosów, więc możemy być spokojni o ich kondycję. Ten szampon będzie świetny dla osób, które chcą, aby ich blond czupryna pozostała w odcieniu chłodnym, a zarazem chcą dbać o włosy. Produkt niedrogi, więc warto po niego sięgnąć.

Teraz czas na produkty do włosów, które nadają naszym blond włosom delikatny kolorowy odcień. Z pomocą przychodzą nam różnego rodzaju płukanki do włosów. Miałam ich swego czasu całe mnóstwo, ale nie zawsze byłam z nich zadowolona. W zeszłym roku odkryłam PŁUKANKI CAMELEO RÓŻOWĄ ORAZ SREBRNĄ. Płukanki używam od czasu do czasu, kiedy chce nieco zmienić mój kolor blond. Są one intensywne w działaniu i trzeba uważać, aby nie przesadzić z ilością bo można uzyskać bardzo intensywny odcień.

PŁUKANKI CAMELEO

Wystarczy dosłownie odrobinę płukanki rozrobić z dużą ilością wody, a następnie spłukać tym całe włosy. Ja rozrabiam dosłownie parę kropel płukanki CAMELEO w około dwóch litrach wody letniej i płuczę włosy. To wystarczy, aby na włosach powstała delikatna poświata fioletu, po płukance srebrnej lub różu, po płukance różowej. 

PŁUKANKI CAMELEO RÓŻOWA I SREBRNA

DZIAŁANIE PŁUKANEK CAMELEO RÓŻOWEJ I SREBRNEJ:
  • nadaje blond włosom intensywne refleksy,
  • lekko wysusza włosy,
  • niweluje żółte refleksy,
  • refleksy utrzymują się do kilku myć,
Produkty bardzo fajne i ciekawe na lato. Opakowania są bardzo ekonomiczne i wystarczą na wiele użyć. Płukanki są łatwe w użyciu i bezpieczne. Kosztują parę złotych i są dostępne praktycznie w każdej drogerii. 


Napiszcie w komentarzach co sądzicie o tego typu produktach. Czy używacie takich kosmetyków??? Czy wy również lubicie latem zaszaleć z kolorem włosów??? :-)

Komentarze

  1. Już dawno nie szalałam z kolorem włosów, ale kiedyś farbowałam się na jasny blond, więc na pewno by mi się te kosmetyki przydały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla blond włosów szczególnie ten szampon z Joanny jest bardzo fajny :-)

      Usuń
  2. miałam ten szampon i płukankę różową i super się u mnie sprawdziły :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że tobie również spisały się te produkty.Pozdrawiam

      Usuń
  3. Nie posiadam blond włosów, więc produkty zbytnio nie są dla mnie.
    Natomiast polecę te produkty moim koleżanką, które posiadają taki odcień włosów :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że koleżanki będą również zadowolone :-)

      Usuń
  4. Ja akurat blondynką nie jestem, ale kosmetyki wydają się ciekawe. Polecę je przyjaciółce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem brunetką, wieć nie dla mnie ten zestaw, ale polece go mojej przyjaciółce, bo z tego co piszesz zasługuje na uwage.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szampon Joannna jest bardzo fajny, więc polecam.Pozdrawiam

      Usuń
  6. Widzę tu zestaw dla siebie :-) te płukanki mnie bardzo zaciekawiły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy płukankach można zaszleć z odcieniem włosów. Ja na lato najbardziej lubie tę różową :-)

      Usuń
  7. No kurde a ja całe życie czarne ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja właśnie mam w planach rozjaśnić włosy do blondu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blond włosy są bardzo problematyczne w pielegnacji, ale ja też lubie ten kolor :-)

      Usuń
  9. Kiedyś używałam tych płukanek, ale ja w innym celu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A w jakim celu ich używałaś??? Jestem bardzo ciekawa :-)

      Usuń
  10. Już dawno nie miałam-nic z tej firmy ale pamiętam, że moja mama często coś kupowała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja mama też używała kiedyś płukanek do włosów, ale innej marki.

      Usuń
  11. Płukanki chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różową szczególnie polecam jeśli lubisz delikatne refleksy wpadające w róż :-)

      Usuń
  12. Mam blond włosy, więc wszystkie te produkty są mi dobrze znane. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten fioletowy szampon fajnie się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie produkty Joanna się nie sprawdziły. Strasznie przesuszyły mi włosy. Cameleo wspominam całkiem przyjemnie. Najlepiej jednak wypadła maska do włosów blond Sleek Line

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam kiedyś inny szampon Joanny do blond włosów i spisał się u mnie fatalnie.Ten Joanna Professional okazał się bardzo dobry. Dziękuję za polecenie maski :-)

      Usuń
  15. plukanki znam :) ale jeszcze szamponu nie znam

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam naturalny blond i niestety te płukanki na mnie nie działają, próbowałam. :)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo zdrówka!
    Jelonkowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy naturalnych włosach nigdy nie używałam tego produktu, ale dobrze, że piszesz jak to u Ciebie wygląda. Pozdrawiam

      Usuń
  17. Ciekawe produkty :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie farbuję włosów :D Ale ogólnie kosmetyki mnie zaciekawiły ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam sporą przerwę w farbowaniu włosów, ale jakoś sie skusiłam i znów zaczęłam je farbować :-)

      Usuń
  19. Genialny wpis! Ruszam na zakupy! Mam nadzieję, że polecane przez Ciebie kosmetyki przypadną mi do gustu!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

GLAM PALETTE DOUGLAS- paletka o wielu odcieniach kobiecości.

HITY pielęgnacji w 2020 roku; Co się u mnie sprawdziło: DERMEDIC HYDRAIN2, ORIENTANA OLEJEK DO TWARZY, KREM AA Z SELEREM, PEELING KAWITACYJNY BEAUTIFLY

Półhybryda na paznokciach ??? Wielki test paznokciowy. Jak ją prawidłowo wykonać, aby cieszyć się idealnymi paznokciami przez wiele tygodni- NEONAIL

Moje ostatnie zapachowe łupy z ROSSMANNA; Trwałe perfumy w dobrej cenie: NAOMI CAMPBELL, KENZO , MOSCHINO